• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо можливості та порядку списання заборгованості по штрафних та адміністративно-господарських санкціях за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів

Фонд соціального захисту інвалідів, Міністерство праці та соціальної політики України  | Лист від 24.01.2008 № 1/5-44/06
Реквізити
  • Видавник: Фонд соціального захисту інвалідів, Міністерство праці та соціальної політики України
  • Тип: Лист
  • Дата: 24.01.2008
  • Номер: 1/5-44/06
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Фонд соціального захисту інвалідів, Міністерство праці та соціальної політики України
  • Тип: Лист
  • Дата: 24.01.2008
  • Номер: 1/5-44/06
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ФОНД СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ІНВАЛІДІВ
Л И С Т
24.01.2008 N 1/5-44/06
Фонд соціального захисту інвалідів розглянув Вашого листа від 20.08.2007 р. N 04-4/1299 щодо можливості та порядку списання заборгованості по штрафних та адміністративно-господарських санкціях за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, передбаченого статтею 20 ЗУ "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" та повідомляє.
Відповідно до ч. 5 ст. 124 Конституції України та ст. 4-5 ГПК України рішення, ухвали, постанови судів є обов'язковими до виконання по всій території України.
Відповідно до ст. 63 Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" заборонено реструктуризацію заборгованості суб'єктів господарювання перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі, крім розстрочення її сплати під час санації такого суб'єкта господарювання за участю інвестора, який бере на себе солідарні зобов'язання щодо погашення такої заборгованості у термін не більше ніж на три роки. При цьому, сума пені, яка нарахована внаслідок невиконання позичальником зобов'язань за таким кредитом, бюджетною позичкою або фінансовою допомогою на реструктуровану суму заборгованості, списується;
списання заборгованості суб'єктів господарювання перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі, крім заборгованості суб'єктів господарювання, визнаних у встановленому порядку банкрутами, вимоги щодо погашення заборгованості яких не були задоволені у зв'язку з недостатністю їх активів;
надання відстрочок щодо термінів сплати податкових зобов'язань суб'єктів господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами).
Згідно ст. 22 Закону України "Про банкрутство" господарський суд, приймаючи постанову про визнання боржника банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру. Строк ліквідаційної процедури не може перевищувати дванадцяти місяців. Господарський суд може продовжити цей строк на шість місяців, якщо інше не передбачено цим Законом.
Відповідно до ст. 24 ч. 1 вищезазначеного Закону у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, передбаченому для призначення керуючого санацією.
Статтею 25 частиною 2 визначено, що протягом п'ятнадцяти днів, з дня призначення ліквідатора, відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута.
Частиною 4 ст. 24 зазначено, що у ліквідаційній процедурі господарський суд:
розглядає скарги на дії учасників ліквідаційної процедури;
здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, списання заборгованості по штрафних та адміністративно-господарських санкціях за невиконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів, передбаченого статтею 20 ЗУ "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" заборонено, та може розглядатися лише у тому випадку, коли підприємство визнано банкрутом та ліквідовано у судовому порядку.
Перший заступник директора В.Бурлака