МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Науково-технічна рада
Р І Ш Е Н Н Я
29.12.2011 N 111 |
Про створення технічного комітету стандартизації ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві"
Заслухавши доповідь заступника директора з наукової роботи товариства з обмеженої відповідальності "Науково-виробнича фірма "Інпроект" (далі - ТОВ "НВФ "Інпроект") Лясковського В.В., розглянувши заяву з доданими до неї документами щодо створення технічного комітету стандартизації "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" та керуючись Типовим положенням про технічний комітет стандартизації, затвердженим наказом Держстандарту України від 20.05.2002 N 298, зареєстрованим в Мін'юсті України 11.07.2002 за N 578/6866, науково-технічна рада
ВИРІШИЛА:
1. Схвалити пропозиції організаційного комітету зі створення технічного комітету стандартизації (далі - ТК) стосовно:
1.1 створення ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" зі сферою діяльності згідно з додатком 1;
1.2 переліку організацій - колективних членів ТК згідно з додатком 2;
1.3 уповноваження ТОВ "НВФ "Інпроект" на здійснення функцій секретаріату ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві";
1.4 кандидатур керівного складу ТК:
1.5 проекту Положення про технічний комітет стандартизації ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" згідно з додатком 3;
1.6 проекту структури ТК згідно з додатком 4.
2. Рекомендувати Департаменту технічного регулювання та науково-технічного розвитку (Барзилович Д.В.):
2.1 визначити черговий реєстраційний номер створюваному ТК;
2.2 підготувати проект наказу Міністерства про створення технічного комітету стандартизації "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві.
Заступник голови науково-технічної ради Відповідальний секретар науково-технічної ради | А.В.Беркута Л.М.Котова |
Додаток 1
до рішення
науково-технічної ради
29.12.2011 N 111
СФЕРА ДІЯЛЬНОСТІ
ТК 311 "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві"
Коди згідно з ДК 004:2008 (УКНД) | Об'єкти стандартизації |
91.010.20 | Контрактні аспекти в частині - ціноутворення та кошторисного нормування у будівництві (за виключенням ціноутворення в дорожньому господарстві) |
Директор Департаменту розвитку будівельної діяльності, ціноутворення та економіки будівництва | П.І.Губень |
Додаток 2
до рішення
науково-технічної ради
29.12.2011 N 111
ПЕРЕЛІК
організацій - колективних членів ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" та їх повноважних представників
Голова оргкомітету | В.В.Лясковський |
Додаток 3
до рішення
науково-технічної ради
29.12.2011 N 111
ПОЛОЖЕННЯ
про технічний комітет стандартизації ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві"
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає функції, структуру та сферу діяльності технічного комітету стандартизації ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" (далі - ТК).
1.2. Це Положення застосовують центральні органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб'єкти господарювання та їх об'єднання, науково-технічні та інженерні товариства (спілки), товариства (спілки) споживачів, відповідні громадські організації, провідні науковці і фахівці, які виконують роботи із стандартизації, беручи участь у діяльності ТК.
1.3. ТК є суб'єктом національної системи стандартизації і виконує функції з розроблення, розгляду, погодження і супроводження національних стандартів у сфері ціноутворення та кошторисного нормування у будівництві, бере участь у роботі споріднених технічних комітетів стандартизації міжнародних та регіональних організацій і формуванні позиції України щодо розроблюваних нормативних документів (далі - НД) цих організацій.
1.4. Організаційне забезпечення діяльності ТК покладається на його секретаріат. Секретаріат забезпечує діяльність ТК організаційно, технічно та фінансово.
1.5. Здійснення функцій секретаріату ТК покладено на Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Інпроект", що є юридичною особою і знаходиться за адресою:
вул. Горького, 172, оф. 1215, м. Київ, 03680,
тел. +38 (044) 220-01-16, факс +38 (044) 219-01-00,
E-mail: work@inproekt.kiev.ua
1.6. ТК не має на меті одержання прибутку від своєї діяльності.
1.7. ТК реалізує встановлені завдання державної політики в закріпленій сфері діяльності та стосовно певних об'єктів стандартизації.
1.8. ТК діє згідно із законодавством України, керується нормативно-правовими актами, які поширюються на його діяльність, стандартами національної системи стандартизації, нормативними та організаційно-розпорядчими документами центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування.
1.9. При виконанні робіт, пов'язаних з інформацією, що містить державну таємницю та є власністю держави, посадові особи, які входять до складу ТК, дотримуються вимог чинного законодавства України щодо захисту державної таємниці.
2. Порядок створення і припинення діяльності ТК
3. ТК створений наказом Мінрегіону від ____________ N ______ "Про створення технічного комітету стандартизації "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" з урахуванням принципу представництва всіх заінтересованих сторін.
2.1. До роботи в ТК залучаються на добровільних засадах уповноважені представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб'єктів господарювання та їх об'єднань, науково-технічних та інженерних товариств (спілок), товариств (спілок) споживачів, відповідних громадських організацій, провідні науковці і фахівці.
2.2. Сфера діяльності ТК:
Коди згідно з ДК 004:2008 (УКНД) | Об'єкти стандартизації |
31.010.20 | Контрактні аспекти в частині ціноутворення та кошторисного нормування у будівництві (за виключенням ціноутворення в дорожньому господарстві) |
2.3. Пропозиції щодо припинення діяльності ТК можуть вносити центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування, заінтересовані центральні органи виконавчої влади, члени ТК за таких умов:
у разі якщо на засіданні ТК 2/3 членів технічного комітету приймають рішення про припинення його діяльності;
сфера діяльності ТК і об'єкти стандартизації втратили актуальність;
діяльність ТК не дає задовільних результатів і немає заінтересованості користувачів у роботах ТК або технічний комітет стандартизації фактично не виконує робіт;
існує нагальна потреба вдосконалити систему ТК та оптимізувати сферу його діяльності.
2.4. Стосовно припинення діяльності ТК центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування приймає відповідне рішення.
2.5. Якщо ТК або оргкомітет не згоден з рішенням центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування, то він має право подавати апеляцію до Ради стандартизації.
2.6. Інформацію про ТК, його підкомітети (далі - ПК), їх секретаріати, а також зміни, що стосуються ТК і його ПК, публікують в офіційних виданнях центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування.
2.7. ТК має власний бланк.
3. Членство в технічному комітеті, його структура і склад
3.1. Членство в ТК може бути колективним або індивідуальним.
Колективні члени беруть участь у роботі комітету через своїх уповноважених представників, які діють від їх імені. Колективними членами ТК можуть бути:
організації (установи, підприємства), які розробляють стандарти або є споживачами (замовниками) чи розробниками та виробниками продукції;
товариства (спілки) та федерації споживачів;
науково-технічні та інженерні товариства;
органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування;
органи державного нагляду, випробувальні центри та органи з сертифікації;
державні органи у справах захисту прав споживачів;
інші зацікавлені організації (підприємства).
Індивідуальними членами ТК можуть бути провідні вчені та фахівці, які бажають брати участь у роботі комітету та які діють від свого імені.
3.2. Рішення про прийняття до членів ТК приймають на його засіданні згідно із заявою, поданою в ТК, та повідомляють про це рішення центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування.
3.3. Структура ТК визначається рішенням центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування. Зміну структури ТК здійснюють згідно з правилами, встановленими для створення ТК. Функції оргкомітету виконує діючий ТК.
3.4. У структурі ТК є ПК, які здійснюють діяльність відповідно до визначених напрямків діяльності і об'єктів стандартизації (сфер діяльності), закріплених за ТК:
ціноутворення у будівництві;
кошторисне нормування робіт з будівництва тунелів та метрополітенів, берегоукріплювальних робіт;
ціноутворення та нормування наукових та науково-технічних робіт у будівництві.
3.5. ПК формують на засіданнях ТК. Структуру та склад ПК приймає і схвалює голова ТК.
3.6. Рішення ТК щодо зміни його керівного складу, сфери діяльності подаються до центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування для прийняття ним відповідного рішення.
3.7. Організаційне, технічне і фінансове забезпечення діяльності ПК може бути покладене на його секретаріат у разі закріплення цієї функції за організацією, яка є колективним членом ТК.
3.8. Рішення про уповноваження організації - колективного члена ТК на здійснення функцій секретаріату ПК приймається на засіданні ТК, а його копія надається центральному органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування.
3.9. Організація, що може бути вповноважена на здійснення функцій секретаріату ПК, має бути юридичною особою і повинна:
офіційно заявити про намір здійснювати функції секретаріату;
висловити бажання активної роботи у сфері стандартизації;
підтвердити спроможність утримання секретаріату та організаційно-технічного забезпечення діяльності ПК.
3.10. ТК (ПК) може створювати постійні або тимчасові робочі групи (далі - РГ) для виконання конкретних завдань.
3.11. РГ формують на засіданнях ТК (ПК). Склад РГ приймає і схвалює голова ТК (ПК).
3.12. ТК (ПК) може створювати спільні РГ із представників заінтересованих ТК (ПК) для робіт стосовно пов'язаних між собою об'єктів стандартизації.
3.13. До складу РГ голова ТК (ПК) може запрошувати провідних спеціалістів та вчених заінтересованих підприємств (організацій) - замовників, розробників, виробників продукції, органів і організацій зі стандартизації, метрології і сертифікації, громадських організацій споживачів, науково-технічних і інженерних товариств.
3.14. За невиконання обов'язків, передбачених у положенні про ТК, члена ТК можна вивести зі складу комітету. Рішення про це ухвалюють на засіданні технічного комітету 2/3 його членів.
4. Порядок взаємодії ТК і ПК, які входять до його складу
4.1. ПК формують щорічні плани робіт та надають їх до 1 грудня поточного року на схвалення ТК.
4.2. ПК організують роботу з реалізації схвалених ТК планів та звітують стосовно своєї діяльності перед секретаріатом ТК.
4.3. ТК схвалює звіт про роботу ПК за відповідний рік.
4.4. Розробки із стандартизації, які здійснює безпосередньо ПК, погоджуються головою ТК.
4.5. Копії листів з роз'ясненнями щодо застосування стандартів ПК направляються для узагальнення до ТК.
4.6. Секретаріати ТК і ПК можуть, згідно з вимогами чинного законодавства, нести консолідовані витрати на матеріально-технічне забезпечення участі ТК у міжнародній або регіональній діяльності зі стандартизації.
4.7. ПК, що має секретаріат, може мати власний бланк.
5. Основні напрями діяльності технічного комітету
5.1. У сфері стандартизації ТК організовує та здійснює такі роботи:
розробляє, розглядає, погоджує і готує до затвердження проекти державних (ДСТУ) і міждержавних (ГОСТ) стандартів, стандартів організації (СОУ), технічних умов (ТУ) та інше;
супроводжує, переглядає і перевіряє стандарти, готує зміни до них і пропозиції щодо скасування ДСТУ та ГОСТ, проводить експертизу проектів НД, розглядає та надає пропозиції до проектів будівельних норм, а також, за дорученням центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування, готує пропозиції для голосування щодо проектів міжнародних і регіональних стандартів;
сприяє застосуванню національних стандартів інших країн як державних стандартів;
розробляє державні і міждержавні стандарти, гармонізовані з міжнародними і регіональними;
визначає пріоритетність прямого впровадження в Україні міжнародних та регіональних стандартів;
співпрацює з технічними комітетами в суміжних сферах діяльності;
співпрацює з підприємствами (організаціями) - користувачами стандартів, зокрема з об'єднаннями споживачів, випробувальними центрами (лабораторіями) і органами сертифікації, іншими зацікавленими сторонами;
розробляє частину проекту програми робіт зі стандартизації за закріпленими об'єктами стандартизації або сферами діяльності;
розглядає пропозиції щодо внесення змін до чинних НД або їх перегляду чи скасування.
5.2. Відносини ТК та його ПК, які мають секретаріати, з іншими ТК та суб'єктами господарювання, органами державної влади та громадськими організаціями регулюються на підставі договорів (контрактів) і угод про співробітництво, що укладають з організацією, яку вповноважено на здійснення функцій секретаріату, якщо інше не передбачено законодавством України.
5.3. При укладанні договорів секретаріат ТК складає калькуляцію з дотриманням положень Методики визначення трудомісткості та вартості робіт зі стандартизації, затвердженої наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 19.10.2007 N 274 і зареєстрованої в Мін'юсті України 07.11.2007 за N 1251/14518, у якій передбачає винагороду учасників робіт. Калькуляцію погоджує голова ТК (ПК, що має секретаріат).
Учасники робіт зі стандартизації, виконавцем яких є ТК (ПК), отримують винагороду на підставі цивільно-правових угод.
5.4. Бюджетне фінансування робіт зі стандартизації забороняється використовувати на інші потреби.
5.5. ТК може розробляти й інші НД зі стандартизації, метрології, сертифікації та оцінки відповідності.
5.6. ТК і ПК, що мають секретаріати, створюють і ведуть фонди НД, будівельних норм та нормативно-правових актів для забезпечення своєї діяльності.
5.7. ТК та його ПК, що мають секретаріати, надають науково-методичну і консультативну допомогу іншим суб'єктам стандартизації та користувачам стандартів, споживачам за погодженими з ними умовами.
5.8. ТК та його ПК, що мають секретаріати, за наявності замовлення організовують виконання науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, з метою виявлення потреби в розробленні нових вимог до об'єктів стандартизації та розвитку стандартизації в закріплених за ними сферами діяльності.
5.9. ТК та його ПК, що мають секретаріати, готують пропозиції щодо виконавців робіт у закріпленій сфері діяльності за конкретними робочими темами та пропонують їх замовникові робіт, організовують технічний нагляд за розробленням цих тем, надають організаційно-методичну допомогу виконавцю.
5.10. ТК та його ПК, що мають секретаріати, організовують та проводять семінари, науково-практичні конференції тощо.
5.11. ТК та його ПК, що мають секретаріати, можуть видавати і розповсюджувати власні інформаційні матеріали та документи, що стосуються їх діяльності, у друкованих і електронних засобах масової інформації.
6. Повноваження голови, відповідального секретаря ТК (ПК), членів ТК
6.1. Голова ТК 311 виконує такі функції:
розробляє технічну політику діяльності ТК відповідно до мети та завдань стандартизації;
організовує та керує роботами ТК;
проводить робочі засідання ТК;
готує документи і матеріали щодо діяльності ТК для розгляду центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування;
залучає експертів і фахівців з інших організацій для роботи в ТК (РГ);
підписує рішення ТК.
6.2. Заступник голови ТК виконує делеговані головою ТК функції, а також функції голови, за його відсутності.
6.3. Секретаріат ТК виконує такі функції:
готує і забезпечує проведення засідань ТК;
координує роботу ПК і РГ, що входять до ТК;
готує плани робіт ТК і його робочих органів (ПК і РГ);
контролює виконання планів та програм робіт;
оформлює рішення ТК 1 і проекти НД;
організовує розгляд документів ТК зацікавленими організаціями;
забезпечує розгляд надісланих до ТК матеріалів і проектів документів;
веде листування з організаціями, реєстрацію і облік документів;
веде облік фактичних витрат на виконання робіт зі стандартизації та контролює цільове використання коштів.
Відповідальний секретар ТК керує роботою секретаріату ТК.
6.4. Голова ПК виконує такі функції:
розробляє технічну політику діяльності ПК відповідно до мети та завдань стандартизації у відповідному напрямі діяльності;
організовує та керує роботою ПК;
проводить робочі засідання ПК;
готує документи й матеріали щодо діяльності ПК;
залучає експертів і фахівців з інших організацій для роботи в ПК (РГ);
підписує рішення ПК;
підписує разом з відповідальним секретарем ПК (у разі утворення секретаріату) щорічний звіт ПК;
контролює діяльність секретаріату ПК (у разі утворення).
6.5. Секретаріат ПК виконує такі функції:
готує і забезпечує проведення засідань ПК;
координує роботу РГ, що входять до ПК;
готує плани робіт ПК і його РГ;
контролює виконання планів та програм робіт;
складає щорічний звіт стосовно діяльності ПК і надає його для схвалення ТК 311 (зміст і нумерація складників звіту повинні відповідати вимогам пунктів 7.10 і 7.11 цього Положення);
оформлює рішення ПК і проекти НД з формуванням справи проекту НД;
організує розгляд документів ПК зацікавленими організаціями;
забезпечує розгляд надісланих до ПК матеріалів і проектів документів;
веде листування з організаціями, реєстрацію і облік документів;
забезпечує інформування ТК про діяльність ПК, надає ТК копії листів з роз'ясненнями щодо застосування стандартів ПК;
бере участь у фінансуванні міжнародної або регіональної діяльності ТК;
веде облік фактичних витрат на виконання робіт зі стандартизації та контролює цільове використання коштів.
Відповідальний секретар ПК керує роботою секретаріату ПК, підписує щорічний звіт стосовно діяльності ПК.
6.6. За невиконання своїх функціональних обов'язків або за порушення вимог Положення про ТК голову ТК, його заступника або відповідального секретаря звільняють від виконання покладених на них функцій відповідним рішенням центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування, а голову ПК або відповідального секретаря ПК - рішенням ТК.
6.7. Керівники РГ керують і безпосередньо беруть участь у виконанні конкретних завдань РГ.
6.8. Фахівці, яких залучають до роботи в РГ, розробляють конкретні документи згідно з планом роботи, беруть участь у роботі інших комітетів за суміжними сферами діяльності, готують відгуки на проекти документів, які надходять до ТК (ПК) тощо.
6.9. Члени ТК зобов'язані:
брати постійну участь у роботі ТК і його засіданнях;
відповідно до напрямів діяльності і функцій ТК забезпечувати належне виконання покладених на них обов'язків;
голосувати в установлені строки для ухвалення рішень щодо проектів документів, які розробляє ТК;
своєчасно повідомляти через секретаріат голову ТК (ПК) про можливі зміни умов і порядку своєї роботи в ТК, а також їх причини.
6.10. Члени ТК мають право:
одержувати всю необхідну інформацію, що стосується діяльності ТК;
вносити пропозиції щодо нових робочих тем і проектів, удосконалення діяльності ТК і усунення недоліків у його роботі, а також вимагати їх розгляду;
за погодженням з головою ТК друкувати результати досліджень, виконаних у межах діяльності ТК;
вийти зі складу ТК, повідомивши про це керівництво ТК не пізніше ніж за два місяці до моменту виходу;
подавати апеляції з приводу діяльності ТК до центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування;
представляти інтереси ТК (ПК) в інших ТК, органах і організаціях за дорученням голови ТК (ПК).
7. Правила виконання робіт та звітування
7.1. ТК під час виконання робіт та розглядання будь-яких питань повинен забезпечувати виконання основних принципів державної політики у сфері стандартизації, неупередженість під час прийняття рішень та керуватись суспільними інтересами.
7.2. Роботи за напрямами діяльності ТК згідно з розділом 6 цього Положення виконують відповідно до вимог основоположних стандартів національної системи стандартизації.
7.3. Планують роботи на засадах перспективного, річного та поточного планування із забезпеченням комплектності, системності та з обов'язковим урахуванням робіт, передбачених програмою робіт зі стандартизації.
7.4. Готують до прийняття міжнародні та регіональні стандарти, розробляють (переглядають) національні стандарти і готують зміни до них, перевіряють стандарти, розробляють пропозиції щодо скасування стандартів та перевіряють стандарти, розробляють пропозиції щодо скасування стандартів та готують технічні звіти відповідно до вимог стандартів національної системи стандартизації.
7.5. Результати перевірення враховують при формуванні плану робіт ТК 311.
7.6. Роботи з міжнародної та регіональної стандартизації виконують згідно з положеннями документів міжнародних і регіональних органів стандартизації.
7.7. У разі посилання на стандарт чи його застосування у технічному регламенті або в іншому нормативно-правовому акті ТК повинен забезпечити відповідність положень стандарту вимогам технічного регламенту або акта та відстежувати цю відповідність, якщо внесено зміни до технічного регламенту чи нормативно-правового акта.
7.8. ТК повинен готувати повідомлення (нотифікації) та коментарі торговим партнерам України згідно з вимогами Угод Світової організації торгівлі за процедурою діяльності національного інформаційного центру ISONET WTO.
7.9. ТК 311 до 25 грудня подає до центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, архітектури та містобудування щорічний звіт стосовно своєї діяльності, який складає секретаріат ТК.
7.10. Щорічний звіт повинен містити таке:
1) позначення, назву ТК, дату створення;
2) реквізити ТК та його ПК, що мають секретаріати (поштову адресу, телефон, факс, електронну пошту, WEB-сайт);
3) сферу діяльності згідно з наказом про створення ТК з розподілом між ПК, що мають секретаріати (також зазначити коди за ДК 004, які охоплює сфера діяльності чи встановлені наказом);
4) юридичний статус організацій, що здійснюють функції секретаріату ТК 311 та ПК;
5) оновлений склад та структуру ТК і його ПК, що мають секретаріати (голова ТК (ПК), заступник голови ТК, відповідальний секретар ТК (ПК), члени ТК із зазначенням посад, наукових ступенів та вчених звань посадових осіб ТК та ПК, що мають секретаріати, назви ПК (РГ), якщо протягом року відбулися зміни (або зазначити, що змін немає);
6) кількість організацій - членів ТК, індивідуальних членів, з виокремленою інформацією по ПК, що мають секретаріати;
7) відомості стосовно залучення членів ТК до виконання робіт, закріплених за ТК;
8) інформацію щодо проведених погоджувальних нарад і семінарів;
9) кількість розроблених стандартів, змін та інших НД, з виокремленою інформацією по ПК, що мають секретаріати (надати позначення, назву, виокремити гармонізовані стандарти);
10) кількість розглянутих проектів стандартів та змін (з виокремленою інформацією по ПК, що мають секретаріати);
11) кількість тем у програмі робіт зі стандартизації з виокремленою інформацією по ПК, що мають секретаріати (всього, ДСТУ, ГОСТ, виокремити проекти, що передбачають гармонізацію з міжнародними чи європейськими стандартами);
12) відповідність ТК технічним комітетам міжнародних, регіональних організацій, участь у роботі міжнародних та регіональних організацій зі стандартизації із зазначенням форми участі (активні члени (Р) чи спостерігачі (О), номерів і назв ТК (МТК), організацій із стандартизації (ISO, IEC, CEN, CENELEC, МДР) та результатів роботи, а також інформацію щодо участі в інших організаціях, які розробляють НД (наприклад: Комісія Codex Alimentarius - (CAC), міжнародна організація цивільної авіації (ICAO), Міжнародний Союз телекомунікацій - (ITU);
13) співпраця та взаємодія з іншими ТК України;
14) аналіз чинних міжнародних та європейських стандартів (у сфері діяльності ТК), щоб визначити їх пріоритетність для першочергового впровадження цих стандартів в Україні;
15) інші дані щодо діяльності;
16) перспективні напрями діяльності ТК;
17) рекомендації щодо вдосконалення діяльності ТК та наявні проблеми.
7.11. У щорічному звіті інформація надається за всіма пунктами і нумерація складників звіту повинна відповідати нумерації, зазначеній у пункті 7.10 цього положення.
7.12. Звіт підписує голова та відповідальний секретар ТК.
Голова ТК "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві" Директор ТОВ "НВФ "Інпроект" | В.В.Лясковський І.М.Сіренко |
Додаток 4
до рішення
науково-технічної ради
29.12.2011 N 111
СТРУКТУРА
ТК 311 "Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві"
N з/п | Назва ПК | Організація, яка здійснює функції секретаріату | Голова ПК, адреса, телефон | Відповідне ТК і ПК ISO, CEN, CENELEC, МРД | Об'єкти стандартизації |
1 | ПК 1 "Ціноутворення у будівництві" | ТОВ "Науково- виробнича фірма "Інпроект" (НВФ "Інпроект") | ДОЛЕНКО Надія Василівна - начальник відділу кошторисного нормування та ціноутворення ТОВ "НВФ "Інпроект", 03680, м. Київ, вул. Горького, 172, оф. 1215 (044) 220-01-16 e-mail: work@inproekt.kiev.ua | CEN/SS A06 ISO 9001: 2009 | 91.010.20 Контрактні аспекти в частині ціноутворення та кошторисного нормування будівельних, ремонтно- будівельних, пусконалагоджувальних, реставраційно- відновлювальних, підводнобудівельних (водолазних) робіт та робіт із монтажу устаткування |
2 | ПК 2 "Кошторисне нормування робіт з будівництва тунелів, метрополітенів, берегоукріплювальних робіт" | Український державний науково- дослідний центр ціноутворення в будівництві "Цінобуд" (УДНДЦ "Цінобуд") | ТРУШ Ольга Федорівна - заступник директора УДНДЦ "Цінобуд", Юридична адреса: 02002, м. Київ, вул. М.Раскової, 23 Поштова адреса: 01133, м. Київ, бул. Л.Українки, 26, (044) 286-48-10 e-mail: cinobud@gmai.com | CEN/SS A06 ISO 9001: 2009 | 91.010.20 Контрактні аспекти в частині ціноутворення та кошторисного нормування робіт з будівництва тунелів, метрополітенів, берегоукріплювальних робіт |
3 | ПК 3 "Ціноутворення та нормування наукових та науково-технічних робіт у будівництві" | ДП НДІБК, м. Київ | ВАРЧЕНКО Лідія Олексіївна - завідувач відділом економічних досліджень будівельних конструкцій ДП НДІБК, 03680, м. Київ, вул. Івана Клименка, 5/2, тел. (044) 249-37-10 ф. 248-89-09, e-mail: varchenko@ndibk.gov.ua | 91.010.20 Контрактні аспекти в частині ціноутворення та кошторисного нормування наукових та науково-технічних робіт у будівництві |
Голова оргкомітету | В.В.Лясковський |