• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про порядок одержання згоди Міністерства економіки України на створення холдингових компаній

Міністерство економіки України | Наказ, Порядок від 16.06.1994 № 65 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 16.06.1994
  • Номер: 65
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 16.06.1994
  • Номер: 65
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 65 від 16.06.94
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 червня 1994 р.
за N 139/348
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економіки N 205 від 13.06.2006 )
Про порядок одержання згоди Міністерства економіки України на створення холдингових компаній
На виконання Указу Президента України від 11 травня 1994 року N 224/94 "Про холдингові компанії, що створюються в процесі корпоратизації та приватизації"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити "Порядок одержання згоди Міністерства економіки України на створення холдингової компанії" (додається).
2. Покласти на Відділ організаційних структур та демонополізації економіки підготовку рішень щодо звернень з питань створення та реорганізації холдингових компаній, які надходять до Мінекономіки.
3. Відділу реформування форм власності забезпечити у разі необхідності внесення відповідних змін до графіків корпоратизації підприємств.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Павліковську Л.А.
Міністр Р.Шпек
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства економіки
України 16 червня 1994 р. N 65
ПОРЯДОК
одержання згоди Міністерства економіки України на створення холдингової компанії
1. Цей документ визначає порядок розгляду та одержання згоди Міністерства економіки України на створення холдингової компанії відповідно до Указу Президента України від 11 травня 1994 року N 224/94 "Про холдингові компанії, що створюються в процесі корпоратизації та приватизації".
2. Засновник холдингової компанії з метою одержання дозволу на її створення надсилає до Мінекономіки відповідний лист разом з такими документами :
обгрунтування доцільності створення холдингової компанії;
перелік підприємств та їх структурних підрозділів, які пропонується перетворити в холдингову компанію та її дочірні підприємства;
проект статуту холдингової компанії;
згода (або мотивована відмова) Антимонопольного комітету на створення холдингової компанії.
Вимоги до документів, які подає засновник холдингової компанії до Міністерства економіки України наведені у додатку до цього Порядку.
3. Загальний відділ Мінекономіки передає всі документи, одержані від засновника холдингової компанії, Відділу організаційних структур та демонополізації економіки.
4. Відділ організаційних структур та демонополізації економіки у двотижневий строк аналізує подані документи та готує висновки щодо згоди або відповідної мотивованої відмови на створення холдингової компанії. Строк обчислюється відповідно до частини третьої ст.87 Цивільного процесуального кодексу України.
Якщо подані засновником документи не відповідають вимогам пункту 2 даного Порядку, то питання про надання дозволу на створення холдингової компанії не розглядається. У цьому випадку Відділ організаційних структур та демонополізації економіки оформляє за підписом заступника Міністра лист з відповідними зауваженнями до поданих документів та відсилає його засновнику холдингової компанії. Після їх усунення, засновник холдингової компанії повторно подає документи до Міністерства економіки України.
5. У разі необхідності Відділ організаційних структур та демонополізації економіки залучає до аналізу окремих положень цих документів відповідні галузеві відділи Мінекономіки, які у тижневий строк подають у письмовій формі свої висновки щодо створення холдингової компанії.
6. Відділ організаційних структур та демонополізації економіки готує лист за підписом заступника Міністра на адресу засновника холдингової компанії, у якому дається згода на створення холдингової компанії або аргументована відмова, та подає його на підпис заступнику Міністра.
7. Після підписання даного листа заступником Міністра Відділ організаційних структур та демонополізації економіки надає Відділу реформування форм власності відповідну інформацію про згоду або відмову на створення холдингової компанії.
Додаток
до Порядку одержання згоди
Міністерства економіки України
на створення холдингової
компанії
ВИМОГИ
до документів, які подає засновник холдингової компанії до Мінекономіки
1. Обгрунтування доцільності створення холдингової компанії обов'язково повинно містити розгорнуті відповіді на такі питання:
мета створення холдингової компанії (далі ХК);
що дасть створення ХК у порівнянні з приватизацією усіх або частини запланованих до включення у ХК підприємств як окремих підприємств;
функції ХК відносно підприємств, які планується включити до складу ХК;
основні напрями діяльності підприємств, які планується включити до складу ХК;
перелік основних видів продукції (робіт, послуг), яку будуть виробляти підприємства, які планується включити до складу ХК;
які вертикальні чи горизонтальні зв'язки і між якими підприємствами необхідно зберегти шляхом створення ХК;
склад засновників ХК;
орієнтовний розмір статутного фонду ХК та його розподіл серед засновників ХК;
орієнтовний план розміщення акцій ХК під час її створення;
орієнтовні строки приватизації ХК та орієнтовний план розміщення акцій під час приватизації ХК.
Крім відповідей на наведені вище питання у даному документі може бути будь-який інший матеріал щодо необхідності та доцільності створення ХК.
2. Перелік підприємств та їх структурних підрозділів, які пропонується перетворити в холдингову компанію та її дочірні підприємства, повинен мати таку інформацію про кожне підприємство (підрозділ) :
код підприємства за загальним кодом підприємств і організацій (ЗКПО);
повне найменування, його місцезнаходження, поштова адреса та телефон підприємства;
орган державного управління, до сфери управління якого зараз належить підприємство (якщо воно належить до державної або змішаної за участю державної форми власності);
організаційно-правова форма підприємства у даний час;
до якої форми власності належить підприємство. У разі змішаної форми власності навести діючу структуру різних форм власності у відсотках відносно до розміру статутного фонду (для господарських товариств) або балансової вартості основних фондів у балансовому звіті за останній квартал (для підприємств з іншими організаційно-правовими формами);
чи подано заяву на приватизацію підприємства. Якщо так, то на якому етапі приватизації знаходиться підприємство;
чи включили підприємство до графіка корпоратизації. Якщо включили, то коли вона повинна початися (чи почалася). Якщо корпоратизацію підприємства вже завершено, то в якій мірі вирішено питання приватизації підприємства;
розмір фактичного або передбачуваного статутного фонду підприємства;
фактичний або орієнтовний план розміщення акцій підприємства з обов'язковим зазначенням частки акцій, що передаються у статутний фонд ХК;
середньосписковий склад працюючих на підприємстві;
перелік основних видів продукції (робіт, послуг), які виробляє підприємство;
балансова вартість основних фондів у балансовому звіті за останній квартал;
балансовий прибуток у балансовому звіті за останній квартал;
чи є обмеження щодо приватизації підприємства відповідно до чинного законодавства;
чи входить дане підприємство до діючого офіційного переліку підприємств-монополістів. Якщо входить, то навести повний перелік видів продукції (робіт, послуг), по яких дане підприємство є монополістом.
Засновник може внести до даного переліку ще будь-які інші дані про підприємства, які планується включити до складу ХК.
3. Проект статуту холдингової компанії повинен :
повністю відповідати Законам України "Про господарські товариства", "Про підприємства в Україні", "Про цінні папери та фондову біржу", Указу Президента України від 11 травня 1994 р. N 224/94 "Про холдингові компанії, що створюються в процесі корпоратизації та приватизації" та чинному законодавству України;
містити перелік усіх обов'язкових і можливих засобів та механізмів впливу з боку ХК на підприємства, що входять до складу ХК.