• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін у додаток 7 до наказу Фонду державного майна України від 29.03.2013 № 416 "Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, які надаються Фондом державного майна України"

Фонд державного майна України  | Наказ від 22.04.2013 № 533
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 22.04.2013
  • Номер: 533
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 22.04.2013
  • Номер: 533
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.04.2013 № 533
Про внесення змін у додаток 7 до наказу Фонду державного майна України від 29.03.2013 № 416 "Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, які надаються Фондом державного майна України"
На виконання частини 1 статті 8 Закону України від 6 вересня 2012 року № 5203-VI "Про адміністративні послуги" та враховуючи службову записку Департаменту координації розробки та виконання програмних документів, оцінки та розпорядження об'єктами державної власності від 18.04.2013 № 5-78,
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до наказу Фонду державного майна України від 29.03.2013 № 416 "Про затвердження інформаційних карток адміністративних послуг, які надаються Фондом державного майна України" , виклавши додаток 7 у новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Голова ФондуО. Рябченко
Додаток 7
до наказу Фонду
29.03.2013 № 416
(у редакції наказу Фонду
від 22.04.2013 № 533)
Інформаційна картка
адміністративної послуги на розпорядження активами, що належать господарським товариствам
(назва адміністративної послуги)
Фонд державного майна України (ФДМУ)
______________________________________________________
(найменування суб'єкта надання адміністративної послуги)
Інформація про суб'єкта надання інформаційної послуги
1Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги01601, м. Київ-133, вул. Кутузова, 18/9 (3 корпус Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності)
2Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послугиПонеділок - четвер з 9-00 до 18-00 П'ятниця з 09-00 до 16-45 Перерва з 12-30 до 13-15 Субота 10-00 - 16-00
3Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги200-34-52, kor@spfu.gov.ua spfu.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4Закони України-
5Акти Кабінету Міністрів УкраїниПостанова КМУ від 11.02.2004 № 155
"Про затвердження Основних концептуальних підходів до підвищення ефективності управління корпоративними правами держави"
6Акти центральних органів виконавчої владиПоложення про затвердження порядку здійснення контролю за розпорядженням активами, що належать господарським товариствам
, затверджене наказом ФДМУ від 08.11.2005 № 2946
7Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування-
Умови отримання адміністративної послуги
8Підстава для одержання адміністративної послугиЛист-звернення з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності реалізації майна
9Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них1) протокол засідання виконавчого органу та наглядової ради щодо розгляду питань, порушених у зверненні; 2) копія документа, що підтверджує право власності на нерухоме майно, яке реалізується; 3) фінансова звітність станом на останню звітну дату; 4) інформація про вартість відчужуваного майна згідно з даними бухгалтерського обліку; 5) акт інвентаризації майна; 6) акт про технічний стан майна; 7) звіт про незалежну оцінку майна; 8) інформація виконавчого органу товариства про відсутність обмежень щодо розпорядження майном
10Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послугиПодання до Фонду повного пакета документів, визначених пунктом 9
11Платність (безоплатність) надання адміністративної послугиНа безоплатній основі
12Строк надання адміністративної послугиПісля надходження повного пакета документів та здійснення Фондом рецензії звіту про незалежну оцінку майна протягом 5 робочих днів
13Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послугиНеподання будь-якого з документів, зазначеного у п. 9; негативний висновок звіту про незалежну оцінку майна; недостовірність відомостей у документах, поданих для прийняття рішення щодо реалізації майна
14Результат надання адміністративної послугиРішення про погодження розпорядження майном
15Способи отримання відповіді (результату)Направлення рішення заявнику
16Примітка
Начальник Управління фінансового аналізу та відновлення платоспроможності В. Кальніченко