НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Про погодження без зауважень проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання та внесення змін до пункту 57 плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності"
Розглянувши проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання та внесення змін до пункту 57 плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності", надісланий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України листом від 08.06.2018 № 3621-01/24887-03, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг,
постановила:
1. Погодити без зауважень проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання та внесення змін до пункту 57 плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності", що додається.
2. Департаменту державного регулювання та методології нагляду на ринках фінансових послуг забезпечити повідомлення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України про прийняте рішення.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на члена Нацкомфінпослуг Залєтова О.М.
Згідно з чинним законодавством відповідно до колегіального рішення Комісії | Протокол № 50 засідання Комісії від 18.06.2018 |
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
(Мінекономрозвитку)
ЛИСТ
08.06.2018 № 3621-01/24887-03 |
Центральним органам
виконавчої влади (за списком)
Щодо погодження проекту розпорядження КМУ
Мінекономрозвитку направляє на погодження проект розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання та внесення змін до пункту 57 плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності".
Відповідно до абзацу третього пункту другого § 38 Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого
постановою Уряду від 18 липня 2007 р. № 950, просимо розглянути та погодити зазначений проект розпорядження у п'ятиденний строк,
Матеріали погодження надсилати в паперовому(вул. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008) та електронному вигляді(eoresliko@me.gov.ua).
Додаток: проект розпорядження на 4 арк.
пояснювальна записка на 3 арк.
Виконувач обов'язків Міністра | Юрій БРОВЧЕНКО |
ПРОЕКТ
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання в Україні та внесення змін до пункту 57 плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності
1. Затвердити план заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання в Україні, що додається.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі, центральним органам виконавчої влади та іншим заінтересованим державним органам забезпечити його виконання.
підпункт 1 виключити;
у графі "строк виконання" підпункту 2 слова та цифри "IV квартал 2017 р." замінити словами та цифрами "І квартал 2019 р.".
Прем'єр-міністр України | В. ГРОЙСМАН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від_______2018 р. №___
ПЛАН ЗАХОДІВ
з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання в Україні
Зміст заходу | Зміст завдання | Строк виконання | Відповідальні виконавці |
1. Створення єдиної комплексної законодавчої та організаційної основи саморегулювання в Україні | 1) проведення консультацій з заінтересованими суб'єктами | III квартал 2018 р. | Мінекономрозвитку |
2) розроблення в установленому законодавством порядку проекту Закону щодо саморегулювання в Україні (далі - проект Закону) | ІІІ-ІV квартали 2018 р. | Мінекономрозвитку, заінтересовані центральні органи виконавчої влади, Антимонопольний комітет (за згодою), Нацкомфінспослуг (за згодою), НКЦПФР (за згодою), НКРЗІ (за згодою), НКРЕКП (за згодою), саморегулівні організації (за згодою), громадські об'єднання (за згодою) |
3) внесення проекту Закону на розгляд Кабінету Міністрів України | IV квартал 2018 р.- I квартал 2019 р. | Мінекономрозвитку, заінтересовані центральні органи виконавчої влади, Антимонопольний комітет (за згодою), Нацкомфінспослуг (за згодою), НКЦПФР (за згодою), НКРЗІ (за згодою), НКРЕКП (за згодою), саморегулівні організації (за згодою), громадські об'єднання (за згодою) |
4) супроводження проекту Закону у Верховній Раді України | до прийняття | Мінекономрозвитку |
2. Створення засад функціонування саморегулювання та делегування окремих регуляторних функцій держави саморегулівним організаціям | 1) проведення аналізу законодавства, яким регулюються певні сфери господарської або професійної діяльності, щодо можливості запровадження саморегулювання та делегування окремих функцій держави з регулювання господарської та/або професійної діяльності саморегулівним організаціям | Протягом трьох місяців після прийняття Закону | Мінекономрозвитку, заінтересовані центральні органи виконавчої влади, Антимонопольний комітет (за згодою), Нацкомфінспослуг (за згодою), НКЦПФР (за згодою), НКРЗІ (за згодою), НКРЕКП (за згодою), саморегулівні організації (за згодою), громадські об'єднання (за згодою) |
2) розроблення та внесення в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законів про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо запровадження саморегулювання та делегування окремих функцій держави регулювання господарської або професійної діяльності саморегулівним організаціям | Протягом шести місяців після прийняття Закону | Заінтересовані центральні органи виконавчої влади, державні колегіальні органи, саморегулівні організації (за згодою), громадські об'єднання (за згодою) |
3. Підвищення інституційної спроможності саморегулювання | 1) проведення консультацій з представниками громадських об'єднань, господарських асоціацій, інших об'єднань бізнесу та професійних об'єднань | Протягом дев'яти місяців після прийняття Закону | Мінекономрозвитку; центральні органи виконавчої влади, державні колегіальні органи (за згодою); громадські об'єднання (за згодою) |
2) проведення семінарів, тренінгів щодо підвищення обізнаності суб'єктів господарської та/або професійної діяльності, державних службовців, споживачів щодо засад та процедур саморегулювання | Протягом дев'яти місяців після прийняття Закону | Мінекономрозвитку |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту розпорядження Кабінету Міністрів України "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції реформування інституту саморегулювання в Україні та внесення змін до пункту 57 плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності"
1. Обґрунтування необхідності прийняття акта
2. Мета і шляхи її досягнення
Метою прийняття проекту розпорядження є координація діяльності центральних органів виконавчої влади, інших державних органів та громадських об'єднань задля комплексного законодавчого врегулювання питання діяльності саморегулівних організацій.
3. Правові аспекти
4. Фінансово-економічне обґрунтування
Фінансування виконання плану заходів щодо реалізації Концепції здійснюватиметься за рахунок коштів державного бюджету, що передбачаються на утримання відповідних органів державної влади, а також за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги та інших джерел, не заборонених законодавством.
5. Позиція заінтересованих органів
Проект розпорядження потребує погодження з Міністерством аграрної політики та продовольства України, Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством екології та природних ресурсів України, Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, Міністерством інформаційної політики України, Міністерством інфраструктури України, Міністерством культури України, Міністерством молоді та спорту України, Міністерством освіти і науки України, Міністерством охорони здоров'я України, Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерством соціальної політики України, Міністерством фінансів України, Міністерством з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України, Антимонопольним комітетом України, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Фондом державного майна України, Державною регуляторною службою України та отримання висновку Міністерства юстиції України.
6. Регіональний аспект
Проект розпорядження не стосується питання соціально-економічного розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
6-1. Запобігання дискримінації
У проекті розпорядження відсутні положення, які містять ознаки дискримінації.
Громадська антидискримінаційна експертиза не проводилася.
7. Запобігання корупції
У проекті розпорядження не містяться правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
Громадська антикорупційна експертиза не проводилася.
8. Громадське обговорення
З метою підтримання діалогу з усіма заінтересованими сторонами Мінекономрозвитку проведено узгоджувальних нарад щодо обговорення проекту План заходів за участю представників об'єднань бізнесу, саморегулівних організацій, Європейського банку реконструкції і розвитку та проектів міжнародної технічної допомоги. Також було розглянуто пропозиції заінтересованих центральних органів виконавчої влади та інших державних органів.
8-1. Розгляд Науковим комітетом Національної ради України з питань розвитку науки і технологій
Проект розпорядження не стосується сфери наукової та науково-технічної діяльності.
9. Позиція соціальних партнерів
Проект розпорядження не стосується соціально-трудової сфери.
10. Оцінка регуляторного впливу
Проект розпорядження не є регуляторним актом.
10-1. Вплив реалізації акта на ринок праці
Проект розпорядження не спрямований на регулювання трудових відносин, а тому реалізація його положень не вплине на ринок праці.
11. Прогноз результатів
Прийняття проекту розпорядження закладе основу для вирішення, зокрема, таких завдань:
створення дієвих інструментів для організації взаємодії між суб'єктами господарської та/або професійної діяльності у певній сфері на засадах саморегулювання;
підвищення відповідальності суб'єктів господарської та/або професійної діяльності перед споживачами;
підвищення якості і конкурентоспроможності товарів (робіт, послуг);
відповідальне та обґрунтоване делегування державою владних повноважень щодо регулювання ринку профільним об'єднанням представників ринку;
сприяння міжнародному галузевому та професійному співробітництву.
Виконувач обов'язків Міністра економічного розвитку і торгівлі України | Юрій БРОВЧЕНКО |
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (Мінекономрозвитку)
НАКАЗ
особового складу
Про виконання обов'язків Міністра
Доручаю виконання обов'язків Міністра економічного розвитку і торгівлі України на час мого відрядження 8 червня 2018 року заступнику Міністра Бровченку Юрію Петровичу.
Перший віце-прем'єр-міністр України -Міністр | С. І. Кубів |
Джерело інформаціі: http://nfp.gov.ua