• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Статуту ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ" у новій редакції

Міністерство молоді та спорту України | Наказ від 13.12.2017 № 5142
Реквізити
  • Видавник: Міністерство молоді та спорту України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 13.12.2017
  • Номер: 5142
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство молоді та спорту України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 13.12.2017
  • Номер: 5142
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.12.2017 № 5142
Про затвердження Статуту ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ" у новій редакції
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Статут ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ" у новій редакції, що додається.
2. ДЕРЖАВНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ" забезпечити державну реєстрацію нової редакції Статуту у встановленому законодавством порядку та у п'ятиденний термін поінформувати юридичне управління про її проведення по завершенню реєстраційних дій.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Немчінова О. М.
МіністрІ. О. Жланов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
молоді та спорту України
13.12.2017 № 5142
СТАТУТ
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ"
Ідентифікаційний код 14297707
(нова редакція)
І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ" (далі - Підприємство) є державним підприємством, яке належить до сфери управління Міністерства молоді та спорту України (далі - Орган управління майном) відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 року № 902 "Про віднесення підприємств, установ та організацій до сфери управління Міністерства молоді та спорту".
1.2 Підприємство згідно з Указом Президента України від 12 травня 1996 року № 331 "Про Національний спортивний комплекс "Олімпійський" має статус національного спортивного закладу.
1.4 Підприємство згідно із Законом України "Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" віднесено до об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації.
1.5 Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до Конституції України, Господарського та Цивільного кодексів України, законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, наказів та розпоряджень Органу управління майном, цього Статуту та інших нормативно-правових актів.
1.6 Назва Підприємства:
1.6.1 українською мовою: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "ОЛІМПІЙСЬКИЙ";
1.6.2 російською мовою: ГОСУДАРСТВЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "НАЦИОНАЛЬНЫЙ СПОРТИВНЫЙ КОМПЛЕКС "ОЛИМПИЙСКИЙ";
1.6.3 англійською мовою: STATE-OWNED ENTERPRISE "NATIONAL SPORTS COMPLEX "OLIMPIYSKIY";
1.6.4 скорочена назва українською мовою: ДП "НСК "ОЛІМПІЙСЬКИЙ";
1.6.5 скорочена назва російською мовою: ГП "НСК "ОЛИМПИИСКИЙ";
1.6.6 скорочена назва англійською мовою: SOE"NSC "OLIMPIYSKIY".
1.7 Місцезнаходження Підприємства: 03150, Україна, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 55.
II МЕТА ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1 Діяльність Підприємства спрямована на організацію та проведення спортивних і культурно-масових заходів, надання фізкультурно-оздоровчих та інших послуг, створення сприятливих умов для занять фізичною культурою і спортом, організацію проведення масових заходів, у тому числі концертно-розважального характеру, та інших форм діяльності для забезпечення розвитку та вдосконалення матеріально-технічної бази Підприємства І отримання прибутку.
2.2 Напрямками діяльності Підприємства є:
2.2.1 розвиток фізичної культури та спорту;
2.2.2 спортивно-оздоровча діяльність;
2.2.3 організація та проведення місцевих, національних, міжнародних спортивних змагань;
2.2.4 створення умов для забезпечення навчально-тренувального процесу зі спортсменами, включаючи, але не обмежуючись, спортсменів штатних збірних команд, учасників навчально-виховного процесу спортивних закладів, секцій тощо;
2.2.5 організація та проведення спортивних, культурно-масових та концертно-видовищних заходів;
2.2.6 організація та проведення конференцій, семінарів, круглих столів, засідань, ділових та наукових зустрічей, симпозіумів, конгресів тощо;
2.2.7 забезпечення технічної готовності споруд до проведення спортивно-масових та інших заходів;
2.2.8 здавання в оренду державного майна за погодженням з Органом управління майном та відповідно до законодавства;
2.2.9 створення структур (у тому числі, але не обмежуючись, відокремлених структурних підрозділів) для виконання певних замовлень та забезпечення діяльності Підприємства;
2.2.10 послуги з прибирання;
2.2.11 послуги з організації та проведення дозвілля;
2.2.12 передпродажна обробка продуктів харчування;
2.2.13 послуги з паркування;
2.2.14 надання послуг з охорони;
2.2.15 організація навчання, підготовки, стажування та підвищення кваліфікації співробітників Підприємства;
2.2.16 проведення, у встановленому законодавством порядку, за наявності ліцензії, грошових і речових лотерей;
2.2.17 виготовлення сувенірної та іншої продукції;
2.2.18. організація теле- та радіотрансляцій;
2.2.19 здійснення фірмової торгівлі через свою та/або орендовану мережу торгівлі;
2.2.20 проведення торговельних ярмарок;
2.2.21 організація діяльності об'єктів торгівлі та ресторанного господарства;
2.2.22 оптова та роздрібна торгівля непродовольчими товарами;
2.2.23 підготовка та випуск видань на (в) специфічних носіях інформації (електронні носії інформації, локальні та глобальні мережі), збір, аналіз та розповсюдження інформації в електронному вигляді;
2.2.24 ремонт комп'ютерів, аудіовізуальної техніки та побутової електроніки;
2.2.25 надання консультаційних, сервісних, маркетингових, представницьких, економічних, комерційних та інших послуг;
2.2.26 організація та проведення виставок, фестивалів, аукціонів та ярмарок;
2.2.27 видавництво та розповсюдження поліграфічної продукції та друкованих засобів масової інформації;
2.2.28 журналістська та PR-діяльність;
2.2.29 рекламна діяльність;
2.2.30 музейна діяльність;
2.2.31 діяльність з організації та проведення екскурсій;
2.2.32 надання туристичних послуг;
2.2.33 організація та експлуатація автогосподарств і автосервісних центрів;
2.2.34 надання послуг з міжнародних і внутрішніх перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом;
2.2.35 будівельна діяльність;
2.2.36 планування та організація виконання робіт по капітальному будівництву нових та реконструкції діючих об'єктів;
2.2.37 отримання дозволів, визначених законодавством (на будівництво, на виконання будівельних робіт), та вихідних даних на проектування об'єкта;
2.2.38 розміщення замовлень на розроблення проектної документації на підставі договору підряду з проектувальником (генеральним проектувальником);
2.2.39 розміщення замовлень на виконання робіт з будівництва (реконструкції) об'єктів на підставі договору підряду з підрядником (генпідрядником);
2.2.40 забезпечення об'єкта устаткуванням, матеріалами (постачання замовника) на підставі укладених договорів з постачальниками;
2.2.41 забезпечення контролю якості робіт, устаткування, матеріалів (постачання замовника), авторського та технічного нагляду за ходом будівництва;
2.2.42 проведення випробування обладнання (пусконалагоджувальні роботи);
2.2.43 забезпечення отримання комплексного висновку державної експертизи проектної документації та затвердження проектної документації;
2.2.44 прийняття виконаних робіт (послуг, поставлених матеріалів, устаткування) та проведення розрахунків з виконавцями (постачальниками);
2.2.45 здача завершеного об'єкта державній приймальній комісії;
2.2.46 проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об'єктів;
2.2.47 здійснення столярних та меблевих робіт;
2.2.48 організація лікувально-профілактичних центрів з використанням нових методів лікування;
2.2.49 користування надрами, не пов'язане з видобуванням корисних копалин;
2.2.50 здійснення зовнішньоекономічної діяльності відповідно до законодавства;
2.2.51 експортно-імпортні операції;
2.2.52 освітні послуги та послуги спеціальної підготовки і підвищення кваліфікації;
2.2.53 надання фізичним та юридичним особам виробничих, сервісних, консультаційних, інформаційних та юридичних послуг;
2.2.54 послуги з проведення маркетингових досліджень;
2.2.55 обробка продуктів харчування;
2.2.56 надання брокерських послуг і послуг митно-ліцензійного складу;
2.2.57 проведення лізингових операцій;
2.2.58 експедирування вантажів.
2.3 Підприємство, крім зазначених у пунктах 2.1 та 2.2 цього Статуту видів діяльності, має право займатись іншими видами діяльності, що сприяють досягненню мети діяльності Підприємства і не суперечать законодавству.
2.4 Види діяльності, що підлягають обов'язковому ліцензуванню відповідно до законодавства України, здійснюються Підприємством після одержання спеціального дозволу (ліцензії).
2.5 Підприємство має право займатися зовнішньоекономічною діяльністю в усіх напрямах, зазначених у пунктах 2.1 та 2.2 цього Статуту, в тому числі здійснювати експорт (імпорт, транзит) товарів (робіт, послуг) як власного, так і невласного виробництва. Зовнішньоекономічна діяльність здійснюється Підприємством у порядку, встановленому законодавством.
III ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ПІДПРИЄМСТВА
3.1 Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки в установах банків України та в органах Державної казначейської служби України, круглу печатку із своїм найменуванням та Державним гербом України, штампи, бланки, логотип, зареєстрований знак для товарів та послуг та інші реквізити.
3.2 Підприємство має право утворювати в установленому законодавством порядку філії, представництва, інші відокремлені структурні підрозділи на території України. Філії та представництва діють на підставі затверджених положень про них. Керівник філії, представництва, діє на підставі довіреності, що видається Підприємством.
3.3 Структурні підрозділи Підприємства створюються відповідно до законодавства і функціонують згідно з затвердженими положеннями.
3.4 Підприємство в межах, визначених законодавством та цим Статутом, має право отримувати кредити, позики, позички та поворотну фінансову допомогу, залучати інвестиційні кошти шляхом укладання інвестиційних договорів, здійснювати випуск/розміщення/видачу цінних паперів в установленому законодавством порядку за обов'язкової наявності письмової згоди Органа управління майном.
3.5 Підприємство може від свого імені набувати майнових і особистих немаинових прав, укладати правочини, нести відповідальність за своїми зобов язаннями, бути учасником та стороною судового процесу в порядку, визначеному законодавством та цим Статутом.
3.6 Підприємство несе відповідальність за своїми зобов'язаннями всім належним йому майном, на яке відповідно до законодавства може бути звернено стягнення на вимогу кредиторів.
3.7 Підприємство може за попереднім письмовим погодженням з Органом управління майном виступати засновником інших суб'єктів господарювання у межах грошових коштів, отриманих від здійснення власної фінансово-господарської діяльності. Підприємство не відповідає за зобов'язаннями утворених ним юридичних осіб.
3.8 Підприємство має право проводити роботи з будівництва нових об'єктів, переоснащення, реконструкції, капітального ремонту об'єкта експлуатації, відповідно до законодавства.
3.9 Орган управління майном не несе відповідальності по зобов'язанням Підприємства.
IV МАЙНО ТА ФІНАНСОВІ РЕСУРСИ ПІДПРИЄМСТВА
4.1 Матеріально-фінансовою основою діяльності Підприємства є статутний капітал. Підприємство належить до державного сектору економіки, що діє на основі 100 (сто) %державної власності.
4.2 Статутний капітал Підприємства становить 25 190 294 (двадцять п'ять мільйонів сто дев'яносто тисяч двісті дев'яносто чотири) гривні 45 копійок. Розмір статутного капіталу Підприємства може бути змінений (збільшений або зменшений) у порядку, передбаченому законодавством.
4.3 Майно Підприємства складається з основних засобів, оборотних коштів, матеріалів, устаткування та інших цінностей.
4.4 Майно Підприємства та земельні ділянки, закріплені за ним, складають цілісний майновий комплекс із завершеним виробництвом та закріпленою територією і не можуть бути відчуженими, вилученими, переданими в користування, під заставу (іпотеку) без попереднього письмового погодження з Органом управління майном.
4.5 Майно Підприємства є державною власністю і належить йому на праві повного господарського відання. Здійснюючи право повного господарського відання, Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать законодавству, розпорядчим актам Органа управління майном та даному Статуту.
4.6 Реконструкція, будівництво та інші програми, в яких Підприємство бере участь, виконуються за окремими планами на підставі розпорядчих актів Органа управління майном, розпорядчих актів органів державної влади та законодавства.
4.7 Орган управління майном здійснює контроль за використанням і збереженням майна, закріпленого за Підприємством на праві господарського відання, в порядку, визначеному законодавством.
4.8 Майно Підприємства підлягає страхуванню у випадках та порядку, що передбачені законодавством.
4.9 Ризик випадкової загибелі або пошкодження майна, що належить Підприємству на праві господарського відання, несе Підприємство.
4.10 Підприємство в межах, визначених законодавством та цим Статутом, має право:
4.10.1 реалізовувати майнові права, закріплені за ним, в межах, визначених законодавством;
4.10.2 на власний розсуд використовувати майно, закріплене за ним, на праві господарського відання;
4.10.3 отримувати кредити, позики, позички та поворотну фінансову допомогу, залучати інвестиційні кошти шляхом укладання Інвестиційних договорів, здійснювати випуск/розміщення/видачу цінних паперів в установленому законодавством порядку за обов'язкової наявності письмової згоди Органа управління майном;
4.10.4 використовувати для здійснення статутної діяльності в порядку, визначеному цим Статутом, грошові кошти, майно (рухоме і нерухоме), нематеріальні цінності, в тому числі об'єкти прав інтелектуальної власності;
4.10.5 здавати в оренду нерухоме майно, а також цілісні майнові комплекси структурних одиниць за умови попереднього письмового погодження з Органом управління майном у порядку, встановленому законодавством;
4.10.6 отримувати прибуток від фінансово-господарської діяльності, а також розпоряджатися майном, згідно з законодавством.
4.11 Джерелами формування майна є:
4.11.1 кошти, отримані від господарської діяльності;
4.11.2 кошти з Державного бюджету України, виділені відповідно до законодавства;
4.11.3 безоплатні або благодійні внески юридичних та фізичних осіб;
4.11.4 інші джерела, не заборонені законодавством.
4.12 Підприємство забезпечує розроблення і подання, у встановлені строки, на затвердження Органу управління майном річного фінансового плану.
4.13 Орган управління майном затверджує річний фінансовий план Підприємства та здійснює контроль за його виконанням.
4.14 У разі отримання в поточному році фінансової підтримки з Державного бюджету України у відповідності до законодавства оплата праці працівників Підприємства здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 "Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери", а штатний розпис Підприємства погоджується з Органом управління майном.
4.15 Розподіл прибутку Підприємства та покриття його збитків здійснюється відповідно до законодавства.
4.16 Відносини Підприємства з іншими підприємствами, установами, організаціями і громадянами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі відповідних правочинів відповідно до законодавства.
V УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
5.1 Органами управління Підприємства є наглядова рада та генеральний директор.
5.2 Вищим органом управління Підприємства є наглядова рада, яка формується у складі 7 (семи) осіб та здійснює контроль за ефективністю управління Підприємством, забезпечує захист інтересів держави та виконує інші функції, передбачені, серед іншого Законом України "Про управління об'єктами державної власності".
5.3 Порядок формування, компетенція наглядової ради, її кількісний та персональний склад, припинення повноважень членів наглядової ради, порядок скликання, проведення засідань, прийняття рішень, а також інші питання внутрішньої організації діяльності наглядової ради визначаються в Статуті та Положенні про наглядову раду Підприємства відповідно до законодавства.
5.4 У своїй діяльності наглядова рада керується Законом України "Про управління об'єктами державної власності", іншими актами законодавства, Статутом та Положенням про наглядову раду Підприємства.
5.5 До виключної компетенції наглядової ради Підприємства належить:
5.5.1 визначення основних напрямів діяльності Підприємства та затвердження звітів про їх виконання;
5.5.2 погодження проекту стратегії, річного фінансового плану Підприємства та звіту про його виконання, а також проектів інших рішень, пов'язаних з господарською діяльністю Підприємства;
5.5.3 затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Підприємства;
5.5.4 прийняття рішення про розміщення Підприємством цінних паперів, крім акцій;
5.5.5 прийняття рішення про викуп розміщених Підприємством цінних паперів, крім акцій;
5.5.6 затвердження ринкової вартості майна у разі прийняття рішення про вчинення значного господарського зобов'язання в межах своїх повноважень та у разі, якщо майно вноситься як плата за цінні папери, випущені Підприємством;
5.5.7 прийняття рішення про тимчасове відсторонення генерального директора від здійснення повноважень та призначення особи, яка тимчасово виконуватиме повноваження генерального директора;
5.5.8 призначення на посаду та припинення повноважень генерального директора, затвердження умов контракту з ним, встановлення розміру винагороди генерального директора, укладення і розірвання з ним контракту, здійснення контролю за дотриманням умов контракту;
5.5.9 обрання незалежного аудитора Підприємства та визначення умов договору, що укладається з ним, встановлення розміру оплати його послуг;
5.5.10 прийняття рішення про надання згоди на вчинення господарського зобов'язання, щодо якого є заінтересованість, і значного господарського зобов'язання, предметом якого є майно, роботи або послуги, ринкова вартість яких становить більше 1 (одного) % вартості активів Підприємства, за даними останньої річної фінансової звітності, крім господарських зобов'язань, рішення про вчинення яких приймається відповідним суб'єктом управління об'єктами державної власності;
5.5.11 прийняття рішення про обрання оцінювача майна Підприємства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг;
5.5.12 визначення форм контролю за фінансово-господарською діяльністю Підприємства;
5.5.13 забезпечення запобігання, виявлення та врегулювання конфліктів інтересів генерального директора та членів наглядової ради, у тому числі за використанням майна Підприємства в особистих інтересах та укладенням угод з пов'язаними особами, а також інформування Органа управління майном про виявлені порушення;
5.5.14 визначення форм контролю за ефективністю управління Підприємством та ефективністю управління ризиками діяльності Підприємства;
5.5.15 здійснення контролю за ефективністю управління Підприємством та ініціювання за потреби перед Органом управління майном вжиття відповідних заходів;
5.5.16 створення підрозділу внутрішнього аудиту, затвердження порядку проведення внутрішнього аудиту та надання звітів за його результатами;
5.5.17 призначення та припинення повноважень керівника підрозділу внутрішнього аудиту Підприємства;
5.5.18 складення щорічного звіту наглядової ради за результатами її діяльності, оцінка роботи членів наглядової ради та якості корпоративного управління;
5.5.19 формування антикорупційної політики Підприємства та затвердження правил ділової етики;
5.5.20 формування політики корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку;
5.5.21 затвердження ліквідаційного балансу в разі припинення Підприємства;
5.5.22 вирішення інших питань, що згідно із законом і Статутом належать до виключної компетенції наглядової ради.
5.6 Наглядова рада не втручається в оперативну діяльність Підприємства.
5.7 Наглядову раду очолює голова, який обирається членами наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від її загального складу. Голова наглядової ради може бути переобраний у будь-який час за ініціативою більшості членів наглядової ради від її загального складу.
5.8 Повноваження голови наглядової ради визначаються Статутом та Положенням про наглядову раду. У разі неможливості здійснення головою наглядової ради своїх повноважень його повноваження здійснює один із членів наглядової ради, обраний простою більшістю голосів членів наглядової ради, якщо інше не передбачено Статутом підприємства, Положенням про наглядову раду.
5.9 Член наглядової ради повинен відповідати вимогам, установленим Законом України "Про управління об'єктами державної власності", Статутом та Положенням про наглядову раду Підприємства протягом усього строку здійснення ним повноважень члена наглядової ради. Незалежний член наглядової ради додатково повинен відповідати вимогам до незалежного члена наглядової ради державного унітарного підприємства та господарського товариства, у статутному капіталі якого більше 50 % акцій (часток) належать державі, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
5.10 Повноваження члена наглядової ради можуть бути припинені достроково:
5.10.1 за ініціативою члена наглядової ради на підставі його письмової заяви з дотриманням зобов'язань, передбачених цивільно-правовим договором;
5.10.2 у випадках, передбачених Положенням про наглядову раду Підприємства.
5.11 Планові засідання наглядової ради проводяться не менше одного разу на квартал відповідно до плану, затвердженого наглядовою радою.
5.12 Позапланові засідання наглядової ради можуть скликатися у будь-який час за ініціативою голови наглядової ради, будь-якого з членів наглядової ради або Органа управління майном у триденний строк з моменту отримання наглядовою радою письмової мотивованої вимоги від ініціатора позапланового засідання разом з копіями документів/проектами рішень, що будуть розглядатися наглядовою радою, якщо інше не передбачено Статутом.
5.13 Засідання наглядової ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більше половини членів наглядової ради від її загального складу.
5.14 Голова наглядової ради веде її засідання та організовує її роботу.
5.15 Під час голосування голова та кожен із членів наглядової ради мають один голос. У разі прийняття наглядовою радою рішення про укладення Підприємством правочину, щодо вчинення якого є заінтересованість, члени наглядової ради, які є заінтересованими особами, не мають права голосу та не можуть будь-яким іншим чином брати участь у розгляді предмета питання.
5.16 Рішення наглядової ради приймається простою більшістю голосів членів наглядової ради, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. При цьому член наглядової ради має право письмово викласти окрему думку з питань, що розглядаються. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови.
5.17 На вимогу члена наглядової ради в її засіданні або під час розгляду окремих питань порядку денного засідання можуть брати участь генеральний директор та/або інші особи в порядку, встановленому Положенням про наглядову раду Підприємства.
5.18 На засіданнях наглядової ради ведуться протоколи, які підписуються всіма присутніми членами наглядової ради, включаючи голову.
5.19 Про прийняте рішення наглядова рада повідомляє генеральному директору та Органу управління майном наступного дня після засідання.
5.20 Протоколи засідань наглядової ради зберігаються на Підприємстві, копії - у Органі управління майном.
5.21 Рішення наглядової ради, прийняті в межах її компетенції, обов'язкові для виконання Підприємством.
5.22 Члени наглядової ради зобов'язані не допускати розголошення конфіденційної інформації, що стала їм відома в процесі виконання своїх функцій.
5.23 Члени наглядової ради несуть згідно із законодавством відповідальність за захист інтересів держави і Підприємства, збереження комерційної таємниці та Іншої конфіденційної інформації, що стала їм відома у зв'язку із здійсненням своїх повноважень. У разі встановлення фактів порушення зазначених вимог генеральний директор може звернутися до Органу управління майном та Кабінету Міністрів України щодо порушення питання про припинення повноважень, призначених ними членів наглядової ради.
5.24 Наглядова рада має право делегувати окремі повноваження генеральному директору.
5.25 Наглядова рада з числа її членів обов'язково утворює комітет з питань аудиту і комітет з питань призначень та визначення винагороди посадовим особам Підприємства. Наглядова рада має право самостійно утворювати відповідно до Статуту, Положення про наглядову раду Підприємства інші комітети, склад яких формується з числа членів наглядової ради. Повноваження комітетів наглядової ради визначаються положеннями про відповідні комітети, які затверджуються наглядовою радою згідно із Статутом, Положенням про наглядову раду Підприємства. Комітети наглядової ради з аудиту та з питань призначень і визначення винагороди посадовим особам Підприємства очолюють незалежні члени наглядової ради.
5.26 Управління поточною діяльністю Підприємства здійснюється генеральним директором Підприємства відповідно до Статуту та законодавства.
5.27 Організацію управління Підприємством здійснює генеральний директор, який призначається на посаду та звільняється з посади наглядовою радою.
5.28 Наглядова рада укладає та розриває контракт з генеральним директором Підприємства, здійснює контроль за його виконанням. В контракті визначаються термін дії контракту, права, обов'язки та відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення з посади, інші умови за погодженням сторін.
5.29 Заступники генерального директора Підприємства, головний бухгалтер Підприємства та керівник юридичної служби призначаються на посади та звільняються з посад генеральним директором за попереднім письмовим погодженням з Органом управління майном, що здійснюється на підставі відповідного подання генерального директора Підприємства.
5.30 Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності Підприємства, розробляються та приймаються генеральним директором Підприємства за участю трудового колективу і уповноважених ним органів.
5.31 Генеральний директор Підприємства має такі права:
5.31.1 без довіреності виступати від імені Підприємства, представляти його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, судах, у відносинах з підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форми власності, юрисдикції та підпорядкування та у відносинах з фізичними особами;
5.31.2 відкривати в установах банків розрахункові та інші рахунки, рахунки в органах Державної казначейської служби України, розпоряджатись наявними на них коштами, забезпечувати цільове використання бюджетних коштів;
5.31.3 укладати правочини, в тому числі, але не обмежуючись - договори, контракти, угоди.
5.31.4 отримувати кредити, позики, позички та поворотну фінансову допомогу, залучати інвестиційні кошти шляхом укладання інвестиційних договорів, здійснювати випуск/розміщення/видачу цінних паперів в установленому законодавством порядку за обов'язкової наявності письмової згоди Органа управління майном;
5.31.5 розпоряджатися прибутком, отриманим від здійснення фінансово-господарської діяльності, в межах законодавства;
5.31.6 укладати колективний договір з трудовим колективом;
5.31.7 видавати накази та розпорядження по Підприємству з питань його діяльності, які є обов'язковими для виконання усіма працівниками;
5.31.8 розробляти і затверджувати структуру та штатний розпис Підприємства, положення про структурні підрозділи, посадові інструкції, інструкції з охорони праці тощо, визначати форми, умови та систему оплати праці у межах законодавства;
5.31.9 відповідно до законодавства встановлювати підвищені посадові оклади (за статус "національного") та інші заохочувальні виплати працівникам Підприємства за рахунок власних коштів Підприємства;
5.31.10 призначати заступників генерального директора, головного бухгалтера, керівника юридичної служби Підприємства, за попереднім письмовим погодженням з Органом управління майном, визначати їх повноваження та відповідальність;
5.31.11 призначати керівників структурних підрозділів Підприємства, керівників відокремлених структурних підрозділів Підприємства, визначати їх повноваження та відповідальність;
5.31.12 попередньо погоджувати призначення та звільнення головних бухгалтерів відокремлених структурних підрозділів Підприємства;
5.31.13 керувати діяльністю щодо виконання планів капітального будівництва (реконструкції) об'єктів;
5.31.14 керувати розробленням та здійсненням заходів щодо поліпшення економічних показників роботи служби замовника;
5.31.15 забезпечувати виділення, раціональний та ефективний розподіл і використання капітальних вкладень;
5.31.16 забезпечувати підвищення ефективності капітального будівництва (реконструкції) на основі зростання продуктивності праці;
5.31.17 організовувати роботу щодо удосконалення форм і методів керування капітальним будівництвом (реконструкцією);
5.31.18 контролювати розроблення технічних інструкцій і нормативів, які застосовуються у капітальному будівництві (реконструкції);
5.31.19 забезпечувати і здійснювати контроль за укладанням договорів підряду на капітальне будівництво та/або реконструкцію об'єктів Підприємства, укладанням з проектними організаціями договорів на проектно-вишукувальні роботи;
5.31.20 розглядати й затверджувати у встановленому порядку титульні списки будівництв і об'єктів виробничого та невиробничого призначення, плани проектно-вишукувальних робіт на будівництвах і об'єктах, техніко-економічні показники з капітального будівництва;
5.32 Генеральний директор Підприємства зобов'язаний:
5.32.1 здійснювати керівництво Підприємством та забезпечувати його ефективну роботу;
5.32.2 забезпечувати виконання наказів та розпоряджень Органа управління майном;
5.32.3 забезпечувати розробку фінансового плану Підприємства та у встановлені строки надавати його на погодження наглядовій раді із подальшим наданням на затвердження Органу управління майном;
5.32.4 забезпечувати суворе дотримання фінансової дисципліни у використанні майна та грошових коштів Підприємства;
5.32.5 здійснювати необхідні заходи щодо поліпшення економічних характеристик Підприємства;
5.32.6 ефективно використовувати та зберігати майно Підприємства;
5.32.7 забезпечувати належний рівень охорони праці на Підприємстві;
5.32.8 забезпечувати здійснення Підприємством сформованої маркетингової і рекламної політики, визначених напрямків та принципів зовнішньоекономічної діяльності, фінансово-економічної, цінової, інвестиційної, податкової та кредитної політики, кадрової політики, організації договірно-правової роботи, захисту відомостей, які становлять державну та комерційну таємницю, системи документообігу та збереження архівної документації;
5.32.9 у встановлені законодавством строки надавати Органу управління майном звіти про виконання фінансового плану Підприємства та звіти про використання бюджетних коштів;
5.32.10 визначати час і порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку та закінчення, поділу її на частини тощо), за погодженням з Органом управління майном;
5.32.11 забезпечує дотримання збереження державної, комерційної таємниці та забезпечення їх належної охорони.
5.32.12 забезпечує членам наглядової ради доступ до інформації в межах, передбачених законом та Статутом.
5.33 Фінансово-господарські, майнові, розрахункові, кредитні та інші документи підписуються генеральним директором або відповідним заступником генерального директора Підприємства, в межах повноважень, визначених у довіреності або наказі.
VI ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ ПІДПРИЄМСТВА
6.1 Трудовий колектив Підприємства складається з усіх працівників, які беруть участь в його діяльності згідно з законодавством про працю України.
6.2 Трудовий колектив діє через обрані ним уповноважені професійні спілки в особі виборних представників та/або загальні збори трудового колективу.
6.3 Трудовий колектив Підприємства:
6.3.1 розглядає та затверджує проект Колективного договору і вирішує питання самоврядування;
6.3.2 визначає та затверджує перелік і порядок надання працівникам соціальних пільг;
6.3.3 бере участь у вирішенні питань соціально-економічного розвитку, матеріального та морального стимулювання продуктивності праці, заохочування винахідницької та раціоналізаторської діяльності, порушує клопотання про представлення працівників до державних нагород.
6.4 Повноваження трудового колективу реалізуються загальними зборами та їх виборним органом, члени якого обираються відкритим голосуванням на загальних зборах трудового колективу строком на 2 роки не менш як 2/3 голосів.
6.5 Працівники Підприємства підлягають соціальному забезпеченню в порядку і на умовах, передбачених законодавством.
6.6 Розпорядчими актами генерального директора працівникам Підприємства можуть бути встановлені додаткові (крім передбачених законодавством) трудові та соціально-побутові пільги, якщо це передбачено Колективним договором.
6.7 Колективний договір, укладений на Підприємстві, регулює виробничі, трудові та економічні відносини трудового колективу з адміністрацією, а також питання охорони праці, соціального розвитку, участі працівників у використанні прибутку.
VII ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ
7.1 Бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
7.2 Контроль за фінансовою та господарською діяльністю Підприємства здійснює Орган управління майном. Окремі питання контролюють державні установи та організації, на які покладено нагляд за безпекою виробництва та праці, протипожежною та екологічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства.
7.3 Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, реєстрів і звітності протягом встановленого законодавством терміну несуть генеральний директор та головний бухгалтер Підприємства.
7.4 Підприємство зобов'язане подавати квартальну та річну фінансову звітність до Органу управління майном за встановленими формами у встановлені законодавством строки.
7.5 Аудит фінансової діяльності Підприємства здійснюється згідно з законодавством та за рішенням Органа управління майном.
VIII ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ
8.1 Зміни та доповнення до Статуту Підприємства вносяться у порядку, визначеному законодавством.
8.2 Внесення змін (доповнень) до Статуту здійснюється за попереднім письмовим погодженням таких змін (доповнень) з Органом управління майном та оформлюється шляхом викладення Статуту в новій редакції.
8.3 Зміни до Статуту підлягають державній реєстрації.
IX ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
9.1 Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом реорганізації або ліквідації відповідно до законодавства.
9.2 У разі реорганізації Підприємства, його права і обов'язки переходять до правонаступника, якого призначає Орган управління майном.
9.3 При реорганізації або ліквідації Підприємства звільненим працівникам гарантується додержання їхніх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.
9.4 У разі реорганізації або ліквідації Підприємства документи постійного зберігання передаються на державне збереження в архів.
9.5 Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється Органом управління майном. До складу ліквідаційної комісії входять представники Органа управління майном та Підприємства. В разі банкрутства Підприємства його ліквідація проводиться згідно з вимогами законодавства.
9.6 3 моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління справами Підприємства. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Підприємства і подає його Органу управління майном. Кредитори та інші юридичні особи, які перебувають у договірних відносинах з Підприємством, що ліквідується, повідомляються про його ліквідацію в письмовій формі.
9.7 Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію його припинення.
Джерело інформаціі: http://dsmsu.gov.ua