• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про забезпечення регіонів України препаратами інсуліну та їх аналогами

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Форма типового документа, Перелік від 01.11.2006 № 719
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік
  • Дата: 01.11.2006
  • Номер: 719
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Перелік
  • Дата: 01.11.2006
  • Номер: 719
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2006 N 719
Про забезпечення регіонів України препаратами інсуліну та їх аналогами
Відповідно до статті 53 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рік", постанови Кабінету Міністрів України від 24.01.2006 N 46 "Про закупівлю товарів для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету, а також інформатизації і комп'ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів", постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2006 р. N 274 "Про затвердження Порядку використання у 2006 році цільових коштів для проведення заходів з виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету", з метою виконання Комплексної програми "Цукровий діабет" та негайного вирішення питання стосовно закупівлі препаратів інсуліну
НАКАЗУЮ:
1. Довести до відома перелік препаратів інсуліну та їх аналогів у кількісному та вартісному вимірі (додається).
2. Рекомендувати форму договору про закупівлю препаратів інсуліну та їх аналогів між замовником та постачальником (додається).
3. Міністру Автономної Республіки Крим, начальникам Головних управлінь охорони здоров'я Дніпропетровської, Львівської та Харківської, Головного управління охорони здоров'я та медицини катастроф Черкаської, управління охорони здоров'я та курортів Вінницької, управління охорони здоров'я та медицини катастроф Одеської, управлінь охорони здоров'я обласних державних адміністрацій, Головного управління охорони здоров'я та медичного забезпечення Київської та управління охорони здоров'я Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Укласти договори про закупівлю препаратів інсуліну та їх аналогів з ЗАТ "Медфарком-Центр", як переможцем торгів (протокол Постійного тендерного комітету МОЗ України від 30.10.2006 р. N 53), на підставі переліку, що додається.
3.2. Доповісти МОЗ України про виконання п. 3.1 у тижневий термін.
3.3. Розподілити закуплені препарати інсуліну та їх аналоги відповідно до потреб лікувально-профілактичних закладів.
3.4. Подавати до Департаменту економіки, фінансових та майнових відносин звіти про отримання та використання препаратів інсуліну та їх аналогів за формами, відповідно до наказу МОЗ України від 26 липня 2004 року N 373 "Про удосконалення організації роботи щодо використання товарів і предметів централізованого постачання".
3.5. Забезпечити персональну відповідальність за розподілом препаратів інсуліну та їх аналогів по закладах, контроль за збереженням та раціональним використанням.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Гайдаєва Ю.О.
Перший заступник Міністра О.М.Орда
Додаток
ПЕРЕЛІК
препаратів інсулінів та аналогів інсуліну для дітей, підлітків та вагітних, хворих на цукровий діабет, на 2006 рік
ОбластіАналог
ультракороткої
дії Ново Рапід
Пенфіл, 3 мл
Короткої дії
Актрапід НМ
Пенфіл, 3 мл
Середньої дії
Протафан
Пенфіл, 3 мл
Суміш інсулінів
Мікстард
30 Пенфіл, 3 мл
Аналог суміші
інсулінів
Ново Мікс
30 Пенфіл, 3 мл
Всього
коштів
Карт-
риджів
(штук)
Кошти
(грн.)
Карт-
риджів
(штук)
Кошти
(грн.)
Карт-
риджів
(штук)
Кошти
(грн.)
Карт-
риджів
(штук)
Кошти
(грн.)
Карт-
риджів
(штук)
Кошти
(грн.)
(грн.)
1.АР Крим1004074,00324099046,8000,0050015285,0026614356,02132761,82
2.Вінницька147059887,8060018342,00236072145,201003057,0000,00153432,00
3.Волинська00,0070021399,00168051357,601003057,0000,0075813,60
4.Дніпропетровська185075369,005360163855,204000122280,003009171,00452428,65373103,85
5.Донецька75030555,004840147958,805450166606,501504585,501508095,50357801,30
6.Житомирська1807333,2084025678,80300091710,001003057,0000,00127779,00
7.Закарпатська1556314,70240073368,00184056248,8040012228,0000,00148159,50
8.Запорізька130052962,003960121057,20254077647,801003057,0000,00254724,00
9.Івано-Франківська58023629,2048014673,60300091710,001003057,00904857,30137927,10
10.Київська50020370,00108033015,60280085596,001604891,2000,00143872,80
11.Кіровоградська55022407,00240073368,00260079482,00501528,5000,00176785,50
12.Луганська105042777,003820116777,404900149793,001003057,00603238,20315642,60
13.Львівська3040123849,6035010699,504500137565,002407336,80623346,14282797,04
14.Миколаївська25010185,0046014062,202307031,10501528,5000,0032806,80
15.Одеська2860116516,40260079482,004950151321,503209782,401005397,00362499,30
16.Полтавська57023221,8080024456,00298091098,601003057,001246692,28148525,68
17.Рівненська41016703,4040012228,00109033321,301003057,0000,0065309,70
18.Сумська48019555,2076023233,20147044937,901003057,0000,0090783,30
19.Тернопільська60024444,0084025678,80199560987,151003057,0018971,46115138,41
20.Харківська110044814,00200061140,003009171,001003057,001005397,00123579,00
21.Херсонська101041147,4040012228,00180055026,00501528,50904857,30114787,20
22.Хмельницька2008148,00151046160,70110033627,003209782,4000,0097718,10
23.Черкаська2108555,4050015285,0093028430,10501528,5000,0053799,00
24.Чернівецька1606518,4039011922,3000,00952904,15502698,5024043,35
25.Чернігівська1506111,0050015285,001705196,90501528,5000,0028121,40
26.м. Київ110044814,002507642,50702139,9000,0050026985,0081581,40
27.м. Севастополь35014259,0050015285,0045013756,50501528,50603238,2048067,20
ВСЬОГО20975854521,50419801283328,60562051718186,853885118764,45171592558,554067359,95
Директор Департаменту
організації та розвитку
медичної допомоги населенню


Р.О.Моісеєнко
Додаток
ДОГОВІР N _______
м. ___________ "___" ____________ 2006 р.
__________________, в особі директора _________________, який діє на підставі Статуту, в подальшому назване "Постачальник", з одного боку, та ___________________, надалі - "Розпорядник", в особі _______________, який діє на підставі Положення, з другого боку, уклали цей Договір про наступне.
1. Предмет Договору
1.1. Відповідно до умов цього Договору Постачальник зобов'язується поставити, Розпорядник - оплатити Постачальнику та прийняти товар, процедура закупівлі якого проведена Міністерством охорони здоров'я України, як Генеральним замовником, за рахунок цільових коштів на забезпечення реалізації заходів Комплексної програми "Цукровий діабет" і лікування нецукрового діабету, відповідно до Специфікації 1, що додається до цього Договору і є його невід'ємною частиною. Специфікація повинна містити вказівку на найменування товару, форму випуску, дозування, фасування, виробника, одиницю виміру, загальну кількість товару, ціну за одиницю товару, загальну вартість.
2. Ціна Договору
2.1. Загальна вартість товару, що постачається, визначається у Специфікації 1, що додається до цього Договору і яка є його невід'ємною частиною.
2.2. Валютою Договору є гривня України. Загальна сума цього Договору складає _____________ (без або в т. ч. ПДВ).
2.3. Загальні обсяги та сума Договору підлягають зменшенню у разі зменшення бюджетних призначень під час уточнення показників Державного бюджету України на 2006 рік.
3. Умови та порядок розрахунків
3.1. Розпорядник здійснює попередню оплату на рахунок Постачальника у розмірі 100% від вартості лікарських засобів, які постачаються згідно Специфікації.
3.2. Датою платежу є день перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника.
4. Порядок та строк поставки
4.1. Постачальник постачає митно очищені товари на умовах поставки (Інкотермс-2000) DDP - склад Розпорядника за адресою ___________ відповідно до перерахованих коштів. При цьому Постачальник надає Розпоряднику видаткову накладну, податкову накладну, реєстр лікарських засобів з відповідними сертифікатами.
4.2. Термін поставки товару на суму попередньої оплати пропонується учасником, але не більш ніж 30 календарних днів з дня зарахування попередньої оплати на розрахунковий рахунок Постачальника.
5. Приймання-передача товару
5.1. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно п. 6 цього Договору.
Приймання-передача товару оформлюється видатковою накладною, яка підписується матеріально-відповідальними особами кожної із сторін. В накладній обов'язково зазначається: торговельна назва, дозування, лікарська форма, фасування, номери серії, кількість, назва виробника, ціна за одиницю товару та загальна вартість поставки.
5.2. У разі виявлення недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару.
У разі виявлення некомплектності товару, поставки товару, що не відповідає за торговельною назвою, дозуванням, формою випуску або фасуванням цього Договору або товаросупровідним документам складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару, який є підставою для повернення товару Постачальнику.
У разі виявлення лікарських засобів, якість яких не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість (п. 6 цього Договору), уповноваженою особою Розпорядника складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення серії постачальнику.
Про виявлені порушення цього договору щодо кількості та якості товару Розпорядник письмово повідомляє Постачальника згідно п. 9 цього Договору.
5.3. Датою виконання Постачальником зобов'язань щодо поставки товару вважається дата його надходження у кількості та якості, що відповідають вимогам цього Договору, до місця призначення, зазначеного у п. 4.1 цього Договору, та прийняття його Розпорядником відповідно до п. 5.1 цього Договору.
6. Якість товару
6.1. Постачальник гарантує якість товарів, що постачаються. Товар повинен бути зареєстрований в Україні. Розпорядник перевіряє наявність сертифіката якості виробника, який підтверджує проведення контролю якості лікарського засобу виробником у повному обсязі.
6.2. Товар, що закуповується повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення, інструкції на державній мові, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами, щодо кількості, дозування, номерів серій, термінів придатності, найменування, лікарської форми, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданої виробником.
6.3. При зберіганні і доставці товару до місця призначення повинен витримуватись необхідний для даного товару температурний режим. Повідомлення про необхідний температурний режим повинно бути нанесено на упаковці.
6.4. Постачальник гарантує якість товару, що закуповується Розпорядником за цим Договором. Термін придатності медикаментів повинен складати на момент поставки не менше як 75% терміну від встановленого інструкцією. Термін придатності діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару.
6.5. Якщо протягом терміну придатності товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов'язаний замінити дефектний товар. Всі витрати, пов'язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
6.6. Гарантія Постачальника не поширюється на загибель, пошкодження або інші дефекти товару, що виникли унаслідок невірного або недбалого зберігання та користування товаром споживачем.
7. Пакування та маркування
7.1. Упаковка, у якій відвантажується товар, та умови транспортування повинні відповідати характеру товару, забезпечувати цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки товару.
7.2. Маркування повинно бути виконано у відповідності з діючими нормативними документами з обов'язковою інформацією на зрозумілій споживачеві мові (українська/російська).
7.3. Кожна вторинна упаковка повинна мати інструкцію державною мовою, затверджену в установленому порядку.
8. Забезпечення виконання Договору
8.1. Постачальник надає забезпечення виконання цього Договору у формі банківської гарантії, або депозиту, у розмірі 15% від загальної вартості товару. Лист - банківська гарантія повинен свідчити про безумовний обов'язок банку виплатити Розпоряднику суму забезпечення виконання Договору при невиконанні або неналежному виконанні зобов'язань по Договору. Банківська гарантія, що підтверджує надання забезпечення виконання Договору про закупівлю, повинна бути дійсною впродовж дії Договору про закупівлю.
8.2. Розпорядник має право обернути забезпечення виконання Договору на свою користь в разі повного або часткового невиконання Постачальником своїх зобов'язань за цим Договором.
8.3. Внесення забезпечення виконання Договору або його обернення на користь Розпорядника не припиняє виконання зобов'язань Постачальника за цим Договором.
8.4. Договірне забезпечення повертається Постачальнику не пізніше 10 днів після підписання акта про виконання Договору згідно п. 3.4.
9. Відповідальність сторін
9.1. У випадку затримки поставки понад термін, встановлений пп. 4.2 цього Договору (в тому числі з причин, якщо поставку не було прийнято Розпорядником з підстав, зазначених у п. 5.2 цього Договору), Постачальник сплачує Розпоряднику пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості недопоставленого товару за кожний день прострочення.
9.2. Претензії по кількості заявляються та приймаються в письмовій формі (в тому числі і у формі телеграфних, факсимільних або електронних повідомлень) протягом 20 (двадцяти) днів з дати підписання відповідного Акта згідно п. 5.2 цього Договору.
9.3. Постачальник повинен дати відповідь на таку претензію не пізніше 5 робочих днів з дати її отримання. В разі, якщо відповідь на претензію не отримана протягом 5 робочих днів з дати отримання претензії, ця претензія вважається такою, що визнана.
9.4. Датою отримання претензії/відповіді на претензію вважатиметься дата, зазначена в документі організації поштового чи електронного зв'язку про вручення/отримання адресатом претензії/відповіді на претензію, або в разі відмови адресата отримати претензію/відповідь на претензію - дата п'ятого робочого дня з дати документа організації поштового чи електронного зв'язку, який засвідчує відправлення претензії/відповіді на претензію адресату.
9.5. Претензії по якості приймаються протягом терміну придатності товару.
9.6. При наявності визнаних претензій:
по кількості - Постачальник повинен провести допоставку відповідної недопоставленої кількості товарів протягом 30 діб з дня визнання претензії;
по якості - Постачальник повинен провести допоставку відповідної кількості товарів, які визнані такими, що мають неналежну якість, протягом 30 діб з дня визнання претензії та сплатити штраф у розмірі 20% вартості неякісних товарів.
9.7. Сплата штрафних санкцій не звільняє Постачальника від обов'язку поставити товар відповідно до умов Договору.
9.8. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторону, яка їх сплатила, від виконання зобов'язань за цим Договором та від обов'язку відшкодувати збитки. Збитки, заподіяні невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов'язань за Договором відшкодовуються винною стороною, при цьому суми сплачених штрафних санкцій не зменшують суми, які сплачуються як відшкодування заподіяних збитків.
9.9. У випадку відсутності або припинення фінансування Розпорядник не несе ніякої майнової відповідальності перед Постачальником.
9.10. У випадках, не передбачених цим Договором, сторони несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством.
10. Випадки звільнення від відповідальності (форс-мажор)
10.1. Жодна із Сторін не несе відповідальності за невиконання будь-якого із положень цього Договору, якщо це невиконання є наслідком причин, що знаходяться поза контролем Сторони, подібних стихійному лиху, воєнним діям, торговому ембарго, втручанням з боку влади, громадським безпорядкам (далі - "форс-мажор").
10.2. Настання форс-мажорних обставин призупиняє дію Договору. Після усунення цих обставин термін дії Договору автоматично продовжується.
10.3. Якщо дія форс-мажорних обставин триває понад 6 (шість) місяців, то кожна із Сторін має право розірвати цей Договір в частині непоставлених товарів без обов'язку відшкодування збитків іншій Стороні.
10.4. Строк дії форс-мажорних обставин підтверджується компетентними органами України.
10.5. Сторони інформують одна одну про настання форс-мажорних обставин.
11. Порядок врегулювання спорів
11.1. Всі спори, які можуть виникнути із Договору чи з приводу Договору, Сторони будуть вирішувати шляхом переговорів та прийняття відповідних рішень.
11.2. В тому випадку, що Сторони не можуть самостійно дійти згоди, кожна із Сторін має право передати спір на розгляд господарського суду.
12. Строк дії Договору
12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2006.
12.2. Усі додатки до Договору набувають чинності з моменту їх підписання повноважними представниками сторін та діють на протязі строку дії Договору, якщо сторонами не встановлено інше.
13. Інші умови
13.1. Постачальник зобов'язується надати Розпоряднику до підписання цього Договору завірені копії таких документів: копію тендерної документації, ліцензія на виробництво та право здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами; документ, що засвідчує країну-виробника товару; свідоцтво про реєстрацію в Україні; Статут; установчий договір; свідоцтво про державну реєстрацію підприємства; довідку про присвоєння ЄДРПОУ; повідомлення банку про відкриття рахунку; копію свідоцтва платника податку на додану вартість, інструкцію з медичного використання товару, затверджену в МОЗ України, інші документи, передбачені цим Договором.
14. Заключні положення
14.1. Цей Договір може бути достроково припинений за згодою Сторін.
14.2. Цей Договір може бути достроково розірваний у випадках, передбачених діючим законодавством України.
14.3. Кількість товару, що є предметом Договору, може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та можливості поставки згідно з взаємоузгодженим графіком.
14.4. Жодна із Сторін не має права передавати свої зобов'язання за цим Договором іншій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони.
14.5. Цей Договір може бути змінено та доповнено за згодою сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
14.6. Всі зміни, доповнення, уточнення, а так само угоди щодо розірвання Договору дійсні у тому випадку, якщо вони викладені у письмовій формі у вигляді додаткових угод і підписані уповноваженими представниками Сторін. До додаткової угоди до Договору прирівнюється обмін сторонами листами, телеграмами, факсимільними повідомленнями, телексами з наступним письмовим підтвердженням, засвідченим підписом і печаткою.
14.7. Цей Договір складено українською мовою у трьох примірниках, по одному для кожної із Сторін.
15. Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін
* - Можливим є укладання 3-стороннього договору, сторонами якого є:
Розпорядник - Головні управління (управління) охорони здоров'я обласних (міських) державних адміністрацій, Міністерство охорони здоров'я АР Крим.
Одержувач - заклади охорони здоров'я, які отримують товар відповідно до розподілу, що здійснюється Розпорядниками.
Постачальник - переможець процедури торгів, проведеної МОЗ на засадах Міжвідомчої координації.
Примітка. Обов'язковим додатком до договору повинен бути графік поставки.