• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку реалізації видів санкцій та моніторингу їхньої ефективності у Міністерстві енергетики України

Міністерство енергетики України  | Наказ, Порядок від 30.11.2022 № 404
Реквізити
  • Видавник: Міністерство енергетики України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 30.11.2022
  • Номер: 404
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство енергетики України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 30.11.2022
  • Номер: 404
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
30.11.2022 № 404
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 січня 2023 р.
за № 99/39155
Про затвердження Порядку реалізації видів санкцій та моніторингу їхньої ефективності у Міністерстві енергетики України
Відповідно до підпункту 1 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів від 07 липня 2022 року № 772 "Про внесення до деяких постанов Кабінету Міністрів України змін щодо удосконалення державної санкційної політики", підпункту 21 пункту 4 Положення про Міністерство енергетики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 року № 507, з метою реалізації видів санкцій та моніторингу їхньої ефективності, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок реалізації видів санкцій та моніторингу їхньої ефективності у Міністерстві енергетики України, що додається.
2. Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань європейської інтеграції ДЕМЧЕНКОВА Ярослава.

Міністр

Г. Галущенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
енергетики України
30 листопада 2022 року № 404
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 січня 2023 р.
за № 99/39155
ПОРЯДОК
реалізації видів санкцій та моніторингу їхньої ефективності у Міністерстві енергетики України
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм реалізації Міненерго рішень про застосування, зміну чи скасування санкцій та моніторингу ефективності санкцій.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про санкції" (далі - Закон).
II. Суб’єкти, які беруть участь у реалізації санкцій та моніторингу їхньої ефективності
1. Директорат стратегічного планування та європейської інтеграції Міненерго організовує роботу з підготовки та подання до Кабінету Міністрів України пропозицій щодо застосування, скасування та внесення змін до спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), що вносяться Кабінетом Міністрів України на розгляд Ради національної безпеки і оборони України відповідно до Закону, а також координує роботу структурних підрозділів апарату Міненерго щодо участі у формуванні, реалізації та моніторингу ефективності державної санкційної політики відповідно до сфери завдань та повноважень Міненерго та є відповідальним за подання інформації, зазначеної у пункті 5 розділу III цього Порядку.
2. Галузеві структурні підрозділи апарату Міненерго, які в межах повноважень здійснюють координацію роботи та контроль за діяльністю державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Міненерго, господарських товариств, щодо яких Міненерго здійснює функції з управління корпоративними правами держави та господарських структур, контроль за діяльністю яких здійснює Міненерго (далі - підприємства ПЕК), беруть участь у моніторингу ефективності державної санкційної політики відповідно до сфери завдань та повноважень Міненерго, шляхом збору та аналізу інформації, яку надають підприємства ПЕК.
3. Самостійні структурні підрозділи апарату Міненерго, відповідальні за взаємодію із центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра енергетики України (далі - ЦОВВ), беруть участь у моніторингу ефективності державної санкційної політики відповідно до сфери завдань та повноважень Міненерго шляхом збору та аналізу інформації, яку надають ЦОВВ.
4. Управління охорони праці, промислової безпеки та цивільного захисту бере участь у моніторингу ефективності державної санкційної політики відповідно до сфери завдань та повноважень Міненерго шляхом збору та аналізу інформації, яку надають підприємства Державної воєнізованої гірничо-рятувальної служби у вугільній промисловості України.
5. Інші самостійні структурні підрозділи апарату Міненерго, які можуть мати інформацію, необхідну для забезпечення реалізації та моніторингу ефективності запроваджених санкцій, отриману в результаті виконання своїх завдань та функцій, беруть участь у моніторингу ефективності державної санкційної політики відповідно до сфери завдань та повноважень Міненерго шляхом збору та аналізу відповідної інформації.
6. Підприємства ПЕК беруть участь у моніторингу ефективності державної санкційної політики відповідно до сфери завдань та повноважень Міненерго шляхом надання Міненерго наявної інформації, необхідної для моніторингу ефективності санкцій.
III. Порядок моніторингу ефективності санкцій
1. Моніторинг ефективності санкцій забезпечується шляхом здійснення збору та аналізу інформації про вжиті заходи та/або виявлені порушення санкційного законодавства від органів державної влади, які залучені в межах компетенції до реалізації санкцій, а також підприємств ПЕК.
2. Моніторинг ефективності санкцій проводиться за наступними етапами:
збір інформації;
аналіз отриманої інформації;
узагальнення результатів моніторингу ефективності санкцій;
визначення ефективності санкцій;
доведення результатів моніторингу ефективності санкцій до керівництва Міненерго.
3. Об’єктом моніторингу ефективності санкцій є фізичні та юридичні особи, до яких застосовані санкції, відповідно до чинного законодавства України.
4. Суб’єкти, які беруть участь у реалізації санкцій та моніторингу їхньої ефективності, зазначені у пунктах 2-5 розділу II цього Порядку, щокварталу, до 05 числа місяця, наступного за звітним періодом, надають Директорату стратегічного планування та європейської інтеграції Міненерго інформацію про вжиті заходи та/або виявлені порушення санкційного законодавства а також інші дані, які можуть бути використані для забезпечення реалізації та моніторингу ефективності запроваджених санкцій, надані підприємствами ПЕК, ЦОВВ, підприємствами Державної воєнізованої гірничо-рятувальної служби у вугільній промисловості України, а також отримані в результаті виконання завдань та функцій такими суб’єктами.
5. Інформація про стан реалізації санкцій, застосованих до фізичних та юридичних осіб відповідно до Закону, що надається суб’єктами, які беруть участь у реалізації санкцій та моніторингу їхньої ефективності подається до Апарату Ради національної безпеки і оборони України у такі способи:
у форматі та за структурою, погодженою із Апаратом Ради національної безпеки і оборони України у електронній формі;
шляхом надсилання за допомогою системи електронної взаємодії органів виконавчої влади;
на носіях інформації у електронній формі із відтворенням у паперовій формі - виключно у разі, якщо для передачі відповідної інформації неможливо забезпечити способами, зазначеними в абзацах другому-третьому цього пункту, зокрема у разі обмеження доступу до такої інформації.
6. Інформація має містити повні відомості про особу, до якої застосовано відповідні санкції, що зазначені у рішенні Ради національної безпеки і оборони України, уведеному в дію указом Президента України, види таких санкцій та інформацію про стан їхньої реалізації та подається з періодичністю, узгодженою з Апаратом Ради національної безпеки і оборони України, або за його запитом.
7. Ефективність окремих видів санкцій, застосованих до юридичних та фізичних осіб, може бути оцінена як: "санкції ефективні"; "санкції ефективні частково"; "санкції неефективні"; "відсутні дані щодо ефективності санкцій".
8. Результати моніторингу ефективності санкцій можуть надаватися Міненерго органам державної влади, відповідальним за реалізацію конкретних видів санкцій.

Генеральний директор
Директорату
стратегічного планування
та європейської інтеграції




Р. Андарак