• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Зміни до Типового положення про Контрольно-ревізійний відділ у районі, місті, районі в місті та міжрайонний контрольно-ревізійний відділ без статусу юридичної особи

Головне контрольно-ревізійне управління України  | Інші від 18.12.2006 № 409 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Головне контрольно-ревізійне управління України
  • Тип: Інші
  • Дата: 18.12.2006
  • Номер: 409
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Головне контрольно-ревізійне управління України
  • Тип: Інші
  • Дата: 18.12.2006
  • Номер: 409
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ГоловКРУ України
18.12.2006 N 409
( z0020-07)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 січня 2007 р.
за N 21/13288
( Документ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 1236 від 03.10.2011 )
ЗМІНИ
до Типового положення про Контрольно-ревізійний відділ у районі, місті, районі в місті та міжрайонний контрольно-ревізійний відділ без статусу юридичної особи ( z0157-01 )
1. У пункті 1.4 слово "самостійний" виключити.
2. Пункт 1.6 викласти в такій редакції:
"1.6. За Відділом закріплене майно, що є державною власністю".
3. Пункт 2.1 викласти в такій редакції:
"2.1. Основним завданням Відділу є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в місцевих органах виконавчої влади, в органах місцевого самоврядування, в інших бюджетних установах і у суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), виконанням місцевих бюджетів, розроблення пропозицій щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому".
4. Підпункт 2.2.1 викласти в такій редакції:
"2.2.1. У порядку, визначеному законодавством:
проводить ревізії фінансово-господарської діяльності, використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильності визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, цільового та ефективного використання коштів державного та місцевих бюджетів, стану і достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності;
здійснює державний фінансовий аудит діяльності бюджетних установ, суб'єктів господарювання державного сектору економіки, а також інших суб'єктів господарювання, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів та державних фондів або використовують (використовували в періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно".
5. У підпункті 2.2.2 слова "або перевіряються", "і перевірок" виключити.
6. У підпункті 2.2.3 слова "та перевірок" виключити.
7. Розділ 3 "Права Відділу" викласти в такій редакції:
"3.1. Посадові особи Відділу, відповідно до покладених на нього завдань, мають право:
3.1.1. Перевіряти у підконтрольних установах грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси й інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей, проводити перевірки фактичної наявності цінностей (грошових сум, цінних паперів, сировини, матеріалів, готової продукції, устаткування тощо).
3.1.2. Безперешкодного доступу при проведенні ревізій на склади, у сховища, виробничі та інші приміщення, що належать підконтрольним установам, для їх обстеження та з'ясування питань, пов'язаних з ревізією.
3.1.3. Вносити керівництву КРУ пропозиції щодо призупинення бюджетних асигнувань, зупинення операцій з бюджетними коштами у випадках, передбачених законом.
3.1.4. Вносити керівництву КРУ пропозиції щодо залучення на договірних засадах кваліфікованих фахівців органів виконавчої влади, державних фондів, підприємств, установ і організацій для проведення контрольних обмірів будівельних, монтажних, ремонтних та інших робіт, контрольних запусків у виробництво сировини і матеріалів, контрольних аналізів сировини, матеріалів і готової продукції, інших перевірок.
3.1.5. Вимагати від керівників підконтрольних установ, що ревізуються, проведення, у тому числі у присутності посадових осіб органів ДКРС, інвентаризацій основних фондів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і розрахунків; відповідно до законодавства опечатувати каси, касові приміщення, склади та архіви.
3.1.6. Вилучати у підприємств, установ і організацій копії фінансово-господарських та бухгалтерських документів, які свідчать про зловживання.
3.1.7. Одержувати від банків та інших кредитних установ необхідні відомості, копії документів, довідки про банківські операції та залишки коштів на рахунках об'єктів, що ревізуються, а від інших підприємств і організацій, в тому числі недержавних форм власності - довідки і копії документів про операції та розрахунки з підприємствами, установами та організаціями, що ревізуються.
3.1.8. Одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що ревізуються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході ревізій.
3.1.9. Пред'являти у межах своєї компетенції керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ, що ревізуються, вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань збереження і використання державної власності та фінансів, порушувати питання щодо вилучення в судовому порядку до бюджету виявлених ревізіями прихованих і занижених валютних та інших платежів, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням законодавства.
3.1.10. Вносити керівництву КРУ пропозиції щодо визнання в судовому порядку незаконними договорів, укладених з порушенням законодавства, та стягнення у дохід держави коштів, одержаних підконтрольними установами, за незаконними договорами, без встановлених законом підстав та з порушенням чинного законодавства.
3.1.11. Порушувати питання щодо звернення до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
3.1.12. Проводити у суб'єктів господарювання, які мали правові відносини з підконтрольною установою, зустрічні звірки з метою документального підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювались між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку підконтрольної установи.
3.1.13. Звертатися в разі потреби до інших органів державного контролю з питань проведення спільних контрольних заходів у межах повноважень, визначених законодавством.
3.1.14. Порушувати перед керівниками відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій питання про притягнення до встановленої законом відповідальності посадових осіб, які вчинили порушення.
3.1.15. Отримувати від місцевих органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, що стосується діяльності та фінансового стану підконтрольної установи, іншого суб'єкта господарювання, відносно якого є підстави для проведення ревізії.
3.1.16. У випадках виявлення зловживань і порушень чинного законодавства передавати правоохоронним органам матеріали ревізій, а також повідомляти про них державні органи і органи, уповноважені управляти державним майном".
8. У пункті 4.4 слова "і перевірки", "та перевірок" у відповідних відмінках виключити.
9. У підпункті "а" пункту 4.4 слово "посвідчення" замінити словом "направлення".
10. У пункті 5.1 слова "або перевіряються" виключити.
Начальник Юридичного відділу Т.М.Яремчук