• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про програму постійного удосконалення професійних знань аудиторів

Аудиторська палата України  | Рішення, Програма від 01.11.2012 № 260/11 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Аудиторська палата України
  • Тип: Рішення, Програма
  • Дата: 01.11.2012
  • Номер: 260/11
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Аудиторська палата України
  • Тип: Рішення, Програма
  • Дата: 01.11.2012
  • Номер: 260/11
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
01.11.2012 № 260/11
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Аудиторської палати № 281/13 від 31.10.2013 )( З 01.01.2013. до 31.03.2013 дію Рішення зупинено згідно з Рішенням Аудиторської палати № 262/8 від 20.12.2012 )
Про програму постійного удосконалення професійних знань аудиторів
Керуючись Законом України "Про аудиторську діяльність" від 22.04.93 р. № 3125-XII та відповідно до вимог Положення про постійне удосконалення професійних знань аудиторів України , затвердженого рішенням Аудиторської палати України від 31.05.2007 р. № 178/5, Аудиторська палата України (далі - АПУ)
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму постійного удосконалення професійних знань аудиторів "Організація системи контролю якості аудиторських послуг у суб'єкта аудиторської діяльності" (додається).
2. Секретаріату АПУ забезпечити оприлюднення цього рішення.
Голова
Аудиторської палати України

І.І. Нестеренко
Додаток
до рішення Аудиторської
палати України
01.11.2012 № 260/11
ПРОГРАМА
постійного удосконалення професійних знань аудиторів України "Організація системи контролю якості аудиторських послуг у суб'єкта аудиторської діяльності"
Назва теми та зміст матеріалу, що викладаєтьсяВсьогоЛекц.Семін./ практикум
1. Якість аудиторських послуг: Аудиторські послуги. Визначення якості. Сучасні проблеми якості професійних аудиторських послуг. Зарубіжний досвід контролю якості послуг аудиторів22-
2. Особливості зовнішнього контролю якості аудиторських послуг в Україні: Система забезпечення якості та її основні критерії. Порядок перевірки суб'єкта аудиту. Права та обов'язки учасників контролю. Напрями здійснення зовнішнього контролю систем контролю якості, створених аудиторськими фірмами. Інформація, яка перевіряється. Відповідальність аудиторських фірм і аудиторів за порушення вимог до якості професійних послуг321
3. Організація системи контролю якості у суб'єкта аудиторської діяльності: Законодавчі та нормативні вимоги щодо організації системи контролю якості аудиторських послуг. Міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг МСКЯ 1, ПНПКЯ 1, МСА 220. Політика і процедури контролю якості. Елементи системи контролю якості321
4. Функціонування системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг: 4.1. Відповідальність керівництва за організацію системи контролю якості суб'єкта аудиторської діяльності. Середовище контролю якості. Проектування системи контролю якості та її моніторинг. Документальне забезпечення контролю якості на аудиторській фірмі. Практичні аспекти впровадження елементу системи контролю якості422
4.2. Етичні вимоги. Етичні вимоги, загрози порушення етичних принципів та застережні заходи, що поширюються на всю фірму, відповідно до Кодексу етики. Політики та процедури щодо дотримання аудиторською фірмою, її персоналом етичних вимог. Незалежність Фірми, її персоналу під час виконання завдань з надання впевненості. Політика і процедури Фірми щодо незалежності. Нагляд керівництва (відповідальної особи) за впровадженням політики та процедур щодо незалежності. Практичні аспекти впровадження елементу системи контролю якості422
4.3. Прийняття завдань від нового клієнта, продовження взаємин з клієнтами та прийняття нових завдань від існуючих клієнтів: Загальні вимоги до політики та процедур контролю якості при прийнятті конкретних завдань відповідно до МСКЯ 1 та ПНПКЯ 1. Питання, які розглядає фірма при вирішенні питань прийняття завдання та продовження взаємин з клієнтом. Джерела інформації. Документування обґрунтованості рішення про прийняття завдання та продовження взаємин з клієнтом. Політика та процедури відмови від виконання завдання. Практичні аспекти впровадження елементу системи контролю якості624
4.4. Людські ресурси: Політика оцінки достатності, здібності, компетентності та відданість етичним принципам персоналу фірми. Процедури: оцінки потреб у персоналі, найняття нового персоналу, оцінки досягнутих результатів, підвищень та винагород. Шляхи розвитку та підтримка належного рівня професійної компетентності персоналу фірми. Порядок та методи оцінки показників роботи персоналу аудиторської фірми. Призначення групи із завдання. Практичні аспекти впровадження елементу системи контролю якості624
4.5. Виконання завдання: Політики і процедури контролю якості виконання завдання на всіх етапах (планування, безпосереднє виконання, завершення). Нагляд протягом виконання завдання. Консультації зі складних та спірних питань. Розбіжність у думках під час виконання завдання. Перевірка контролю якості завдання. Характер, час та обсяг перевірки контролю якості виконання завдання. Критерії прийнятності осіб, які проводять перевірку контролю якості виконання завдання. Документування процедур контролю якості виконання завдання. Документація із завдання. Практичні аспекти впровадження елементу системи контролю якості835
4.6. Моніторинг відповідності політик і процедур контролю якості: Мета моніторингу відповідності політик і процедур контролю якості. Процес моніторингу. Чинники впливу на вибір способу організації циклу перевірок окремого завдання. Процедура інформування про недоліки, джерела скарг і звинувачень. Документування моніторингу. Практичні аспекти впровадження елементу системи контролю якості211
5. Тестування2-2
Всього401822
( Текст взято з сайту Аудиторської палати України http://www.apu.com.ua/ )