• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження примірного договору про медичне обслуговування населення між Національною академією медичних наук України та державною установою, яка впроваджує та реалізує новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України

Міністерство охорони здоровя України , Національна академія медичних наук України | Наказ, Форма типового документа, Договір від 14.05.2021 № 936/35
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України , Національна академія медичних наук України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Договір
  • Дата: 14.05.2021
  • Номер: 936/35
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України , Національна академія медичних наук України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Договір
  • Дата: 14.05.2021
  • Номер: 936/35
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
НАКАЗ
14.05.2021 № 936/35
Про затвердження примірного договору про медичне обслуговування населення між Національною академією медичних наук України та державною установою, яка впроваджує та реалізує новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України
На виконання пунктів 3 та 7 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 року № 181 "Деякі питання впровадження та реалізації нового механізму фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити примірний договір про медичне обслуговування населення між Національною академією медичних наук України та державною установою, яка впроваджує та реалізує новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України, що додається.
2. Керівникам державних установ "Національний інститут хірургії та трансплантології імені О.О. Шалімова Національної академії медичних наук України", "Інститут нейрохірургії імені академіка А.П. Ромоданова Національної академії медичних наук України", "Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України", "Національний науковий центр "Інститут кардіології імені академіка М.Д. Стражеска Національної академії медичних наук України", "Інститут отоларингології ім. проф. О.С. Коломійченка Національної академії медичних наук України", "Науково-практичний центр ендоваскулярної нейрорентгенохірургії Національної академії медичних наук України", "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології імені Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України", "Інститут травматології та ортопедії Національної академії медичних наук України" забезпечити виконання цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра охорони здоров'я України Садов'як І.Д. та віцепрезидента Національної академії медичних наук України Коваленка В.М.
Міністр охорони
здоров'я України

М. Степанов
Президент
Національної академії
медичних наук України


В. Цимбалюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров'я України,
Національної академії медичних
наук України
14.05.2021 № 936/35
ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР
про медичне обслуговування населення між Національною академією медичних наук України та державною установою, яка впроваджує та реалізує новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук України
___________________________________________
(найменування населеного пункту)
___ ____________ 20__ р.
Національна академія медичних наук України в особі
___________________________________________________________________________,
(найменування посади, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі рішення
___________________________________________________________________________
(назва та реквізити документа)
(далі - замовник), з однієї сторони, і
__________________________________________________________________________,
(найменування державної установи НАМН України)
в особі
__________________________________________________________________________,
(найменування посади, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі
__________________________________________________________________________
(назва та реквізити документа)
(далі - державна установа), з іншої сторони (далі - сторони), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 року № 181
"Деякі питання впровадження та реалізації нового механізму фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в окремих науково-дослідних установах Національної академії медичних наук" уклали договір про нижченаведене.
Визначення термінів
медична послуга - медична послуга з надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, що надається державною установою згідно з Переліком послуг з надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги окремими науково-дослідними установами Національної академії медичних наук, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги , затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 р. № 181;
моніторинг - спостереження, аналіз та систематизація замовником інформації стосовно виконання державною установою умов цього договору з метою забезпечення належної оплати медичних послуг, що надаються згідно з цим договором.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Основах законодавства України про охорону здоров'я, Порядку функціонування електронної системи охорони здоров'я, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411, та інших законодавчих актах.
I. Предмет Договору
1. Відповідно до умов цього договору державна установа зобов'язується здійснювати медичне обслуговування за рахунок бюджетних коштів шляхом надання медичних послуг пацієнтам, а замовник зобов'язується оплачувати такі послуги відповідно до тарифів на медичну послугу згідно розрахунку до кошторису в межах бюджетного фінансування, передбаченого установі за цим договором.
2. Замовник здійснює фінансове забезпечення медичних послуг, наданих державною установою, відповідно до пункту 1 розділу I цього договору, за тарифами на кожну медичну послугу, що зазначені у додатку 1 до цього договору згідно розрахунку до кошторису в межах бюджетного фінансування, передбаченого установі за цим договором.
3. Медичні послуги надаються відповідно до порядку надання медичної допомоги, затвердженого МОЗ України та НАМН України, з обов'язковим дотриманням галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я та в місцях надання медичних послуг, що зазначені у додатку 1 до цього договору.
4. Протягом строку дії цього договору кожне місце надання медичних послуг державної установи повинне відповідати державним санітарним нормам і правилам, ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з медичної практики, галузевим стандартам у сфері охорони здоров'я.
5. Державна установа несе встановлену законом відповідальність за своєчасність, повноту та якість надання медичних послуг працівниками державної установи. Факт порушення встановлених вимог надання медичних послуг підтверджується в установленому законодавством порядку.
6. Цей договір є договором на користь третіх осіб - пацієнтів у частині надання їм медичних послуг державною установою.
7. Пацієнт набуває прав на отримання медичних послуг згідно з договором з моменту звернення до державної установи за направленням лікуючого лікаря в порядку, встановленому МОЗ України та НАМН України, або без такого направлення, якщо згідно із законодавством направлення лікаря не вимагається.
II. Обсяг видатків
8. Обсяг видатків за загальним фондом державного бюджету для державної установи на забезпечення медичного обслуговування населення за цим договором становить ___________________________________________________________.
Обсяг видатків за загальним фондом державного бюджету може змінюватись у разі потреби у перерозподілі асигнувань замовника як головного розпорядника бюджетних коштів.
9. Фінансове забезпечення медичного обслуговування за цим договором здійснюється замовником відповідно до кошторису, плану асигнувань загального фонду державного бюджету, плану використання бюджетних коштів та помісячного плану використання бюджетних коштів державної установи шляхом взяття бюджетних зобов'язань державною установою як бюджетної установи на здійснення заходів, передбачених за бюджетною програмою _______________________________________________________________.
10. У разі коли під час надання відповідної послуги витрати на медичні вироби перевищують 1000 гривень, тариф за одиницю послуги збільшується на таку суму в межах бюджетного фінансування нового механізму фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги.
III. Права та обов'язки сторін
11. Замовник має право:
1) вимагати від державної установи належного, своєчасного та у повному обсязі виконання своїх зобов'язань згідно з цим договором;
2) перевіряти відповідність державної установи вимогам до надання таких послуг;
3) проводити моніторинг виконання умов договору, зокрема шляхом звірки повноти та достовірності інформації, що внесена у звіт про медичні послуги за договором, з медичною документацією та іншими даними, що свідчать про надання медичних послуг згідно з цим договором, а також шляхом здійснення моніторингових візитів;
4) за результатами моніторингу складати висновок, до якого в разі виявлення порушень додається довідка із зазначенням відповідних пунктів договору;
5) зупиняти оплату за договором у випадках, встановлених законодавством та цим договором;
6) відмовитись від цього договору в односторонньому порядку у випадках, передбачених цим договором.
7) у разі виявлення порушень умов цього договору, в тому числі, за результатами моніторингу, проводити перерахунок сплачених коштів за надані медичні послуги державному закладу та вживати інші заходи, передбачені цим договором.
12. Замовник зобов'язується:
1) належним чином, своєчасно та у повному обсязі виконувати свої зобов'язання згідно з цим договором в межах бюджетного фінансування, передбаченого державній установі за цим договором;
2) проводити на вимогу державної установи звірки згідно з цим договором;
3) під час здійснення заходів з проведення моніторингу дотримання державною установою умов договору враховувати всі надані державною установою підтвердження щодо надання таких медичних послуг;
4) повідомляти державній установі про результати здійснення моніторингу, в тому числі надавати висновок, складений за результатами здійснення моніторингу у вигляді моніторингового візиту, за формою, визначеною замовником, який повинен обов'язково, але не виключно, містити:
дату здійснення моніторингу;
перелік осіб, які здійснювали моніторинг;
перелік місць надання медичних послуг державною установою, де здійснювався моніторинговий візит (у разі його здійснення);
матеріали, які були досліджені під час здійснення моніторингу;
результат моніторингу (із зазначенням пунктів договору, вимоги яких були порушені, у разі виявлення таких порушень);
дату складання висновку за результатами моніторингу;
перелік заходів, які необхідно вжити державній установі для усунення порушень умов договору (у разі, якщо може бути застосовано) та строки для усунення цих порушень;
5) розглядати та враховувати заперечення до висновку, складеного за результатами здійснення моніторингу, при прийнятті рішення щодо застосування до державної установи відповідних заходів, передбачених договором.
13. Державна установа має право:
1) вимагати від замовника належного, своєчасного та у повному обсязі виконання ним своїх зобов'язань згідно з цим договором в межах бюджетного фінансування, передбаченого державній установі за цим договором;
2) вимагати проведення звірки за договором;
3) вживати всіх заходів до реалізації свого права на оплату наданих ним медичних послуг за договором у повному обсязі.
4) надавати замовнику заперечення до висновку, складеного замовником за результатами здійснення моніторингового візиту, у строк, що не перевищує 5-ти робочих днів з дати отримання такого висновку;
5) брати участь, в особі свого представника, у розгляді заперечень (в тому числі, із застосуванням засобів відеозв'язку) до висновку, складеного замовником за результатами здійснення моніторингого візиту.
14. Державна установа зобов'язується:
1) належним чином, своєчасно та у повному обсязі виконувати свої зобов'язання згідно з цим договором;
2) відповідати вимогам для надання медичних послуг, у тому числі щодо доступності медичних послуг для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення відповідно до законодавства;
3) надавати якісні медичні послуги відповідно до встановлених законодавством вимог;
4) забезпечити захист персональних даних та медичної інформації пацієнтів відповідно до законодавства, в тому числі Закону України "Про захист персональних даних";
5) використовувати для надання медичних послуг лікарські засоби та медичні вироби, що дозволені до застосування в Україні;
6) забезпечити реалізацію пацієнтами їх прав на отримання медичних послуг та відшкодувати збитки, завдані пацієнтам у зв'язку з порушенням вимог цього договору;
7) перед наданням медичних послуг з'ясувати та повідомити пацієнту (його законному представнику) про те, чи має такий пацієнт право на отримання медичних послуг відповідно до поданих документів, перевірити наявність направлення лікаря (у разі потреби);
8) негайно звернутися до замовника у разі виникнення питань щодо прав пацієнта на отримання медичних послуг згідно з цим договором або інших питань, пов'язаних з виконанням договору;
9) забезпечити надання медичних послуг усім пацієнтам, які були записані на госпіталізацію на отримання медичних послуг згідно з цим договором у визначений день;
10) забезпечити належні умови праці працівникам державної установи;
11) подавати на запит замовника копії скарг пацієнтів (за умови знеособлення даних пацієнтів) та документи, які пов'язані з наданням медичних послуг або підтверджують відповідність державної установи вимогам для надання медичних послуг;
12) за умови наявності відповідної технічної можливості в електронній системі охорони здоров'я (далі - система) забезпечити своєчасне внесення до системи повну та достовірну інформацію, в тому числі медичну документацію та звіти про медичні послуги, медичні записи, записи про направлення у порядку, встановленому законодавством;
13) розміщувати в кожному місці надання медичних послуг та на своєму веб-сайті (у разі наявності) інформацію для пацієнтів про медичні послуги, які пацієнт може отримати безоплатно в державній установі, графік роботи державної установи, у разі потреби графік роботи місць надання медичних послуг і медичних працівників та актуальну інформацію про працівників і обладнання;
14) повідомляти пацієнту (його законному представнику) не пізніше ніж через п'ять робочих днів з дня надходження заяви лікуючого лікаря про відмову такого лікаря від подальшого ведення пацієнта у зв'язку з тим, що пацієнт не виконує медичних приписів або правил внутрішнього розпорядку державної установи, за умови, що це не загрожуватиме життю пацієнта і здоров'ю населення;
15) за умови наявності в державній установі відповідної технічної можливості забезпечити внесення до системи достовірної інформації про державну установу, його керівника, медичних працівників (у тому числі про припинення трудових відносин з працівником державної установи) не пізніше наступного робочого дня з дня її зміни;
16) повідомляти замовнику та пацієнтам про припинення медичної практики або подання заяви про припинення дії цього договору за ініціативою державної установи не пізніше ніж за шість тижнів до настання таких обставин;
17) не здійснювати без попереднього письмового повідомлення замовнику перепрофілювання та закриття відділень, місць надання медичних послуг;
18) не перешкоджати проведенню моніторингу згідно з цим договором, зокрема надавати документи, що стосуються надання медичних послуг за договором, на підставі яких вносилась інформація до системи, за умови такої технічної можливості в державній установі, та формувався звіт про медичні послуги;
19) розміщувати у місцях надання медичних послуг, в яких здійснюється медичне обслуговування за договором, інформаційні матеріали про надання медичних послуг;
20) здійснювати внутрішній контроль за виконанням зобов'язань державною установою за договором його працівниками, вживати заходів до усунення порушень у разі їх виявлення;
21) не передавати всі або частину прав і обов'язків за цим договором будь-якій третій стороні без згоди замовника.
22) під час здійснення замовником моніторингового візиту надавати копії документів, засвідчені у встановленому законодавством порядку та/або інформацію, що запитується замовником, забезпечувати доступ представників замовника до місць надання медичних послуг, до медичної документації та інших документів (договорів, технічної документації, експертних заключень, довідок тощо), які пов'язані з наданням медичних послуг державною установою та не відносяться до медичних документів, а також до обладнання, забезпечувати належні умови для представників замовника при проведення моніторингового візиту, в тому числі, надавати усні та/або письмові відповіді та роз'яснення на всі питання, що стосуються предмету моніторингового візиту;
23) забезпечити ведення черги для надання медичних послуг, а також надавати на запит пацієнтів (їх законних представників) інформації щодо їх положення в черзі, в тому числі розміщувати деперсоналізовану інформацію з черги в місцях надання медичних послуг;
24) забезпечити надання пацієнтам (їх законним представникам) інформації про надані їм медичні послуги відповідно до договору, в тому числі шляхом зазначення цієї інформації в виписці із медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого ( Форма № 027/о).
15. Сторони зобов'язуються постійно співпрацювати з метою забезпечення належного виконання умов договору, підвищення якості та доступності медичного обслуговування пацієнтів, зокрема шляхом:
1) проведення кожною із сторін систематичного спостереження за своєчасністю внесення до системи точної та достовірної інформації, вжиття заходів для усунення неточностей інформації;
2) навчання працівників державної установи з питань, що стосуються надання послуг за договором, зокрема, стосовно своєчасного внесення точної та достовірної інформації до системи;
3) здійснення державною установою внутрішнього контролю за виконанням договору;
4) проведення спільних консультацій, робочих візитів та нарад, анкетування, аналізу ефективності виконання умов договору.
З метою спостереження за організацією надання медичних послуг за договором замовник має право проводити моніторинг дотримання державною установою умов договору в разі:
отримання інформації про несвоєчасне внесення або внесення неповної чи недостовірної інформації за договором до системи;
отримання інформації про можливі порушення державною установою умов договору;
отримання від пацієнтів скарг на державну установу;
неподання або подання не в повному обсязі державною установою документів та пояснень, що стосуються надання медичних послуг за договором.
IV. Звітність державної установи
16. Державна установа зобов'язана скласти звіт про медичні послуги за формою, встановленою у додатку 2 до цього договору, в якому обов'язково зазначаються назва звіту, дата його складення, найменування державної установи, посади відповідальних осіб державної установи, посада, ім'я та прізвище уповноваженої особи замовника. якому надається звіт на погодження, а також перелік та обсяг надання медичних послуг, які були виконані за звітний період. Звіт про медичні послуги є первинним документом. Звіт про медичні послуги формується на підставі інформації державної установи, у тому числі що міститься в системі, медичної документації та інших документів, що підтверджують факт надання пацієнтам медичної допомоги відповідно до законодавства.
17. Включенню до звіту за договором підлягають медичні послуги з урахуванням таких умов:
1) медичні послуги надані пацієнту за направленням згідно з Порядком направлення пацієнтів відповідно до медичних показань в державні установи Національної академії медичних наук України, у яких впроваджується та реалізується новий механізм фінансового забезпечення надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, та порядком надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги в таких установах, затвердженим наказом МОЗ України та НАМН України, крім випадків, коли згідно із законодавством направлення не вимагається;
2) до системи включено необхідну медичну документацію в порядку, передбаченому законодавством.
18. Державна установа зобов'язана подати замовнику звіт про медичні послуги за встановленою формою щомісячно, узагальнений звіт щоквартально та щорічно до 10 числа місяця (кварталу, року), наступного за звітнім.
Якщо останній день строку подання звіту про медичні послуги припадає на вихідний або святковий день, останнім днем строку подання вважається робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
19. У разі виявлення невідповідностей між даними звіту про медичні послуги та інформацією, що міститься в системі, даними фінансової чи статистичної звітності, медичної документації замовник має право подати державній установі заперечення до звіту про медичні послуги протягом десяти календарних днів з дати його надходження. Державна установа зобов'язана розглянути заперечення та подати уточнений звіт про медичні послуги з усунутими невідповідностями протягом трьох календарних днів з дати їх надіслання замовником.
20. Звіти вважаються прийнятими у разі їх погодження уповноваженою особою замовника. Подання звітів державна установа зобов'язана здійснювати в паперовому вигляді та електронному вигляді на визначені замовником адреси електронної пошти.
V. Відповідальність сторін
21. У разі невиконання або неналежного виконання сторонами своїх зобов'язань згідно з цим договором вони несуть відповідальність, передбачену законом та цим договором.
22. У разі встановлення за результатами моніторингу розбіжностей між відомостями, поданими державною установою у звітах про медичні послуги, статистичній звітності державної установи, документах, які підтверджують надання медичних послуг, медичній документації, іншими фактичними даними про надання медичних послуг, або у разі самостійного виявлення фактів розбіжності за договором державна установа зобов'язана усунути такі розбіжності та надати уточнений звіт протягом п'яти календарних днів з дати отримання відповідної вимоги замовника або самостійного виявлення факту розбіжності.
23. У разі надання державною установою медичних послуг, що не відповідають переліку, обсягу або якості медичних послуг, передбачених цим договором, державна установа зобов'язана повернути замовнику кошти.
Повернення замовнику коштів, сплачених за надання медичних послуг, що не відповідають переліку, обсягу або якості медичних послуг, передбачених цим договором, не звільняє державну установу від відшкодування шкоди, заподіяної пацієнту.
24. У разі подання пацієнтом (його законним представником) або іншою заінтересованою особою замовнику скарги про те, що державна установа, працівники державної установи вимагали від пацієнта винагороду в будь-якій формі за медичні послуги, лікарські засоби та медичні вироби, що повинні бути надані пацієнтам згідно з цим договором, замовник має право надіслати відповідну інформацію до правоохоронних органів.
У разі набрання законної сили вироком суду про притягнення працівника державної установи до кримінальної відповідальності за порушення права на безоплатну медичну допомогу або у разі наявності інших достатніх підстав вважати, що така вимога мала місце, замовник має право в односторонньому порядку відмовитись від цього договору.
VI. Розв'язання спорів
25. Спори між сторонами розв'язуються шляхом ведення переговорів або в судовому порядку.
VII. Форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили)
26. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань згідно з цим договором, якщо таке невиконання стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після укладення цього договору, які не могли бути передбачені чи попереджені сторонами.
27. У разі коли внаслідок обставин непереборної сили обсяг медичних послуг, наданих пацієнтам, значно перевищує обсяг або граничну суму оплати за договором, такі послуги не підлягають оплаті замовником, якщо інше додатково не буде погоджено сторонами шляхом внесення змін до договору.
28. Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об'єктивно унеможливлюють виконання зобов'язань, передбачених умовами договору, обов'язків згідно із законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна загроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, експропріація, примусове вилучення, захоплення державної установи, реквізиція, громадська демонстрація, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів, закриття морських проток, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
29. У разі виникнення обставин, визначених у пункті 28 розділу VI цього договору, сторона, яка зазнала їх впливу, повинна негайно за допомогою будь-яких доступних засобів повідомити про такі обставини іншій стороні у максимально стислий строк шляхом надіслання письмового повідомлення про настання таких обставин. Повідомлення про обставини непереборної сили повинне містити вичерпну інформацію про природу обставин непереборної сили, час їх настання та оцінку їх впливу на можливість сторони виконувати свої зобов'язання згідно з цим договором та на порядок виконання зобов'язань згідно з цим договором у разі, коли це можливо.
30. У разі коли дія обставин, визначених у пункті 28 розділу VI цього договору, припиняється, сторона, яка зазнала їх впливу, зобов'язана негайно, але в будь-якому випадку в строк не пізніше 24 годин з моменту, коли сторона дізналась або повинна була дізнатися про припинення зазначених обставин, письмово повідомити іншій стороні про їх припинення. У такому повідомленні повинні міститись інформація про час припинення дії таких обставин та строк, протягом якого сторона виконає свої зобов'язання за договором.
31. Наявність та строк дії обставин непереборної сили підтверджуються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами.
32. У разі коли сторона, яка зазнала дії обставин непереборної сили, не надіслала або несвоєчасно надіслала повідомлення про обставини непереборної сили, як це визначено у пункті 29 розділу VI цього договору, така сторона втрачає право посилатися на обставини непереборної сили як на підставу для звільнення від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань згідно з цим договором.
33. У разі коли дія обставин, зазначених у пункті 28 розділу VI цього договору, триває більше ніж 30 календарних днів, кожна із сторін має право розірвати договір та не несе відповідальність за таке розірвання за умови, що вона повідомить про це іншій стороні не пізніше ніж за десять календарних днів до розірвання договору.
VIII. Строк дії договору
34. Умови цього договору застосовуються до відносин між сторонами, які виникли до його укладення з "___" ____________ 20__ року.
35. Договір вважається укладеним та набирає чинності з дати його підписання обома сторонами, якщо інше не передбачено в додатку до договору, але не раніше дати встановлення в кошторисі відповідного бюджетного призначення для замовника на відповідний рік.
36. Державна установа зобов'язана надавати пацієнтам медичні послуги протягом строку дії цього договору. Фінансові зобов'язання за договором залишаються чинними до моменту їх виконання сторонами.
IX. Дострокове припинення дії договору
37. Дія цього договору може бути достроково припинена на підставах, передбачених законом та цим договором.
38. Одностороння відмова державної установи від договору не допускається, крім випадків, передбачених цим договором та законом.
39. Замовник має право повністю або частково відмовитися від договору в односторонньому порядку в разі:
1) якщо державна установа не виконує зобов'язань, передбачених пунктом 1 розділу I цього договору;
2) анулювання або закінчення строку дії ліцензії державної установи на провадження господарської діяльності з медичної практики або інших ліцензій чи дозволів, що необхідні для надання медичних послуг третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги згідно з цим договором;
3) невідповідності державної установи вимогам до надання медичних послуг, встановлених законодавством;
4) залучення до надання медичної допомоги осіб, які не мають права надавати таку допомогу;
5) подання замовнику завідомо недостовірних відомостей про наявне в державній установі матеріально-технічне оснащення (в тому числі обладнання) для надання медичних послуг згідно з договором, перелік працівників в державній установі, графік їх роботи;
6) у випадку, передбаченому пунктом 24 розділу V цього договору.
40. Якщо замовник, здійснивши процедуру контролю в державній установі, встановлює повторні або системні порушення договору, або якщо державна установа після повідомлення про призупинення договору не усуває порушень у строк, встановлений замовником. Після закінчення строку на усунення порушень, виконання договору може бути повністю або частково призупинено на 30 днів.
41. За наявності підстав, визначених у підпункті 1 пункті 39 розділу VIII цього договору, виконання цього договору повністю або частково автоматично призупиняється. У такому разі окреме повідомлення про призупинення дії цього договору державній установі від замовника не надсилається. Виконання договору відновлюється після письмового погодження замовника, але не раніше відновлення дії ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики.
42. Державна установа має право розірвати договір в односторонньому порядку, якщо замовник протягом двох місяців поспіль не виконує зобов'язання, передбачені в підпункті 1 пункту 12 розділу III цього договору.
43. Сторони мають право вимагати дострокового розірвання цього договору у випадках, передбачених законом.
X. Прикінцеві положення
44. Будь-які зміни та доповнення до цього договору вважаються чинними та обов'язковими для сторін за умови, що вони викладені в письмовій формі і підписані уповноваженими представниками.
45. У разі внесення змін до нормативно-правових актів, які регламентують надання і оплату медичних послуг, сторони ініціюють консультації між собою щодо необхідності внесення змін до цього договору та його подальшого виконання.
46. Усе листування між сторонами здійснюється українською мовою, Усі повідомлення та інші документи вважаються дійсними і представленими в належному порядку, якщо пред'являються особисто з підтвердженням отримання або надсилаються рекомендованим листом, по електронній пошті з підтвердженням отримання.
47. У разі зміни реквізитів сторона повідомляє іншу сторону протягом 3 робочих днів.
48. Сторони несуть повну відповідальність за повноту та достовірність інформації, зазначеної у договорі та ризик настання несприятливих наслідків у разі неповідомлення іншій стороні про зміну такої інформації.
49. Цей договір укладається і підписується у 2 примірниках, що мають однакову юридичну силу.
50. Усі додатки до цього договору є його невід'ємною частиною.
XI. Додатки до договору
51. Невід'ємною частиною цього договору є:
Додаток 1 - Перелік послуг з надання третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та тарифи на такі послуги;
Додаток 2 - Форма звіту державної установи про надані медичні послуги.
Реквізити сторін
ЗАМОВНИКДЕРЖАВНА УСТАНОВА
____________________________________
(найменування)
___________________________________
(найменування)
Місцезнаходження
Адреса: ____________________________
Телефон: ___________________________
Електронна адреса: __________________
Код згідно з ЄДРПОУ ________________
Реквізити рахунку ____________________
Місцезнаходження
Адреса: ____________________________
Телефон: ___________________________
Електронна адреса: __________________
Код згідно з ЄДРПОУ ________________
Реквізити рахунку ___________________
____________________________________ ____________________________________
(найменування посади, прізвище,
ім'я та по батькові)
___________________________________
___________________________________
(найменування посади, прізвище,
ім'я та по батькові)
____________________________________
(підпис) М. П.
_____________________________________
(підпис) М. П.
( Текст взято з сайту МОЗ України http://www.moz.gov.ua )