• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження положень про самостійні структурні підрозділи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Наказ, Положення від 22.11.2011 № 240
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 22.11.2011
  • Номер: 240
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Наказ, Положення
  • Дата: 22.11.2011
  • Номер: 240
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
Н А К А З
22.11.2011 N 240
Про затвердження положень про самостійні структурні підрозділи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 672 від 06.06.2012 N 1037 від 21.09.2012 N 1207 від 09.10.2013 N 699 від 30.06.2015 )
НАКАЗУЮ:
Затвердити положення, що додаються, про такі самостійні структурні підрозділи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
департамент реформування публічної адміністрації;
( Абзац четвертий виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1037 від 21.09.2012 )
відділ контролю за виконанням доручень органів державної влади.
( Абзац шостий виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 699 від 30.06.2015 )( Абзац сьомий виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1037 від 21.09.2012 )
Перший віце-прем'єр-міністр
України - Міністр

А.П.Клюєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
22.11.2011 N 240
ПОЛОЖЕННЯ
про департамент реформування публічної адміністрації
( У тексті Положення слова "Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України" у всіх відмінках замінено словами "Міністр економічного розвитку і торгівлі України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 672 від 06.06.2012 )
1. Загальні положення
1.1. Департамент реформування публічної адміністрації (далі - департамент) є самостійним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Головною метою діяльності департаменту є підготовка пропозицій керівництву щодо удосконалення державного управління, реформування системи адміністративних послуг і розвитку інституційної спроможності Міністерства на основі впровадження інструментів стратегічного управління.
1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, наказами Мінекономрозвитку, цим Положенням та дорученнями керівництва Міністерства.
1.4. Структура та чисельність департаменту визначаються відповідно до структури та штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.5. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:
управління реформування публічної адміністрації;
управління реформування системи адміністративних послуг;
управління організації планування та наукового забезпечення.
1.6. Основні завдання, функції та права структурних підрозділів, що входять до складу департаменту, визначаються у положеннях про них.
2. Завдання департаменту
Основними завданнями департаменту є:
2.1. Узагальнення практики застосування законодавства та розроблення пропозицій щодо його удосконалення з питань реформування публічної адміністрації та публічної служби, підготовка та опрацювання проектів нормативно-правових актів, стратегічних та програмних документів з визначених питань.
2.2. Розроблення пропозицій щодо удосконалення законодавства з питань визначення повноважень та організації (інструментів, процедур та стандартів) діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади.
2.3. Внесення пропозицій щодо визначення основних напрямів розвитку системи надання адміністративних послуг та реалізація заходів з її реформування, в тому числі:
- підготовка пропозицій щодо напрямів подальшого реформування системи надання адміністративних послуг, удосконалення механізмів, порядків і умов надання цих послуг та спрощення адміністративних процедур з урахуванням міжнародного досвіду;
- розробка та опрацювання проектів нормативно-правових актів щодо регулювання системи надання адміністративних послуг;
- участь у проведенні аналізу функціонування системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади;
- підготовка пропозицій щодо впровадження інформаційних технологій під час надання адміністративних послуг, координація робіт щодо функціонування веб-порталу адміністративних послуг;
- моніторинг системи надання адміністративних послуг та підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів щодо її функціонування.
2.3. Здійснення постійного аналізу функціонування системи Мінекономрозвитку та підготовка пропозицій керівництву щодо:
- надання Мінекономрозвитку функцій, необхідних для забезпечення виконання покладених на Мінекономрозвитку завдань і повноважень;
- спрямування та координації Кабінетом Міністрів України через Міністра економічного розвитку і торгівлі України діяльності інших центральних органів виконавчої влади, визначення граничної чисельності їх апарату та територіальних органів;
- внесення змін до Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (в разі необхідності).
2.4. Проведення функціонального аналізу та оптимізації в апараті Мінекономрозвитку, удосконалення стандартів, інструментів та процедур адміністративного характеру, в тому числі підготовка пропозицій керівництву щодо:
- внесення змін до структури апарату Мінекономрозвитку, розподілу функціональних повноважень між самостійними структурними підрозділами та встановлення їх чисельності;
- зміни граничної чисельності апарату Мінекономрозвитку;
- розподілу обов'язків між Міністром економічного розвитку і торгівлі України, його першим заступником, заступником та заступником Міністра - керівником апарату, порядку заміщення зазначених посадових осіб у разі їх тимчасової відсутності;
- підпорядкування самостійних структурних підрозділів керівництву Мінекономрозвитку;
- порядку затвердження положень про структурні підрозділи та внесення до них змін (в разі необхідності).
2.5. Участь у запровадженні системи державного стратегічного планування, визначення організаційно-методичних засад розроблення, моніторингу та оцінки виконання планів діяльності міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (головних розпорядників бюджетних коштів за бюджетними призначеннями, визначеними Законом про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період).
2.6. Впровадження інструментів стратегічного управління у практику роботи апарату Мінекономрозвитку, в тому числі:
- внесення пропозицій щодо порядку планування, проведення моніторингу та оцінки виконання планів діяльності Міністерства, встановлення форматів планових і звітних документів для підготовки самостійними структурними підрозділами відповідних матеріалів;
- координація розроблення планів діяльності Мінекономрозвитку, проведення моніторингу і оцінки їх виконання, підготовка щорічного звіту про результати роботи Мінекономрозвитку.
2.7. Організація наукового забезпечення виконання завдань, функцій та планів діяльності Мінекономрозвитку, в тому числі:
- внесення пропозицій щодо порядку планування, фінансування та контролю за виконанням науково-дослідних робіт, що здійснюються для Міністерства за рахунок бюджетних коштів КПКВК 1201070;
- організація розроблення планів науково-дослідних робіт у сфері розвитку економіки і торгівлі, здійснення в межах компетенції контролю за ходом їх виконання, підготовка зведених матеріалів щодо отриманих результатів та шляхів їх впровадження;
- організаційне забезпечення роботи комітету з конкурсних торгів Мінекономрозвитку для закупівель наукових досліджень і розробок та Науково-методичної ради Мінекономрозвитку;
- координація взаємодії Міністерства з Науково-дослідним економічним інститутом (НДЕІ) та Державним науково-дослідним інститутом інформатизації і моделювання економіки (ДНДІІМЕ) з питань розвитку наукової, науково-технічної та науково-організаційної діяльності інститутів.
2.8. Забезпечення виконання Рамкової угоди про двостороннє співробітництво між Мінекономрозвитку та Об'єднанням суспільного значення "Сприяння розвитку обмінів економічними та фінансовими технологіями" (АДЕТЕФ) при Міністерстві економіки, фінансів та зайнятості та Міністерстві бюджету, державних рахунків та державної служби Французької Республіки.
3. Права департаменту
Департамент для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
одержувати від структурних підрозділів Мінекономрозвитку, центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра економічного розвитку і торгівлі України, а також НДЕІ та ДНДІІМЕ інформацію, необхідну для виконання визначених завдань;
визначати форми (стандарти) документів, що використовуються в управлінській діяльності (зокрема: типові положення про структурні підрозділи апарату Міністерства; форми документів для підготовки планів діяльності Міністерства, проведення моніторингу їх виконання, підготовки звітних матеріалів; форми пропозиції та заявки на виконання науково-дослідних робіт і звіту про отримані результати та їх впровадження); повертати структурним підрозділам документи та матеріали, підготовлені без дотримання визначених формами (стандартами) вимог;
залучати спеціалістів центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій (за згодою їх керівників);
скликати наради та утворювати робочі групи;
одержувати інформацію, документи і матеріали від центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
брати участь у нарадах, конференціях та семінарах з питань, що відносяться до компетенції департаменту.
4. Керівництво департаменту
4.1. Департамент очолює директор, якого в установленому порядку призначає на посаду та звільняє з посади Міністр економічного розвитку і торгівлі України.
4.2. Директор департаменту безпосередньо підпорядкований заступнику Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівнику апарату.
4.3. Директор департаменту:
здійснює керівництво роботою департаменту і несе персональну відповідальність за виконання завдань, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни в департаменті;
організовує та координує підготовку проектів нормативно-правових актів, наказів Мінекономрозвитку і документів з питань, що належать до компетенції департаменту;
візує проекти рішень та документи з питань, віднесених до сфери діяльності департаменту, що подаються на підпис керівництву Мінекономрозвитку;
в межах повноважень, наданих керівництвом Мінекономрозвитку, підписує листи, запити та документи у справах, що виникають у сфері діяльності департаменту, які надсилаються до інших органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій;
з питань, віднесених до сфери діяльності департаменту, підписує доповідні та службові записки, інформаційно-аналітичні матеріали та інші документи, що використовуються в управлінській діяльності, для подання керівництву Мінекономрозвитку або направлення іншим самостійним структурним підрозділам Мінекономрозвитку;
погоджує положення про департаменти, управління, відділи, сектори на правах самостійних центрального апарату Мінекономрозвитку;
погоджує положення про управління/відділи/сектори, утворені у складі департаментів (самостійних управлінь) центрального апарату Мінекономрозвитку;
організовує міжвідомчу взаємодію та забезпечує взаємодію департаменту з іншими самостійними структурними підрозділами Мінекономрозвитку та структурними підрозділами Секретаріату Кабінету Міністрів України з питань, які потребують спільного вирішення;
за дорученням керівництва Міністерства забезпечує супровід у комітетах Верховної Ради України законопроектів з питань, віднесених до сфери діяльності департаменту;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", вживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації в департаменті;
бере участь у межах своєї компетенції в організації наукового забезпечення діяльності Мінекономрозвитку, зокрема формуванні та виконанні планів науково-дослідних робіт з питань мобілізаційної підготовки;
( Пункт 4.3 розділу 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1207 від 09.10.2013 )
відповідно до завдань, покладених на департамент, працює з відомостями про надання послуг, які надаються Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, за умов воєнного стану;
( Пункт 4.3 розділу 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1207 від 09.10.2013 )
контролює додержання співробітниками департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку;
представляє Міністерство в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до компетенції департаменту;
у своєму безпосередньому підпорядкуванні має:
- заступника директора департаменту;
- заступника директора департаменту - начальника управління реформування публічної адміністрації;
- заступника директора департаменту - начальника управління реформування системи адміністративних послуг;
- начальника управління організації планування та наукового забезпечення.
погоджує положення про управління, утворені у складі департаменту;
затверджує положення про структурні підрозділи, що функціонують у складі управлінь, утворених у складі департаменту;
організовує та забезпечує разом з керівниками структурних підрозділів, утворених у складі департаменту, та департаментом кадрового забезпечення та проходження державної служби роботу в департаменті з добору, розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації; погоджує пропозиції щодо формування кадрового резерву департаменту;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників департаменту, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
вносить заступнику Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівнику апарату подання про заохочення державних службовців і працівників відповідних структурних підрозділів та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу;
готує, візує та подає заступнику Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівнику апарату для внесення на розгляд Міністру економічного розвитку і торгівлі України подання про заохочення заступника директора департаменту, заступника директора департаменту - начальника управління реформування публічної адміністрації, заступника директора департаменту - начальника управління реформування адміністративних послуг, накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння їм рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу.
4.4. Заступник директора департаменту:
виконує обов'язки директора департаменту у разі його тимчасової відсутності;
організовує розроблення та опрацювання проектів законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінекономрозвитку з питань організації, визначення повноважень і порядку діяльності Мінекономрозвитку та центральних органів виконавчої влади, зокрема тих, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра економічного розвитку і торгівлі України;
спрямовує та координує діяльність структурних підрозділів, утворених у складі департаменту, щодо:
- розроблення планів роботи департаменту та звітів про їх виконання, підготовки/опрацювання проектів стратегічних і програмних документів (або розділів таких документів) з питань, що віднесені до компетенції департаменту;
- удосконалення організаційно-методичних засад розроблення, моніторингу та оцінки виконання планів діяльності міністерств, інших центральних органів виконавчої влади;
- проведення функціонального аналізу та розмежування функціональних повноважень між структурними підрозділами апарату Міністерства;
- впровадження інструментів стратегічного управління у практику роботи Мінекономрозвитку шляхом організації планування, проведення моніторингу, коригування та оцінки виконання планів діяльності Міністерства;
- організації наукового забезпечення діяльності Мінекономрозвитку, зокрема формування і виконання планів науково-дослідних робіт з питань мобілізаційної підготовки, в тому числі таких, що містять інформацію, включену до позицій 2.1.20 та 2.7.1 розділу 2 "Сфера економіки, науки і техніки" ЗВДТ;
( Абзац дев'ятий пункту 4.4 розділу 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1207 від 09.10.2013 )
відповідно до завдань, покладених на департамент, працює з відомостями про надання послуг, які надаються Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, за умов воєнного стану;
( Пункт 4.4 розділу 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1207 від 09.10.2013 )
з питань, віднесених до компетенції департаменту, організовує взаємодію з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності департаменту, в межах повноважень, наданих директором департаменту.
4.5. Заступник директора департаменту - начальника управління реформування публічної адміністрації:
в разі тимчасової відсутності директора департаменту, заступника директора департаменту та заступника директора департаменту - начальника управління реформування системи адміністративних послуг виконує обов'язки директора департаменту;
забезпечує розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів органів виконавчої влади з питань реформування публічної адміністрації та публічної служби;
координує розроблення пропозицій щодо оптимізації структури апарату Міністерства та підвищення ефективності діяльності Мінекономрозвитку шляхом реформування стандартів та процедур його діяльності;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності структурних підрозділів департаменту, в межах повноважень, наданих директором департаменту.
4.6. Заступник директора департаменту - начальник управління реформування системи адміністративних послуг:
в разі тимчасової відсутності директора департаменту та заступника директора департаменту виконує обов'язки директора департаменту;
координує виконання завдань, пов'язаних з удосконаленням системи надання адміністративних послуг;
забезпечує розроблення та опрацювання проектів нормативно-правових актів щодо регулювання системи надання адміністративних послуг;
приймає рішення та підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності структурних підрозділів департаменту, в межах повноважень, наданих директором департаменту;
відповідно до завдань, покладених на департамент, працює з відомостями про надання послуг, які надаються Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, утвореними відповідно до законів України, за умов воєнного стану.
( Пункт 4.6 розділу 4 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1207 від 09.10.2013 )
Заступник директора
департаменту реформування
публічної адміністрації


Н.Є.Доброханська
( Положення про департамент економіки оборони та безпеки виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1037 від 21.09.2012 )
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
22.11.11 N 240
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ контролю за виконанням доручень органів державної влади
( У тексті Положення слова "Перший віце-прем'єр-міністр України - Міністр економічного розвитку і торгівлі України" у всіх відмінках замінено словами "Міністр економічного розвитку і торгівлі України" у відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 672 від 06.06.2012 )
1. Загальні положення
1.1. Відділ контролю за виконанням доручень органів державної влади (далі - відділ) є самостійним структурним підрозділом центрального апарату Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку).
1.2. Головною метою діяльності відділу є забезпечення ефективного, дієвого та безперервного контролю за виконанням структурними підрозділами Мінекономрозвитку завдань, встановлених законами України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, визначених Положенням про Мінекономрозвитку та дорученнями керівництва Міністерства.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України та іншими нормативно-правовими актами, Положенням про Мінекономрозвитку та наказами Міністерства, а також цим Положенням та дорученнями керівництва Мінекономрозвитку.
1.4. Чисельність відділу визначаються відповідно до штатного розпису Мінекономрозвитку.
1.5. Співробітники відділу здійснюють свої функції керуючись цим Положенням та посадовими інструкціями.
2. Завдання та функції відділу
2.1. Основними завданнями відділу є:
організація та здійснення постійного контролю за виконанням структурними підрозділами Мінекономрозвитку завдань визначених:
- законами України;
- актами та дорученнями Президента України;
- постановами Верховної Ради України;
- актами та рішеннями Кабінету Міністрів України, дорученнями керівництва Кабінету Міністрів України;
- наказами та дорученнями керівництва Мінекономрозвитку;
- протокольними рішеннями колегій та нарад Мінекономрозвитку;
контроль за дотриманням строків розгляду запитів та звернень народних депутатів України, органів державної влади та місцевого самоврядування, які надійшли безпосередньо до Мінекономрозвитку або надіслані Кабінетом Міністрів України;
підготовка інформаційних, довідкових та аналітичних матеріалів з питань виконання актів законодавства, наказів та доручень керівництва Мінекономрозвитку;
проведення випереджувального моніторингу стану виконання законів України та постанов Верховної Ради України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів України та своєчасне інформування заступника Міністра - керівника апарату у разі неможливості їх виконання у визначені строки;
підготовка проектів наказів та проектів окремих доручень керівництва Мінекономрозвитку з питань, що належать до компетенції відділу;
підготовка та подання в установленому порядку пропозицій з питань удосконалення організації та здійснення контролю за своєчасним виконанням актів законодавства.
2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
в установленому порядку здійснює облік завдань, які перебувають на контролі;
проводить щоденний випереджувальний моніторинг за термінами і станом виконання доручень по базі даних підсистеми "Контроль виконавської дисципліни" Єдиної інформаційно-аналітичної системи Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі - ЄІАС СКМУ) та своєчасне доведення відповідної інформації до виконавців і керівників структурних підрозділів;
контролює стан виконавської дисципліни за даними автоматизованої системи "Діловодство та КВД", правильності визначення рівня контролю і своєчасного виконання документів;
здійснює контроль стану виконання документів з грифом "для службового користування";
створює та веде загальну інформаційну базу документів, виконання яких перебуває на контролі Секретаріату Кабінету Міністрів України та керівництва Мінекономрозвитку;
інформує керівництво Мінекономрозвитку та структурні підрозділи Міністерства в електронному та паперовому вигляді, про стан виконання завдань, визначених документами, які знаходяться на контролі Секретаріату Кабінету Міністрів України (далі - контрольні завдання);
готує та узагальнює інформаційні матеріали для розміщення на внутрішньому веб-сайті Мінекономрозвитку в рубриці "Контроль виконання завдань";
щоквартально готує та надає інформацію Раді національної безпеки і оборони України та Кабінету Міністрів України про стан виконання завдань, доведених Мінекономрозвитку рішеннями Ради національної безпеки і оборони України;
готує інформаційні та аналітичні матеріали керівництву Мінекономрозвитку до щоквартальних та щорічних звітів про стан виконавської дисципліни;
готує та надає щоденну оперативну інформацію заступнику Міністра - керівнику апарату про стан виконання доручень;
готує та надає інформацію керівництву Мінекономрозвитку до засідань Кабінету Міністрів України та апаратних нарад про стан виконання доручень, які знаходяться на контролі в Секретаріаті Кабінету Міністрів України;
проводить перевірки стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах Мінекономрозвитку згідно із затвердженим планом перевірок та готує звітні матеріали за їх результатами;
взаємодіє із структурним підрозділом з контролю Секретаріату Кабінету Міністрів України та підрозділами з контролю інших центральних органів виконавчої влади та місцевих державних адміністрацій;
надає структурним підрозділам Мінекономрозвитку необхідну методичну та консультативну допомогу з питань виконавської дисципліни;
бере участь у підготовці нормативно-правових актів з питань виконавської дисципліни та надає пропозиції до актів, що надходять на погодження до Мінекономрозвитку;
розробляє та подає в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю та поліпшення виконавської дисципліни в структурних підрозділах Мінекономрозвитку;
3. Права відділу
Відділ для виконання покладених на нього завдань має право, в установленому порядку:
одержувати інформацію, документи і матеріали від структурних підрозділів Мінекономрозвитку зокрема:
щодо стану виконання завдань, які перебувають на контролі;
про причини несвоєчасного виконання доручень, які знаходяться на контролі та вжиті заходи щодо їх усунення;
про закриття та зняття з контролю документів;
проводити в структурних підрозділах Мінекономрозвитку перевірка з виконання актів законодавства, і доручень керівництва Мінекономрозвитку та одержувати від них письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час перевірки стану виконання документів та доручень;
перевіряти повноту усунення порушень, виявлених попередніми перевіркам;
залучати спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади підприємств і організацій (за згодою їх керівників);
скликати наради та утворювати робочі групи;
одержувати інформацію, документи і матеріали від центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій;
брати участь у нарадах, конференціях та семінарах з питань що відносяться до компетенції відділу.
4. Керівництво відділу
4.1. Відділ очолює начальник, якого в установленому порядку призначає на посаду і звільняє з посади Міністр економічного розвитку і торгівлі України.
4.2. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований заступнику Міністра - керівнику апарату.
4.3 Начальник відділу:
здійснює керівництво роботою відділу та несе персональну відповідальність за виконання завдань та функцій, визначених цим Положенням;
організовує, забезпечує та контролює виконання в установлені строки доручень керівництва Мінекономрозвитку, несе персональну відповідальність за стан виконавської дисципліни у відділі;
організовує та координує підготовку проектів рішень і документів з питань що належать до його компетенції;
візує проекти рішень та документи з питань, віднесених до сфери діяльності відділу, що подаються на підпис керівництву Мінекономрозвитку;
в межах повноважень, наданих керівництвом Мінекономрозвитку, підписує листи у справах, що виникають у сфері діяльності відділу, які надсилаються до інших органів виконавчої влади;
з питань, віднесених до сфери діяльності відділу, підписує доповідні та службові записки, інформаційно-аналітичні матеріали та інші документи, що використовуються в управлінській діяльності, для подання керівництву Мінекономрозвитку або направлення іншим самостійним структурним підрозділам Мінекономрозвитку;
співпрацює з керівниками інших структурних підрозділів Мінекономрозвитку та структурними підрозділами з контролю інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій;
забезпечує в межах компетенції реалізацію існуючих вимог щодо збереження державної таємниці відповідно до Закону України "Про державну таємницю", вживає необхідних заходів щодо збереження службової інформації у відділі;
контролює додержання співробітниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку представляє Міністерство в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до компетенції відділу.
у своєму безпосередньому підпорядкуванні має заступника начальника відділу;
визначає ступінь відповідальності і функціональні обов'язки державних службовців та працівників відділу, затверджує їх посадові інструкції;
організовує разом з департаментом кадрового забезпечення та проходження державної служби роботу в відділі з добору, розстановки кадрів, підвищеній їх кваліфікації та координує роботу з формування кадрового резерву відділу;
погоджує заяви про призначення, переведення, стажування, звільнення державних службовців і працівників відділу, а також заяви про надання їм відпусток та пропозиції щодо їх відряджень;
вносить подання заступнику Міністра - керівнику апарату про заохочення державних службовців і працівників відповідних структурних підрозділів та накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння рангів державних службовців відповідно до законодавства про державну службу;
готує, візує та подає заступнику Міністра - керівнику апарату для подальшого внесення Міністру економічного розвитку і торгівлі України подання про заохочення заступника начальника відділу, накладення дисциплінарних стягнень, а також про присвоєння йому рангу державного службовця відповідно до законодавства про державну службу.
розробляє і здійснює заходи щодо організації та підвищення ефективності роботи відділу;
готує проекти наказів та проекти окремих доручень керівництва з питань, що належать до компетенції відділу;
забезпечує підготовку інформаційних матеріалів з питань виконавської дисципліни керівництву Мінекономрозвитку до засідань Кабінету Міністрів України, колегії Міністерства та апаратних нарад;
особисто доповідає першому заступнику Міністра та заступнику Міністра - керівнику апарату про завдання, які подаються для розгляду на черговому засіданні Кабінету Міністрів України як невиконані, а також про причини та вжиті заходи щодо забезпечення своєчасного виконання таких завдань;
організовує роботу з перевірки стану виконавської дисципліни в структурних підрозділах Мінекономрозвитку та надає необхідну методичну, консультативну допомогу щодо поліпшення роботи з контролю за виконанням документів.
в межах компетенції виконує інші доручення керівництва Міністерства.
4.4. Заступник начальника відділу:
заступник начальника відділу, якого в установленому порядку призначає на посаду і звільняє з посади Міністр економічного розвитку і торгівлі України, виконує обов'язки начальника відділу у разі його тимчасової відсутності;
організовує роботу співробітників відділу із забезпечення постійного контролю за виконанням структурними підрозділами Мінекономрозвитку контрольних завдань;
надає начальнику відділу пропозиції до плану роботи відділу та інформацію про його виконання;
готує разом із співробітниками відділу звіти про стан виконавської дисципліни відповідно до плану роботи відділу;
розробляє та подає на затвердження начальнику відділу посадові інструкції співробітників відділу;
забезпечує разом із співробітниками відділу оперативний та випереджувальний моніторинг стану виконання контрольних завдань структурними підрозділами Мінекономрозвитку та готує узагальнену інформацію;
надає начальнику відділу узагальнену інформацію про контрольні завдання, які не виконані станом на поточний день і термін виконання яких минув;
забезпечує підготовку інформаційних матеріалів з питань виконавської дисципліни до засідань Кабінету Міністрів України та апаратних нарад;
забезпечує та координує ведення загальної інформаційної бази відділу та електронних баз даних за типами документів співробітниками відділу та узагальнює матеріали для розміщення на внутрішньому веб-сайті Мінекономрозвитку в рубриці "Контроль виконання завдань";
забезпечує надання в електронному вигляді керівництву та керівникам структурних підрозділів Мінекономрозвитку інформацію про контрольні завдання з терміном виконання протягом наступних двох тижнів;
готує та подає начальнику відділу реєстр порушень структурними підрозділами Міністерства виконавської дисципліни за місяць;
забезпечує моніторинг стану виконання завдань з рівнями контролю "особливий" та "контроль керівництва" в АС "Діловодство та КВД" та інформує начальника відділу про їх виконання;
надає роз'яснення структурним підрозділам щодо вирішення проблемних питань з виконання доручень;
за дорученням керівництва Мінекономрозвитку та начальника відділу представляє Міністерство в інших органах виконавчої влади, на підприємствах, в організаціях і установах з питань, що належать до компетенції відділу та виконує інші доручення керівництва Міністерства та начальника відділу.
Начальник відділу контролю
за виконанням доручень
органів державної влади


М.Г.Побережна
( Положення про відділ з питань організації мобілізаційної роботи, цивільної оборони і пожежної безпеки виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 699 від 30.06.2015 )( Положення про сектор запобігання та протидії корупції виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1037 від 21.09.2012 )