• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про проведення державної підсумкової атестації з економіки в 11(12)-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2001/2002 навчальному році

Міністерство освіти і науки України | Лист від 21.02.2002 № 1/9-92
Реквізити
  • Видавник: Міністерство освіти і науки України
  • Тип: Лист
  • Дата: 21.02.2002
  • Номер: 1/9-92
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство освіти і науки України
  • Тип: Лист
  • Дата: 21.02.2002
  • Номер: 1/9-92
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Л И С Т
N 1/9-92 від 21.02.2002
Міністерству освіти
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки
обласних, Київської та
Севастопольської міських
державних адміністрацій
Про проведення державної підсумкової атестації з економіки в 11(12)-х класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2001/2002 навчальному році
Міністерство освіти і науки України повідомляє, що згідно з Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України 14.12.2000 р. N 588, зареєстрованим у Мін'юсті України 19.12.2000 р. за N 925/5146, листом Міністерства освіти і науки України "Про закінчення 2001/2002 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів" N 1/9-41 від 31.01.2002 р. визначено порядок проведення державної підсумкової атестації з економіки за вибором учнів.
У цьому навчальному році державну підсумкову атестацію з економіки можна проводити за такими формами:
усно (за білетами);
письмово (за "Збірником різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки", за ред. Тимченко І.Є., вид-во "Абетка-Нова", Кам'янець-Подільський, 2002).
1. Державна підсумкова атестація в усній формі проводиться за білетами, що включають три запитання. Перші два охоплюють основний матеріал за програмою шкільного курсу "Основи економіки", третє - передбачає розв'язання якісної або кількісної задачі із вказаної теми. Задачі для третього запитання складаються районними (міськими, шкільними) методичними об'єднаннями вчителів або окремими вчителями і погоджуються директором (заступником директора) загальноосвітнього навчального закладу.
При складанні текстів задач або їх виборі потрібно орієнтуватися на "Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки", за ред. Тимченко І.Є., вид-во "Абетка-Нова", Кам'янець-Подільський, 2002 (задачі високого і достатнього рівнів).
На підготовку відповіді учневі відводиться до 30 хвилин. За цей час учень має записати на дошці необхідні формули, графіки тощо. Задача виконується на окремому аркуші, який передається для перевірки членам комісії під час відповіді.
2. Державна підсумкова атестація у письмовій формі відбувається за "Збірником різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки", за ред. Тимченко І.Є., вид-во "Абетка-Нова", Кам'янець-Подільський, 2002. На її проведення відводиться 1,5 астрономічні години. Відлік часу починається з моменту початку роботи учнів над завданнями.
Варіанти атестаційних завдань для письмової форми у необхідній кількості формуються Міністерством освіти Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Завдання мають охоплювати всі теми шкільного курсу економіки.
Варіант атестаційного завдання складається з 12 запитань: 6-ти запитань початкового, 3-х запитань середнього, 2-х запитань достатнього і одного запитання високого рівнів, номери яких вносяться до атестаційного бланка (додаток). Перед початком атестації учні почергово вибирають бланки (як білети), після чого в них записують власні прізвища, ім'я та по батькові, клас, в якому навчаються.
Запитання перших трьох рівнів є тестовими з однією правильною відповіддю, яку потрібно закреслити в атестаційному бланку. Вони оцінюються відповідно в 1 бал, 2 бали, 3 бали. Запитання високого рівня є задачами і оцінюються у 6 балів. Їх розв'язок і пояснення потрібно записати в атестаційному бланку.
Учень може набрати максимально 24 бали. При виставленні оцінки потрібно користуватися таблицею:
-----------------------------------------------------------------------
|Оцінка| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11 |12 |
|------+---+---+---+---+----+-----+-----+-----+-----+-----+-----+-----|
|Бали |1-2|3-4|5-6|7-8|9-10|11-12|13-14|15-16|17-18|19-20|21-22|23-24|
-----------------------------------------------------------------------
Пропозиції щодо підвищення якості і ефективності державної підсумкової атестації з економіки просимо надсилати до Головного управління змісту освіти Міністерства освіти і науки України.
Заступник Державного секретаря Г.Г. Науменко
Додаток 1
Орієнтовна форма атестаційного бланка
Кутовий штамп
навчального закладу
Атестаційний бланк
для державної підсумкової атестації з економіки
_________________________________________________________
прізвище, ім'я, по батькові учня
11 "_" класу ______________________________________________
профіль (напрям)
Оберіть єдину правильну відповідь і закресліть її.
------------------------------------------------------------------
|N/N| Рівні | Номери | відповіді |
| | | завдань | |
|---+-------+---------+------------------------------------------|
| 1 | I | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 2 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 3 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 4 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 5 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 6 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 1 | II | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 2 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 3 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 4 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 5 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 6 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 1 | III | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 2 | | | А | Б | В | Г |
|---+-------+---------+---------+-----------+----------+---------|
| 3 | | | А | Б | В | Г |
------------------------------------------------------------------
-----------------------
| 1 | IV | |
|---+-------+---------|
| 2 | | |
-----------------------
(Місце для розв'язку задачі високого рівня)
Підписи:
Голова комісії
Члени комісії
"Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України",
N 5 - 6, березень, 2002 р.