МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про визначення відповідальних за впровадження спільного зі Світовим банком проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей"
1. Призначити:
1) заступника Міністра Ковтонюка П.А. координатором проекту "Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей" (далі - Проект);
2) Управління координації центрів реформ відповідальним структурним підрозділом з питань організації впровадження Проекту;
3) відповідальними структурні підрозділи, а саме:
Управління координації центрів реформ - за організацію впровадження першого компонента Проекту "Удосконалення надання послуг на місцевому рівні", кластерів "Розвиток електронної охорони здоров'я" і "Розбудова спроможностей" другого компонента Проекту "Зміцнення урядування МОЗ у галузі охорони здоров'я" та третього компонента Проекту "Підтримка впровадження, моніторинг і оцінювання Проекту";
Департамент економіки і фінансової політики - за впровадження кластера "Реформа системи фінансування" другого компонента Проекту;
Управління громадського здоров'я - за впровадження кластера "Громадське здоров'я" другого компонента Проекту;
Відділ прес-служби Управління організації роботи керівництва Міністерства - за впровадження кластера "Інформація і комунікація" другого компонента Проекту.
2. Керівникам структурних підрозділів, згаданих у пункті 1 цього наказу, у тижневий термін забезпечити внесення змін до Положень про відповідні структурні підрозділи та посадових інструкцій відповідальних співробітників або передбачити у проектах зазначених документів виконання функцій щодо впровадження Проекту.
3. Визначити, що керівники структурних підрозділів, відповідальних за впровадження кластерів другого та третього компонентів Проекту, забезпечують:
підготовку проектів змін до Плану заходів з реалізації Проекту та Плану закупівель;
підготовку бюджетних запитів до проекту державного бюджету на відповідний рік;
підготовку технічних завдань та технічних специфікацій на закупівлю товарів, робіт, послуг;
участь у переговорах щодо проектів договорів з постачальниками/виконавцями товарів, робіт, послуг, підготовку та супровід таких договорів;
приймання наданих послуг, виконаних робіт та поставлених товарів в рамках реалізації другого та третього компонентів Проекту та погодження відповідних актів виконаних/наданих товарів, робіт та послуг.
4. Тимчасово, до призначення керівника Управління координації центрів реформ, покласти функції з організації впровадження Проекту на Департамент фінансово-ресурсного забезпечення.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Перегінця І.Б.