• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження кваліфікаційної характеристики посади "директор центру ресоціалізації наркозалежної молоді"

Міністерство України у справах сімї, молоді та спорту  | Наказ від 19.11.2009 № 4052
Реквізити
  • Видавник: Міністерство України у справах сімї, молоді та спорту
  • Тип: Наказ
  • Дата: 19.11.2009
  • Номер: 4052
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство України у справах сімї, молоді та спорту
  • Тип: Наказ
  • Дата: 19.11.2009
  • Номер: 4052
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Н А К А З
19.11.2009 N 4052
Про затвердження кваліфікаційної характеристики посади "директор центру ресоціалізації наркозалежної молоді"
( Наказ визнано таким, що не підлягає державній реєстрації згідно з Наказом Міністерства юстиції N 2284/5 від 26.11.2009 )
На виконання підпункту 2 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 року N 979 "Про затвердження Типового положення про центр ресоціалізації наркозалежної молоді"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити кваліфікаційну характеристику посади "директор центру ресоціалізації наркозалежної молоді" (додається).
2. Державній соціальній службі для сім'ї, дітей та молоді (Лук'янова Н.Л.) подати в установленому порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника Міністра України у справах сім'ї, молоді та спорту Драпушка Р.Г.
4. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2010 року.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Міністр праці та соціальної
політики України
Ю.О.Павленко


В.М.Онищук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства України
у справах сім'ї, молоді
та спорту
19.11.2009 N 4052
КВАЛІФІКАЦІЙНА ХАРАКТЕРИСТИКА
посади "директор центру ресоціалізації наркозалежної молоді"
Завдання, обов'язки та повноваження. Директор центру керує відповідно до чинного законодавства діяльністю центру ресоціалізації наркозалежної молоді. Забезпечує ефективне виконання покладених на центр завдань, організовує його роботу, несе персональну відповідальність за виконану відповідальність за виконання покладених на центр завдань, визначає ступінь відповідальності працівників. Затверджує структуру центру за погодженням із засновником. Призначає на посади та звільняє з посад працівників центру в установленому порядку. Затверджує посадові інструкції працівників, правила внутрішнього розпорядку центру та контролює їх виконання. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання. Розпоряджається коштами центру в межах затвердженого кошторису витрат. Організовує підвищення кваліфікації працівників центру. Укладає договори, діє від імені центру і представляє його інтереси. Контролює хід та результат реабілітаційного процесу. Вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи, пов'язаної із ресоціалізацією та соціальною підтримкою наркозалежної молоді у регіоні. Здійснює взаємодію із Державною соціальною службою для сім'ї, дітей та молоді, відповідним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з питань координації роботи центру та організаційно-методологічного забезпечення його діяльності, із структурними підрозділами місцевого органу виконавчої влади й органу місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, громадськими організаціями і благодійними фондами. Звітує про роботу центру ресоціалізації наркозалежної молоді перед органом, який його утворив, та відповідним центром соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Державною соціальною службою для сім'ї, дітей та молоді.
Повинен знати. Конституцію України, закони України та нормативно-правові акти, що регулюють питання соціального захисту наркозалежної молоді, практику застосування законодавства України під час проведення роботи із зазначеними утримувачами послуг та з ВІЛ-інфікованою молоддю; основи державного управління та управління персоналом; основи права; форми контролю за виконанням рішень та доручень; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту; основні принципи роботи з оргтехнікою та відповідними програмними засобами; державну мову та рівні ділового спілкування та практичного застосування.
Кваліфікаційні вимоги. Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за фахом на посаді фахівця із соціальної роботи, лікаря, соціального педагога, психолога або педагога: для магістра - не менше 2 років, для спеціаліста - не менше 3 років.
Директор Державної
соціальної служби для
сім'ї, дітей та молоді


Н.Л.Лук'янова