• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Тимчасового регламенту Фонду державного майна України

Фонд державного майна України  | Наказ від 13.04.2007 № 587
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 13.04.2007
  • Номер: 587
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 13.04.2007
  • Номер: 587
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.04.2007 N 587
Про внесення змін до Тимчасового регламенту Фонду державного майна України
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Фонду державного майна N 86 від 21.01.2004, до якого вносились зміни )
В зв'язку з впровадженням у Фонді системи електронного документообігу
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Тимчасового регламенту Фонду, затвердженого наказом Фонду від 21.01.2004 N 86 "Про затвердження Тимчасового регламенту Фонду державного майна України", такі зміни: до розділу II після пункту 41 частини "Організація документообігу" додати частину "Організація електронного документообігу" наступного змісту:
"42. Електронне документування діяльності Фонду державного майна України полягає у створенні та супроводжені (паперова та електронна реєстрація документів, сканування, розпізнавання та електронна розсилка поряд з паперовими документами) документів:
- вищих органів влади - постанов Верховної Ради України, указів, розпоряджень та доручень Президента України, постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, запитів та звернень народних депутатів України;
- інших вхідних документів та вхідних інформаційних документів Фонду;
- вихідних документів, наказів та розпоряджень Фонду.
43. Підставою для формування електронної версії документу є реєстрація у Фонді державного майна паперових документів, зазначених у пункті 42 Тимчасового регламенту Фонду державного майна України.
44. Електронний документ створюється шляхом внесення до системи документообігу Фонду реквізитів паперового документу та сканування паперового документу.
45. Супроводження документів від вищих органів влади здійснює відділ контролю та перевірки виконання актів і доручень Президента України, ВРУ та КМУ.
46. Супроводження вихідних документів, наказів та розпоряджень Фонду здійснює відділ обробки вихідної кореспонденції.
47. Супроводження вхідних документів та вхідних інформаційних документів Фонду здійснює відділ обробки вхідної кореспонденції.".
2. У зв'язку з внесенням додаткової частини до розділу II пункти з 42 по 76 відповідно вважати пунктами з 48 по 82.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Фонду В.Семенюк