• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про надання індивідуальної податкової консультації щодо необхідності отримання ліцензії на право зберігання пального

Державна податкова служба України | Податкова консультація від 30.10.2019 № 1110/6/99-00-04-01-01-15/ІПК
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова служба України
  • Тип: Податкова консультація
  • Дата: 30.10.2019
  • Номер: 1110/6/99-00-04-01-01-15/ІПК
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова служба України
  • Тип: Податкова консультація
  • Дата: 30.10.2019
  • Номер: 1110/6/99-00-04-01-01-15/ІПК
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
30.10.2019 N 1110/6/99-00-04-01-01-15/ІПК
Державна податкова служба України розглянула запит ФОП про надання індивідуальної податкової консультації щодо необхідності отримання ліцензії на право зберігання пального та в межах компетенції повідомляє.
У зверненні Фізична особа - підприємець повідомила, що у процесі провадження господарської діяльності закуповує ефір петролейний (код УКТ ЗЕД - 2710 12 25 00) в кількості 100 літрів на один місяць в скляній тарі об'ємом по 1 літру та використовує його у виробництві власної продукції 20.41 "Виробництво мила та мийних засобів, засобів для чищення та полірування" та 20.42 "Виробництво парфумних і косметичних засобів". Даний товар майже одразу передається у виробництво, як давальницька сировина.
Фізична особа - підприємець є платником єдиного податку 2 групи.
Фізичну особу - підприємця цікавить запитання: чи потрібно Фізичній особі - підприємцю отримувати ліцензію на зберігання пального (ефір петролейний) відповідно до Закону N 481?
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального на території України визначено Законом України від 19 грудня 1995 року N 481 " Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (далі - Закон N 481).
Відповідно до ст. 1 Закону N 481 місце зберігання пального визначено як місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування. Зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик.
Згідно з ст. 15 Закону N 481 ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:
підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;
підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;
суб'єктами господарювання для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.
Суб'єкт господарювання має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального, місцях роздрібної торгівлі пальним або місцях оптової торгівлі пальним на які отримані відповідні ліцензії.
Враховуючи викладене вище, Законом N 481 встановлено вичерпний перелік умов за яких підприємства, установи та організації не отримують ліцензію на право зберігання пального на місця зберігання пального, інших виключень Законом N 481 не передбачено.
Зважаючи на інформацію, зазначену в зверненні, Товариству необхідно отримати ліцензію на право зберігання пального, відповідно до вимог Закону N 481.
Частиною третьою ст. 5 Господарського кодексу України визначено, що суб'єкти господарювання та інші учасники відносин у сфері господарювання здійснюють свою діяльність у межах встановленого правового господарського порядку, додержуючись вимог законодавства.
Відповідно до пп. 52.2. ст. 52 Податкового кодексу України індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.