• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо реалізації через роздрібну мережу тютюнових виробів на упаковці яких відсутнє засвідчення їх максимальних роздрібних цін та ціноутворення на таку продукцію

Державна фіскальна служба України | Індивідуальна податкова консультація від 26.04.2019 № 1871/6/99-99-12-02-02-15/ІПК
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Індивідуальна податкова консультація
  • Дата: 26.04.2019
  • Номер: 1871/6/99-99-12-02-02-15/ІПК
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна фіскальна служба України
  • Тип: Індивідуальна податкова консультація
  • Дата: 26.04.2019
  • Номер: 1871/6/99-99-12-02-02-15/ІПК
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
26.04.2019 N 1871/6/99-99-12-02-02-15/ІПК
Державна фіскальна служба України керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), розглянуло про надання індивідуальної податкової консультації щодо реалізації через роздрібну мережу тютюнових виробів на упаковці яких відсутнє засвідчення їх максимальних роздрібних цін та ціноутворення на таку продукцію та в межах компетенції повідомляє таке.
Підприємство запитує чи можна здійснювати реалізацію через роздрібну мережу тютюнових виробів за кодами 2402 10 00 00 та 2403 згідно з УКТ ЗЕД на споживчій упаковці яких відсутні встановлені виробником або імпортером максимальні роздрібні ціни на таку продукцію та чи застосовується поняття "максимально роздрібна ціна" на такі тютюнові вироби.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 Положення Про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року N 236, основним завданням ДФС є, зокрема, реалізація державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року N 481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (далі - Закон N 481).
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров’я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України встановлені Законом N 481.
Відповідно до ст. 1 Закону N 481 та пп. 14.1.252 п. 14.1 ст. 14 Кодексу: "тютюнові вироби - сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування".
Незаконним обігом тютюнових виробів, згідно зі ст. 1 Закону N 481, вважаються операції з імпорту, експорту, транспортування, зберігання, торгівлі тютюновими виробами з порушенням вимог законодавства, що регулює ці питання.
Стаття 11 Закону N 481 передбачає маркування тютюнових виробів, у тому числі нанесення на пачку, упаковку тютюнових виробів максимальної роздрібної ціни.
На тютюнові вироби за кодами 2402 10 00 00 та 2403 згідно з УКТ ЗЕД щодо яких не встановлена адвалорна ставка акцизного податку, а встановлено виключно специфічні ставки акцизного податку, не розповсюджуються вимоги щодо подання декларації про максимальні роздрібні ціни, її зазначення на упаковці при реалізації через роздрібну торговельну мережу.
Згідно з п. 52.2 ст. 52 ПКУ індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватись виключно платником податку, якому надано таку консультацію.