• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про надання розяснення

Пенсійний фонд України  | Лист від 23.04.2021 № 2800-050101-8/19625
Реквізити
  • Видавник: Пенсійний фонд України
  • Тип: Лист
  • Дата: 23.04.2021
  • Номер: 2800-050101-8/19625
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Пенсійний фонд України
  • Тип: Лист
  • Дата: 23.04.2021
  • Номер: 2800-050101-8/19625
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ, ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І ЦИФРОВІЗАЦІЇ
ЛИСТ
23.04.2021 N 2800-050101-8/19625
Розглянувши Ваш запит на публічну інформацію від 21.04.2021, що надійшов на електронну адресу Пенсійного фонду України (зареєстрований у Пенсійному фонді України 21.04.2021 за N 554/11), повідомляємо.
Відповідно до пункту 4 Розділу IV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою Правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 N 13-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за N 991/27436 (далі - Положення 13-1), реєстрація користувачів електронних послуг на Вебпорталі здійснюється на підставі заяв, складених за формою згідно з додатками 2, 3 Положення 13-1, поданих до органу Пенсійного фонду особисто з пред'явленням документів, що посвідчують особу. У разі подання заяв через уповноваженого представника до заяви додаються документи, що підтверджують його повноваження.
Для реєстрації страхувальників (підприємств, установ та організацій, інших юридичних осіб, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно- правовими договорами, у тому числі філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами) як користувачів послуг Вебпорталу обов'язково вказуються:
- повне найменування юридичної особи (страхувальника);
- дата державної реєстрації згідно з витягом (випискою) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- код за ЄДРПОУ (пункт 4 Розділу IV Положення 13-1).
Водночас, реєстрація на Вебпорталі осіб, в тому числі страхувальників, які мають кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП) здійснюється автоматично.
Разом з тим, на авторизацію користувача як страхувальника за КЕП на Вебпорталі мають право особи, яким надано право підпису як керівництву підприємства, або за допомогою кваліфікованої електронної печатки підприємства.
В. о. директора ДепартаментуДмитро ЧЕКОТУН