• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про кошторис витрат ДП "Енергоринок"

Національна комісія регулювання електроенергетики України  | Постанова, Кошторис від 01.06.2001 № 596
Реквізити
  • Видавник: Національна комісія регулювання електроенергетики України
  • Тип: Постанова, Кошторис
  • Дата: 01.06.2001
  • Номер: 596
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національна комісія регулювання електроенергетики України
  • Тип: Постанова, Кошторис
  • Дата: 01.06.2001
  • Номер: 596
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
N 596 від 01.06.2001
Про кошторис витрат ДП "Енергоринок"
Згідно з повноваженнями, наданими Указом Президента України від 21 квітня 1998 року N 335 "Питання Національної комісії регулювання електроенергетики України", Законом України "Про електроенергетику", Договором між членами Оптового ринку електричної енергії України, "Інструкцією про порядок використання коштів Оптового ринку електричної енергії України", Умовами та Правилами здійснення підприємницької діяльності з оптового постачання електричної енергії (п. 3.9), а також "Тимчасовими умовами функціонування оптового ринку електричної енергії", затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 листопада 1999 року N 2043 і рішенням Ради ринку від 22 березня 2001 року (п.4.1 Протоколу N 4), Національна комісія регулювання електроенергетики України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
Затвердити на червень 2001 року кошторис ДП "Енергоринок" по доходам та видаткам у сумі 1479 тис. грн., в тому числі по доходу від продажу електричної енергії за оптовим тарифом в сумі 1419 тис. грн. згідно з додатком.
Голова Комісії Ю.Продан
Додаток
до постанови НКРЕ
від 01.06.2001 N 596
КОШТОРИС
ДП "Енергоринок" на червень 2001 року
------------------------------------------------------------------
| N п/п | Статті | Сума на |
| | | червень, |
| | | тис. грн. |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 1.|Доходи в тому числі: | 1479 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 1.1|За рахунок надбавки до ОРЦ (оптової | 1419 |
| |ринкової ціни) | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 1.2|Інші надходження* | 60 |
| |в тому числі: | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 1.2.1|Надання платних послуг ОЩБУ | 60 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.|Видатки | 1479,0 |
| |в тому числі: | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.1.|На оплату праці в тому числі винагорода за| 174,0 50,0 |
| |підсумками 2000 р. | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| |Чисельність персоналу (осіб) | 140 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.2|Відрахування на пенсійне забезпечення | 55,7 |
| |(32%) | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.3|Відрахування на соц. страхування (5,5 %) | 9,6 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.4|На ремонт приміщення | 150,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.5|Послуги банків | 500,0 |
| |в тому числі: | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.5.1|реструктур. заб-ть ПІБу | 70,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.5.2|кредиторська заборгованість по ОЩБ за | 60,0 |
| |травень | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.6|Юридичні та аудиторські послуги | 108,8 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.7|Створення власної локальної комп'ютерної | 225,0 |
| |мережі | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8|Інші господарчі витрати, всього: | 152,9 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.1|послуги автотранспорту | 21,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.2|відрахування профкому | 30,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.3|підготовка кадрів | 0,5 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.4|витрати на відрядження | 5,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.5|канцтовари | 2,3 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.6|поштово-телеграфні витрати | 0,5 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.7|інформаційне забезпечення | 8,6 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.8|послуги зв'язку | 11,3 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.9|матеріали та запчастини | 3,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.10|витрати на ремонтне обслуговування | 2,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.11|послуги нотаріуса | 0,5 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.12|господарчі витрати | 1,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.13|витрати на проведення зборів та засідань | 1,0 |
| |Ради ОРЕ | |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.14|державне мито | 5,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.15|комунальний податок | 0,2 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.16|комунальні платежі | 5,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.17|витрати за експортно-імпортні операції | 7,0 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.18|податок на землю | 0,5 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.19|програмне забезпечення | 15,5 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.20|придбання меблів та інвентарю | 8 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.8.21|придбання оргтехніки | 25 |
|--------+------------------------------------------+------------|
| 2.9|Податок на прибуток (пункти 2.5.1; 2.7; | 103,1 |
| |2.8.19 - 2.8.21) | |
------------------------------------------------------------------
* Примітка: якщо інші надходження в червні 2001 року фактично перевищуватимуть затверджені даною постановою, то ці надходження переходять на наступний місяць і в наступному місяці ці кошти враховуються як інші надходження.
Заступник начальника Управління енергоринку Бойко В.Х.