ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
N 11/6-13.1-5588-ЕП від 26.06.2002 |
Начальникам регіональних
митниць
Начальникам митниць
Про визначальні ознаки відновлених гумових пневматичних шин
( Щодо змін додатково див. п. 34 додатку до Листа Державної митної служби N 11/1-13-237-ЕП від 15.01.2004 )
З метою однозначної класифікації товарів згідно з вимогами товарної номенклатури, а також запобігання випадкам ухилення від сплати митних платежів у повному обсязі шляхом декларування товару невідповідним товарним кодом повідомляємо.
Гумові пневматичні шини товарних позицій 4011 і 4012 поділяються на безкамерні, у яких повітряна порожнина утворюється покришкою та ободом колеса, та камерні, у яких повітряна порожнина утворюється герметизувальною камерою (дивись ДСТУ 2219-93 "ШИНИ ПНЕВМАТИЧНІ. КОНСТРУКЦІЯ. Терміни та визначення).
Шина камерна складається з покришки (тороподібної оболонки пневматичної шини, яка безпосередньо сприймає зусилля, що діють під час експлуатації), камери (герметичної тороподібної еластичної трубки пневматичної шини, яка заповнюється газом або повітрям) та обідної стрічки (профільованого еластичного кільця, яке розміщується в пневматичній шині між бортами покришки, камерою та ободом колеса з метою оберігання камери). Безкамерна шина складається лише з покришки (мал. 1)*.
Р И С У Н О К
Малюнок 1. Будова безкамерної шини.
Відновлені шини гумові пневматичні (товарна позиція 4012) відрізняються від нових шин гумових пневматичних (товарна позиція 4011) за такими ознаками.
Нові гумові пневматичні шини на боковині (частина покришки, розташована між плечовою зоною протектора та бортом) містять напис "Made in:" (англ.) ("Виготовлено в:"). На боковині відновлених шин міститься інший напис, наприклад "Retered made in:" (англ.) ("Відновлено в:"), "Remould" (амер.), "Regummerad" (нім.).
Крім напису на боковині відновлені пневматичні шини відрізняються від нових за такою ознакою: у прибортовій частині боковини покришки неозброєним оком можна побачити край нового шару гуми, наплавленого на стару покришку (фото 1).
Ф О Т О 1
Фото 1*.
1 - прибортовий край боковини нового шару гуми.
2 - прибортовий край боковини первинної покришки.
3 - край наплавлення нового шару гуми на первинну покришку.
У місці краю наплавлення нового шару гуми міцність з'єднання нового шару гуми з первинною покришкою незначна й завдяки цьому гострим предметом (лезом ножа, скальпеля тощо) можна легко підчепити край нового шару гуми та відокремити його від первинної покришки (фото 2). Часто рельєфний малюнок на прибортовій боковині старої покришки, який міститься під краєм наплавлення нового шару гуми, відрізняється від рельєфного малюнку на новому шарі гуми.
Ф О Т О 2
Фото 2*.
1 - край наплавлення нового шару гуми на первинну покришку.
Як доказ у судових справах доцільно використовувати поперечний розріз відновленої шини, на якому неозброєним оком видно межу наплавленого шару нової гуми на стару покришку.
Також повідомляємо: якщо покришки гумових пневматичних камерних шин пред'являються до митного оформлення без камер та обідних стрічок, розглядаються для цілей митного оформлення згідно з вимогами товарної номенклатури (правило 2а Основних правил інтерпретації класифікації товарів) як відповідні шини. Камера та обідна стрічка без покришки не можуть розглядатись для цілей класифікації як незавершена шина й повинні класифікуватися у відповідних товарних позиціях товарної номенклатури (4012 і 4013).
Заступник Голови Служби | Ю.М.Дьомін |
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua
_____________________________________
*Мал. 1 та фото 1, 2 - не наводяться.