• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо класифікації згідно з УКТЗЕД компресорів обємних роторних гвинтових

Державна митна служба України  | Лист від 02.11.2005 № 11/4-29/13743-ЕП | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 02.11.2005
  • Номер: 11/4-29/13743-ЕП
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна митна служба України
  • Тип: Лист
  • Дата: 02.11.2005
  • Номер: 11/4-29/13743-ЕП
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Л И С Т
02.11.2005 N 11/4-29/13743-ЕП
Начальникам регіональних
митниць, митниць
( Лист втратив чинність на підставі Листа Державної митної служби N 11/2-29/13843-ЕП від 03.11.2005 )
Щодо класифікації згідно з УКТЗЕД компресорів об'ємних роторних гвинтових
Для використання в практичній роботі та з метою впорядкування класифікації згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТЗЕД) товару: "Компресори об'ємні роторні одновальні (багатовальні) гвинтові", керуючись положеннями статті 312 Митного кодексу України, повідомляємо про наступне.
Згідно з УКТЗЕД, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України від 05.04.01 N 2371-III "Про Митний тариф України", товар "Компресори об'ємні роторні гвинтові" класифікується в залежності від кількості валів, а саме:
- одновальні: товарна категорія 8414 80 60;
- багатовальні: товарна підкатегорія 8414 80 71 00.
Принцип дії роторних гвинтових компресорів полягає на взаємодії гелікоїдальних (черв'ячних) роторів.
Один з роторів має виступи, інший виїмки. Повітря, яке потрапляє між роторами стискується між ними та корпусом компресора. Роботу компресора можна поділити на 4 етапи:
1. край роторів відкриває впускний отвір, та повітря потрапляє до камери стискування;
2. повітря потрапляє у порожнину між двома роторами;
3. під час повороту роторів об'єм порожнини постійно зменшується, та повітря, що знаходиться в ній, стискається;
4. стиснуте повітря виходить через випускний клапан.
Роторні гвинтові компресори, в основному, мають два робочих вали. Перший - ведучий, другий - відомий. Ведучий вал безпосередньо з'єднаний з електричним двигуном навпрямки, або через редуктор; відомий вал обертається завдяки допоміжним шестерням.
Існують моделі де є один ведучий вал та чотири відомі, так звані п'ятигвинтові.
За конструкцією компресори можуть бути з одним робочим елементом чи з двома. Тобто, з одним ведучим валом чи з двома (одновальний, двовальний).
Лист Держмитслужби України від 14.10.05 N 11/4-29/12866-ЕП вважати таким, що відкликаний.
Заступник Голови Служби О.П.Шейко
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua