• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки та обговорення проекту Етичного кодексу українського вчителя

Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі  | Рішення, Пропозиції від 26.10.2011 № 7
Реквізити
  • Видавник: Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
  • Тип: Рішення, Пропозиції
  • Дата: 26.10.2011
  • Номер: 7
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
  • Тип: Рішення, Пропозиції
  • Дата: 26.10.2011
  • Номер: 7
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ
Р І Ш Е Н Н Я
26.10.2011 N 7
Заслухавши інформацію Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі Костицького В.В. про проведення Всеукраїнського з'їзду працівників освіти, пропозиції Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі до проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки та про обговорення проекту Етичного кодексу українського вчителя, Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію Голови Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі Костицького В.В. про проведення Всеукраїнського з'їзду працівників освіти та про обговорення проекту Етичного кодексу українського вчителя взяти до відома.
2. Схвалити пропозиції Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі до проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки.
3. Направити до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України пропозиції Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі до проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки.
Голова Національної
експертної комісії
України з питань
захисту суспільної моралі



В.В.Костицький
СХВАЛЕНО
Рішення Національної
експертної комісії України
з питань захисту
суспільної моралі
26.10.2011 N 7
ПРОПОЗИЦІЇ
Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі до проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки
До проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки було запропоновано наступні пропозиції:
1. Розділ IV доповнити пунктом: Морально-етичне виховання, виклавши його у такій редакції:
Морально-етичне виховання є основою гармонійного розвитку особистості, що забезпечує оволодіння нею моральними цінностями, дотримання правил поведінки, прийнятих в суспільстві, формування кращих рис української ментальності: любові до рідної землі, родини, народу, розвитку толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій; оволодіння і вживання української мови як державної, як духовного коду нації, спонукання зростаючої особистості до активної протидії аморальності, шовінізму, сепаратизму, фашизму, расизму.
Зміст морально-етичного виховання складається із загальнолюдських і національних морально-духовних цінностей, таких як свобода, гідність, совісність, відповідальність, національна самосвідомість, які в період розбудови правової держави мають сприяти гармонізації особистих і суспільних інтересів.
В умовах сучасності особливого значення набуває пропаганда здорового способу життя, захист дітей від пагубного впливу наркоманії, алкоголізму, тютюнопаління, інших негативних явищ; недопущення насильства і жорстокості щодо дітей, у т.ч. в сім'ї, поширення порнографії, обмеження впливу інформаційного простору тощо.
Формування морально-етичних і світоглядних орієнтирів дитини потребує поєднання зусиль сім'ї, педагогічної спільноти і суспільства.
2. Забезпечення національного виховання, розвитку і соціалізації дітей та молоді визначено:
Система освіти має забезпечувати формування особистості, яка усвідомлює свою належність до українського народу, європейської цивілізації, має високу культуру міжнаціональних відносин, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя у постійно змінюваному, конкурентному, взаємозалежному світі.
Зазначається, що ядром державної гуманітарної політики щодо національного виховання має бути забезпечення громадянського, патріотичного, морального виховання, формування здорового способу життя, соціальної активності і відповідальності, що передбачає: забезпечення ефективної та дієвої системи профілактики правопорушень, дитячої бездоглядності та безпритульності; підвищення рівня моральності, правосвідомості, патріотизму, громадянськості, естетичної, трудової, фізичної культур; підготовки молоді до подружнього життя, відповідального батьківства тощо.