• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про класифікацію для цілей митного оформлення малотоннажних вантажних автомобілів та автомобілів подвійного призначення

Державна митна служба України  | Лист від 10.06.2004 № 25/4-14-37/7367-ЕП | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 10.06.2004
  • Номер: 25/4-14-37/7367-ЕП
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 10.06.2004
  • Номер: 25/4-14-37/7367-ЕП
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
10.06.2004 N 25/4-14-37/7367-ЕП
Начальникам регіональних
митниць,
митниць
( Лист відкликано на підставі Листа Державної митної служби N 11/1-37/5038-ЕП від 05.05.2005 )
Про класифікацію для цілей митного оформлення малотоннажних вантажних автомобілів та автомобілів подвійного призначення
З метою однозначної класифікації малотоннажних вантажних автомобілів та автомобілів подвійного призначення, конструктивно розрахованих як для перевезення пасажирів, так і для перевезення вантажів, повідомляємо критерії віднесення зазначених автомобілів до певних товарних позицій УКТЗЕД. Ці критерії розроблено Комітетом по Гармонізованій системі опису та кодування товарів Всесвітньої Митної Організації.
Малотоннажні автомобілі, максимально допустима маса яких дорівнює або менше 5 000 кг (наприклад, автомобіль марки ГАЗ 33023) і які конструктивно складаються з шасі, здвоєної кабіни (у якій позаду сидіння водія розташовано другий ряд пасажирських сидінь) та вантажної платформи, класифікуються в товарній позиції 8704 за УКТЗЕД за умови наявності документального підтвердження (технічного паспорта на транспортний засіб, сервісної книжки тощо), що тип цього транспортного засобу вантажний.
Малотоннажні автомобілі , призначені як для перевезення пасажирів (мають, як мінімум, ряд пасажирських сидінь позаду сидіння водія), так і для перевезення вантажів і сконструйовані на базі кузова легкового автомобіля, тобто такі, у конструкції яких відсутні шасі та вантажна платформа, класифікуються в товарній позиції 8703 за УКТЗЕД як вантажопасажирські.
Автомобільні фургони із суцільнометалевим кузовом та автомобілі типу "пікап" класифікуються в товарній позиції 8703 або 8704 за УКТЗЕД залежно від нижчезазначених характеристик.
Характерними ознаками конструкції автомобілів товарної позиції 8703 за УКТЗЕД є такі:
а) наявність встановлених сидінь, облаштованих пристроями безпеки (наприклад, ременями безпеки чи місцями кріплення та пристроями для їх установлення) для кожної людини, або наявність постійних місць кріплення й облаштування для встановлення сидінь і пристроїв безпеки в задньому просторі автомобілю - позаду сидіння водія й передніх пасажирів ; такі сидіння можуть бути фіксованими, складаними, змонтованими на анкерному кріпленні або виносними;
б) наявність вікон у двох бокових панелях задньої частини кузова автомобіля;
в) наявність ковзкої, такої, що відкривається назовні або піднімається нагору, двері (дверей); а також вікон на бокових панелях або позаду;
г) відсутність постійної панелі або перегородки між зоною для водія та передніх пасажирів і задньою зоною, яка може використовуватися для транспортування як людей, так і вантажів;
д) наявність зовнішніх ознак комфорту й внутрішньої обробки та пристроїв, властивих для пасажирських салонів транспортних засобів (наприклад, вентиляції, внутрішнього освітлення, попільниці, покриття підлоги).
Характерні ознаки конструкції автомобілів товарної позиції 8704 за УКТЗЕД:
а) наявність сидінь типу лавок, які не мають пристроїв безпеки (наприклад, ременів безпеки чи місць кріплення та пристроїв для встановлення ременів безпеки) або зручностей для пасажирів у задній зоні позаду зони для водія й передніх пасажирів. Такі сидіння звичайно бувають складаними або виносними для того, щоб уможливити використання повністю підлоги задньої зони (в автомобілях типу фургон) чи окремого відсіку (автомобілі типу пікап) для транспортування вантажів;
б) наявність окремої кабіни для водія й передніх пасажирів і окремої відкритої платформи з боковими бортами та заднім бортом, який опускається (в автомобілях типу пікап);
в) відсутність вікон у двох бокових панелях задньої частини кузова; наявність ковзкої, такої, що відкривається назовні або піднімається нагору, двері (дверей), без вікон, на бокових панелях або позаду для навантаження або вивантаження товарів (в автомобілях типу фургон);
г) наявність постійної панелі або бар'єра між зоною для водія та передніх пасажирів і задньою зоною;
д) відсутність зовнішніх ознак комфорту й внутрішньої обробки (наприклад, вентиляції, внутрішнього освітлення, попільниці, покриття підлоги) в зоні вантажного відсіку, якими відрізняються пасажирські салони транспортних засобів.
Автомобілі зазначених моделей випускаються заводом-виробником таких типів призначення:
а) пасажирського; залежно від кількості посадочних місць класифікуються в товарних позиціях 8702 та 8703 за УКТЗЕД;
б) вантажно-пасажирського; класифікуються в товарній позиції 8703 за УКТЗЕД;
в) вантажного; класифікуються в товарній позиції 8704 за УКТЗЕД;
г) спеціального, тобто призначеного не для перевезення пасажирів чи вантажів, а для виконання нетранспортних функцій; класифікуються у товарній позиції 8705 за УКТЗЕД.
Якщо пред'явлений до митного оформлення автомобіль має зміни в конструкції, які впливають на його класифікацію, то такі зміни повинні бути зазначені в технічному паспорті на транспортний засіб. Не зареєстровані в технічному паспорті на транспортний засіб зміни в конструкції автомобіля не враховуються при його класифікації для цілей митного оформлення й такий автомобіль класифікується з урахуванням призначення автомобіля, визначеного заводомвиробником цієї моделі.
Заступник Голови Служби А.Д.Войцещук
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua