• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо визначення терміну "поліпшене сервісне обслуговування у медичних закладах"

Міністерство охорони здоровя України , Державна податкова адміністрація України  | Лист від 12.03.1999 № 10.03.68/252
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України , Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Лист
  • Дата: 12.03.1999
  • Номер: 10.03.68/252
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України , Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Лист
  • Дата: 12.03.1999
  • Номер: 10.03.68/252
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 10.03.68/252 від 12.03.99
м.Київ
Міністерство охорони здоров'я
Автономної Республіки Крим
Управління охорони здоров'я
обл.(міськ.) держадміністрації
Заклади (установи),
підпорядковані МОЗ
Міністерства, що мають у
підпорядкуванні заклади
охорони здоров'я
Заклади охорони здоров'я
інших форм власності
Щодо визначення терміну "поліпшене сервісне обслуговування у медичних закладах"
( Щодо виправлення технічної помилки додатково див. Лист МОЗ N 10.01.04/21 від 26.04.99 )
Міністерство охорони здоров'я направляє роз'яснення щодо визначення терміну "поліпшене сервісне обслуговування у медичних закладах", який застосовано у п.12 додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 05.10.98 N 1602 "Про послуги з охорони здоров'я, операції з надання яких закладами охорони здоров'я, які мають спеціальний дозвіл (ліцензію) на надання таких послуг, звільняються від обкладення податком на додану вартість".
Даний термін застосовується тільки до стаціонарних закладів та відділень закладів охорони здоров'я, в яких крім медичного та необхідного побутового обладнання, палати для перебування хворих оснащені додатково телевізорами, телефонами, кондиціонерами та іншими побутовими приладами, обладнанням, ковдрами, тощо, призначеними для підвищення комфортності перебування, та оплату яких в частині визначення вартості таких послуг, згодні сплачувати хворі.
Не може вважатися поліпшеним сервісним обслуговуванням наявність медичного обладнання будь-якого рівня, наявність холодильника в палаті та кількість в ній хворих.26.04.1999
До поліпшеного сервісного обслуговування не відноситься також обладнання холів та інших загальних приміщень холодильниками, телевізорами, м'якими меблями, ковдрами тощо як в амбулаторних, так і в стаціонарних закладах та відділеннях закладів охорони здоров'я.
Міністр охорони здоров'я України Р.Богатирьова
"Налоговый, банковский, таможенный Консультант", N 20/99