ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.11.2003 N 785 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної митної служби N 1005 від 22.10.2009 )
Про організацію особистого прийому громадян у Держмитслужбі України
З метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 13 серпня 2002 р. N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбі України (додається).
2. Установити, що в разі відсутності керівника Держмитслужби, начальника управління Держмитслужби чи керівника митного органу, який повинен проводити згідно з графіком особистий прийом громадян, такий прийом проводять посадові особи, що їх заміщують.
3. Управлінню справами забезпечити організацію проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбі та створення необхідних матеріально-технічних умов для нього.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова Служби | М.М.Каленський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
21.11.2003 N 785
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбі України
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбі України.
2. Особистий прийом громадян керівництвом та начальниками управлінь Державної митної служби України проводиться згідно з графіками особистого прийому громадян у кімнаті прийому відвідувачів у визначені дні та години.
3. Графіки особистого прийому громадян складаються щороку й затверджуються наказами.
У разі потреби тимчасові зміни до графіків вносить начальник Управління справами за погодженням з Головою Служби.
4. Особистий прийом громадян поза часом, зазначеним у графіках, проводиться працівником Управління справами, відповідальним за роботу зі зверненнями громадян, з 9.00 до 12.30 та з 13.30 до 18.00, крім вихідних і святкових днів.
5. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни проводиться першочергово.
6. Вхід громадян до кімнати прийому відвідувачів вільний і не потребує пред'явлення документів, що посвідчують особу.
7. Інформація про порядок особистого прийому громадян у Держмитслужбі й графіки прийому публікуються в засобах масової інформації, розміщуються на WEB-сайті Держмитслужби та в кімнаті прийому відвідувачів.
8. Попередній запис на особистий прийом до керівника Держмитслужби проводиться працівником Управління справами, відповідальним за організацію роботи зі зверненнями громадян, у встановлений графіком для цього керівника день з 900 до 1200.
Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва Держмитслужби можуть здійснювати також працівники Апарату Голови Служби та інших структурних підрозділів Держмитслужби.
9. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва Держмитслужби з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст питання, посадові особи чи митні органи, до яких він звертався, і рішення, яке було прийняте з цього питання, визначається підрозділ Держмитслужби чи митний орган, до компетенції якого належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозицій (зауважень).
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
10. У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що викликали це звернення, надаються необхідні роз'яснення та подається можлива допомога.
11. Список громадян, записаних на особистий прийом до Голови Служби, перших заступників і заступників Голови Служби, із зазначенням прізвищ, імен, по батькові, порушуваних питань надається відповідному керівникові до початку особистого прийому.
12. Під час особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлено в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
13. Якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність або необхідність додаткового вивчення, то громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмової заяви.
Подана громадянином на особистому прийомі заява розглядається в порядку, установленому законодавством.
Про результати розгляду звернення громадянин повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
14. З урахуванням рішення, прийнятого керівником Держмитслужби під час особистого прийому, керівникам, посадовим особам підрозділів Держмитслужби та начальникам митних органів можуть надаватися доручення, про що вчиняється запис у Журналі обліку особистого прийому. Виконання цих доручень контролюється керівником Держмитслужби, який їх надав.
15. Управління справами здійснює узагальнення та аналіз інформації про результати розгляду звернень громадян на особистому прийомі й щокварталу інформує про це керівництво Держмитслужби України.
Начальник Управління справами | В.П.Карпенко |
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua