МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.09.2014 № 679 |
Про утворення Спільної групи з моніторингу програми секторальної бюджетної підтримки "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України"
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства енергетики та вугільної промисловості № 775 від 29.11.2016 № 463 від 06.07.2017 )
Відповідно до Угоди про фінансування програми секторальної бюджетної підтримки "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України", укладеної між Урядом України та Європейським Союзом, та розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.12.2013 № 1020-р "Про підписання Угоди про фінансування програми "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України", з метою належного виконання зазначеної програми
НАКАЗУЮ:
1. Утворити Спільну групу з моніторингу програми секторальної бюджетної підтримки "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України" (далі - СГМ) у складі згідно з додатком 1.
2. Затвердити Положення про СГМ згідно з додатком 2.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр | Ю. Продан |
Додаток 1
до наказу Міненерговугілля
29.09.2014 № 679
(у редакції наказу Міненерговугілля
від 06.07.2017 № 463
)
СКЛАД
Спільної групи з моніторингу програми секторальної бюджетної підтримки "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України"
( Додаток 1 в редакції Наказів Міністерства енергетики та вугільної промисловості № 775 від 29.11.2016, № 463 від 06.07.2017 )
Додаток 2
до наказу Міненерговугілля
29.09.2014 № 679
ПОЛОЖЕННЯ
про Спільну групу моніторингу програми секторальної бюджетної підтримки "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України"
1. Поняття, що вживаються у цьому положенні, мають таке значення:
секторальна бюджетна підтримка - спосіб реалізації програм допомоги ЄС, за якого фінансові ресурси, надані ЄС на безоплатній та безповоротній основі, переказуються до Державного бюджету України з метою їх подальшого використання згідно з бюджетним законодавством України для фінансування заходів з реформування узгодженого з ЄС сектору реалізації державної політики України;
програма "Продовження підтримки реалізації Енергетичної стратегії України" (далі - Програма) - документ, який є невід'ємною частиною Угоди про фінансування програми секторальної бюджетної підтримки, укладеної між Урядом України та ЄС;
моніторинг Програми - діяльність, що передбачає спостереження, збирання, обробку, аналіз та узагальнення інформації стосовно виконання Програми з метою оцінки перебігу реалізації державної політики України в паливно-енергетичному комплексі;
індикатори бюджетної підтримки (далі - Індикатори) - показники та/або критерії, що є невід'ємною частиною Програми, за допомогою яких визначається прогрес у досягненні цілей, визначених цією Програмою для кожного року або для одного року порівняно з іншим роком, оцінка результативності яких є передумовою прийняття ЄС рішення про надання подальшого фінансування.
2. Спільна група моніторингу Програми (далі - СГМ) є координаційним органом, утвореним на період виконання Програми з метою забезпечення моніторингу виконання Індикаторів та координації діяльності усіх залучених міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, установ та організацій для належного виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми.
3. До складу СГМ входять представники України (далі - Українська частина) та представники Європейського Союзу, які приймають участь у засіданнях СГМ на підставі офіційного запрошення Міненерговугілля.
4. Українська частина СГМ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, положеннями відповідної Програми, а також цим положенням.
5. Основними завданнями СГМ є:
моніторинг та контроль за реалізацією Програми шляхом визначення ступеня виконання Індикаторів;
підготовка та розгляд пропозицій щодо виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми;
підготовка рекомендацій та пропозицій щодо усунення недоліків та розв'язання проблемних питань, що стримують виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми;
підготовка висновків та схвалення проектів звітів щодо оцінки фактичного виконання Індикаторів та досягнення очікуваних результатів Програми для подальшої передачі до Європейської Комісії.
6. СГМ відповідно до покладених на неї завдань має право:
проводити аналіз ефективності заходів з досягнення належного рівня виконання Індикаторів та очікуваних результатів Програми;
утворювати в разі потреби тимчасові експертні та робочі групи і залучати в установленому порядку до участі в них працівників міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками);
вносити пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності заходів, спрямованих на досягнення належного рівня виконання Індикаторів та очікуваних результатів Програми;
отримувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання завдань Програми.
7. Формою роботи СГМ є засідання, які скликаються її головою в разі потреби, але не рідше ніж два рази на рік.
8. Засідання СГМ проводить її голова, а в разі його відсутності - заступник голови.
Голова СГМ:
здійснює керівництво діяльністю СГМ, несе відповідальність за виконання покладених на неї завдань;
бере участь у підготовці питань до розгляду на засіданні СГМ та визначає порядок денний засідання;
за необхідністю створює міжвідомчі робочі групи, тимчасові експертні та робочі групи для проведення моніторингу виконання окремих завдань та підтримки процесу досягнення показників Програми.
9. Засідання СГМ вважається правомочним, якщо на ньому присутні більш як дві третини її членів.
10. Пропозиції та рекомендації СГМ вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як дві третини присутніх на засіданні членів української частини СГМ.
Пропозиції та рекомендації СГМ фіксуються у протоколі, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається усім членам СГМ та Кабінетові Міністрів України.
Член СГМ, який не підтримує пропозицій (рекомендацій), може викласти у письмовій формі окрему думку, що додається до протоколу засідання.
11. Пропозиції та рекомендації СГМ можуть бути реалізовані шляхом прийняття Кабінетом Міністрів України рішення, проект якого вноситься Міненерговугілля.
У випадках, передбачених законом, рішення СГМ є обов'язковим для виконання центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами та організаціями.
12. Організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності СГМ здійснює Департамент стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики.
Директор Департаменту стратегії розвитку ПЕК та інвестиційної політики | С. Кузнєцов |
( Текст взято з сайту Міненерговугілля України http://mpe.kmu.gov.ua )