МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.11.2012 № 938
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я № 23 від 11.01.2014 )
Про створення Національної технічної групи експертів з питань імунопрофілактики
Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1.1 Плану заходів щодо рекомендацій звіту "Оцінка системи управління програмою імунізації" , затвердженого наказом МОЗ України від 15 листопада 2012 року № 916, та з метою удосконалення імунопрофілактики населення
НАКАЗУЮ:
1. Створити Національну технічну групу експертів з питань імунопрофілактики (далі - НТГЕІ) у складі, що додається.
2. Затвердити Положення про НТГЕІ (далі - Положення), що додається.
3. Начальнику Управління громадського здоров'я А. Григоренко:
3.1. Довести до відома членів НТГЕІ склад та Положення, що затверджені пунктами 1 та 2 цього наказу;
3.2. Забезпечити проведення організаційного засідання членів НТГЕІ до 15 грудня 2012 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра охорони здоров'я України Р. Моісеєнко.
Віце-прем'єр-міністр України - Міністр | Р. Богатирьова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
20.11.2012 № 938
СКЛАД
Національної технічної групи експертів з питань імунопрофілактики
Основні постійні члени
Члени з огляду на займану посаду
Члени - представники інших зацікавлених сторін
Громадські діячі
Секретаріат
Начальник Управління громадського здоров'я | А. Григоренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
20.11.2012 № 938
ПОЛОЖЕННЯ
про Національну технічну групу експертів з питань імунопрофілактики
I. Загальні положення
1. Національна технічна група експертів з питань імунопрофілактики (далі - НТГЕІ) є мультидисциплінарним, постійнодіючим незалежним дорадчим органом, який утворюється для забезпечення здійснення повноважень у сфері імунопрофілактики Міністерством охорони здоров'я України на основі сучасних підходів та доказової медицини.
2. НТГЕІ у своїй діяльності керується Конституцією , законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами МОЗ України, а також цим Положенням.
II. Мета і завдання Національної технічної групи експертів з питань імунопрофілактики
1. НТГЕІ утворюється з метою удосконалення національної політики та стратегії у сфері імунізації.
2. Основними завданнями НТГЕІ є:
аналіз існуючої національної політики у сфері імунізації та надання пропозицій щодо стратегії її розвитку;
визначення потреби в додаткових епідеміологічних дослідженнях для удосконалення політики у сфері імунопрофілактики;
сприяння налагодженню партнерства між Міністерством охорони здоров'я України та іншими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, громадянами, донорами з метою просування національної політики з імунопрофілактики;
інформування МОЗ України про найновіші наукові досягнення у галузі вакцинації та боротьби із захворюваннями, які можна попередити шляхом вакцинації;
аналіз проектів та нормативно-правових актів з питань імунопрофілактики та у разі необхідності надання відповідних пропозицій до них.
III. Склад НТГЕІ
3.1. До складу НТГЕІ входять:
основні постійні члени,
члени з огляду на займану посаду,
представники громадських організацій, громадські діячі, представники міжнародних організацій (за згодою),
секретаріат.
3.1.1. Один раз на три роки здійснюється ротація 25% від основних постійних її членів.
3.1.2. На кожному засіданні НТГЕІ основними постійними членами визначається порядок денний наступного засідання, обирається головуючий та його заступник.
3.2. Мінімальний кількісний склад основних постійних членів повинен бути 11 - 15 осіб.
3.3. Секретаріат НТГЕІ складається із 2-х осіб: по одному представнику з Управління громадського здоров'я та Департаменту реформ та розвитку медичної допомоги.
3.4. У разі відсутності на засіданні голови НТГЕІ його обов'язки виконує заступник голови НТГЕІ.
3.5. У разі виникнення конфлікту інтересів (відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" ) та неможливості брати через це участь у роботі НТГЕІ її члени письмово повідомляють про це голову НТГЕІ перед кожним засіданням.
IV. Організація роботи НТГЕІ, права та обов'язки її членів
4.1. Формою роботи НТГЕІ є засідання (відкриті, закриті), які скликаються у разі потреби, але не рідше двох разів на рік.
4.2. Підготовка матеріалів до розгляду НТГЕІ, а також забезпечення її документообігу покладається на секретаріат НТГЕІ.
4.3. Засідання НТГЕІ вважається легітимним, якщо в ньому беруть участь не менш як дві третини від основних постійних членів.
4.4. На засідання НТГЕІ запрошуються члени з огляду на займану посаду, проте не беруть участь у відкритому голосуванні та кінцевому прийнятті рішень.
4.5. Залежно від порядку денного на засідання НТГЕІ можуть бути запрошені громадські діячі, представники громадських організацій, представники виробників та постачальників вакцин та інші фахівці, представники центральних та місцевих органів виконавчої влади.
4.6. Рішення НТГЕІ приймається шляхом відкритого голосування.
4.7. Рішення вважається прийнятим у разі, якщо за нього проголосувало не менше ніж дві третини від присутніх на засіданні основних постійних її членів.
4.8. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні, який голосує останнім.
4.9. Рішення НТГЕІ оформлюється протоколом, який підписують усі присутні в день засідання з основних постійних членів.
4.10. Член НТГЕІ, який не підтримує рішення НТГЕІ, викладає у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання протягом трьох робочих днів від дати засідання.
4.11. Секретаріат НТГЕІ:
інформує (телефонограма або факсограма) членів НТГЕІ не менш ніж за 7 робочих днів до дати засідання про час, місце та порядок денний засідання;
веде і оформляє протокол засідання НТГЕІ, а також інші документи за дорученням голови НТГЕІ;
забезпечує відповідно до законодавства підготовку та зберігання документів НТГЕІ.
4.12. Пропозиції та рекомендації НТГЕІ можуть бути реалізовані шляхом прийняття Міністерством охорони здоров'я України рішення, проект якого вносить НТГЕІ відповідно до своїх повноважень.
Начальник Управління громадського здоров'я | А. Григоренко |