КОЛЕГІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
23.07.2009 N 54 |
Про стан реалізації проекту будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва
( Рішення введено в дію Наказом Державної служби автомобільних доріг N 366 від 23.07.2009 )
Інститутом ДП "Укрдіпродор" у 2005 році, відповідно до завдання Київської облдержадміністрації, розроблена передпроектна документація на будівництво великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (далі - ВКАД).
Генеральний напрямок проходження ВКАД було затверджено протоколом Київської облдержадміністрації від 17.07.2007 та погоджено з головами відповідних районних адміністрацій. Згідно з протоколом головам райдержадміністрацій спільно з районними радами доручено забезпечити накладання обмежень (сервітут) на земельні ділянки вздовж напрямку проходження траси згідно з генеральним напрямком великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва з розрахунку 250 м від осі траси в обидві сторони (тимчасові обмеження на період проектування).
Враховуючи важливість будівництва, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 N 326-р "Про заходи щодо прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва" було визначено основні заходи щодо проектування та будівництва ВКАД, схвалено, погоджений протоколом Київської обласної державної адміністрації від 17.07.2007, генеральний напрямок проходження ВКАД та створено робочу групу з питань проектування та будівництва ВКАД під головуванням Міністра транспорту та зв'язку.
Відповідно до пункту 3.2 протоколу N 1 засідання робочої групи з питань проектування та будівництва ВКАД від 06.03.2008 ДП "Укрдіпродор" було розроблено Технічний регламент на розробку проектно-кошторисної документації на будівництво великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва та затверджено Міністром транспорту та зв'язку.
ВКАД має протяжність близько 217 км і відповідно до категорії 1а та має наступні параметри:
- ширина земляного полотна поверху - 38,5 м (для розміщення трьох смуг руху в кожному напрямку);
- розрахункова швидкість руху - 150 км/год.;
- перспективна інтенсивність руху - до 50 тис. автомобілів на добу;
- 28 транспортних розв'язок та 2 великих мости протяжністю 4,9 км та 8,2 км;
Укравтодором були затверджені завдання на розробку проектно-кошторисної документації на тендерній основі на сім ділянок у 2007 році та на дві ділянки у 2008 році. Щодо кожної із ділянок проведено тендер та визначено виконавця на проведення проектних робіт, з кожним укладено відповідні договори на виконання робіт.
Згідно з генеральним напрямком розробляється техніко-економічне обґрунтування на дві найбільш складні ділянки дороги: мостовий перехід через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Іванків - Овруч та Київ - Чернігів - Нові - Яриловичі (північний) та мостовий перехід через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Знам'янка та Гора - Рогозів (південний).
02.02.2008 ТЕО мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Знам'янка та Гора - Рогозів подано для проведення комплексної державної експертизи до ДП "Укрдержбудекспертиза". Станом на 20.07.2009 на ТЕО отримано позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров'я України та державної екологічної експертизи Міністерства охорони навколишнього природного середовища України. Необхідні матеріали та висновки передані ДП "Укрдержбудекспертиза". Після отримання позитивного експертного висновку ТЕО буде подано до Кабінету Міністрів України для схвалення у відповідності до чинного законодавства, після чого буде розроблена наступна стадія - проект.
Вартість виконаних проектних робіт за період 2007-2009 рр. становить 98,2 млн.грн. при загальній вартості проектних робіт 260 млн.грн.
Закінчення виготовлення проектно-кошторисної документації для всіх ділянок планується у 2009 році. Основною проблемою реалізації проекту будівництва ВКАД є проблемні питання щодо складання проектів відведення земель та їх погодження.
Разом з тим у 2008 р. розпочато роботи з будівництва (реконструкції) великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва на ділянках, що співпадають з автомобільною дорогою Р-03 Північно-Східний обхід м. Києва від км 19 + 256 до км 26 + 369.
У 2008-2009 рр. на зазначених ділянках виконано дорожньо-будівельних робіт на суму 44 млн.грн.
Для залучення додаткових коштів на фінансування робіт з будівництва ВКАД розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.06.2009 N 569 даний об'єкт включено до Переліку об'єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію. Це дає можливість Укравтодору розпочати роботу з пошуку потенційних інвесторів.
Для якісної підготовки матеріалів для проведення концесійного конкурсу з будівництва ВКАД Укравтодором підготовлено до підписання з переможцем конкурсу - фірмою "Мотт Макдоналд" договір щодо надання консультаційних послуг з підготовки конкурсної документації та проведення конкурсу на визначення концесіонера для будівництва і експлуатації ВКАД на ділянці від автомобільної дороги Київ - Чернігів - Нові Яриловичі до автомобільної дороги Київ - Знам'янка (перша черга будівництва ВКАД). Зазначена ділянка дороги включена до Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 з футболу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2008 N 107.
З метою прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва колегія
ВИРІШИЛА:
1. Службі автомобільних доріг у Київській області (Сєрий В.М.):
1.1. Забезпечити в термін до 15.08.2009 видачу вихідних даних щодо складання проектів відведення земельних ділянок.
1.2. Завершити в термін до 01.08.2009 укладання контрактів на виконання робіт з відведення земельних ділянок;
1.3. У термін до 10.08.2009 отримати позитивний висновок ДП "Укрдержбудекспертиза" на ТЕО мостового переходу через р. Дніпро з підходами до автомобільної дороги Київ - Знам'янка та Гора - Рогозів.
2. ДП "Укрдіпродор" (Сизоненко В.В.):
2.1. У термін до 01.09.2009 завершити та надати Службі автомобільних доріг у Київській області матеріали щодо відведення земельних ділянок, проекти землеустрою, які передбачалось виконати до кінця 2008 року.
2.2. Забезпечити завершення розробки проектної документації для всіх ділянок ВКАД, крім мостових переходів через р. Дніпро до 01.12.2009.
3. Департаменту фінансів та економічної політики (Покотило Я.Б.) забезпечити першочергове фінансування робіт з проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва.
4. Відділу зовнішньоекономічної діяльності (Бабич Т.С.) та Департаменту капітального будівництва інвестиційної політики (Гончаренко Ф.П.) продовжити пошук потенційних інвесторів для фінансування робіт з будівництва ВКАД.
5. Департаменту фінансів та економічної політики (Покотило Я.Б.) та Департаменту капітального будівництва інвестиційної політики (Гончаренко Ф.П.) в термін до 01.10.2009 надати пропозиції щодо утворення самостійного підприємства (дирекції) з виконання функцій замовника робіт з проектування та будівництва ВКАД.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Голови Парацу В.В.
Голова колегії | В.Гуржос |