• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо необхідності додаткового опрацювання положень ст. 250 Митного кодексу України, які визначають порядок вивезення громадянами товарів за межі митної території України

Державна митна служба України  | Лист від 18.03.2008 № 1-ЕП
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 18.03.2008
  • Номер: 1-ЕП
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 18.03.2008
  • Номер: 1-ЕП
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГРОМАДСЬКА РАДА ПРИ ДЕРЖАВНІЙ МИТНІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
Л И С Т
18.03.2008 N 1-ЕП
Голові Комітету податкової
та митної політики Верховної
Ради України
Тєрьохіну С.А.
Шановний Сергію Анатолійовичу!
Громадська рада при Державній митній службі підтримує зміни до ст. 250 Митного кодексу України, передбачені законопроектом N 2065.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на необхідність додаткового опрацювання положень ст. 250 Митного кодексу України, які визначають порядок вивезення громадянами товарів за межі митної території України.
Так, якщо вважати, що "предмети особистого користування" це аналог поняття "особисті речі", визначеного Законом України N 2681, то в такому разі Митний кодекс України дозволяє вивезення особистих речей лише за певних умов, п.п. 7, 9 ст. 250. Відповідно за інших умов вивезення особистих речей заборонено. Цим обмежується право громадян на переміщення їх особистих речей.
Обмеження щодо ввезення іноземної валюти у п. 8 ст. 250 не дозволяють вивезення товарів, придбаних нерезидентами за рахунок іноземної валюти, отриманої ними на території України за платіжними картками, з особистих рахунків в комерційних банках, через поштові перекази та іншим законним шляхом навіть за наявності документального підтвердження легальності отримання готівки.
Цим обмежується некомерційний експорт, що шкодить національним виробникам та інтересам держави в цілому через зниження активності внутрішнього споживчого ринку.
Не визначено (жодним нормативно-правовим актом) документів, передбачених п. 9 ст. 250, які підтверджують факт остаточного виїзду нерезидента за межі України.
Не визначено також і "відповідні документи", які підтверджують суму доходу, зазначену у п. 10 ст. 250, до якого вносяться зміни. Постанова КМУ від 29.11.97 N 1331, яка діяла до набрання чинності діючим Митним кодексом України, містила у своєму додатку такий пункт і визначала, що факт отримання доходу підтверджується довідкою, виданою державною податковою адміністрацією (інспекцією).
Все зазначене вище призводить до того, що стаття 250 МКУ на практиці не працює або працює не в повному обсязі чи й взагалі шкодить інтересам держави.
Вважаємо, що необхідно детальніше вивчити ситуацію із вивезенням громадянами товарів і особистих речей і на підставі здійсненого аналізу внести до ст. 250 Митного кодексу України зміни, які дозволять реалізовувати зазначені у статті положення. Готові прийняти в цьому активну участь.
З повагою,
Голова Громадської ради
при Держмитслужбі України,
член Громадської колегії
при Комітеті




С.І.Трусов
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua