• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо прийняття рішення про здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України | Лист, Повідомлення від 25.01.2014 № 3304-05/2770-07
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Повідомлення
  • Дата: 25.01.2014
  • Номер: 3304-05/2770-07
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
  • Тип: Лист, Повідомлення
  • Дата: 25.01.2014
  • Номер: 3304-05/2770-07
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
ЛИСТ-ПОВІДОМЛЕННЯ
25.01.2014 № 3304-05/2770-07
Виконавчій дирекції Фонду
соцстрахування з тимчасової втрат
працездатності
вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070
Копія: Державній казначейській службі України
вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601
Щодо прийняття рішення про здійснення уповноваженим органом моніторингу державних закупівель за власною ініціативою
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку) на підставі систематичного аналізу наявної інформації про державні закупівлі, керуючись пунктами 3, 4, 7, 20, 22, 23, 24, 25, 26 частини першої та пунктами 3, 3-1, 4, 5 частини другої статті 8 Закону України від 01.06.2010 № 2289-VI "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон), а також положеннями Порядку здійснення моніторингу державних закупівель, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 19.10.2011 № 155, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2011 за № 1377/20115 (далі - Порядок), повідомляє щодо прийняття рішення про початок здійснення моніторингу закупівлі (лист-повідомлення протягом двох робочих днів буде розміщений на веб-сайті Мінекономрозвитку за інтернет-адресою www.me.gov.ua у підрубриці "Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель" рубрики "Державні закупівлі", а також надісланий Державній казначейській службі України), проведеної виконавчою дирекцією Фонду соцстрахування з тимчасової втрати працездатності (далі - Замовник) за процедурою "відкриті торги" послуг лікувальних закладів (послуги санаторно-курортних закладів із санаторно-курортного та відновлювального лікування застрахованих осіб і членів їх сімей), що надаватимуться у 2014 році, за лотом № 1 - 10 (оголошення № 189077 в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 25.10.2013 № 84/2 (827/2)) питань, визначених пунктом 1.5 Порядку.
Для здійснення моніторингу Мінекономрозвитку вимагає від Замовника впродовж п'яти робочих днів з дати отримання цього листа-повідомлення (вважається датою отримання Замовником листа-повідомлення поштовим або факсимільним зв'язком) надати інформацію та оригінали або завірені в установленому порядку копії документів за лотом № 1 - 10:
1) річного плану державних закупівель з додатками;
2) протоколів рішень комітету з конкурсних торгів щодо вибору процедури закупівлі, затвердження документації конкурсних торгів, розкриття пропозицій конкурсних торгів, відхилення пропозицій конкурсних торгів, оцінки пропозицій конкурсних торгів, акцепту пропозиції конкурсних торгів тощо (у разі наявності);
3) документації конкурсних торгів, змін до документації конкурсних торгів та роз'яснення до неї (у разі наявності);
4) запитів щодо отримання документації конкурсних торгів;
5) реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів;
6) пропозицій конкурсних торгів (повних);
7) повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та повідомлення учасникам про результати процедури закупівлі (у разі наявності);
8) рішення щодо оскарження (у разі наявності);
9) укладеного договору про закупівлю;
10) оголошення про результати процедури закупівлі;
12) пояснення Замовника щодо потреби у здійсненні вищезазначеної закупівлі, а також формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі.
У разі неможливості подання вищевказаних документів та інформації, Замовнику впродовж двох робочих днів з дати отримання цього листа-повідомлення (вважається датою отримання Замовником листа-повідомлення поштовим або факсимільним зв'язком) необхідно повідомити (на адресу електронної пошти: nasonov@me.gov.ua та виконавця natzaets@me.gov.ua, а також на тел./факс (044) 286-02-97) Мінекономрозвитку про причини неподання запитуваних документів та інформації з наданням, у разі наявності, підтверджуючих матеріалів.
Ненадання інформації, документів та матеріалів, передбачених у запиті Мінекономрозвитку, є порушенням законодавства про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, що передбачає адміністративну відповідальність членів комітету з конкурсних торгів замовника у відповідності до статті 43 Закону та статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення. Указане порушення тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та від тисячі до тисячі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі повторного вчинення тих самих дій протягом року після накладення адміністративного стягнення за аналогічне правопорушення.
Директор департаменту
державних закупівель
та державного замовлення
Мінекономрозвитку



А.Є. Рубан
( Текст взято з сайту Мінекономрозвитку України http://www.me.gov.ua )