• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про забезпечення регіонів України препаратами інсуліну та їх аналогами

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Форма типового документа, Перелік від 03.11.2006 № 728
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік
  • Дата: 03.11.2006
  • Номер: 728
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік
  • Дата: 03.11.2006
  • Номер: 728
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2006 N 728
Про забезпечення регіонів України препаратами інсуліну та їх аналогами
Відповідно до статті 53 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рік", постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2006 N 46 "Про закупівлю товарів для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету, а також інформатизації і комп'ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів", постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2006 р. N 274 "Про затвердження Порядку використання у 2006 році цільових коштів для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету", з метою виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" та негайного вирішення питання стосовно закупівлі препаратів інсуліну
НАКАЗУЮ:
1. Довести до відома перелік препаратів інсуліну та їх аналогів у кількісному та вартісному вимірі (додається).
2. Рекомендувати форму договору про закупівлю препаратів інсуліну та їх аналогів між замовником та постачальником (додається).
3. Міністру Автономної Республіки Крим, начальникам Головних управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської та Харківської, Головного управління охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та курортів Вінницької, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської, управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Укласти договори про закупівлю препаратів інсуліну та їх аналогів з ЗАТ "Медфарком-Центр" та ВАТ "Фармак", як переможцями торгів (протокол Постійного тендерного комітету МОЗ України від 03.11.2006 р. N 55), на підставі переліку, що додається.
3.2. Доповісти МОЗ України про виконання п. 3.1 у тижневий термін.
3.3. Розподілити закуплені препарати інсуліну та їх аналоги відповідно до потреб лікувально-профілактичних закладів.
3.4. Подавати до Департаменту економіки, фінансових та майнових відносин звіти про отримання та використання препаратів інсуліну та їх аналогів за формами, відповідно до наказу МОЗ України від 26 липня 2004 року N 373 "Про удосконалення організації роботи щодо визначення товарів і предметів централізованого постачання".
3.5. Забезпечити персональну відповідальність за розподілом препаратів інсуліну та їх аналогів по закладах, контроль за збереженням та раціональним використанням.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Гайдаєва Ю.О.
Перший заступник Міністра О.М.Орда
Додаток N 1
ПЕРЕЛІК
препаратів інсуліну людського генно-інженерного у картриджах 3,0 мл (100 одиниць в 1 мл, 1000 одиниць у флаконі), виробництва ВАТ "Фармак" для лікування хворих на цукровий діабет віком від 18 років на 2006 рік
NАдміністративно-
територіальні
одиниці
Фармасулін H
(флакони 10 мл
по 100 Од в 1 мл)
Фармасулін HNP
(флакони 10 мл
по 100 Од в 1 мл)
Фармасулін H30/70
(флакони 10 мл
по 100 Од в 1 мл)
Всього
генно-інженерні
(флакони 10 мл
по 100 Од в 1 мл)
Штук
флаконів
Кошти,
грн.
Штук
флаконів
Кошти,
грн.
Штук
флаконів
Кошти,
грн.
Штук
флаконів
Кошти,
грн.
1.АР Крим52534 1251258 1251429 23079251 480
2.Вінницька обл.1 681109 2652 929190 3851 31085 1505 920384 800
3.Волинська обл.15510 0751 02966 88560839 5201 792116 480
4.Дніпропетровська обл.5 000325 0008 400546 0007 400481 00020 8001 352 000
5.Донецька обл.6 857445 70513 371869 1157 562491 53027 7901 806 350
6.Житомирська обл.2 239145 5352 658172 77071346 3455 610364 650
7.Закарпатська обл.89157 9152 500162 5002 128138 3205 519358 735
8.Запорізька обл.1 556101 1403 505227 8251207 8005 181336 765
9.Івано-Франківська
обл.
97763 5051 683109 39569244 9803 352217 880
10.Київська обл.80052 0002 800182 0002 787181 1556 387415 155
11.Кіровоградська обл.1 01165 71566443 1601 967127 8553 642236 730
12.Луганська обл.2 760179 4005 657367 7053 194207 61011 611754 715
13.Львівська обл.2 015130 9757 389480 2855 099331 43514 503942 695
14.Миколаївська обл.2 680174 2003 240210 6001 14074 1007 060458 900
15.Одеська обл.17311 2451 785116 0251 609104 5853 567231 855
16.Полтавська обл.1 800117 0002 862186 0303 090200 8507 752503 880
17.Рівненська обл.44328 7951 964127 66049732 3052 904188 760
18.Сумська обл.3 796246 7403 573232 24570846 0208 077525 005
19.Тернопільська обл.88757 6551 40591 32558437 9602 876186 940
20.Харківська обл.8 197532 8059 882642 3302 361153 46520 4401 328 600
21.Херсонська обл.39825 8701 31885 6703 247211 0554 963322 595
22.Хмельницька обл.44028 6002 679174 1351 835119 2754 954322 010
23.Черкаська обл.1 736112 8401 875121 8751 970128 0505 581362 765
24.Чернівецька обл.31920 7351 31385 3451 31885 6702 950191 750
25.Чернігівська обл.19812 8701 822118 4301 29283 9803 312215 280
26.м. Київ7 150464 75014 742958 2303 458224 77025 3501 647 750
27.м. Севастополь26417 16073047 45055135 8151 545100 425
ВСЬОГО54 9483 571 620101 9006 623 50057 3823 729 830214 23013 924 950
Директор Департаменту
організації та розвитку
медичної допомоги населенню


Р.О.Моісеєнко
ПЕРЕЛІК
препаратів інсуліну людського генно-інженерного у картриджах 3,0 мл (100 одиниць в 1 мл, 300 одиниць у картриджі), виробництва ВАТ "Фармак" для лікування хворих на цукровий діабет віком від 18 років на 2006 рік
NАдміністративно-
територіальні
одиниці
Фармасулін H
(картриджі 3,0 мл
по 100 Од в 1 мл)
Фармасулін HNP
(картриджі 3,0 мл
по 100 Од в 1 мл)
Фармасулін H30/70
(картриджі 3,0 мл
по 100 Од в 1 мл)
Всього
генно-інженерні
(картриджі 3,0 мл
по 100 Од в 1 мл)
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
1.АР Крим4 100118 9003 495101 3551 00029 0008 595249 255
2.Вінницька обл.4 800139 2007 165207 7853 600104 40015 565451 385
3.Волинська обл.00000000
4.Дніпропетровська обл.1504 3503359 71550014 50098528 565
5.Донецька обл.0065518 9950065518 995
6.Житомирська обл.00000000
7.Закарпатська обл.00000000
8.Запорізька обл.00000000
9.Івано-Франківська
обл.
80023 2001 30037 70050014 5002 60075 400
10.Київська обл.00000000
11.Кіровоградська обл.00000000
12.Луганська обл.00000000
13.Львівська обл.00000000
14.Миколаївська обл.00000000
15.Одеська обл.00000000
16.Полтавська обл.00000000
17.Рівненська обл.00000000
18.Сумська обл.2 04059 1601 58045 82048514 0654 105119 045
19.Тернопільська обл.00000000
20.Харківська обл.00000000
21.Херсонська обл.50014 5003 00087 0004 920142 6808 420244 180
22.Хмельницька обл.2 30066 7003 10089 9002 27065 8307 670222 430
23.Черкаська обл.3 04088 1603 04088 1606 080176 32012 160352 640
24.Чернівецька обл.00000000
25.Чернігівська обл.48013 9202 17563 0751 61546 8354 270123 830
26.м. Київ00000000
27.м. Севастополь2657 68597528 27597528 2752 21564 235
ВСЬОГО18 475535 77526 820777 78021 945636 40567 2401 949 960
Директор Департаменту
організації та розвитку
медичної допомоги населенню


Р.О.Моісеєнко
ПЕРЕЛІК
препаратів інсуліну людського генно-інженерного у картриджах 3,0 мл (100 одиниць в 1 мл, 300 одиниць у картриджі), виробництва компанії Ново Нордіск для лікування хворих на цукровий діабет віком від 18 років на 2006 рік
N
п/п
Адміністративно-
територіальні
одиниці
Актрапід HMПротафан HMМікстард 30 HMВсього
картриджі 3,0
по 100 ОД в 1 мл
картриджі 3,0
по 100 ОД в 1 мл
картриджі 3,0
по 100 ОД в 1 мл
картриджі 3,0
по 100 ОД в 1 мл
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
Штук
картриджів
Кошти,
грн.
Штук
картриджів
Вартість,
грн.
1.АР Крим13324407 314,689937303 774,09140943 073,1324670754 161,90
2.Вінницька обл.193959 275,23269782 447,293179 690,694953151 413,21
3.Волинська обл.313895 928,663702113 170,1490827 757,567748236 856,36
4.Дніпропетровська обл.375831 148 912,317938242 664,665889180 026,73514101 571 603,70
5.Донецька обл.12443380 382,5119740603 451,80176253 864,34339451 037 698,65
6.Житомирська обл.264780 918,79208863 830,161324 035,244867148 784,19
7.Закарпатська обл.153646 955,52255578 106,3585126 015,074942151 076,94
8.Запорізька обл.11905363 935,8512179372 312,03154447 200,0825628783 447,96
9.Івано-Франківська
обл.
269182 263,873489106 658,73105832 343,067238221 265,66
10.Київська обл.311495 194,985816177 795,1274022 621,809670295 611,90
11.Кіровоградська обл.167651 235,323602110 113,141604 891,205438166 239,66
12.Луганська обл.9813299 983,419120278 798,40281486 023,9821747664 805,79
13.Львівська обл.4049123 777,936570200 844,90172852 824,9612347377 447,79
14.Миколаївська обл.133240 719,24304092 932,80206663 157,626438196 809,66
15.Одеська обл.4823147 439,117882240 952,7416052490 709,6428757879 101,49
16.Полтавська обл.4122126 009,544096125 214,72101631 059,129234282 283,38
17.Рівненська обл.150946 130,133363102 806,9164019 564,805512168 501,84
18.Сумська обл.3341102 134,37303892 871,6654016 507,806919211 513,83
19.Тернопільська обл.164350 226,51136341 666,911945 930,58320097 824,00
20.Харківська обл.22040673 762,8020485626 226,45300091 710,00455251 391 699,25
21.Херсонська обл.179454 842,5812470381 207,903637111 183,0917901547 233,57
22.Хмельницька обл.4516138 054,125727175 074,39131040 046,7011553353 175,21
23.Черкаська обл.7457227 960,494674142 884,18318897 457,1615319468 301,83
24.Чернівецька обл.79024 150,3063219 320,2460018 342,00202261 812,54
25.Чернігівська обл.3527107 820,397012214 356,84315996 570,6313698418 747,86
26.м. Київ32443991 782,51371151 134 605,556736205 919,52762942 332 307,58
27.м. Севастополь287087 735,90230070 311,00126038 518,206430196 565,10
ВСЬОГО1980656 054 847,052026306 194 399,10627101 917 044,7046340514 166 290,85
Директор Департаменту
організації та розвитку
медичної допомоги населенню


Р.О.Моісеєнко
Додаток 2
ДОГОВІР N _______
м. ___________ "____" _________ 2006 р.
_____________________, в особі директора ___________________, який діє на підставі Статуту, в подальшому назване "Постачальник", з одного боку, та _______________________, надалі "Розпорядник", в особі _______________, який діє на підставі Положення, з другого боку, уклали цей Договір про наступне.
1. Предмет Договору
1.1. Відповідно до умов цього Договору Постачальник зобов'язується поставити, Розпорядник - оплатити Постачальнику та прийняти товар, процедура закупівлі якого проведена Міністерством охорони здоров'я України, як Генеральним замовником, за рахунок цільових коштів на забезпечення реалізації заходів Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету, відповідно до Специфікації 1, що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною. Специфікація повинна містити вказівку на найменування товару, форму випуску, дозування, фасування, виробника, одиницю виміру, загальну кількість товару, ціну за одиницю товару, загальну вартість.
2. Ціна Договору
2.1. Загальна вартість товару, що постачається, визначається у Специфікації 1, що додається до цього Договору і які є його невід'ємною частиною.
2.2. Валютою Договору є гривня України. Загальна сума цього Договору складає _____________ (без або в т.ч. ПДВ).
2.3. Загальні обсяги та сума Договору підлягає зменшенню у разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення показників Державного бюджету України на 2006 рік.
3. Умови та порядок розрахунків
3.1. Розпорядник здійснює попередню оплату на рахунок Постачальника у розмірі 100% від вартості лікарських засобів, які постачаються згідно Специфікації.
3.2. Датою платежу є день перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника.
4. Порядок та строк поставки
4.1. Постачальник постачає митно очищені товари на умовах поставки (Інкотермс-2000) DDP - склад Розпорядника за адресою __________ відповідно до перерахованих коштів. При цьому Постачальник надає Розпоряднику видаткову накладну, податкову накладну, реєстр лікарських засобів з відповідними сертифікатами.
4.2. Термін поставки товару на суму попередньої оплати пропонується учасником, але не більш ніж 30 календарних днів з дня зарахування попередньої оплати на розрахунковий рахунок Постачальника.
5. Приймання-передача товару
5.1. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно п. 6 цього Договору.
Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною, яка підписується матеріально-відповідальними особами кожної із сторін. В накладній обов'язково зазначається: торговельна назва, дозування, лікарська форма, фасування, номери серії, кількість, назва виробника, ціна за одиницю товару та загальна вартість поставки.
5.2. У разі виявлення недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару.
У разі виявлення некомплектності товару, поставки товару, що не відповідає за торговельною назвою, дозуванням, формою випуску або фасуванням цього Договору або товаросупровідним документам складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення товару Постачальнику.
У разі виявлення лікарських засобів, якість яка не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість (п. 6 цього Договору) уповноваженою особою Розпорядника складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення серії постачальнику.
Про виявлені порушення цього договору щодо кількості та якості товару Розпорядник письмово повідомляє Постачальника згідно п. 9 цього Договору.
5.3. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки товару вважається дата його надходження у кількості та якості, що відповідають вимогам цього Договору до місця призначення, зазначеного у п. 4.1 цього Договору, та прийняття його Розпорядником відповідно до п. 5.1 цього Договору.
6. Якість товару
6.1. Постачальник гарантує якість товарів, що постачаються. Товар повинен бути зареєстрований в Україні. Розпорядник перевіряє наявність сертифікату якості виробника, який підтверджує проведення контролю якості лікарського засобу виробником у повному обсязі.
6.2. Товар, що закуповується повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення, інструкції на державній мові, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами, щодо кількості, дозування, номерів серій, термінів придатності, найменування, лікарської форми, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданої виробником.
6.3. При зберіганні і доставці товару до місця призначення повинен витримуватись необхідний для даного товару температурний режим. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці.
6.4. Постачальник гарантує якість товару, що закуповується Розпорядником за цим Договором. Термін придатності медикаментів повинен складати на момент поставки не менше як 75% терміну від встановленого інструкцією. Термін придатності діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару.
6.5. Якщо протягом терміну придатності товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
6.6. Гарантія Постачальника не поширюється на загибель, пошкодження або інші дефекти товару, що виникли унаслідок невірного або недбалого зберігання та користування товаром споживачем.
7. Пакування та маркування
7.1. Упаковка, у якій відвантажується товар, та умови транспортування повинні відповідати характеру товару, забезпечувати цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару.
7.2. Маркування повинно бути виконано у відповідності з діючими нормативними документами з обов'язковою інформацією на зрозумілій споживачеві мові (українська/російська).
7.3. Кожна вторинна упаковка повинна мати інструкцію державною мовою затверджену в установленому порядку.
8. Забезпечення виконання договору
8.1. Постачальник надає забезпечення виконання цього Договору у формі банківської гарантії, або депозиту, у розмірі 15% від загальної вартості товару. Лист - банківська гарантія повинен свідчити про безумовний обов'язок банку виплатити Розпоряднику суму забезпечення виконання Договору при невиконанні або неналежному виконанні зобов'язань по Договору. Банківська гарантія, що підтверджує надання забезпечення виконання Договору про закупівлю, повинна бути дійсною впродовж дії Договору про закупівлю.
8.2. Розпорядник має право обернути забезпечення виконання Договору на свою користь в разі повного або часткового невиконання Постачальником своїх зобов'язань за цим Договором.
8.3. Внесення забезпечення виконання Договору або його обернення на користь Розпорядника не припиняє виконання зобов'язань Постачальника за цим Договором.
8.4. Договірне забезпечення повертається Постачальнику не пізніше 10 днів після підписання акту про виконання Договору згідно п. 3.4.
9. Відповідальність сторін
9.1. У випадку затримки поставки понад термін, встановлений пп. 4.2. цього Договору (в тому числі з причин, якщо поставку не було прийнято Розпорядником з підстав, зазначених у п. 5.2. цього Договору), Постачальник сплачує Розпоряднику пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості недопоставленого товару за кожний день прострочення.
9.2. Претензії по кількості заявляються та приймаються в письмовій формі (в тому числі і у формі телеграфних, факсимільних або електронних повідомлень) протягом 20 (двадцяти) днів з дати підписання відповідного Акту згідно п. 5.2. цього Договору.
9.3. Постачальник повинен дати відповідь на таку претензію не пізніше 5 робочих днів з дати її отримання. В разі, якщо відповідь на претензію не отримана протягом 5 робочих днів з дати отримання претензії, ця претензія вважається такою, що визнана.
9.4. Датою отримання претензії/відповіді на претензію вважатиметься дата, зазначена в документі організації поштового чи електронного зв'язку про вручення/отримання адресатом претензії/відповіді на претензію, або в разі відмови адресата отримати претензію/відповідь на претензію - дата п'ятого робочого дня з дати документа організації поштового чи електронного зв'язку, який засвідчує відправлення претензії/відповіді на претензію адресату.
9.5. Претензії по якості приймаються протягом терміну придатності товару.
9.6. При наявності визнаних претензій:
по кількості - Постачальник повинен провести допоставку відповідної недопоставленої кількості товарів протягом 30 діб з дня визнання претензії;
по якості - Постачальник повинен провести допоставку відповідної кількості товарів, які визнані такими, що мають неналежну якість протягом 30 діб з дня визнання претензії та сплатити штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів.
9.7. Сплата штрафних санкцій не звільняє Постачальника від обов'язку поставити товар відповідно до умов Договору.
9.8. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов'язань за цим Договором та від обов'язку відшкодувати збитки. Збитки, заподіяні невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов'язань за Договором відшкодовуються винною стороною, при цьому суми сплачених штрафних санкцій не зменшують суми, які сплачуються як відшкодування заподіяних збитків.
9.9. У випадку відсутності або припинення фінансування Розпорядник не несе ніякої майнової відповідальності перед Постачальником.
9.10. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством.
10. Випадки звільнення від відповідальності (форс-мажор)
10.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання будь-якого із положень цього Договору, якщо це невиконання є наслідком причин, що знаходяться поза контролем Сторони, подібних стихійному лиху, воєнним діям, торговому ембарго, втручанням з боку влади, громадським безпорядкам (далі "форс-мажор").
10.2. Настання форс-мажорних обставин призупиняє дію Договору. Після усунення цих обставин термін дії Договору автоматично продовжується.
10.3. Якщо дія форс-мажорних обставин триває понад 6 (шість) місяців, то кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в частині не поставлених товарів без обов'язку відшкодування збитків іншій Стороні.
10.4. Строк дії форс-мажорних обставин підтверджується компетентними органами України.
10.5. Сторони інформують одна одну про настання форс-мажорних обставин.
11. Порядок врегулювання спорів
11.1. Всі спори, які можуть виникнути із Договору чи з приводу Договору Сторони будуть вирішувати шляхом переговорів та прийняття відповідних рішень.
11.2. В тому випадку, що Сторони не можуть самостійно дійти згоди, кожна із Сторін має право передати спір на розгляд господарського суду.
12. Строк дії Договору
12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2006.
12.2. Усі додатки до Договору набувають чинності з моменту їх підписання повноважними представниками сторін та діють на протязі строку дії Договору, якщо сторонами не встановлено інше.
13. Інші умови
13.1. Постачальник зобов'язується надати Розпоряднику до підписання цього Договору завірені копії таких документів: копію тендерної документації, ліцензія на виробництво та право здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами; документ, що засвідчує країну-виробника товару; свідоцтво про реєстрацію в Україні; Статут; установчий договір; свідоцтво про державну реєстрацію підприємства; довідка про присвоєння ЄДРПОУ; повідомлення банку про відкриття рахунку; копію свідоцтва платника податку на додану вартість, інструкцію з медичного використання товару, затвердженою в МОЗ України, інші документи, передбачені цим Договором.
14. Заключні положення
14.1. Цей Договір може бути достроково припинений за згодою Сторін.
14.2. Цей Договір може бути достроково розірваний у випадках, передбачених діючим законодавством України.
14.3. Кількість товару, що є предметом Договору, може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та можливості поставки згідно з взаємоузгодженим графіком.
14.4. Жодна із Сторін не має права передавати свої зобов'язання за цим Договором іншій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони.
14.5. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
14.6. Всі зміни, доповнення, уточнення, а так само угоди щодо розірвання Договору дійсні у тому випадку, якщо вони викладені у письмовій формі у вигляді додаткових угод і підписані уповноваженими представниками Сторін. До додаткової угоди до Договору прирівнюється обмін сторонами листами, телеграмами, факсимільними повідомленнями, телексами з наступним письмовим підтвердженням, засвідченим підписом і печаткою.
14.7. Цей Договір складено українською мовою у трьох примірниках, по одному для кожної із Сторін.
15. Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін
* - Можливим є укладання 3-стороннього договору, сторонами якого є:
Розпорядник - Головні управління (управління) охорони здоров'я обласних (міських) державних адміністрацій, Міністерство охорони здоров'я АР Крим.
Одержувач - заклади охорони здоров'я, які отримують товар відповідно до розподілу, що здійснюється Розпорядниками.
Постачальник - переможець процедури торгів, проведеної МОЗ на засадах Міжвідомчої координації.
Примітка. Обов'язковим додатком до договору повинен бути графік поставки.