• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про надання рояснення

Державна фіскальна служба України | Лист від 28.03.2016 № 7429/10/26-15-12-04-18
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 28.03.2016
  • Номер: 7429/10/26-15-12-04-18
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 28.03.2016
  • Номер: 7429/10/26-15-12-04-18
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГУ ДФС у м. Києві
Лист
28.03.2016 № 7429/10/26-15-12-04-18
Згідно з п. 291.2 ст. 291 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Податковий кодекс), спрощена система оподаткування, обліку та звітності - особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів, встановлених п. 297.1 ст. 297 Податкового кодексу, на сплату єдиного податку в порядку та на умовах, визначених главою 1 розділу XIV, з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності.
Відповідно до п. 291.3 ст. 291 Податкового кодексу юридична особа може самостійно обрати спрощену систему оподаткування, якщо така особа відповідає вимогам, встановленим для платників єдиного податку, та реєструється в порядку, визначеному законодавством.
Обмеження щодо перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності визначено п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу.
Зокрема, пп. 291.5.5 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу визначено, що не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп суб'єкти господарювання, у статутному капіталі яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків. У відповідності до пп. 291.5.7 ст. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу не можуть бути платниками єдиного податку фізичні та юридичні особи - нерезиденти.
Таким чином, обмеження щодо перебування на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності стосується платників єдиного податку у яких статутний капітал сформовано засновниками – юридичними особами.
Крім цього, резидентський статус фізичної особи визначається відповідно до пп. 14.1.122 та пп. 14.1.213 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу.
Відповідно до пп. 14.1.172 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу податкова консультація – допомога контролюючого органу конкретному платнику податків стосовно практичного використання конкретної норми закону або нормативно-правового акта з питань адміністрування податків чи зборів, контроль за справлянням яких покладено на такий контролюючий орган.
Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Податкового кодексу податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
Заступник начальникаЕ.М. Пруднікова