ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗ'ЯСНЕННЯ
від 30.08.2022 р. |
Інформація про скасовані розрахункові книжки оприлюднюється у відкритій частині Електронного кабінету
Роз'яснення Головного управління ДПС в Одеській області
Головне управління ДПС в Одеській області інформує, що згідно зі ст. 2 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" зі змінами та доповненнями (далі - Закон №265) розрахункова книжка - це належним чином зброшурована та прошнурована книжка, зареєстрована в контролюючих органах, що містить номерні розрахункові квитанції, які видаються покупцям у визначених Законом випадках, коли не застосовуються реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО).
Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, що затверджений наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 (далі - Порядок), розроблено відповідно до ст. 8 Закону №265.
Скасування РК здійснюється одночасно зі скасуванням реєстрації КОРО на окрему ГО або на РРО (п. 9 глави 1 розд. ІІІ Порядку).
У разі втрати РК суб'єкт господарювання зобов'язаний повідомити контролюючий орган за місцем реєстрації КОРО не пізніше двох робочих днів з дня втрати (п. 10 глави 2 розд. ІІІ Порядку).
Згідно з п. 11 глави 2 розд. ІІІ Порядку використані РК зберігаються суб'єктом господарювання відповідно до вимог пункту 6 статті 3 Закону №265, а саме - протягом трьох років після їх закінчення.
Отже, реєстрація, облік, застосування РК згідно з вимогами Порядку ведеться у прив'язці до КОРО.
Дані щодо фіскальних номерів КОРО, дати реєстрації/скасування реєстрації КОРО, номера останньої КОРО оприлюднюються ДПС відповідно до вимог п. 13 глави 1 розд. ІІ Порядку у відкритій частині Електронного кабінету за посиланням.