| N 01-8/517 від 11.05.2002 |
| Голова Вищого господарського суду України | Д.Притика |
| N 01-8/517 від 11.05.2002 |
| Голова Вищого господарського суду України | Д.Притика |
від редакції «Дебет-Кредит»
ТОВ-великодохідник, платник ПДВ, що займається суборендою нерухомості, отримує консультаційні послуги (КВЕД 68.31) щодо організації орендних відносин за фіксованою вартістю 60 000 грн/міс. Чи правомірне віднесення таких витрат за наявності власних менеджерів і бухгалтерів? Чи є ризик претензій податкової через відсутність деталізації послуг та однакову щомісячну суму? До якої категорії витрат відносити: адміністративні чи собівартість?
Хто саме має формувати списки для звіряння військовозобов’язаних: підприємство чи ТЦК? Чи повинно підприємство самостійно ініціювати звіряння? Хто складає графік такого звіряння та яким чином його доводять до відома?
Інформація про реквізити автоматично стає доступною як тільки відкрилася інтегрована картка платника щодо військового збору
Підприємство з нового року планує оплачувати недержавне страхування для працівників (соціальний пакет). Розглядаються два варіанти договорів: тристоронній (працівник-підприємство-СК) та двосторонній (підприємство-СК). Які податкові наслідки виникають для працівників, якщо податки також сплачує підприємство? Чи матиме працівник право на податкову знижку в такому випадку?
За результатами інвентаризації 2025 року підприємство списує ТМЦ, придбані у 2012–2015 роках, які непридатні для використання. Податкові накладні на придбання відсутні, частина товарів ввезена за ВМД. Як заповнити податкову накладну на компенсуючі податкові зобов'язання, якщо немає даних про початкові податкові накладні та ВМД? Які реквізити вказувати у рядках такої податкової накладної?
Лектор: Мойсеєнко Т.
Лектор: Мойсеєнко Тетяна
Лектор: Самарченко О.Р.
Лектор: Мойсеєнко Т.
сервіс надано OpenDataBot