• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо порядку застосування надбавок до експлуатаційних норм витрачання палива

Міністерство транспорту та звязку України  | Лист, Витяг від 10.11.2009 № 5391-01/07/19-09
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту та звязку України
  • Тип: Лист, Витяг
  • Дата: 10.11.2009
  • Номер: 5391-01/07/19-09
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту та звязку України
  • Тип: Лист, Витяг
  • Дата: 10.11.2009
  • Номер: 5391-01/07/19-09
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Л И С Т
10.11.2009 N 5391-01/07/19-09
<...> Експлуатаційні норми витрачання палива розраховують на
підприємствах на підставі затвердженої (згідно встановленого Мінтрансзв'язку у нормативному документі "Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті" ( v0043361-98 ), далі - "НД", порядку) базової норми та системи коригуючих коефіцієнтів, що враховують певні специфічні умови експлуатації. Слід зазначити, що при цьому право встановлення конкретних величин коригуючих коефіцієнтів (надбавок) у регламентованих "НД" межах і терміну їх дії надається безпосередньо керівникам підприємств.
1. Щодо першого запитання
Щодо застосування надбавки за роботу в зимових умовах у залежності від фактичної температури повітря, слід зазначити наступне. Надбавку запроваджують на підприємстві згідно з порядком, визначеним приміткою 1 до пп. 3.1.1 "НД". Таким чином, може бути застосоване або фіксоване значення надбавки з першого дня встановлення мінусової температури у відповідному діапазоні, або надбавка за рішенням керівництва підприємства може переглядатися щодня залежно від фактичних потреб.
Природно, що при суттєвому підвищенні температури у порівнянні з температурою на день впровадження на підприємстві надбавки за роботу в зимових умовах відпадає сама необхідність у застосуванні коефіцієнта за пп. 3.1.1, принаймні на рівні раніше встановленого значення. У випадку частої зміни температури й особливо у разі її частих коливань біля нуля із постійним підвищенням до плюсової позначки є доцільним або взагалі не використовувати надбавку за роботу в зимових умовах, або переглядати надбавку кожен день залежно від температури повітря та збільшення потреби у паливі. Вважаємо необгрунтованим встановлення коефіцієнта за пп. 3.1.1 в умовах плюсової температури.
2. Щодо другого запитання
Коефіцієнти із пп. пп. 3.1.5, 3.1.6, які враховують роботу в напружених дорожніх умовах, застосовуються окремо на частину маршруту з відповідними умовами руху, що повинно бути відповідним чином задокументовано (розпорядженнями, записами відповідальних осіб у подорожніх листах тощо за рішенням керівництва підприємства). Порядок застосування коефіцієнтів із пп. пп. 3.1.5 і 3.1.6 та порядок ведення звітності щодо експлуатаційних умов їх застосування встановлюється безпосередньо керівництвом підприємства та затверджується відповідним наказом (розпорядженням) по підприємству.
У випадку, коли водій самостійно виконував завдання, відповідність зазначених у подорожньому листі умов руху (що є підставою застосування коефіцієнтів із пп. пп. 3.1.5 і 3.1.6) рекомендовано підтверджувати підписом відповідальної посадової особи, призначеної відповідним наказом (розпорядженням) по підприємству.
Заступник Міністра -
голова Державтотрансадміністрації

П.Кравчук