• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Комунікаційної стратегії Державного комітету телебачення і радіомовлення України на 2022-2023 роки

Державний комітет телебачення і радіомовлення України  | Наказ, Стратегія від 12.11.2021 № 526
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет телебачення і радіомовлення України
  • Тип: Наказ, Стратегія
  • Дата: 12.11.2021
  • Номер: 526
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет телебачення і радіомовлення України
  • Тип: Наказ, Стратегія
  • Дата: 12.11.2021
  • Номер: 526
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.11.2021  № 526
Про затвердження Комунікаційної стратегії Державного комітету телебачення і радіомовлення України на 2022-2023 роки
Відповідно до вимог Законів України "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації" та з метою забезпечення відкритості й прозорості у діяльності Державного комітету телебачення і радіомовлення України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Комунікаційну стратегію Державного комітету телебачення і радіомовлення України на 2022-2023 роки, що додається.
2. Сектору консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ (Божко С.М.) забезпечити реалізацію Комунікаційної стратегії.
3. Керівникам самостійних структурних підрозділів апарату Держкомтелерадіо сприяти своєчасному виконанню завдань, визначених Комунікаційною стратегією.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держкомтелерадіо Червака Б.О.

Голова

О. Наливайко
Додаток
до наказу Державного комітету
телебачення і радіомовлення України
12.11.2021  № 526
КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ
ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ НА 2022-2023 РОКИ
Держкомтелерадіо є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що бере участь у забезпеченні формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері.
Комунікаційна стратегія Державного комітету телебачення і радіомовлення України - комплексна програма дій, яка є складовою частиною процесу стратегічного планування, спрямованою на забезпечення інформаційної присутності Держкомтелерадіо в суспільстві, формування пріоритетних напрямів комунікацій з цільовими аудиторіями та реалізацію його функціональних повноважень в сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері.
Комунікаційна стратегія спрямована на покращення іміджу Держкомтелерадіо шляхом запровадження системних комунікацій, підвищення обізнаності громадськості у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері, надання об'єктивної інформації про діяльність Держкомтелерадіо, налагодження постійного діалогу з суспільством.
Передбачається, що комунікаційна стратегія активно реалізовуватиметься протягом 2022-2023 років. Завдання, визначені цією Комунікаційною стратегією, впродовж визначеного часу будуть досягнені.
Комунікаційну стратегію Державного комітету телебачення і радіомовлення України на 2022-2023 роки підготовлено на основі концепції Комунікаційної стратегії, розробленої ГО "Українська Демократія" в рамках реалізації проекту ПРООН "Підтримка комплексного реформування державної служби шляхом посилення співпраці громадянського суспільства та уряду України", що реалізовується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії, за редакцією Держкомтелерадіо.
1. Аналіз ситуації
1.1. Аналіз ситуації. SWOT-аналіз
Аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів впливу (SWOT-аналіз) має за мету виявити сильні та слабкі сторони Держкомтелерадіо як інституції, що здійснюватиме комунікаційну стратегію протягом наступних двох років, та спланувати можливості для покращення комунікативно-інформаційної складової, нівелювання загроз. Таким чином, передбачається посилення нових можливостей у роботі Держкомтелерадіо, визначення ймовірних ризиків (внутрішніх та зовнішніх) та їх усунення, використання переваг (сильних сторін) для корекції репутаційної складової органу та виконання ним своїх функцій повною мірою.
Сильні сторони:
ЦОВВ зі спеціальним статусом
Є головним ЦОВВ, що бере участь у забезпеченні формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері
Слабкі сторони:
Конкуренція щодо повноважень з МКІП та Національною радою з питань телебачення і радіомовлення
Недостатня обізнаність громадськості щодо повноважень Держкомтелерадіо
Можливості:
Проведення потужних інформаційних кампаній
Загрози:
Реорганізація органу
1.2. Комунікаційні цілі й завдання
Мета: посилення репутації Держкомтелерадіо; налагодження конструктивного діалогу між центральним органом виконавчої влади та громадськістю і ЗМІ; підвищення рівня довіри громадян до дій Держкомтелерадіо; зміцнення підтримки громадянським суспільством державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, видавничій та інформаційній сферах.
Завдання:
1. Підвищити рівень публічної обізнаності про повноваження Держкомтелерадіо.
2. Підвищити рівень публічної обізнаності про діяльність Держкомтелерадіо (здобутки).
3. Побудувати ефективну систему комунікацій Держкомтелерадіо.
2. Зміст комунікацій
2.1. Ключові аудиторії
- загальна аудиторія: Київ і регіони (включає всі цільові аудиторії);
- державні органи: Адміністрація Президента, Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України, центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування;
- потенційні партнери серед державних органів: МКІП, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, СБУ, Міністерство реінтеграції України;
- міжнародні партнери: проекти технічної допомоги, міжнародні організації;
- ЗМІ: загальнонаціональні, регіональні, місцеві;
- видавці: до видавців належать видавництва, видавничі організації та фізичні особи - підприємці, які здійснюють видавничу діяльність та книгорозповсюдження;
- громадськість: інститути громадянського суспільства, активні громадяни, експерти;
- організації, установи та підприємства, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо.
Ключові аудиторії Потреби аудиторій в комунікації Канали комунікації
Загальна аудиторія обізнаність із особливостями мандату Держкомтелерадіо, діяльністю органу Власні/зовнішні
Державні органи методична допомога структурним підрозділам ОДА, на які покладається взаємодія із ЗМІ;
імплементація Стратегії комунікації державної політики євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року та Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції
Власні/зовнішні
потенційні партнери серед державних органів Своєчасне отримання новин про ініціативи, рішення, заходи Держкомтелерадіо;
залучення до участі у формуванні та реалізації державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері
Власні/зовнішні
міжнародні партнери обізнаність донорів, які надають міжнародну технічну допомогу, щодо особливості мандату Держкомтелерадіо, діяльності органу, участі у заходах, що проводяться в рамках проектів міжнародної технічної допомоги;
виконання міжурядових та міжвідомчих угод у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах
Власні/зовнішні
ЗМІ, журналісти Своєчасне отримання актуальної інформації про діяльність Держкомтелерадіо;
можливість швидкого повідомлення новин про діяльність Держкомтелерадіо;
оперативний зворотний зв'язок для отримання коментарів та/або роз'яснення новин;
підвищення кваліфікації працівників редакцій засобів масової інформації;
обізнаність щодо здійснення Держкомтелерадіо повноважень у видавничій та інформаційній сфері;
обізнаність щодо дозвільної процедури на ввезення з метою розповсюдження видавничої продукції з території держави-агресора;
обізнаність щодо можливості участі в конкурсах на здобуття премій в інформаційній сфері
Власні/зовнішні
Видавці, книгорозповсюджувачі обізнаність щодо процедури внесення до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції;
обізнаність щодо процедури та переваги отримання довідки про випуск та/або розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою, що надає право на укладення договору оренди приміщень державної та комунальної власності без проведення конкурсу і переважне право на укладення такого договору;
обізнаність щодо здійснення Держкомтелерадіо регуляторної діяльності в інформаційній та видавничій сферах;
обізнаність щодо процедури видачі (відмови у видачі, анулювання) дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України;
обізнаність щодо процедури вилучення з обігу незаконно ввезеної видавничої продукції з території держави-агресора та накладення на правопорушників адміністративно-господарських штрафів уповноваженими особами Держкомтелерадіо;
обізнаність щодо процедури складання протоколів про адміністративні правопорушення, відповідальність за вчинення яких передбачена статтею 186-7
(у частині недоставляння або порушення строку доставляння обов'язкового безоплатного примірника видань)
Власні/зовнішні
громадськість Інформування про діяльність Держкомтелерадіо;
долучення до формування та реалізації державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері.
Власні/зовнішні
організації, установи та підприємства, що належать до сфери управління Держкомтелерадіо розуміння напрямків діяльності комітету, участь у формуванні та реалізації державної політики Власні/зовнішні
2.2. Основні теми для проактивних комунікацій
Комунікації формуються навколо стратегічних цілей і завдань. Держкомтелерадіо є зацікавленим у тому, щоб комунікації з ключовими аудиторіями формували обізнаність щодо діяльності та повноважень органу, залучали громадськість до взаємодії з Держкомтелерадіо для виконання покладених на нього завдань, до публічних заходів органу, формування позитивного іміджу органу.
Відповідно основними темами є:
- повноваження Держкомтелерадіо (відмінність від МКІП та Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення);
- співпраця Держкомтелерадіо з підприємствами, установами та організаціями, що належать до сфери його управління зокрема, державною науковою установою "Енциклопедичне видавництво", державною науковою установою "Книжкова палату України імені Івана Федорова", Укртелерадіопресінститутом тощо;
- діяльність Держкомтелерадіо щодо формування та реалізації державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері (здобутки);
- можливості участі громадськості у діяльності Держкомтелерадіо.
2.3. Ключові повідомлення
Ключові повідомлення (меседжі) висловлюють основну думку, яку має донести Держкомтелерадіо у спілкуванні зі своїми ключовими аудиторіями.
Комунікаційна стратегія комітету впроваджується навколо цього переліку ключових повідомлень:
- "Держкомтелерадіо є головним ЦОВВ, що бере участь у забезпеченні формування та реалізує державну політику у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сфері".
- "Держкомтелерадіо є ЦОВВ зі спеціальним статусом: Голова та його заступники не є державними службовцями, а є політичними фігурами, які призначаються. Діяльність Держкомтелерадіо спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури та інформаційної політики".
- "Відповідно до Закону України "Про Суспільне телебачення і радіомовлення України" та Статуту АТ "НСТУ" єдиним акціонером телерадіокомпанії є держава в особі Держкомтелерадіо, який безпосередньо виконує функції з управління корпоративними правами держави у статутному капіталі телерадіокомпанії. Проте Держкомтелерадіо не має права втручатися у редакційну політику Суспільного мовника".
- "Відповідно до Закону України "Про видавничу справу" Держкомтелерадіо здійснює заходи із обмеження доступу на український ринок іноземної друкованої продукції антиукраїнського змісту. Завдяки докладеним зусиллям з полиць українських книгарень практично зникла література антиукраїнського змісту, а отже, державу-агресора позбавлено можливості в умовах розв'язаної нею проти України гібридної війни розширювати засобами видавничої продукції інформаційну присутність в Україні, посилювати вплив на суспільні настрої українців та вести пропагандистські кампанії, спрямовані на підрив національної безпеки України та просування власних інтересів".
- "Держкомтелерадіо є співвиконавцем низки заходів із реалізації Стратегій комунікації з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України. Ці заходи, спрямовані на поширення знань про ЄС та НАТО, про перспективи, які відкривають для держави і її громадян інтеграція в європейський економічний, культурний, політичний простір та членство України в Альянсі, про необхідність впровадження відповідних реформ в Україні. Завдяки інформуванню в українському суспільстві зростає свідома підтримка курсу України в ЄС і НАТО".
2.4. Канали комунікацій
Власні канали комунікації:
Офіційний веб-сайт комітету
Офіційна FB-сторінка комітету, інші соціальні мережі
Особисті зустрічі
Друковані матеріали
E-mail-розсилка
Зовнішні канали комунікації:
ЗМІ - друковані, Інтернет, ТБ, радіо
Участь у заходах (організованих як комітетом, так і третіми сторонами).
3. Комунікаційний план
Комунікаційний план передбачає реалізацію завдань комунікаційної стратегії. Комунікаційний план включає комунікаційні плани за кожним з напрямів роботи комітету (за відповідними самостійними структурними підрозділами) та загальний план.
Комунікаційний план для самостійних структурних підрозділів включає інформаційні кампанії, які проходитимуть відповідно до розробленого медіаплану та включатимуть використання власних і зовнішніх каналів комунікації.
3.1. Комунікаційний план. Управління з питань телебачення і радіомовлення, європейської та євроатлантичної інтеграції
На це Управління покладається обов'язок підвищення обізнаності ключових аудиторій щодо діяльності та повноважень Держкомтелерадіо в наступних напрямках:
- участь у формуванні і реалізація державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній сфері;
- сприяння діяльності Суспільного телебачення і радіомовлення;
- реалізація заходів щодо інформування громадськості з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України;
- координація забезпечення підвищення кваліфікації працівників засобів масової інформації.
3.1.1. Інформаційні кампанії:
# Суспільне мовлення служить інтересам суспільства! (інформування про розбудову Суспільного мовника та важливість для суспільства мати незалежну телерадіомовну компанію)
# Навчитись протидіяти фейкам! (підвищення рівня медіаграмотності, популяризація навчальних курсів Укртелепресінституту із підвищення кваліфікації працівників засобів масової інформації);
# Європейські та євроатлантичні орієнтири (інформування про участь Держкомтелерадіо у розробці програмних документів, реалізації заходів щодо інформування громадськості з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України)
3.1.2. Підвищення обізнаності про діяльність та повноваження Держкомтелерадіо:
Розробка інформаційних та роз'яснювальних матеріалів щодо покладених на Управління повноважень відповідно до пункту 4 Положення про Управління. Щотижнево готує інформаційні матеріали щодо здобутків в діяльності Управління та передає для поширення Сектору консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ. Оперативно передає Сектору консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ усі напрацьовані документи - накази, аналітичні записки для оприлюднення на веб-сайті та підготовки інформаційних повідомлень для ЗМІ.
3.1.3. Форми співпраці з ГО, ЗМІ, міжнародне партнерство:
участь у формуванні пулу представників ГО, експертів, політологів у розрізі постійної взаємодії з відомством за напрямками діяльності Держкомтелерадіо;
участь (у межах завдань, покладених на Управління, та визначеному Держкомтелерадіо порядку) у проведенні фестивалів та творчих конкурсів телерадіопрограм, засновником (співзасновником) і організатором (співорганізатором) яких є Держкомтелерадіо;
реалізація міжнародних проектів у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах, які здійснюються в Україні в рамках міжнародної технічної допомоги;
участь в організації та проведенні в Україні міжнародних семінарів, "круглих столів", конференцій, тощо в частині, що стосується компетенції Держкомтелерадіо.
3.2. Комунікаційний план. Управління з питань доступу до інформації та підтримки медіа
На це Управління покладається обов'язок підвищення обізнаності ключових аудиторій щодо діяльності та повноважень Держкомтелерадіо в наступних напрямках:
- участь у забезпеченні формування та реалізація державної політики в інформаційній сфері;
- здійснення організаційного забезпечення доступу фізичних та юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичних осіб до публічної інформації, що знаходиться у володінні Держкомтелерадіо;
- проведення аналізу та здійснення прогнозування розвитку ринку в інформаційній сфері;
- ведення Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції;
- забезпечення в установленому порядку підготовки та подання пропозицій щодо призначення премій і стипендій в інформаційній сфері;
- здійснення організаційного забезпечення роботи Комітетів з присудження премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності та премії імені В'ячеслава Чорновола за кращу публіцистичну роботу в галузі журналістики;
- здійснення організаційного забезпечення роботи Комісії для конкурсного відбору кандидатів на призначення державних стипендій видатним діячам інформаційної сфери;
- здійснення в установленому порядку підготовки документів щодо призначення державних стипендій Президента України дітям журналістів, які загинули або стали інвалідами у зв'язку з виконанням службових обов'язків.
3.2.1. Інформаційні кампанії:
# Регіональні ЗМІ в умовах децентралізації (в рамках підготовки та реалізації Концепції підтримки та розвитку регіональних засобів масової інформації).
# Слово, що стало твердою крицею! (популяризація премій імені Івана Франка та В'ячеслава Чорновола).
3.2.2. Підвищення обізнаності про діяльність та повноваження Держкомтелерадіо:
Передає інформаційні та роз'яснювальні матеріали щодо покладених на Управління повноважень Сектору консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ для їхнього оприлюднення на офіційному веб-сайті Держкомтелерадіо та в мережі інтернет.
3.2.3. Форми співпраці з громадськістю, ЗМІ, іншими органами:
- участь у заходах, спрямованих на формування єдиного інформаційного простору, сприяння розвитку інформаційного суспільства;
- забезпечення доступу фізичних та юридичних осіб, об'єднань громадян без статусу юридичних осіб до публічної інформації, що знаходиться у володінні Держкомтелерадіо;
- організаційне забезпечення роботи Комітету з присудження премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності та Комітету з присудження премії імені В'ячеслава Чорновола за кращу публіцистичну роботу в галузі журналістики.
3.3. Комунікаційний план. Управління дозвільної процедури та контролю за розповсюдженням видавничої продукції
На дане Управління покладається обов'язок підвищення обізнаності ключових аудиторій щодо діяльності та повноваження Держкомтелерадіо в здійсненні заходів із обмеження доступу видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України, згідно із законодавством.
3.3.1. Інформаційні кампанії:
# Стоп російській пропаганді! (інформування про відмови у видачі дозволу на ввезення видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України і містить елементи антиукраїнської пропаганди).
3.3.2. Підвищення обізнаності про діяльність та повноваження Держкомтелерадіо:
Розробляє інформаційні та роз'яснювальні матеріали щодо покладених на Управління повноважень відповідно до пункту 4 Положення про Управління. Щотижнево готує інформаційні матеріали щодо здобутків в діяльності Управління та передає для поширення Сектору консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ.
3.3.3. Форми співпраці з громадськістю, ЗМІ, іншими органами:
- організаційне забезпечення роботи експертної ради Державного комітету телебачення і радіомовлення України з питань аналізу та оцінки видавничої продукції щодо віднесення її до такої, яка не дозволена до розповсюдження на території України;
- опрацювання звернень правоохоронних органів, юридичних та фізичних осіб щодо розповсюдження на території України видавничої продукції, що має походження або виготовлена та/або ввозиться з території держави-агресора, тимчасово окупованої території України, без наявності відповідного дозволу;
- передача відомостей з Реєстру видавничої продукції держави-агресора, дозволеної до ввезення та розповсюдження на території України, до інформаційно-телекомунікаційної системи органів доходів і зборів у режимі реального часу шляхом використання спеціального програмно-інформаційного комплексу, здійснення взаємодії з інформаційно-телекомунікаційними системами центрів надання адміністративних послуг.
3.4. Комунікаційний план. Сектор видавничої справи
На цей Сектор покладається обов'язок підвищення обізнаності ключових аудиторій щодо діяльності та повноваження Держкомтелерадіо в наступних напрямках:
- участь у забезпеченні формування та реалізація державної політики у видавничій сфері;
- проведення аналізу та здійснення прогнозування розвитку ринку у видавничій сфері та поліграфії;
- забезпечення виконання наукових досліджень у сфері засобів масової інформації, книговидавничої справи та інформаційно-бібліографічної діяльності за відповідною бюджетною програмою;
- видача видавництвам і підприємствам книгорозповсюдження довідки про випуск та/або розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою;
- ведення реєстрації (обліку), наукової систематизації та отримання обов'язкових примірників книжкових та періодичних друкованих видань, здійснення контролю за своєчасним доставлянням обов'язкового примірника;
- здійснення оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, відповідальність за вчинення яких передбачена статтею 186-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення;
- здійснення організаційного забезпечення роботи комітетів з присудження щорічної премії Президента України "Українська книжка року", премій Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки за літературно-мистецькі твори для дітей та юнацтва, імені Максима Рильського за переклад українською мовою творів видатних зарубіжних авторів, а також за переклад творів українських класиків та сучасних авторів мовами народів світу.
3.4.1. Інформаційні кампанії:
# Оренда без конкурсу! (в рамках видачі видавництвам і підприємствам книгорозповсюдження довідок про випуск та/або розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою).
# Доставляй примірник вчасно! (в рамках здійснення контролю за своєчасним доставлянням обов'язкового примірника книжкових та періодичних друкованих видань, складання (відмова у складанні) протоколів про адміністративні правопорушення, відповідальність за вчинення яких передбачена статтею 186-7 КУпАП).
3.4.2. Підвищення обізнаності про діяльність та повноваження Держкомтелерадіо:
Розробляє інформаційні та роз'яснювальні матеріали щодо покладених на Сектор повноважень відповідно до пункту 4 Положення про Сектор. Щотижнево готує інформаційні матеріали щодо здобутків в діяльності Сектору та передає для поширення Сектору консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ.
3.4.3. Форми співпраці з громадськістю, ЗМІ, іншими органами, організаціями:
- участь у створенні, ліквідації, реорганізації підвідомчих організацій, затвердженні їх положень (статутів), призначенні на посади та звільненні з посад їх керівників;
- участь у забезпеченні підвищення кваліфікації працівників видавничої сфери та поліграфії;
- організаційне забезпечення роботи комітетів з присудження щорічної премії Президента України "Українська книжка року", премій Кабінету Міністрів України імені Лесі Українки за літературно-мистецькі твори для дітей та юнацтва, імені Максима Рильського за переклад українською мовою творів видатних зарубіжних авторів, а також за переклад творів українських класиків та сучасних авторів мовами народів світу;
- видача видавництвам і підприємствам книгорозповсюдження довідки про випуск та/або розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою.
4. Реалізація комунікаційної стратегії
4.1. Комунікаційний план. Загальний концепт
Комунікаційна стратегія Держкомтелерадіо покликана підвищити імідж органу шляхом донесення цільовим аудиторіям його здобутків під час виконання покладених на нього завдань, знівелювати ризик його реорганізації, знайти підтримку його діяльності громадськістю, підвищити обізнаність цільових аудиторій щодо його повноважень, домогтися їх збільшення, залучити інститути громадянського суспільства до участі у реалізації державної політики в інформаційній і видавничій галузях. Наразі, основними напрямками діяльності комітету є:
- захист від російської пропаганди національного інформаційного простору;
- утвердження в українському суспільстві свідомої підтримки громадянами України процесів європейської та євроатлантичної інтеграції.
Механізми посилення комунікаційної спроможності:
Покращення технологічної спроможності комунікації:
- розробити і запустити новий вебсайт Держкомтелерадіо на конструкторі Урядового порталу, забезпечити технологічну можливість взаємодії громадськості з комітетом (електронні консультації, експертизи тощо);
- збільшити кількість відвідувачів офіційного вебсайту Держкомтелерадіо;
- розширити присутність Держкомтелерадіо у соціальних мережах;
- залучити до співпраці нових медіа-партнерів (місцеві, регіональні, національні й міжнародні ЗМІ);
- посилити роль керівників самостійних структурних підрозділів в медійному представництві.
Ресурсне забезпечення комунікаційної діяльності:
- забезпечити Сектор консультацій з громадськістю та взаємодії зі ЗМІ (далі - Сектор) сучасними засобами програмного забезпечення для створення аудіовізуальної продукції;
- сприяти навчанню працівників Сектору роботі із цифровими медіа;
- покращити комунікацію між Сектором та іншими структурними підрозділами, залучивши їх до комунікаційної діяльності Держкомтелерадіо.
4.2. Позиціонування посадових осіб Держкомтелерадіо
Дії, рішення, заяви, повідомлення будь-якої посадової особи комітету впливають на імідж, авторитет та репутацію органу в цілому.
Голова Держкомтелерадіо та його заступники є політичними фігурами, їх позиціонування відбувається в стратегічному контексті роботи органу відповідно до розподілу обов'язків.
Керівники самостійних структурних підрозділів та підрозділів у складі самостійних позиціонують роботу комітету в певних напрямах. Вони володіють найточнішою та медійно цікавою інформацією.
4.3. Очікування від реалізації комунікаційної стратегії
В рамках комунікаційної стратегії заплановано покращити імідж Держкомтелерадіо та підвищити його авторитет, продемонструвати важливість та необхідність його діяльності. Підвищити рівень довіри громадян до дій і рішень Держкомтелерадіо, зміцнити підтримку громадянським суспільством державної політики у сфері телебачення і радіомовлення, видавничій та інформаційній сферах.
Ефективна реалізація комунікаційної стратегії передбачає підвищення рівня поінформованості усіх ключових аудиторій суспільства про діяльність органу та налагодження зворотного зв'язку з ключовими аудиторіями для подальшої ефективної взаємодії.
Загальні очікувані результати:
покращено імідж та підвищено авторитет Держкомтелерадіо;
налагоджено конструктивний діалог між Держкомтелерадіо та громадськістю і ЗМІ;
залучено інститути громадянського суспільства до участі у реалізації державної політики у видавничій та інформаційній сферах.
Очікувані результати за завданнями:
підвищено рівень публічної обізнаності про повноваження та результати діяльності Держкомтелерадіо;
побудовано систему ефективної комунікації Держкомтелерадіо;
налагоджено взаємодію з громадськими організаціями, експертним середовищем, розширено коло партнерів;
запроваджено серію інформаційних кампаній за напрямками діяльності самостійних структурних підрозділів;
налагоджено систему обміну, створення та поширення інформаційних продуктів для різних ключових аудиторій;
більшість представників громадськості розуміють необхідність та доцільність діяльності Держкомтелерадіо.
4.4. Ключові показники ефективності реалізації стратегії
Для позиціювання Держкомтелерадіо як головного ЦОВВ у сфері телебачення і радіомовлення, інформаційній та видавничій сферах за кількісними показниками необхідно:
- збільшити кількість позитивних згадувань/публікацій про Держкомтелерадіо у друкованих та інтернет ЗМІ;
- забезпечити присутність відомства в інформаційному просторі через генерування власних новин, 60-70% публікацій мають відтворювати ключові повідомлення Держкомтелерадіо;
- збільшити присутність Держкомтелерадіо у соціальних мережах;
- збільшити кількість підписників офіційних сторінок комітету у соціальних мережах.
Ключові показники ефективності відслідковуються через:
1. Аналітику соціальних мереж і присутності в інтернеті (охоплення, відгуки, репости, коментарі, уподобання).
З. Динаміку збільшення читачів на офіційних сторінках в соціальних мережах.
4. Індекси GoogleAnalytics. Кількісний аналіз поширення інформації з веб-сайту за допомогою GoogleAnalytics.
5. Кількісні показники залучення ЗМІ до заходів.
6. Кількість публікацій в ЗМІ.
Моніторинг громадської думки на регулярній основі щодо діяльності комітету дозволить скоригувати діяльність органу, в тому числі у сфері зовнішніх комунікацій.
5. Фінансове забезпечення виконання стратегії
Виконання комунікаційної стратегії забезпечуватиметься за рахунок і в межах бюджету, передбаченого на діяльність Держкомтелерадіо. Реалізація заходів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції в інформаційній сфері фінансується окремою бюджетною програмою № 3802390 загального фонду Державного бюджету України.

Керівник апарату
Держкомтелерадіо


І. Радзієвський
( Текст взято з сайту Держкомтелерадіо України http://comin.kmu.gov.ua )