• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Щодо затвердження стандарту надання адміністративної послуги

Фонд державного майна України  | Наказ, Стандарт від 14.06.2010 № 788 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ, Стандарт
  • Дата: 14.06.2010
  • Номер: 788
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ, Стандарт
  • Дата: 14.06.2010
  • Номер: 788
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2010 N 788
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 846 від 14.06.2013 )
Щодо затвердження стандарту надання адміністративної послуги
З метою виконання пп. 4 п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг", враховуючи вимоги Указу Президента України "Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг" від 03.07.2009 N 508/2009, Тимчасовий порядок надання державних, у тому числі адміністративних послуг, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Стандарт надання адміністративної послуги з експертизи доцільності реструктуризації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави (додається).
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Фонду державного майна України Є.Іванова.
Голова Фонду О.Рябченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду
державного майна
України
14.06.2010 N 788
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з експертизи доцільності реструктуризації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави
1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає вимоги надання адміністративної послуги з експертизи доцільності реструктуризації підприємств, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави (далі - адміністративна послуга), склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу: Фонд державного майна України (далі - Фонд).
1.3. У цьому Стандарті терміни вживаються в значенні, визначеному Положенням про порядок реструктуризації підприємств, затвердженим наказом Фонду від 06.02.2007 N 201 (далі - Положення) та зареєстрованим Міністерством юстиції України 23.04.2007 за N 404/13671.
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
Одержувачем адміністративної послуги є підприємства, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Для одержання адміністративної послуги до Фонду відповідно до вимог пункту 2.2 Положення подаються такі документи:
Лист-звернення, до якого додаються:
протоколи (витяги з протоколів) засідань правління та наглядової ради господарської організації, комісії з приватизації з пропозицією щодо проведення реструктуризації підприємства;
інформація про стан приватизації підприємства;
аналіз організаційної структури підприємства;
аналіз ринків збуту товарів (робіт, послуг), які випускаються (надаються) підприємством;
інформація про фінансовий стан підприємства (з обов'язковим зазначенням причин незадовільного фінансово-майнового стану підприємства);
пропозиції щодо змісту заходів з реструктуризації;
техніко-економічне обґрунтування доцільності проведення реструктуризації підприємства;
пропозиції комісії з приватизації (для державних підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію);
пропозиції Антимонопольного комітету України (в разі наявності, для підприємств, що займають монопольне становище на ринку).
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача адміністративної послуги:
подання до Фонду повного пакета документів, визначених пунктом 3 цього Стандарту;
отримання рішення про реструктуризацію підприємства або листа із зазначенням причин відмови.
4.2. Послідовність дій адміністративного органу:
аналіз фінансового стану підприємства, який здійснюється відповідно до Положення про порядок здійснення аналізу фінансового стану підприємств, що підлягають приватизації, затвердженого спільним наказом Міністерства фінансів України та Фонду державного майна України від 26.01.2001 N 49/121, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.02.2001 за N 121/5312;
підготовка висновку Фонду про доцільність проведення реструктуризації підприємства. В разі якщо за результатами експертизи Фондом підготовлено висновок про доцільність проведення реструктуризації підприємства:
- погодження висновку Фонду про доцільність проведення реструктуризації підприємства з Мінекономіки та органом, уповноваженим управляти державним майном підприємства;
- погодження рішення про реструктуризацію підприємства з Кабінетом Міністрів України;
в разі погодження Кабінетом Міністрів України - підготовка рішення про реструктуризацію підприємства;
видача рішення або листа на адресу із зазначенням причин відмови в проведенні реструктуризації.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
5.1. Термін підготовки Висновку Фонду про доцільність проведення реструктуризації підприємства становить 30 днів;
5.2. Погодження Висновку Фонду про доцільність проведення реструктуризації підприємства з Мінекономіки та органом, уповноваженим управляти державним майном підприємства, в 15-денний термін, після підготовки Висновку в терміни, встановлені в п. 5.1 цього Стандарту;
5.3. Погодження рішення про реструктуризацію підприємства з Кабінетом Міністрів України в 35-денний термін після отримання результатів розгляду Висновку Фонду Мінекономіки та органом, уповноваженим управляти державним майном підприємства, в терміни, встановлені в п. 5.2 цього Стандарту;
5.4. Підготовка та видача рішення Фонду про реструктуризацію підприємства в 20-денний термін після отримання погодження Кабінетом Міністрів України в терміни, встановлені п. 5.3. цього Стандарту.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Фонд може відмовити одержувачеві адміністративної послуги в разі:
неподання будь-якого з документів, зазначеного у п. 3.1 цього Стандарту;
якщо подані документи не підписані або підписані неповноважними особами, копії не посвідчені у встановленому порядку, документи не прошиті, аркуші не пронумеровані.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Фонд відповідно до пункту 2.5 Положення видає наказ про проведення реструктуризації підприємства, який підписується заступником Голови Фонду, до повноважень якого відповідно до розподілу функціональних обов'язків між заступниками Голови Фонду належить підписання документів про реструктуризацію, та засвідчується печаткою Фонду.
В разі якщо проведення реструктуризації визнано Фондом недоцільним або Кабінет Міністрів України відмовив в погоджені рішення Фонду про реструктуризацію підприємства, Фонд листом за підписом заступника Голови Фонду, до повноважень якого відповідно до розподілу функціональних обов'язків між заступниками Голови Фонду належить підписання документів про реструктуризацію, інформує підприємство про причини відмови в проведенні реструктуризації.
8. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Адміністративна послуга надається на безоплатній основі.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу та нормативно-правовими актами Фонду.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
10.1. Документи, необхідні для надання адміністративної послуги, надсилаються поштою на адресу Фонду: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9 або подаються до поштової скриньки Фонду, яка розташована на першому поверсі центрального апарату Фонду за вказаною адресою.
10.2. Видача рішення здійснюється шляхом надсилання листа Фонду на юридичну адресу підприємства.
11. Режим роботи адміністративного органу
Фонд державного майна України працює за наступним графіком:
Понеділок - четвер - з 9.00 до 18.00
П'ятниця - з 9.00 до 16.45.
Обідня перерва - з 12.30 до 13.15.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) в разі перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачено.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача під час звернення за одержанням та в ході надання адміністративної послуги
Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами: (044) 200-30-39, (044) 200-34-96.
Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом:
розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Фонду: www.spfu.gov.ua;
надання консультацій за контактними телефонами: (044) 200-30-39, (044) 200-34-96, тел./факс 280-63-93.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Послуга надається підприємствам (юридичним особам), при наданні адміністративної послуги поділ одержувачів на категорії не передбачається.
15. Порядок подання, реєстрації та розгляду скарг на недотримання Стандарту
Скарга на недотримання Стандарту може адресуватись до Фонду і розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу Фонду: 01133, м. Київ, вул. Кутузова, 18/9 або подається до поштової скриньки Фонду, яка розташована на першому поверсі за вказаною адресою.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування одержувачеві збитків
У разі допущення технічної помилки під час оформлення рішення оригінал зазначеного рішення повертається до Фонду, а замість нього видається новий оригінал з виправленими даними.
Директор Департаменту
з питань корпоративних
відносин та відновлення
платоспроможності



В.Кальніченко