• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про обсяг, форми і порядок складання квартальної бухгалтерської звітності підприємствами й організаціями

Міністерство фінансів України  | Лист, Форма від 03.02.1993 № 18-408 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Лист, Форма
  • Дата: 03.02.1993
  • Номер: 18-408
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Лист, Форма
  • Дата: 03.02.1993
  • Номер: 18-408
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Л И С Т
03.02.1993 N 18-408
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 1993 р.
за N 3
( Лист втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів N 581 від 23.08.2005 )
Про обсяг, форми і порядок складання квартальної бухгалтерської звітності підприємствами й організаціями
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінфіну N 55 від 09.08.93 N 19 від 08.02.95 )( Пункт 1 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )( Пункт 3 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )( Пункт 4 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )( Пункт 5 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )( Пункт 6 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )( Пункт 7 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 55 від 09.08.93 )( Пункт 8 втратив чинність на підставі Наказу Мінфіну N 19 від 08.02.95 )
9. Визнати такими, що втратили чинність з 1 січня 1993 р. повністю або частково, вказівки Міністерства фінансів України, які наведено у додатку N 3 до цього листа.
Додаток N 1
до листа Мінфіну
від 03.02.93 N 18-408
Затверджено Міністерством
фінансів України
для квартальної звітності
1993 р.
Баланс підприємства
на 1 ______________ 199_ р.
---------------
| К О Д И |
|-------------|
Форма N 1 за ЗКУД |-------------|
ДАТА (рік, місяць, число) | : :01 |
Підприємство (об'єднання) ............. за ЗКПО |-------------|
Форма власності ....................... за ЗКФВ |-------------|
Галузь (вид діяльності) ............. за ЗКГНГ |-------------|
Орган господарського управління ...... за ЗКПО |-------------|
Одиниця виміру: тис.грошових од. .............. |-------------|
........................Контрольна сума |-------------|
---------------
Адреса: .......................................
Дата висилання --------------
Дата одержання |------------|
Строк подання |------------|
--------------
----------------------------------------------------------------
| А к т и в |Код | На |На кінець|
| |ряд-|початок|звітного |
| |ку | року |періоду |
|---------------------------------------+----+-------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|---------------------------------------+----+-------+---------|
| I. ОСНОВНІ ЗАСОБИ ТА ІНШІ ПОЗАОБОРОТНІ АКТИВИ | |
|Нематеріальні активи: | | | |
| залишкова вартість ..................|010 |_______|_________|
| знос * (02) .........................|011 |_______|_________|
| первісна вартість * (04) ............|012 |_______|_________|
|Основні засоби: | | | |
| залишкова вартість ..................|020 |_______|_________|
| знос * (02) .........................|021 |_______|_________|
| первісна вартість * (01) ............|022 |_______|_________|
|Незавершені капітальні вкладення | | | |
|(33, 35, 61) ..........................|030 |_______|_________|
|Устаткування (07) .....................|035 |_______|_________|
|Довгострокові фінансові вкладення (58) |040 |_______|_________|
|Використання прибутку (81) ............|050 |___х___|_________|
|Розрахунки з учасниками (75) ..........|060 |_______|_________|
|Збитки: | | | |
| минулих років (98) ................|070 |_______|_________|
| звітного року (80) ................|075 |___х___|_________|
|Інші позаоборотні активи |080 |_______|_________|
| Всього по розділу I............|090 |_______|_________|
| | | | |
| II. ЗАПАСИ І ЗАТРАТИ | | | |
| | | | |
|Виробничі запаси (05 - 08,10) .........|100 |_______|_________|
|Тварини на вирощуванні і відгодівлі | | | |
|(09) ..................................|110 |_______|_________|
|Малоцінні і швидкозношувані предмети: | | | |
| залишкова вартість ..................|120 |_______|_________|
| знос * (13)..........................|121 |_______|_________|
| первісна вартість * (12).............|122 |_______|_________|
|Незавершене виробництво | | | |
|(20, 21, 23, 29, 30) ..................|130 |_______|_________|
|Витрати майбутніх періодів (31) .......|140 |_______|_________|
|Готова продукція (40) .................|150 |_______|_________|
|Товари: | | | |
| купівельна вартість .................|160 |_______|_________|
| торгова націнка * (42) ..............|161 |_______|_________|
| продажна вартість * (41) ............|162 |_______|_________|
|Витрати обігу на залишок товарів (44) .|170 |_______|_________|
| Всього по розділу II |180 |_______|_________|
| | | | |
| III. ГРОШОВІ КОШТИ, РОЗРАХУНКИ ТА | | | |
| ІНШІ АКТИВИ | | | |
| | | | |
|Розрахунки з дебіторами: | | | |
| за товари, роботи і послуги, строк | | | |
| сплати по яких не настав | | | |
| (45, 62, 76) ........................|200 |_______|_________|
| за товари, роботи і послуги, не | | | |
| сплачені в строк (45, 62, 76) .......|210 |_______|_________|
| по векселях одержаних (59) ..........|220 |_______|_________|
| з бюджетом (68) .....................|230 |_______|_________|
| з персоналом по інших операціях (73) |240 |_______|_________|
| по авансах виданих (61) .............|250 |_______|_________|
| з дочірніми підприємствами (78) .....|260 |_______|_________|
| з іншими дебіторами (76) ............|270 |_______|_________|
|Короткострокові фінансові вкладення | | | |
|(58) ..................................|280 |_______|_________|
|Грошові кошти: | | | |
| каса (50) ...........................|290 |_______|_________|
| розрахунковий рахунок (51) ..........|300 |_______|_________|
| валютний рахунок (52) ...............|310 |_______|_________|
| інші грошові кошти (54, 55, 56) .....|320 |_______|_________|
|Інші оборотні активи ..................|330 |_______|_________|
| Всього по розділу III .........|340 |_______|_________|
----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------
| |Код | На |На кінець|
| П А С И В |ряд-|початок|звітного |
| |ку | року |періоду |
|----------------------------------------+----+-------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------------------------------------+----+-------+---------|
| I. ДЖЕРЕЛА ВЛАСНИХ КОШТІВ | | | |
| | | | |
|Статутний фонд (капітал) (85) ..........|400 |_______|_________|
|Резервний фонд (88) ....................|410 |_______|_________|
|Фінансування капітальних вкладень | | | |
|(93, 94)................................|420 |_______|_________|
|Спеціальні фонди і | | | |
|цільове фінансування (87, 88, 96) ......|430 |_______|_________|
|Амортизаційний фонд (86) ...............|440 |_______|_________|
|Розрахунки з учасниками (75) ...........|450 |_______|_________|
|Нерозподілений прибуток минулих років | | | |
|(98)....................................|460 |_______|_________|
|Прибуток звітного року (80) ............|470 |_____х_|_________|
| Всього по розділу I ...........|480 |_______|_________|
| | | | |
| II. ДОВГОСТРОКОВІ ПАСИВИ | | | |
| | | | |
|Довгострокові кредити банків (92) ......|500 |_______|_________|
|Довгострокові позикові кошти (95) ......|510 |_______|_________|
|Довгострокові кредити та позики, що не | | | |
|погашені в строк .......................|520 |_______|_________|
| Всього по розділу II...........|530 |_______|_________|
| | | | |
| III. РОЗРАХУНКИ ТА ІНШІ ПАСИВИ | | | |
| | | | |
|Короткострокові кредити банків (90) ....|600 |_______|_________|
|Короткострокові позикові кошти (95) ....|610 |_______|_________|
|Короткострокові кредити та позики, що не| | | |
|погашені в строк .......................|620 |_______|_________|
|Розрахунки з кредиторами: | | | |
| за товари, роботи і послуги, строк | | | |
| сплати по яких не настав (60)........|630 |_______|_________|
| за товари, роботи і послуги, не | | | |
| сплачені в строк (60) ...............|640 |_______|_________|
| по векселях виданих (66) ............|650 |_______|_________|
| по авансах одержаних (61) ...........|660 |_______|_________|
| з бюджетом (68) .....................|670 |_______|_________|
| по позабюджетних платежах (65) ......|680 |_______|_________|
| по страхуванню (69) .................|690 |_______|_________|
| по оплаті праці (70) ................|700 |_______|_________|
| з дочірніми підприємствами (78) .....|710 |_______|_________|
| з іншими кредиторами (76) ...........|720 |_______|_________|
|Позики для працівників (97) ............|730 |_______|_________|
|Доходи майбутніх періодів (83) .........|740 |_______|_________|
|Резерви наступних витрат і платежів (89)|750 |_______|_________|
|Інші короткострокові пасиви ............|760 |_______|_________|
| Всього по розділу III ........|770 |_______|_________|
| | | | |
|БАЛАНС .................................|780 |_______|_________|
-----------------------------------------------------------------
Керівник
Головний бухгалтер
_______________
* Дані цього рядка у валюту балансу не входять
Затверджено Міністерством
фінансів України для квартальної
звітності 1993 р.
Звіт
про фінансові результати та їх використання
за ______________ 199_ р.
---------------
Форма N 2 за ЗКУД | |
|-------------|
ДАТА (рік, місяць, число) | : : 01 |
|-------------|
Підприємство (об'єднання) ............. за ЗКПО | |
|-------------|
Галузь (вид діяльності) ............. за ЗКГНГ | |
|-------------|
Орган господарського управління ...... за ЗКПО | |
|-------------|
Контрольна сума | |
---------------
Одиниця виміру: тис.грошових од.
I. Фінансові результати
-----------------------------------------------------------------
| Найменування показника | Код | Прибуток | Збитки |
| | рядку| | |
|Виручка (валовий дохід) від | | | |
|реалізації продукції (товарів, | | | |
|робіт, послуг) ....................| 010 |__________|____х____|
| | | | |
|Податок на добавлену вартість .....| 015 |____х_____|_________|
| | | | |
|Акцизний збір .....................| 020 |____х_____|_________|
| | | | |
|___________________________________| 030 |____х_____|_________|
| | | | |
|Затрати на виробництво реалізованої| | | |
|продукції (робіт, послуг) .........| 040 |____х_____|_________|
| | | | |
|Результат від реалізації ..........| 050 |__________|_________|
| | | | |
|Результат від іншої реалізації.....| 060 |__________|_________|
| | | | |
|Доходи і витрати від | | | |
|позареалізаційних операцій ........| 070 |__________|_________|
| у тому числі по доходних | | | |
| активах .....................| 071 |__________|_________|
| | | | |
|Всього прибутків і збитків ........| 080 |__________|_________|
| | | | |
|Балансовий прибуток або збиток ....| 090 |__________|_________|
| | | | |
|___________________________________| 100 |__________|_________|
| | | | |
|___________________________________| 110 |__________|_________|
| | | | |
|___________________________________| 120 |__________|_________|
-----------------------------------------------------------------
II. ВИКОРИСТАННЯ ПРИБУТКУ
-----------------------------------------------------------------
| Найменування напрямків | Код | На кінець |
| |рядку|звітного періоду|
|----------------------------------------+-----+----------------|
| 1 | 2 | 3 |
|----------------------------------------+-----+----------------|
|Платежі по бюджету .................... | 200 |________________|
|Відрахування в резервний (страховий) | | |
|фонд .................................. | 210 |________________|
|Використано на : | | |
| виробничий розвиток ....... | 220 |________________|
| соціальний розвиток ....... | 230 |________________|
| заохочування .............. | 240 |________________|
| благодійні цілі ........... | 250 |________________|
| інші цілі ................. | 260 |________________|
|Довідково | | |
|_________ | | |
|Орендна плата за цілісні майнові | | |
|комплекси ............................. | 270 |________________|
-----------------------------------------------------------------
III. ПЛАТЕЖІ ДО БЮДЖЕТУ
-----------------------------------------------------------------
| Найменування показника |Код | Належить по|Фактично|
| |рядку| розрахунку |внесено |
|-----------------------------------+-----+------------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|-----------------------------------+-----+------------+--------|
|Рентні платежі ....................| 300 |____________|________|
|Плата за землю ....................| 305 |____________|________|
|Податок на прибуток................| 310 |____________|________|
|Відрахування на геолого- | | | |
|розвідувальні роботи ..............| 320 |____________|________|
|Плата за природні ресурси та викиди| | | |
|забруднених речовин ...............| 330 |____________|________|
|Фонд ліквідації наслідків | | | |
|Чорнобильської катастрофи .........| 340 |____________|________|
|Податок на добавлену вартість .....| 350 |____________|________|
|Прибутковий податок з громадян ....| 360 |____________|________|
|Податок з власників транспортних | | | |
|засобів ...........................| 370 |____________|________|
|Інші податки ......................| 380 |____________|________|
|Економічні санкції ................| 390 |____________|________|
| Довідково |-----+---------------------|
|Одержано з бюджету ................| 400 |_____________________|
|Одержано з позабюджетних фондів | 410 |_____________________|
-----------------------------------------------------------------
IV. ЗАТРАТИ І ВИТРАТИ, ЩО ВРАХОВУЮТЬСЯ ПРИ ОБЧИСЛЕННІ ПІЛЬГ ПО ПОДАТКУ З ПРИБУТКУ
-----------------------------------------------------------------
| | Код | Фактично |
| Найменування показника | рядку | за звітний |
| | | період |
|------------------------------------------+-------+------------|
| 1 | 2 | 3 |
|------------------------------------------+-------+------------|
|На проведення науково-дослідних і | | |
|дослідно-конструкторських робіт, | | |
|підготовку і освоєння нових прогресивних | | |
|технологій і видів продукції ........... | 500 |____________|
|На утримання об'єктів охорони здоров'я, | | |
|культури і спорту, житлового фонду та | | |
|комунального господарства, будинків для | | |
|престарілих та інвалідів, дитячих | | |
|дошкільних закладів і таборів відпочинку, | | |
|закладів народної освіти, що перебувають | | |
|на їх балансі .......................... | 510 |____________|
|________________________________________ | 520 |____________|
|________________________________________ | 530 |____________|
|________________________________________ | 540 |____________|
|________________________________________ | 550 |____________|
-----------------------------------------------------------------
V. ПІЛЬГОВИЙ ПРИБУТОК
-----------------------------------------------------------------
| Вид прибутку | Код | Сума |
| | рядку | |
|------------------------------------------+-------+------------|
|_________________________________________ | 600 |____________|
|_________________________________________ | 610 |____________|
|_________________________________________ | 620 |____________|
|_________________________________________ | 630 |____________|
|_________________________________________ | 640 |____________|
-----------------------------------------------------------------
Керівник
Головний бухгалтер
Додаток N 2
до листа Мінфіну
від 03.02.93 N 18-408
ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ
до Інструкції про порядок заповнення форм річного бухгалтерського звіту підприємств, об'єднань і організацій
1. У першому абзаці пунктів 2.3 і 2.4 слово "первісна" виключити.
2. Пункт 2.3 доповнити абзацом такого змісту:
"У даній статті наводиться окремо первісна (балансова) та залишкова вартість основних засобів, а також сума нарахованого у встановленому порядку зносу. Залишкова вартість визначається як різниця між первісною (балансовою) вартістю та сумою зносу".
3. Пункт 2.4 доповнити абзацом такого змісту:
"У даній статті наводиться окремо первісна та залишкова вартість нематеріальних активів, а також сума нарахованого у встановленому порядку зносу. Залишкова вартість визначається як різниця між первісною вартістю і сумою зносу".
4. У пункті 2.5 текст у лапках замінити таким текстом: "Незавершені капітальні вкладення".
5. У пункті 2.9 цифри "070" замінити цифрами "080".
6. Пункт 2.10 викласти в такій редакції:
"2.10. У статті "Розрахунки з учасниками" показується заборгованість засновників підприємства по вкладах в статутний фонд підприємства".
7. Пункти 2.11, 2.20, 2.23, 2.29, 2.31, 2.32, 2.42, 3.6 виключити.
8. Пункт 2.12 викласти в такій редакції:
"2.12. У статті "Збитки минулих років" показується сума збитків минулих років, що підлягає покриттю у встановленому порядку. В бухгалтерському обліку сальдо з рахунку 80 "Прибутки і збитки" на кінець минулого року оборотами в першому кварталі поточного року перераховується в дебет заново введеного рахунку 98 "Нерозподілений прибуток (непокриті збитки) минулих років", а підприємствами, які у відповідності з діючим в 1992 р. порядком одержувані на заходи по державному регулюванню цін кошти відображали по кредиту рахунку 85 "Статутний фонд" - в дебет рахунку 85 на одержану суму.
На підставі прийнятого рішення про джерела покриття непокритих збитків за минулий рік підприємства списують їх у кореспонденції з дебетом рахунків: 88 "Фонди спеціального призначення" - при направленні на погашення непокритих збитків минулих років коштів резервного (страхового) фонду; 75 "Розрахунки з учасниками"; 70 "Розрахунки по оплаті праці" - при направленні на погашення збитків минулих років цільових внесків засновників підприємства; 96 "Цільове фінансування і цільові надходження" - при спрямуванні на погашення непокритих збитків минулих років коштів цільового призначення; 81 "Використання прибутку" - після спрямування на погашення непокритих збитків минулих років прибутку звітного року.
У статті "Збитки звітного року" відображається кінцевий фінансовий результат - збитки, виявлені на підставі бухгалтерського обліку всіх операцій підприємства за звітний період".
9. Після пункту 2.12 включити пункт 2.12.1:
"2.12.1. "У статті "Інші позаоборотні активи" показується вартість довгострокових активів, що не знайшли відображення по інших статтях розділу I активу балансу, зокрема сума дебіторської заборгованості строком погашення більше одного року; заборгованість за продані основні засоби; сума заборгованості орендного підприємства по переданих йому оборотних засобах за плату з розстрочкою платежу".
10. У пункті 2.14:
в абзаці першому слова "малоцінних і швидкозношуваних предметів" замінити словами "будівельних матеріалів", а після слів "в обороті" включити слова "крім малоцінних і швидкозношуваних предметів";
абзац другий викласти в такій редакції:
"У статті "Малоцінні та швидкозношувані предмети" показується їх первісна та залишкова вартість, а також сума нарахованого у встановленому порядку зносу. Залишкова вартість визначається як різниця між первісною вартістю і сумою зносу".
11. Після пункту 2.14 включити пункт 2.14.1:
"2.14.1. У статті "Тварини на вирощуванні і відгодівлі" відображається вартість на кінець звітного періоду дорослих тварин на відгодівлі і в нагулі, птиці, звірів, кроликів, дорослих тварин, вибракованих із основного стада для реалізації (без постановки на відгодівлю); тварин, прийнятих від населення для реалізації".
12. У пункті 2.15 абзаци третій, четвертий і п'ятий викласти в такій редакції:
"У бухгалтерському обліку закінчені та прийняті у встановленому порядку етапи, рахунки по яких прийняті до оплати, у сумі фактичних затрат списуються з рахунку 20 "Основне виробництво" у дебет рахунку 46 "Реалізація". Одночасно на суму прийнятих до оплати робіт за продажною вартістю кредитується рахунок 46 "Реалізація" у кореспонденції з рахунком 36.
Кошти, що надійшли від замовників в оплату закінчених і прийнятих етапів, відображаються по дебету рахунку 51 "Розрахунковий рахунок" і кредиту рахунку 61 "Розрахунки по авансах".
Після закінчення всіх робіт в цілому вартість етапів, що сплачена замовником і відображена на рахунку 36, виконавець списує в дебет рахунку 62 "Розрахунки з покупцями і замовниками", на який відноситься також решта обсягу виконаних і прийнятих робіт у кореспонденції з рахунком 46. Заборгованість в сумі загальної вартості повністю закінчених і прийнятих замовником робіт виконавець списує з кредиту рахунку 62 за рахунок раніше одержаних платежів за етапи (дебетується рахунок 61) і коштів, одержаних від замовника в остаточний розрахунок (дебетується рахунок 51)".
13. У пункті 2.18:
після першого абзацу включити абзац такого змісту:
"У даній статті наводиться окремо продажна і купівельна вартість товарів, а також сума знижки (накидки), що відноситься до залишку товарів. Купівельна вартість визначається як різниця між продажною вартістю і сумою торгової націнки (знижки);"
після абзацу другого включити абзац, що викладено у другому реченні пункту 2.42.
14. У пункті 2.24:
виключити слова "по повній фактичній собівартості, а при визначенні фінансового результату по відвантаженню продукції -";
включити два абзаци такого змісту: "У цій статті по повній фактичній собівартості показується заборгованість за товари, продукцію, що відвантажені до початку поточного року.
У статтях "Розрахунки з дебіторами і кредиторами за товари, роботи і послуги, не сплачені в строк" показується сума заборгованості за відвантажені продукцію і товари, виконані роботи і надані послуги, яка не сплачена в строки, передбачені договором".
15. У пункті 2.26 цифри "380" замінити цифрами "220".
16. Після пункту 2.27 включити пункт 2.27.1 такого змісту:
"2.27.1. У статтях "Розрахунки з дочірніми підприємствами" активу і пасиву відображаються дані по поточних операціях з дочірніми підприємствами (міжбалансові розрахунки), облік яких ведеться на рахунку 78 "Внутрівідомчі розрахунки по поточних операціях".
17. У пункті 2.30:
цифри "420" замінити цифрами "270";
У першому абзаці після слів "за підзвітними особами" включити текст, що наведено у пункті 2.31, виключивши в першому реченні слова "У статті "Розрахунки з працівниками по одержаних ними позиках" показується", а останнє речення перенести в кінець цього абзацу, замінивши в ньому слова "робітників і службовців" словом "працівників".
18. Пункт 2.33 викласти у такій редакції:
"2.33. У статтях "Інші оборотні активи" та "Інші короткострокові пасиви" показується вартість короткострокових активів і пасивів, що не знайшли відображення в попередніх статтях розділу III балансу. Зокрема, тут показується заборгованість по відшкодуванню матеріальної шкоди, як виняток, нестачі і втрати від псування цінностей, по яких на час складання річного звіту питання про віднесення вказаних сум на винних осіб або списання з балансу не вирішено, суми використаних кредитів і позикових коштів, використання яких обліковується на рахунку 82 "Використання позикових коштів", втрати, не перекриті коштами фондів і цільового фінансування, заборгованість по коштах, що надані у порядку тимчасової фінансової допомоги".
19. У пункті 2.34:
в абзаці другому цифри "500" замінити цифрами "400";
в абзаці четвертому цифри "560" замінити цифрами "430".
20. Після пункту 2.34 включити пункт 2.34.1 такого змісту:
"2.34.1. У статті "Резервний фонд" показується залишок резервного фонду підприємства, створеного за рахунок прибутку відповідно до засновницьких документів".
21. У пункті 2.36 цифри "531" замінити на цифри "421".
22. Пункт 2.37 викласти в такій редакції:
"У статті "Розрахунки з учасниками" показується заборгованість по розрахунках з учасниками підприємства по виплаті їм доходів (дивідендів) від участі на паях".
23. У пункті 2.39 у назві статті виключити слова "на покриття".
24. В абзаці третьому пункту 2.41 текст "та рядку 410" виключити.
25. Пункт 2.43 викласти у такій редакції:
"2.43. У статті "Нерозподілений прибуток минулих років" показується залишок нерозподіленого прибутку минулих років.
В бухгалтерському обліку сальдо з рахунку 80 "Прибутки і збитки" на кінець попереднього звітного року оборотами у першому кварталі поточного року перераховується в кредит заново введеного рахунку 98 "Нерозподілений прибуток (непокриті збитки) минулих років".
За прийнятими в установленому порядку рішеннями про його спрямування підприємства списують нерозподілений прибуток минулих років у кореспонденції з кредитом рахунків: 75 "Розрахунки з учасниками" і 70 "Розрахунки по оплаті праці" - якщо його спрямовано на виплату дивідендів; 88 "Фонди спеціального призначення" - якщо його спрямовано на створення (поповнення) резервного (страхового) фонду; 85 "Статутний фонд" - якщо його спрямовано на збільшення статутного фонду; 87 "Фонди економічного стимулювання" - якщо його спрямовано у фонди, створення яких на підприємстві передбачено установчими документами.
У статті "Прибуток звітного року" відображається фінансовий результат - прибуток, одержаний за звітний період".
26. Пункт 2.46 викласти в такій редакції:
"2.46. У статтях "Довгострокові кредити та позики, що не погашені в строк" та "Короткострокові кредити та позики, що не погашені в строк" показується прострочена заборгованість по одержаних кредитах банків та інших позиках".
27. У пункті 2.47 абзац другий викласти в такій редакції:
"У цих статтях також відображаються відповідно заборгованість підприємств і організацій по коштах на кредитування податку на добавлену вартість та заборгованість підприємств по податковому кредиту".
28. У пункті 2.48 в назві статті після слів "за товари" включити слово "роботи".
29. У пункті 2.49 цифри "810" замінити цифрами "650".
30. Пункт 2.52 доповнити словами: "галузевий фонд фінансового регулювання".
31. Пункт 3.1 викласти в такій редакції:
"3.1. У статті "Виручка (валовий доход) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)" виробничі підприємства показують виручку від реалізації продукції (робіт, послуг), виробництво і збут яких є предметом діяльності цього підприємства.
Реалізованою продукцією (роботами, послугами) підприємства є продажна вартість відвантаженої продукції (виконаних робіт, наданих послуг) в сумі, яка зазначена в оформлених документах, що є підставою для розрахунків з покупцями (замовниками).
Якщо за умовами договору (контракту) продукція (роботи, послуги) приймається покупцем (замовником) безпосередньо на підприємстві-виготовлювачі (виконавці), то така продукція (роботи, послуги) вважається реалізованою після здачі її покупцю (замовнику), оформлення документами, передбаченими умовами договору (контракту), і документами, які є підставою для розрахунків з покупцем (замовником).
На вартість відвантаженої продукції (робіт, послуг) у тому звітному періоді, в якому відвантажено продукцію (виконано роботи, надано послуги), дебетується рахунок 62 "Розрахунки з покупцями і замовниками" в кореспонденції з кредитом рахунку 46 "Реалізація".
Підприємства, що здійснюють свою діяльність в сферах торгівлі і громадського харчування, в яких розрахунки за товари здійснюються готівкою, валовий доход від реалізації товарів визначають по одержанню готівки, як різницю між продажною і покупною вартістю реалізованих покупцям товарів. Валовий доход в організаціях постачання і торгівлі, які проводять розрахунки за безготівковими розрахунками, визначається в такому ж порядку по відвантажених (відпущених) покупцям товарах.
Організації, які не знаходяться на господарському розрахунку та одержують доходи від господарської та іншої діяльності, у цій статті показують доход від цієї діяльності в сумах, що зазначені в оформлених документах, які є підставою для розрахунків з покупцями (замовниками).
До складу виручки (валового доходу) від реалізації продукції (робіт, послуг) включаються також суми податку на добавлену вартість та акцизного збору по реалізованій продукції (товарах, роботах, послугах), відображення яких підприємства проводять по дебету рахунків 62 "Розрахунки з покупцями і замовниками", 76 "Розрахунки з іншими дебіторами і кредиторами", (50 "Каса", 56 "Інші кошти" субрахунок "Кошти в дорозі" - в організаціях, які здійснюють реалізацію за готівку) і кредиту рахунку 46 "Реалізація".
32. Після пункту 3.1 включити пункт 3.1.1 такого змісту:
"3.1.1. По вписуваному рядку 011 "Державне регулювання цін" відображуються одержані з бюджету та позабюджетних фондів суми на державне регулювання цін по продукції підприємства, з яких податок на добавлену вартість не стягується".
33. У пункті 3.2:
в абзаці другому друге речення виключити;
в абзаці третьому цифри "360" замінити цифрами "350";
абзац четвертий виключити.
34. У пункті 3.3 друге і третє речення виключити.
35. У пункті 3.4 абзац другий виключити.
36. У пункті 3.7:
в абзаці другому слова "податку на валютну виручку" виключити;
в абзаці третьому слово "не" виключити та друге речення доповнити текстом такого змісту: "а також фінансові результати від реалізації цінних паперів";
включити абзац четвертий такого змісту:
"При цьому збитки від реалізації цінних паперів відшкодовуються за рахунок залишків емісійного доходу на рахунку 88 "Фонди спеціального призначення" субрахунок "Емісійний доход". Фінансові результати від реалізації цінних паперів визначаються як різниця між їх продажною та номінальною вартістю, зменшена на суму витрат, пов'язаних з реалізацією (комісійні винагороди і т.і.)".
37. Пункт 3.11 викласти в такій редакції:
"3.11. У рядку 100 "Перевищення розрахункової величини фонду споживання" державні підприємства показують суму перевищення величини фактичного фонду споживання понад його розрахункову величину, яка обчислюється у відповідності з Декретом Кабінету Міністрів України від 29 грудня 1992 р. "Про підвищення мінімальних розмірів заробітної плати і пенсій".
38. У пункті 3.12 слова "У статті" замінити словами "У рядку 110".
39. У пункті 3.13 текст після слів "продукції (робіт, послуг)" замінити текстом слідуючого змісту: "в порівняльних цінах, тарифах, які застосовуються для визначення розміру фонду споживання в 1993 році у показниках для галузей народного господарства".
40. В пункті 3.15:
в абзаці другому слово "доход" замінити словом "прибуток";
абзац восьмий включити абзацом десятим.
41. В пункті 3.16:
в абзаці першому друге речення викласти в такій редакції:
"У рядку 310 "Податок на прибуток" відображаються суми податку на прибуток відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України "Про податок на прибуток підприємств і організацій";
другий і третій абзаци виключити;
в четвертому, п'ятому, шостому і восьмому абзацах цифри "330", "340", "350" і "380" замінити цифрами відповідно "320", "330", "340" і "370";
в абзаці дев'ятому текст після слів "платежів до бюджету" виключити;
в абзаці дванадцятому слова "на податок з доходу" замінити словами "по податку з прибутку";
абзац чотирнадцятий викласти в такій редакції:
"на нове будівництво, розширення, введення і освоєння нових потужностей по виробництву товарів (робіт, послуг), на реконструкцію і модернізацію активної частини виробничих фондів (рядок 520)";
абзаци п'ятнадцятий, вісімнадцятий, дев'ятнадцятий і двадцятий виключити;
в абзаці 16 виключити слова : "будівництво, розвиток та";
абзац сімнадцятий викласти в такій редакції:
"внески прибутку до спеціально відкритих рахунків благодійних, екологічних і оздоровчих фондів, а також підприємствам, установам, організаціям культури, освіти, охорони здоров'я, соціального забезпечення, фізкультури і спорту та громадським організаціям інвалідів (рядок 530)";
абзац двадцять перший викласти в такій редакції:
"добровільні внески прибутку у державний Інноваційний фонд (рядок 540)".
42. Після абзацу двадцять першого пункту 3.16 замість абзаців двадцять другого, двадцять третього, двадцять четвертого, двадцять п'ятого, двадцять шостого і двадцять сьомого включити пункт 3.17 такого змісту:
"3.17. В розділі V "Пільговий прибуток" показується прибуток підприємства, який одержано від визначених видів та в певних умовах діяльності. Пільги по такому прибутку встановлені Декретом Кабінету Міністрів України "Про податок на прибуток підприємств і організацій", Законом України "Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві", Законом України "Про правовий режим території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи", Програмою надзвичайних заходів щодо стабілізації економіки України та виходу її з кризового стану".
43. У пункті 5.8 текст "85 "Статутний фонд" замінити текстом "80 "Прибутки і збитки".
х х
х
У рядках 400 і 410 звіту про фінансові результати та їх використання (форма N 2) підприємства показують одержані з бюджету та позабюджетних фондів кошти на заходи по державній допомозі сім'ям з дітьми, громадянам з мінімальними доходами, працівникам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, по державному регулюванню цін, соціальному захисту працівників у зв'язку з конверсією, фінансуванню капіталовкладень тощо.
Додаток N 3
до листа Мінфіну
від 03.02.93 N 18-408
ПЕРЕЛІК
вказівок Міністерства фінансів України, що втратили чинність повністю або частково з 1 січня 1993 року
Дата документаНомер
документа
Найменування документа
123
26 июля 1989 г.



10 января 1990 г.



22 июня 1990 г.


14 сентября 1990 г.




12 ноября 1990 г.




12 листопада 1990 р.




27 листопада 1990 р.




6 декабря 1990 г.


20 декабря 1990 г.


26 декабря 1990 г.



26 декабря 1990 г.


29 декабря 1990 г.





4 января 1991 г.




29 березня 1991 р.





16 квітня 1991 р.


10 липня 1991 р.




4 квітня 1991 р.





10 грудня 1991 р.



13 грудня 1991 р.




20 березня 1992 р.




2 квітня 1992 р.





16 квітня 1992 р.





19 травня 1992 р.
04-503



04-503



04-503


10-508




04-509




04-503




04-509




04-503


04-503


04-503



04-503


04-503





04-503-2




04-502





04-503


10-508




04-503





18-31



18-33




18-430




14-203





18-445





18-958
Письмо "О ведении учета в коопе-
ративах и обеспечении их бланка-
ми"

Письмо "О порядке учета средств
единоразового возмещения стоимос-
ти стройматериалов и изделий"

Письмо "Об отчислениях профсоюзам
и расходах по рекламе"

О порядке возмещения дополнитель-
ных затрат, вызванных изменением
закупочных цен на виноград техни-
ческих сортов урожая 1990 года

Письмо "Об учете средств бюджета
на предприятиях зоны жесткого ра-
диационного контроля"


Інструкція про порядок видачі,
зберігання та обліку карток спо-
живача і реалізації товарів по
купонах

Порядок обміну, зберігання і зни-
щення невикористаних в місяці
одержання карток споживача зразка
наступного місяця

Письмо "Об учете арбитражных
сборов"

Письмо "Об учете закупок
винограда"

Порядок учета нефтепродуктов на
коммерческих АЗС и распределения
разницы в ценах

Письмо "О коммерческой наценке
по нефтепродуктам"

Указания о порядке учета и отра-
жения в отчетности компенсаций
дополнительных затрат на повыше-
ние зарплаты работникам строи-
тельных организаций

Письмо "Об учете компенсаций рас-
ходов по хранению и уплате про-
центов за кредитование запасов
сахара"

Лист "Про порядок виплати компен-
сації у галузях матеріального ви-
робництва, колгоспах і радгоспах
у зв'язку з підвищенням роздріб-
них цін"

Лист "Про строки квартальної
звітності"

Лист "Про заходи щодо соціального
захисту працівників гірничодобув-
них підприємств соляної промисло-
вості"

Доповнення до Інструкції про по-
рядок видачі, зберігання та облі-
ку карток споживача і реалізації
товарів по купонах від 12 листо-
пада 1990 р. N 04-503

Лист "Про облік коштів, пов'яза-
них з соціальним захистом праців-
ників солевидобувних підприємств"

Лист "Про порядок визначення до-
ходів на підприємствах водопро-
відно-каналізаційного господарс-
тва"

Пункти 4, 8 (крім першого речен-
ня), 9, 10, 11 листа "Про бухгал- терський облік доходів підприємс- тв і організацій"
Абзац п'ятий і шостий "Порядку
відшкодування збитків від міських
пасажирських перевезень автот-
ранспортом загального користуван-
ня"

З абзацу десятого, який почина-
ється словами "Відповідно до ..."
і до кінця листа "Про бухгал- терський облік операцій в інозем- них валютах"
Лист "Про відображення сум відш-
кодувань різниці у тарифах на ко-
мунальні послуги населенню"