• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про визначення деяких термінів

Державна податкова адміністрація України  | Лист від 27.05.1998 № 6240/10/23-3117
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Лист
  • Дата: 27.05.1998
  • Номер: 6240/10/23-3117
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Лист
  • Дата: 27.05.1998
  • Номер: 6240/10/23-3117
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
N 6240/10/23-3117 від 27.05.98
м.Київ
Державні податкові адміністрації
в Автономній республіці Крим,
областях м.м.Києві та Севастополі
Про визначення деяких термінів
На численні запити державних податкових адміністрацій Державна податкова адміністрація України повідомляє наступне.
Згідно з Інструкцією по обліку торговельної мережі, затвердженою ЦСУ СРСР від 31.07.84 N 8-8, мережа роздрібної торгівлі в залежності від організації торгівлі ділиться на дві групи: стаціонарна мережа та передвижна мережа.
До стаціонарної мережі відносяться торговельні підприємства, розташовані в постійних спеціально збудованих або пристосованих чи обладнаних приміщеннях для торгівлі.
До передвижної мережі відносяться спеціально обладнані різні пристосування для торгівлі на винос та на виїзд (автомагазини, розвозки, цистерни, автоцистерни, лотки, прилавки, ручні візки, корзини і т.п.).
Основною формою організації роздрібної торгівлі є торгівля через стаціонарну мережу. Стаціонарна мережа ділиться на дві групи торговельних підприємств: магазини та кіоски.
До магазинів відносяться роздрібні торговельні підприємства, які займають відокремлену будівлю або приміщення та мають торговельний зал для покупців. Магазин, який займає декілька відокремлених приміщень в одній будівлі, що підпорядковуються одній адміністарції, вважається одним магазином. Якщо магазин займає декілька відокремлених приміщень в різних будівлях, то кожне приміщення вважається самостійним магазином навіть у тому випадку, коли всі ці підрозділи підпорядковуються одній адміністрації.
До кіосків відносяться торговельні підприємства, які займають відокремлене приміщення, але не мають торговельного залу для покупців. Якщо кіоск належить одній торговельній організації, але розміщений в приміщенні магазину іншої торговельної організації (наприклад, кіоск "Парфумерторгу" або кіоск "Преса" - в універмазі), то їх відносять до самостійних торговельних підприємств. Кіоски які закріплені за магазином та знаходяться на його балансі, вважаються як самостійні торговельні підприємства.
Деякі торговельні підприємства називаються павільйонами. Павільйони, що відносяться до торговельних підприємств окремого виду.
Павільйон, який має торговельний зал, відноситься до магазину. Павільйон, який не має торговельного залу, відноситься до кіоску.
Пунктом 1 Переліку окремих форм діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, специфіка яких дозволяє здійснювати розрахунки зі споживачами без застосування електронних контрольно-касових апаратів з використанням товарно-касових книг, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 12.03.98 N 24, передбачена роздрібна торгівля з транспортних засобів, автоцистерн, цистерн, лотків, прилавків, корзин, ручних візків (за винятком тих, що знаходяться у стаціонарних приміщеннях, крім приміщень ринків).
Слід розуміти, що торгівля вказаних пристосувань для торгівлі, розташованих у стаціонарних приміщеннях, описаних вище, вимагає при проведенні розрахунків із споживачами застосування електронних контрольно-касових апаратів. Стаціонарними приміщеннями також слід вважати будівлі та внутрішні приміщення метрополітену. Лоточна торгівля в вуличних переходах перед станціями метрополітену не відноситься до торгівлі в стаціонарних приміщеннях.
Заступник Голови В.А.Копилов