• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про забезпечення регіонів України витратними матеріалами для глюкометрів

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Форма типового документа, Перелік від 01.11.2006 № 720
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік
  • Дата: 01.11.2006
  • Номер: 720
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік
  • Дата: 01.11.2006
  • Номер: 720
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2006 N 720
Про забезпечення регіонів України витратними матеріалами для глюкометрів
Відповідно до статті 53 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рік", постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2006 N 46 "Про закупівлю товарів для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету, а також інформатизації і комп'ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів", постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2006 р. N 274 "Про затвердження Порядку використання у 2006 році цільових коштів для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету", з метою виконання Комплексної програми "Цукровий діабет"
НАКАЗУЮ:
1. Довести до відома перелік витратних матеріалів для глюкометрів у кількісному та вартісному вимірі (додається).
2. Рекомендувати форму договору про закупівлю препаратів інсуліну та їх аналогів між замовником та постачальником (додається).
3. Міністру Автономної Республіки Крим, начальникам Головних управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської та Харківської, Головного управління охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та курортів Вінницької, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської, управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Укласти договори про закупівлю витратних матеріалів для глюкометрів з ЗАТ "Ганза", як переможцем торгів (протокол Постійного тендерного комітету МОЗ України від 13.09.2006 р. N 45) на підставі переліку, що додається.
3.2. Доповісти МОЗ України про виконання п. 3.1 у тижневий термін.
3.3. Розподілити закуплені витратні матеріали для глюкометрів відповідно до потреб лікувально-профілактичних закладів.
3.4. Подавати до Департаменту економіки, фінансових та майнових відносин звіти про отримання та використання витратних матеріалів для глюкометрів за формами, відповідно до наказу МОЗ України від 26 липня 2004 року N 373 "Про удосконалення організації роботи щодо визначення товарів і предметів централізованого постачання".
3.5. Забезпечити персональну відповідальність за розподілом витратних матеріалів для глюкометрів по закладах, контроль за збереженням та раціональним використанням.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Гайдаєва Ю.О.
Перший заступник Міністра О.М.Орда
Додаток 1
ПЕРЕЛІК
витратних матеріалів для глюкометрів для дітей, підлітків та вагітних хворих на цукровий діабет
N
п/п
Адміністративно-
територіальна
одиниця
Тест-смужки СУПРИМСкарифікатори
(ланцети) РОМЕД
Разом
(грн.)
Кількість
упаковок
(N 50
в упак.),
шт.
Сума
(грн.)
Кількість
упаковок
(N 100
в упак.),
шт.
Сума
(грн.)
1.АР Крим25031 250 031 250
2.Вінницька обл.865108 125453600111 725
3.Волинська обл.40050 000972050 720
4.Дніпропетровська
обл.
1 302162 75065152080214 830
5.Донецька обл.1582197 7501 376110080307 830
6Житомирська обл.9011 250 011 250
7.Закарпатська обл.19023 750 023 750
8.Запорізька обл.1500187 5003 000240000427 500
9.Івано-Франківська
обл.
70788 375 088 375
10.Київська обл. 0 00
11.Кіровоградська
обл.
0 00
12.Луганська обл.1944243 00097277760320 760
13.Львівська обл. 0 00
14.Миколаївська обл.40450 500 050 500
15.Одеська обл.1400175 00070056000231 000
16.Полтавська обл.70087 500 087 500
17.Рівненська обл.20025 000100800033 000
18.Сумська обл.44155 125 055 125
19.Тернопільська обл.58272 750 072 750
20.Харківська обл.1050131 25022518000149 250
21.Херсонська обл. 0 00
22.Хмельницька обл.23529 375 029 375
23.Черкаська обл.30037 5002401920056 700
24.Чернівецька обл.934116 750 0116 750
25.Чернігівська обл.35043 750 043 750
26.м. Київ2 550318 750 0318 750
27.м. Севастополь12015 000 015 000
Всього18 0962 262 0007 3185854402 847 440
Директор Департаменту
організації та розвитку
медичної допомоги населенню


Р.О.Моісеєнко
Додаток 2
ДОГОВІР N _______
м. ___________ "____" _________ 2006 р.
______________________, в особі директора __________________, який діє на підставі Статуту, в подальшому назване "Постачальник", з одного боку, та ________________________, надалі "Розпорядник", в особі _______________, який діє на підставі Положення, з другого боку, уклали цей Договір про наступне.
1. Предмет Договору
1.1. Відповідно до умов цього Договору Постачальник зобов'язується поставити, Розпорядник - оплатити Постачальнику та прийняти товар, процедура закупівлі якого проведена Міністерством охорони здоров'я України, як Генеральним замовником, за рахунок цільових коштів на забезпечення реалізації заходів Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету, відповідно до Специфікації 1, що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною. Специфікація повинна містити вказівку на найменування товару, форму випуску, дозування, фасування, виробника, одиницю виміру, загальну кількість товару, ціну за одиницю товару, загальну вартість.
2. Ціна Договору
2.1. Загальна вартість товару, що постачається, визначається у Специфікації 1, що додається до цього Договору і які є його невід'ємною частиною.
2.2. Валютою Договору є гривня України. Загальна сума цього Договору складає _____________(без або в т.ч. ПДВ).
2.3. Загальні обсяги та сума Договору підлягає зменшенню у разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення показників Державного бюджету України на 2006 рік.
3. Умови та порядок розрахунків
3.1. Розпорядник здійснює попередню оплату на рахунок Постачальника у розмірі 100% від вартості лікарських засобів, які постачаються згідно Специфікації.
3.2. Датою платежу є день перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника.
4. Порядок та строк поставки
4.1. Постачальник постачає митно очищені товари на умовах поставки (Інкотермс-2000) DDP - склад Розпорядника за адресою _________ відповідно до перерахованих коштів. При цьому Постачальник надає Розпоряднику видаткову накладну, податкову накладну, реєстр лікарських засобів з відповідними сертифікатами.
4.2. Термін поставки товару на суму попередньої оплати пропонується учасником, але не більш ніж 30 календарних днів з дня зарахування попередньої оплати на розрахунковий рахунок Постачальника.
5. Приймання-передача товару
5.1. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно п. 6 цього Договору.
Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною, яка підписується матеріально-відповідальними особами кожної із сторін. В накладній обов'язково зазначається: торговельна назва, дозування, лікарська форма, фасування, номери серії, кількість, назва виробника, ціна за одиницю товару та загальна вартість поставки.
5.2. У разі виявлення недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару.
У разі виявлення некомплектності товару, поставки товару, що не відповідає за торговельною назвою, дозуванням, формою випуску або фасуванням цього Договору або товаросупровідним документам складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення товару Постачальнику.
У разі виявлення лікарських засобів, якість яка не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість (п. 6 цього Договору) уповноваженою особою Розпорядника складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення серії постачальнику.
Про виявлені порушення цього договору щодо кількості та якості товару Розпорядник письмово повідомляє Постачальника згідно п. 9 цього Договору.
5.3. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки товару вважається дата його надходження у кількості та якості, що відповідають вимогам цього Договору до місця призначення, зазначеного у п. 4.1 цього Договору, та прийняття його Розпорядником відповідно до п. 5.1 цього Договору.
6. Якість товару
6.1. Постачальник гарантує якість товарів, що постачаються. Товар повинен бути зареєстрований в Україні. Розпорядник перевіряє наявність сертифікату якості виробника, який підтверджує проведення контролю якості лікарського засобу виробником у повному обсязі.
6.2. Товар, що закуповується повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення, інструкції на державній мові, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами, щодо кількості, дозування, номерів серій, термінів придатності, найменування, лікарської форми, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданої виробником.
6.3. При зберіганні і доставці товару до місця призначення повинен витримуватись необхідний для даного товару температурний режим. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці.
6.4. Постачальник гарантує якість товару, що закуповується Розпорядником за цим Договором. Термін придатності медикаментів повинен складати на момент поставки не менше як 75% терміну від встановленого інструкцією. Термін придатності діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару.
6.5. Якщо протягом терміну придатності товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
6.6. Гарантія Постачальника не поширюється на загибель, пошкодження або інші дефекти товару, що виникли унаслідок невірного або недбалого зберігання та користування товаром споживачем.
7. Пакування та маркування
7.1. Упаковка, у якій відвантажується товар, та умови транспортування повинні відповідати характеру товару, забезпечувати цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару.
7.2. Маркування повинно бути виконано у відповідності з діючими нормативними документами з обов'язковою інформацією на зрозумілій споживачеві мові (українська/російська).
7.3. Кожна вторинна упаковка повинна мати інструкцію державною мовою затверджену в установленому порядку.
8. Забезпечення виконання договору
8.1. Постачальник надає забезпечення виконання цього Договору у формі банківської гарантії, або депозиту, у розмірі 15% від загальної вартості товару. Лист - банківська гарантія повинен свідчити про безумовний обов'язок банку виплатити Розпоряднику суму забезпечення виконання Договору при невиконанні або неналежному виконанні зобов'язань по Договору. Банківська гарантія, що підтверджує надання забезпечення виконання Договору про закупівлю, повинна бути дійсною впродовж дії Договору про закупівлю.
8.2. Розпорядник має право обернути забезпечення виконання Договору на свою користь в разі повного або часткового невиконання Постачальником своїх зобов'язань за цим Договором.
8.3. Внесення забезпечення виконання Договору або його обернення на користь Розпорядника не припиняє виконання зобов'язань Постачальника за цим Договором.
8.4. Договірне забезпечення повертається Постачальнику не пізніше 10 днів після підписання акту про виконання Договору згідно п. 3.4.
9. Відповідальність сторін
9.1. У випадку затримки поставки понад термін, встановлений пп. 4.2. цього Договору (в тому числі з причин, якщо поставку не було прийнято Розпорядником з підстав, зазначених у п. 5.2. цього Договору), Постачальник сплачує Розпоряднику пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості недопоставленого товару за кожний день прострочення.
9.2. Претензії по кількості заявляються та приймаються в письмовій формі (в тому числі і у формі телеграфних, факсимільних або електронних повідомлень) протягом 20 (двадцяти) днів з дати підписання відповідного Акту згідно п. 5.2. цього Договору.
9.3. Постачальник повинен дати відповідь на таку претензію не пізніше 5 робочих днів з дати її отримання. В разі, якщо відповідь на претензію не отримана протягом 5 робочих днів з дати отримання претензії, ця претензія вважається такою, що визнана.
9.4. Датою отримання претензії/відповіді на претензію вважатиметься дата, зазначена в документі організації поштового чи електронного зв'язку про вручення/отримання адресатом претензії/відповіді на претензію, або в разі відмови адресата отримати претензію/відповідь на претензію - дата п'ятого робочого дня з дати документа організації поштового чи електронного зв'язку, який засвідчує відправлення претензії/відповіді на претензію адресату.
9.5. Претензії по якості приймаються протягом терміну придатності товару.
9.6. При наявності визнаних претензій:
по кількості - Постачальник повинен провести допоставку відповідної недопоставленої кількості товарів протягом 30 діб з дня визнання претензії;
по якості - Постачальник повинен провести допоставку відповідної кількості товарів, які визнані такими, що мають неналежну якість протягом 30 діб з дня визнання претензії та сплатити штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів.
9.7. Сплата штрафних санкцій не звільняє Постачальника від обов'язку поставити товар відповідно до умов Договору.
9.8. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов'язань за цим Договором та від обов'язку відшкодувати збитки. Збитки, заподіяні невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов'язань за Договором відшкодовуються винною стороною, при цьому суми сплачених штрафних санкцій не зменшують суми, які сплачуються як відшкодування заподіяних збитків.
9.9. У випадку відсутності або припинення фінансування Розпорядник не несе ніякої майнової відповідальності перед Постачальником.
9.10. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством.
10. Випадки звільнення від відповідальності (форс-мажор)
10.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання будь-якого із положень цього Договору, якщо це невиконання є наслідком причин, що знаходяться поза контролем Сторони, подібних стихійному лиху, воєнним діям, торговому ембарго, втручанням з боку влади, громадським безпорядкам (далі "форс-мажор").
10.2. Настання форс-мажорних обставин призупиняє дію Договору. Після усунення цих обставин термін дії Договору автоматично продовжується.
10.3. Якщо дія форс-мажорних обставин триває понад 6 (шість) місяців, то кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в частині не поставлених товарів без обов'язку відшкодування збитків іншій Стороні.
10.4. Строк дії форс-мажорних обставин підтверджується компетентними органами України.
10.5. Сторони інформують одна одну про настання форс-мажорних обставин.
11. Порядок врегулювання спорів
11.1. Всі спори, які можуть виникнути із Договору чи з приводу Договору Сторони будуть вирішувати шляхом переговорів та прийняття відповідних рішень.
11.2. В тому випадку, що Сторони не можуть самостійно дійти згоди, кожна із Сторін має право передати спір на розгляд господарського суду.
12. Строк дії Договору
12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2006.
12.2. Усі додатки до Договору набувають чинності з моменту їх підписання повноважними представниками сторін та діють на протязі строку дії Договору, якщо сторонами не встановлено інше.
13. Інші умови
13.1. Постачальник зобов'язується надати Розпоряднику до підписання цього Договору завірені копії таких документів: копію тендерної документації, ліцензія на виробництво та право здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами; документ, що засвідчує країну-виробника товару; свідоцтво про реєстрацію в Україні; Статут; установчий договір; свідоцтво про державну реєстрацію підприємства; довідка про присвоєння ЄДРПОУ; повідомлення банку про відкриття рахунку; копію свідоцтва платника податку на додану вартість, інструкцію з медичного використання товару, затвердженою в МОЗ України, інші документи, передбачені цим Договором.
14. Заключні положення
14.1. Цей Договір може бути достроково припинений за згодою Сторін.
14.2. Цей Договір може бути достроково розірваний у випадках, передбачених діючим законодавством України.
14.3. Кількість товару, що є предметом Договору, може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та можливості поставки згідно з взаємоузгодженим графіком.
14.4. Жодна із Сторін не має права передавати свої зобов'язання за цим Договором іншій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони.
14.5. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
14.6. Всі зміни, доповнення, уточнення, а так само угоди щодо розірвання Договору дійсні у тому випадку, якщо вони викладені у письмовій формі у вигляді додаткових угод і підписані уповноваженими представниками Сторін. До додаткової угоди до Договору прирівнюється обмін сторонами листами, телеграмами, факсимільними повідомленнями, телексами з наступним письмовим підтвердженням, засвідченим підписом і печаткою.
14.7. Цей Договір складено українською мовою у трьох примірниках, по одному для кожної із Сторін.
15. Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін
* - Можливим є укладання 3-стороннього договору, сторонами якого є:
Розпорядник - Головні управління (управління) охорони здоров'я обласних (міських) державних адміністрацій, Міністерство охорони здоров'я АР Крим.
Одержувач - заклади охорони здоров'я, які отримують товар відповідно до розподілу, що здійснюється Розпорядниками.
Постачальник - переможець процедури торгів, проведеної МОЗ на засадах Міжвідомчої координації.
Примітка. Обов'язковим додатком до договору повинен бути графік поставки.