МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 110 від 31.12.98 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 січня 1999 р. за N 51/3344 |
Про нову редакцію форми N 7мдб "Звіт про кредиторську заборгованість бюджетних установ" та форми N 7 "Звіт про заборгованість бюджетних установ"
З метою удосконалення контролю за використанням бюджетних коштів, відповідно до п.5 постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.98 N 191 "Про заходи щодо упорядкування бюджетних видатків" та відповідно до завдань, покладених на Головне управління Державного казначейства України Указом Президента України "Про Державне казначейство України" від 27.04.95 N 335/95 та Положенням про Державне казначейство, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.07.95 N 590,
НАКАЗУЮ:
1. Форми N 7мдб "Звіт про кредиторську заборгованість бюджетних установ" та N 7 "Звіт про заборгованість бюджетних установ", затверджені наказом Головного управління Державного казначейства України від 21.09.98 N 71 "Про затвердження форми N 7мдб "Звіт про кредиторську заборгованість бюджетних установ" та форми N 7 "Звіт про заборгованість бюджетних установ", викласти в новій редакції, що додається.
2. Встановити, що міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, установи, організації та підприємства, які утримуються за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів, складають місячну форму N 7мдб "Звіт про кредиторську заборгованість бюджетних установ" та квартальну форму N 7 "Звіт про заборгованість бюджетних установ" за новими зразками.
Заступник Міністра фінансів - начальник Головного управління Державного казначейства України | П.Г.Петрашко |
Затверджено
Наказ Головного управління
Державного казначейства
України 21.09.98 N 71
( z0623-98 )
(в редакції наказу від
31.12.98 N 110)
Звіт про кредиторську заборгованість бюджетних установ
на 1 _______________ 199_ року
Коди
-----------------
Форма N 7мдб за ДКУД | |
|---------------|
Установа _____________________________________ за ЄДРПОУ | |
|---------------|
Територія ____________________________________ за КОАТУУ | |
|---------------|
Код відомчої класифікації видатків ___________ за СПОДУ | |
-----------------
Код функціональної класифікації видатків _____
Періодичність: місячна
Одиниця виміру _______________________________
------------------------------------------------------------------
| N | Показники | Код | На | На | у т.ч. |
|з/п| | економічної|початок| звітну | простро- |
| | |класифікації| року | дату | чена |
| | | видатків | | |заборгова-|
| | | | | | ність |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|1. | Кредиторська | | | | |
| | заборгованість - | | | | |
| | всього | | | | |
| | у тому числі: | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|2. |Видатки на товари і| 1100 | | | |
| |послуги | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|3. |Оплата праці | 1110 | | | |
| |працівників | | | | |
| |бюджетних установ | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|4. |Нарахування на | 1120 | | | |
| |заробітну плату | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|5. |Придбання | 1130 | | | |
| |предметів, | | | | |
| |матеріалів і послуг| | | | |
| |- всього | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|6. |з них: Медикаменти | 1132 | | | |
| |та перев'язувальні | | | | |
| |матеріали | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|7. |Продукти | 1133 | | | |
| |харчування | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|8. |Придбання | 1139 | | | |
| |предметів, | | | | |
| |матеріалів і послуг| | | | |
| |(крім кодів 1132 і | | | | |
| |1133) | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|9. |Видатки на | 1140 | | | |
| |відрядження | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|10.|Оплата послуг з | 1150 | | | |
| |утримання бюджетних| | | | |
| |установ | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|11.|Оплата комунальних | 1160 | | | |
| |послуг та | | | | |
| |енергоносіїв - | | | | |
| |всього | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|12.|з них: Оплата | 1161 | | | |
| |теплопостачання | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|13.|Оплата | 1162 | | | |
| |водопостачання і | | | | |
| |водовідведення | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|14.|Оплата | 1163 | | | |
| |електроенергії | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|15.|Оплата природного | 1164 | | | |
| |газу | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|16.|Оплата інших | 1165 | | | |
| |комунальних послуг | | | | |
| |та енергоносіїв | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|17.|Дослідження і | 1170 | | | |
| |розробки, державні | | | | |
| |програми | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|18.|Субсидії і поточні | 1300 | | | |
| |трансфертні виплати| | | | |
| |- всього | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|19.|Трансферти | 1340 | | | |
| |населенню | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|20.|Субсидії і поточні | 1399 | | | |
| |трансфертні виплати| | | | |
| |(крім коду 1340) | | | | |
|---+-------------------+------------+-------+--------+----------|
|21.|Капітальні видатки | 2000 | | | |
------------------------------------------------------------------
Керівник ________________ ___________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ________________ ___________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" _________________ 199_ р.
Затверджено
Наказ Головного управління
Державного казначейства
України 21.09.98 N 71
( z0623-98 )
(в редакції наказу від
31.12.98 N 110)
Звіт про заборгованість бюджетних установ
на 1 _______________ 199_ року
Коди
----------------
Форма N 7 за ДКУД | |
|--------------|
Установа ________________________________________ за ЄДРПОУ | |
|--------------|
Територія _______________________________________ за КОАТУУ | |
|--------------|
Код відомчої класифікації видатків ______________ за СПОДУ | |
----------------
Код функціональної класифікації видатків ________
Періодичність: квартальна
Одиниця виміру __________________________________
-------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Показники | Код |Видатки на | Дебіторська | Кредиторська |
|з/п| | еконо- |199_ рік, | заборгованість | заборгованість |
| | | мічної |затверджені|-----------------------+-----------------------|
| | | класи- |кошторисом | На |На звітну дату | На |На звітну дату |
| | |фікації |з урахуван-|початок| |початок| |
| | |видатків|ням змін | року | | року | |
| | | | | |---------------| |---------------|
| | | | | |всього|у т.ч. | |всього|у т.ч. |
| | | | | | |простро-| | |простро-|
| | | | | | |чена | | |чена |
| | | | | | |заборго-| | |заборго-|
| | | | | | |ваність | | |ваність |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 1.|Видатки на | 1100 | | | | | | | |
| |товари і послуги| | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 2.|Оплата праці | 1110 | | | | | | | |
| |працівників | | | | | | | | |
| |бюджетних | | | | | | | | |
| |установ | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 3.|Нарахування на | 1120 | | | | | | | |
| |заробітну плату | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 4.|Придбання | 1130 | | | | | | | |
| |предметів, | | | | | | | | |
| |матеріалів і | | | | | | | | |
| |послуг - всього | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 5.|з них: | 1132 | | | | | | | |
| |Медикаменти та | | | | | | | | |
| |перев'язувальні | | | | | | | | |
| |матеріали | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 6.|Продукти | 1133 | | | | | | | |
| |харчування | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 7.|Придбання | 1139 | | | | | | | |
| |предметів, | | | | | | | | |
| |матеріалів і | | | | | | | | |
| |послуг (крім | | | | | | | | |
| |кодів 1132 і | | | | | | | | |
| |1133) | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 8.|Видатки на | 1140 | | | | | | | |
| |відрядження | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
| 9 |Оплата послуг з | 1150 | | | | | | | |
| |утримання | | | | | | | | |
| |бюджетних | | | | | | | | |
| |установ - | | | | | | | | |
| |всього | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|10.|з них: Оплата | 1151 | | | | | | | |
| |транспортних | | | | | | | | |
| |послуг та | | | | | | | | |
| |утримання | | | | | | | | |
| |власних | | | | | | | | |
| |транспортних | | | | | | | | |
| |засобів | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|11.|Послуги зв'язку | 1156 | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|12.|Оплата інших | 1157 | | | | | | | |
| |поточних | | | | | | | | |
| |видатків | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|13.|Оплата | 1160 | | | | | | | |
| |комунальних | | | | | | | | |
| |послуг та | | | | | | | | |
| |енергоносіїв - | | | | | | | | |
| |всього | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|14.|з них: Оплата | 1161 | | | | | | | |
| |теплопостачання | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|15.|Оплата | 1162 | | | | | | | |
| |водопостачання | | | | | | | | |
| |та | | | | | | | | |
| |водовідведення | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|16.|Оплата | 1163 | | | | | | | |
| |електроенергії | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|17.|Оплата | 1164 | | | | | | | |
| |природного газу | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|18.|Оплата інших | 1165 | | | | | | | |
| |комунальних | | | | | | | | |
| |послуг та | | | | | | | | |
| |енергоносіїв | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|19.|Дослідження і | 1170 | | | | | | | |
| |розробки, | | | | | | | | |
| |державні | | | | | | | | |
| |програми | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|20.|Субсидії і | 1300 | | | | | | | |
| |поточні | | | | | | | | |
| |трансфертні | | | | | | | | |
| |виплати | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|21.|Субсидії | 1310 | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|22.|Трансферти | 1340 | | | | | | | |
| |населенню - | | | | | | | | |
| |всього | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|23.|у т.ч.: Виплата | 1341 | | | | | | | |
| |пенсій і | | | | | | | | |
| |допомоги | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|24.|Стипендії | 1342 | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|25.|Оплата безплатно| 1343 | | | | | | | |
| |наданих квартир | | | | | | | | |
| |і комунальних | | | | | | | | |
| |послуг | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|26.|Інші трансферти | 1344 | | | | | | | |
| |населенню | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|27.|Субсидії і | 1399 | | | | | | | |
| |поточні | | | | | | | | |
| |трансфертні | | | | | | | | |
| |виплати (крім | | | | | | | | |
| |коду 1340) | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|28.|Придбання | 2100 | | | | | | | |
| |основного | | | | | | | | |
| |капіталу | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|29.|Придбання | 2110 | | | | | | | |
| |обладнання і | | | | | | | | |
| |предметів | | | | | | | | |
| |довгострокового | | | | | | | | |
| |користування | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|30.|Капітальне | 2120 | | | | | | | |
| |будівництво | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|31.|Капітальний | 2130 | | | | | | | |
| |ремонт | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|32.|Придбання землі | 2300 | | | | | | | |
| |і нематеріальних| | | | | | | | |
| |активів | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|33.|Капітальні | 2400 | | | | | | | |
| |трансферти | | | | | | | | |
|---+----------------+--------+-----------+-------+------+--------+-------+------+--------|
|34.|Всього | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------
Керівник ________________ ___________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
Головний бухгалтер ________________ ___________________________
(підпис) (ініціали і прізвище)
"___" _________________ 199_ р.