• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо забезпечення виконання повноважень державного органу з питань банкрутства

Державний департамент з питань банкрутства  | Лист від 01.07.2011 № 216-30-24/2239
Реквізити
  • Видавник: Державний департамент з питань банкрутства
  • Тип: Лист
  • Дата: 01.07.2011
  • Номер: 216-30-24/2239
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний департамент з питань банкрутства
  • Тип: Лист
  • Дата: 01.07.2011
  • Номер: 216-30-24/2239
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БАНКРУТСТВА
Л И С Т
01.07.2011 N 216-30-24/2239
Територіальним органам
з питань
банкрутства (за списком)
24.06.2011 набрала чинність постанова Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 N 639 "Про затвердження переліків платних адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції, Державною реєстраційною службою та структурними підрозділами територіальних органів Міністерства юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Державної реєстраційної служби", якою зобов'язано Державний департамент з питань банкрутства (далі - Департамент) забезпечити виконання повноваження державного органу з питань банкрутства до завершення виконання заходів, що забезпечать можливість здійснення Міністерством юстиції таких повноважень.
Відповідно до роз'яснень Міністерства юстиції України, викладених в листах від 30.06.2011 N 11876-0-26-11-13.2 та від 17.06.2011 N 5114-1-4-11-13.2, Департамент та його територіальні органи з дня набрання чинності вищевказаної постанови зобов'язані забезпечити належне виконання усіх повноважень державного органу з питань банкрутства до завершення виконання заходів, що забезпечать можливість здійснення Міністерством юстиції таких повноважень, а саме:
сприяння створенню організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом;
надання пропозицій господарському суду кандидатури арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) для державних підприємств або підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, щодо яких порушена справа про банкрутство, та в інших випадках, передбачених цим Законом;
організація системи підготовки арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);
здійснення ліцензування діяльності фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність як арбітражні керуючі (розпорядники майна, керуючі санацією, ліквідатори);
забезпечення реалізації процедури банкрутства щодо відсутнього боржника;
здійснення ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;
організація проведення експертизи фінансового становища державних підприємств і підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків, при підготовці справи про банкрутство до розгляду або під час її розгляду господарським судом у разі призначення судом експертизи та надання відповідного доручення;
підготовка на запити суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновки про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства щодо державних підприємств чи підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п'ять відсотків;
підготовка та подання на затвердження Кабінету Міністрів України у встановленому порядку типові документи щодо здійснення процедур банкрутства;
здійснення інших передбачених законодавством повноважень.
Голова комісії
з проведення ліквідації
Державного департаменту
з питань банкрутства,
заступник директора
Державного департаменту
з питань банкрутства






О.П.Завадяк