ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
25.12.2008 N 521 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної служби статистики N 331 від 16.11.2015 )
Про затвердження Порядку перегляду звітно-статистичної документації, необхідної для проведення державних статистичних спостережень
Відповідно до статей 8 та 14 Закону України "Про державну статистику", Положення про Державний комітет статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 N 924, та з метою вдосконалення організації державних статистичних спостережень
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок перегляду звітно-статистичної документації, необхідної для проведення державних статистичних спостережень (далі - Порядок), що додається.
2. Департаменту планування та організації статистичних спостережень (Остапчук О.Е.):
2.1. Довести цей наказ до відома самостійних структурних підрозділів Держкомстату, головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управління статистики у місті Севастополі.
2.2. Забезпечити оприлюднення Порядку на веб-сайті Держкомстату.
3. Визнати такими, що втратили чинність:
3.1. Наказ Держкомстату від 17.06.2002 N 232 "Щодо затвердження Порядку оформлення бланків форм державних статистичних спостережень".
3.2. Наказ Держкомстату від 07.06.2007 N 156 "Щодо затвердження бланків форм державних статистичних спостережень".
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Піщейка В.О.
Голова | О.Г.Осауленко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомстату України
25.12.2008 N 521
ПОРЯДОК
перегляду звітно-статистичної документації, необхідної для проведення державних статистичних спостережень
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до законів України "Про інформацію", "Про державну статистику" , "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну статистику" , Положення про Державний комітет статистики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 N 924, Регламенту Державного комітету статистики України та положень про його дорадчі органи, затверджених наказами Держкомстату.
1.2. Порядок регулює відносини суб'єктів перегляду звітно-статистичної документації, необхідної для проведення державних статистичних спостережень (далі - звітно-статистична документація) - респондентів, користувачів даних, дорадчих органів та самостійних структурних підрозділів Держкомстату, територіальних та функціональних органів державної статистики тощо.
1.3. Порядок встановлює процедуру перегляду звітно-статистичної документації (крім статистичних класифікацій, форм фінансової звітності, банківської, митної, фінансової статистики та статистики платіжного балансу).
2. Організація перегляду звітно-статистичної документації
2.1. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
адміністративна звітність - організаційна форма спостережень, які проводяться органами державної влади (за винятком органів державної статистики), органами місцевого самоврядування та іншими юридичними особами відповідно до законодавства та з метою виконання адміністративних обов'язків та завдань, віднесених до їх компетенції;
адміністративні дані - дані, отримані на підставі спостережень, проведених органами державної влади (за винятком органів державної статистики), органами місцевого самоврядування та іншими юридичними особами відповідно до законодавства та з метою виконання адміністративних обов'язків та завдань, віднесених до їх компетенції. Адміністративні дані використовуються органами державної статистики як джерело для складання статистичної інформації;
анкета - форма (бланк) державного статистичного спостереження, за якою респонденти подають інформацію органам державної статистики під час проведення спеціально організованого державного статистичного спостереження. Анкета може заповнюватися безпосередньо респондентом або інтерв'юером і подаватися органам державної статистики за підписом респондента або анонімно;
державна статистична звітність - організаційна форма державних статистичних спостережень, яка на регулярній основі проводиться органами державної статистики;
державне статистичне спостереження - планомірний, науково організований процес збирання даних щодо масових явищ та процесів, які відбуваються в економічній, соціальній та інших сферах життя України та її регіонів, шляхом їх реєстрації за спеціальною програмою, розробленою на основі статистичної методології. Організаційні форми державного статистичного спостереження: державна статистична звітність, спеціально організоване статистичне спостереження та реєстри ( див. Схему А) ;
звітна документація, що пов'язана із збиранням та використанням адміністративних даних, - документація, яка включає в себе форми звітності та інші звітні формуляри, що пов'язані із збиранням та використанням адміністративних даних, а також, за потреби, інструкції щодо їх заповнення тощо;
звітність, що пов'язана із збиранням та використанням адміністративних даних - форми звітності та інші звітні формуляри, що пов'язані із збиранням та використанням адміністративних даних;
звітно-статистична документація - документація, яка включає в себе програми державних статистичних спостережень, форми (бланки) державних статистичних спостережень, зокрема, форми звітності, анкети, переписні (опитувальні) листи, інші статистичні формуляри, необхідні для проведення державних статистичних спостережень, та інструкції щодо їх заповнення;
інструкція - нормативно-правовий акт з питань заповнення форми (бланку) державного статистичного спостереження та (або) взаємовідносин респондентів з органами державної статистики чи з питань заповнення форм звітності та інших звітних формулярів, що пов'язані із збиранням та використанням адміністративних даних, та (або) взаємовідносин респондентів з органами, що займаються діяльністю, пов'язаною із збиранням та використанням адміністративних даних;
переписний (опитувальний) лист - форма (бланк) державного статистичного спостереження, за якою респонденти подають інформацію органам державної статистики під час проведення спеціально організованих державних статистичних спостережень, таких як переписи та опитування. Переписний (опитувальний) лист може заповнюватись респондентом або інтерв'юером зі слів респондента;
програма державного статистичного спостереження - перелік запитань, на які потрібно отримати відповіді під час проведення такого спостереження;
спеціально організоване державне статистичне спостереження - організаційна форма державних статистичних спостережень, за якою органами державної статистики збираються відомості, не охоплені державною статистичною звітністю. Спеціально організованими державними статистичними спостереженням є переписи, одноразові спостереження, вибіркові обстеження тощо;
статистична інформація (дані) - офіційна державна інформація, яка характеризує масові явища та процеси, що відбуваються в економічній, соціальній та інших сферах життя України та її регіонів;
статистичний формуляр - форма (бланк) державного статистичного спостереження у вигляді облікового документа, за яким респонденти подають органам державної статистики інформацію під час проведення державного статистичного спостереження;
форма державного статистичного спостереження - документ (бланк), що містить питання програми державного статистичного спостереження і місце для відповіді на них. Існує у вигляді форм звітності, анкет, переписних (опитувальних) листів, інших статистичних формулярів;
форма звітності - форма (бланк) державного статистичного спостереження, за якою респонденти подають інформацію органам державної статистики під час збирання державної статистичної звітності у вигляді звіту затвердженого зразка та за підписом посадових осіб, які відповідають за достовірність наданої інформації;
форма звітності або інший звітний формуляр, що пов'язані із збиранням та використанням адміністративних даних, - форма (бланк) звітності, за якою респонденти подають інформацію органам, що займаються діяльністю, пов'язаною із збиранням та використанням адміністративних даних, під час збирання адміністративної звітності у вигляді звіту затвердженого зразка та за підписом посадових осіб, які відповідають за достовірність наданої інформації.
2.2. Перегляд звітно-статистичної документації здійснюється з метою:
забезпечення інформаційних потреб користувачів у якісних даних щодо певних явищ та процесів, які вивчаються у ході проведення державних статистичних спостережень;
приведення звітно-статистичної документації у відповідність до міжнародних стандартів;
оптимізації інформаційних потоків й уникнення дублювання даних у формах державних статистичних спостережень та звітності, що пов'язана із збиранням та використанням адміністративних даних ( див. Схему Б) ;
залучення альтернативних джерел даних для складання статистичної інформації;
уніфікації та спрощення форм державних статистичних спостережень, зокрема, пристосування їх до облікових систем респондентів і зменшення на цій основі звітного навантаження.
2.3. Основні організаційні засади перегляду звітно-статистичної документації визначені у положеннях про дорадчі органи Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації, а також з питань нормотворчої діяльності і застосування норм чинного законодавства.
Ініціаторами перегляду звітно-статистичної документації є дорадчі органи та самостійні структурні підрозділи Держкомстату, територіальні та функціональні органи державної статистики, а також, за умови дотримання вимог статті 5 Закону України "Про державну статистику", органи державної влади, органи місцевого самоврядування, інші юридичні та фізичні особи.
2.4. Підставою для перегляду звітно-статистичної документації може бути:
запровадження нової звітно-статистичної документації, необхідної для проведення державних статистичних спостережень;
відміна звітно-статистичної документації, спричинена втратою актуальності статистичної інформації, зміною її джерел, строків та періодичності складання, упорядкуванням форм державних статистичних спостережень, переведенням їх до складу звітності, що пов'язана із збиранням та використанням адміністративних даних, тощо;
унесення змін до звітно-статистичної документації, зумовлене необхідністю впровадження нових міжнародних стандартів, удосконалення статистичної методології, усунення дублювання даних, впровадження форм державних статистичних спостережень, придатних для застосування новітніх засобів збирання та оброблення інформації тощо.
2.5. Перегляд звітно-статистичної документації здійснюється шляхом проведення щорічної інвентаризації або у разі необхідності протягом міжінвентаризаційного періоду.
2.5.1. Щорічна інвентаризація звітно-статистичної документації (далі - інвентаризація) проводиться самостійними структурними підрозділами Держкомстату, уповноваженими на проведення державних статистичних спостережень у відповідній галузі статистики (далі - самостійні структурні підрозділи), у терміни, визначені планом державних статистичних спостережень.
2.5.2. У ході інвентаризації:
територіальні та функціональні органи державної статистики щороку у встановлені терміни подають самостійному структурному підрозділу Держкомстату, відповідальному за організацію проведення інвентаризації, пропозиції щодо удосконалення звітно-статистичної документації (далі - пропозиції);
самостійний структурний підрозділ Держкомстату, відповідальний за організацію проведення інвентаризації, узагальнює подані пропозиції та, у свою чергу, подає їх дорадчому органу з питань координації діяльності територіальних органів державної статистики для встановлення ним доцільності внесення пропозицій на розгляд дорадчих органів Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації;
схвалені дорадчим органом з питань координації діяльності територіальних органів державної статистики пропозиції подаються самостійному структурному підрозділу Держкомстату, відповідальному за організацію проведення інвентаризації, який передає їх на опрацювання до самостійних структурних підрозділів;
самостійні структурні підрозділи опрацьовують пропозиції, а саме: визначають потребу у проведенні державних статистичних спостережень, здійснюють аналіз показників форм державних статистичних спостережень та звітного навантаження на респондентів, вивчають доцільність переведення форм державних статистичних спостережень до складу звітності, що пов'язана із збиранням та використанням адміністративних даних, аналізують ступінь дублювання інформації та ефективність використання статистичних даних, розглядають можливість залучення альтернативних джерел даних тощо.
2.5.3. За результатами проведеної інвентаризації самостійні структурні підрозділи складають звіти за встановленою формою (додатки 1-4). Звіти про результати інвентаризації та проекти звітно-статистичної документації погоджуються із заступниками Голови Держкомстату відповідно до розподілу функціональних повноважень і згідно зі встановленим графіком подаються на розгляд дорадчих органів Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації, у порядку, встановленому положеннями про ці дорадчі органи.
2.5.4. Зведений звіт про результати інвентаризації готується самостійним структурним підрозділом Держкомстату, відповідальним за організацію проведення інвентаризації, і подається на затвердження дорадчому органу Держкомстату, компетенцією якого є вироблення рекомендацій з питань формування та реалізації державної політики у галузі статистики.
Інформація щодо результатів інвентаризації розміщується на веб-сайті Держкомстату.
2.5.5. Пропозиції стосовно відміни чи внесення змін до чинної або запровадження нової звітно-статистичної документації протягом міжінвентаризаційного періоду вносяться самостійними структурними підрозділами, територіальними та функціональними органами державної статистики, іншими ініціаторами перегляду звітно-статистичної документації по мірі надходження і розглядаються дорадчими органами Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації.
Ці пропозиції вносяться письмово (у формі службової записки або листа) на ім'я голови дорадчого органу Держкомстату. У службовій записці (листі) надається обґрунтування підстав перегляду звітно-статистичної документації. До службової записки (листа) додаються проекти звітно-статистичної документації, що пропонується до перегляду.
2.6. Ініціатори перегляду звітно-статистичної документації обов'язково запрошуються на засідання дорадчих органів Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації, на яких розглядаються порушені ними питання.
2.7. Звітно-статистична документація, необхідна для проведення державних статистичних спостережень, яка запроваджується вперше, після схвалення її дорадчими органами Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації, повинна пройти апробацію за участю респондентів, які братимуть участь у проведенні відповідного державного статистичного спостереження.
Результати проведення апробації подаються на розгляд дорадчим органам Держкомстату, що здійснюють координацію робіт із впровадження та удосконалення методології та звітної документації, для прийняття остаточного рішення щодо схвалення звітно-статистичної документації та проведення державного статистичного спостереження.
3. Вимоги до звітно-статистичної документації
3.1. Обов'язковими реквізитами бланків форм звітності для респондентів - юридичних осіб або відокремлених підрозділів юридичних осіб та респондентів - фізичних осіб - підприємців є:
- ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця - платника податків);
- напис "Державне статистичне спостереження";
- витяг зі статті 21 Закону України "Про державну статистику" про гарантування конфіденційності статистичної інформації;
- витяг зі статті 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення з попередженням про адміністративну відповідальність;
- повна назва форми звітності;
- період/дата, за який/на яку заповнюється форма звітності;
- тип респондентів, що подають форму звітності;
- орган державної статистики, якому подається форма звітності;
- термін подання форми звітності *;
_______________
* Якщо останній день встановленого терміну подання форми звітності припадає на вихідний (або святковий) день, що настає за робочим днем, то останнім днем терміну її подання вважається останній робочий день, що передує вихідному (святковому) дню. Якщо останній день встановленого терміну подання форми звітності припадає на вихідний (або святковий) день, що передує робочому, то останнім днем терміну її подання вважається перший робочий день, що настає за вихідним (або святковим) днем - зазначене роз'яснення, за потреби, може бути наведено на бланку форми звітності або в інструкції щодо її заповнення.
Датою подання форми звітності вважається день реєстрації її надходження до відповідного структурного підрозділу органу державної статистики, якому вона подається. Подання форми звітності із запізненням тягне за собою відповідальність, передбачену статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
- N та індекс форми звітності;
- періодичність подання форми звітності;
- гриф "ЗАТВЕРДЖЕНО";
- дата та номер розпорядчого документа, яким затверджено форму звітності;
- відомості щодо респондента (найменування юридичної особи або відокремленого підрозділу /П.І.Б. фізичної особи - підприємця - платника податків; місцезнаходження/ місце проживання; адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма звітності);
- підписи посадових осіб, відповідальних за достовірність наданої інформації;
- контактні телефони/факс/електронна пошта.
Бланки форм звітності для респондентів - юридичних осіб або відокремлених підрозділів юридичних осіб та респондентів - фізичних осіб - підприємців наведено у додатках 5-6.
3.2. Обов'язковими реквізитами бланків анкет, переписних (опитувальних) листів, інших статистичних формулярів, необхідних для проведення державних статистичних спостережень, є:
- напис "Державне статистичне спостереження";
- витяг зі статті 21 Закону України "Про державну статистику" про гарантування конфіденційності статистичної інформації;
- витяг зі статті 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення з попередженням про адміністративну відповідальність;
- повна назва анкети, переписного (опитувального) листа, іншого статистичного формуляра, необхідного для проведення державних статистичних спостережень;
- період/дата, за який/на яку заповнюється анкета, переписний (опитувальний) лист, інший статистичний формуляр, необхідний для проведення державних статистичних спостережень;
- тип респондентів, щодо яких заповнюється анкета, переписний (опитувальний) лист, інший статистичний формуляр, необхідний для проведення державних статистичних спостережень, та інші відомості про них;
- N та індекс анкети, переписного (опитувального) листа, іншого статистичного формуляра, необхідного для проведення державних статистичних спостережень;
- гриф "ЗАТВЕРДЖЕНО";
- дата та номер розпорядчого документа, яким затверджено анкету, переписний (опитувальний) лист, інший статистичний формуляр, необхідний для проведення державних статистичних спостережень;
За потреби на бланку анкети, переписного (опитувального) листа, іншого статистичного формуляру, необхідного для проведення державних статистичних спостережень, можливе наведення додаткових реквізитів, виходячи з мети проведення, об'єкту та обраної одиниці статистичного спостереження.
3.3. Обов'язковими реквізитами інструкцій щодо заповнення форм звітності, інших форм державних статистичних спостережень тощо є:
- гриф "ЗАТВЕРДЖЕНО";
- дата та номер розпорядчого документа Держкомстату, яким затверджено інструкцію;
- дата та номер державної реєстрації інструкції в Міністерстві юстиції України;
- повна назва інструкції;
- найменування самостійного структурного підрозділу, відповідального за складання інструкції, яке наводиться на останньому аркуші інструкції нижче тексту.
4. Вимоги до розпорядчих документів, що затверджують звітно-статистичну документацію
4.1. Звітно-статистична документація затверджується розпорядчими документами Держкомстату.
4.2. Розпорядчий документ про затвердження звітно-статистичної документації, що була розглянута та схвалена дорадчими органами Держкомстату, повинен відповідати вимогам державного стандарту щодо складання організаційно-розпорядчої документації ( ДСТУ 4163-2003) , Інструкції з діловодства у центральному апараті Державного комітету статистики України, затвердженої наказом Держкомстату від 19.01.2005 N 31, Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 N 34/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.04.2005 за N 381/10661.
4.3. Зразки розпорядчих документів Держкомстату з питань затвердження форм державних статистичних спостережень та інструкцій щодо їх заповнення тощо наведено у додатках 7-13.
5. Оприлюднення інформації щодо результатів перегляду звітно-статистичної документації
5.1. За результатами перегляду звітно-статистичної документації щороку у терміни, визначені планом державних статистичних спостережень, формується та оприлюднюється на веб-сайті Держкомстату Загальний табель (перелік) форм державних статистичних спостережень та Альбом форм державних статистичних спостережень.
5.2. Розпорядчі документи про затвердження звітно-статистичної документації, зареєстровані (у разі потреби) в Міністерстві юстиції України, в електронному та паперовому вигляді подаються їх розробниками самостійному підрозділу Держкомстату, до повноважень якого належить організація правової роботи, для розміщення в інформаційно-правовій системі ЛІГА:ЗАКОН, самостійному структурному підрозділу Держкомстату, відповідальному за інформаційно-публікаційну діяльність - для розміщення на веб-сайті Держкомстату, самостійному структурному підрозділу Держкомстату, відповідальному за організацію та координацію робіт щодо удосконалення звітно-статистичної документації - для формування Загального табеля (переліку) форм державних статистичних спостережень та Альбому форм державних статистичних спостережень.
6. Порядок розрахунку тиражів звітно-статистичної документації
6.1. Для забезпечення респондентів звітно-статистичною документацією самостійні структурні підрозділи за погодженням з самостійним структурним підрозділом Держкомстату, відповідальним за організацію та координацію робіт щодо удосконалення звітно-статистичної документації, щороку у встановлені терміни здійснюють розрахунки тиражів бланків форм державних статистичних спостережень, складають відповідні переліки для тиражування та рознарядки на доставку територіальним органам державної статистики за встановленими формами (додатки 14-15) і передають їх самостійному структурному підрозділу Держкомстату, відповідальному за закупівлю послуг з виготовлення і доставки бланків звітно-статистичної документації.
6.2. Розрахунок тиражу бланків форм звітності здійснюється за формулою:
Т = К х КП х 2,05,
де Т - необхідний тираж бланків форм звітності;
К - кількість респондентів, що підлягали державному статистичному спостереженню у минулому році;
КП - число звітних періодів;
2,05 - коефіцієнт резервування бланків форм звітності з урахуванням кількості примірників для забезпечення ними одного респондента.
6.3. Розрахунок тиражу інструкцій щодо заповнення форм звітності здійснюється за формулою:
Т = К х 1,05,
де Т - необхідний тираж бланків інструкцій щодо заповнення форм звітності;
К - кількість респондентів, що підлягали державному статистичному спостереженню у минулому році;
1,05 - коефіцієнт резервування бланків інструкцій щодо заповнення форм звітності.
6.4. При проведенні спеціально організованих державних статистичних спостережень процедура розрахунків тиражів бланків анкет, переписних (опитувальних) листів, інших статистичних формулярів та інструкцій щодо їх заповнення та (або) взаємовідносин респондентів з органами державної статистики визначається окремо.
Директор департаменту планування та організації статистичних спостережень | О.Е.Остапчук |
Додаток 1
КІЛЬКІСТЬ
форм державних статистичних спостережень
________________________________________
(самостійний структурний підрозділ)
-----------------------------------------------------------------------------
| Кількість | Кількість форм державних статистичних | Кількість |
| форм | спостережень, щодо яких пропонуються зміни, а | форм |
| державних | саме: | державних |
|статистичних|-------------------------------------------------|статистичних|
|спостережень|відміна|запровадження| внесення | переведення до |спостережень|
|у поточному | форми | нової форми | змін до | складу |у наступному|
| році | | (проект) (1)| складу | звітності, що | році |
| | | |показників| пов'язана із | |
| | | | чинної | збиранням та | |
| | | |форми (1) | використанням | |
| | | | |адміністративних| |
| | | | | даних | |
|------------+-------+-------------+----------+----------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|---------------------------------------------------------------------------|
| Галузь статистики |
|---------------------------------------------------------------------------|
| * |
|---------------------------------------------------------------------------|
| * |
|---------------------------------------------------------------------------|
| * |
|---------------------------------------------------------------------------|
| Галузь статистики |
|---------------------------------------------------------------------------|
| * |
|---------------------------------------------------------------------------|
| * |
|---------------------------------------------------------------------------|
| * |
-----------------------------------------------------------------------------
_______________
(1) Бланки проектів форм державних статистичних спостережень додаються в кількості ____ одиниць.
Додаток 2
ВИКОРИСТАННЯ ПОКАЗНИКІВ
форм державних статистичних спостережень та обсяг звітного навантаження на респондентів за галузями статистики
_________________________________________
(самостійний структурний підрозділ)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|NN | Форма |Періодичність| Число | Число показників | Середня | Кількість |Пропозиції|
|з/п| державного | |звітних |---------------------------------------| кількість |респондентів| щодо |
| |статистичного| |періодів|Всьо- | використовується для (2): | графо- |у поточному |внесення |
| |спостереження| | |го (1)|--------------------------------| клітин, | році | змін до |
| |(індекс та | | | |макророз-|публікацій,|відповідей|заповнюваних| | форми |
| |найменування | | | |рахунків |аналітичних|на запити | одним | | |
| | форми) | | | | | розробок | |респондентом| | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Річні | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Квартальні | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Місячні | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Інші | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| |Разом | | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Річні | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Квартальні | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Місячні | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| | |Інші | | | | | | | | |
|---+-------------+-------------+--------+------+---------+-----------+----------+------------+------------+----------|
| |Разом | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_______________
(1) Кількість показників визначається на підставі планів статистичних спостережень за галузями статистики.
(2) Один показник може бути врахований у декількох графах 6-8.
Додаток 3
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ
інструкцій щодо заповнення форм державних статистичних спостережень
_______________________________________
(самостійний структурний підрозділ)
------------------------------------------------------------------
|NN з/п | Форма державного | Інструкції щодо | Пропозиції |
| | статистичного | заповнення форми | стосовно зміни |
| | спостереження | державного | інструкції щодо |
| | (індекс та | статистичного | заповнення форми |
| | найменування | спостереження | державного |
| | форми, її | | статистичного |
| | періодичність) | | спостереження |
| | | | (впровадження, |
| | | | внесення змін, |
| | | | відміна) |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------------------------------------------------------------|
| Галузь статистики |
|----------------------------------------------------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
|----------------------------------------------------------------|
| Галузь статистики |
|----------------------------------------------------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 4
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ
первинної облікової документації, необхідної для проведення державних статистичних спостережень
_______________________________________
(самостійний структурний підрозділ)
------------------------------------------------------------------
|NN з/п | Форма державного |Первинні облікові | Пропозиції щодо |
| | статистичного | документи, | зміни |
| | спостереження | необхідні для | (удосконалення) |
| | (індекс та | заповнення форми | первинного |
| | найменування | державного | облікового |
| | форми, її | статистичного | документа |
| | періодичність) | спостереження | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|----------------------------------------------------------------|
| Галузь статистики |
|----------------------------------------------------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
|----------------------------------------------------------------|
| Галузь статистики |
|----------------------------------------------------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
|-------+------------------+------------------+------------------|
| | | * | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 5
------------------------------------------
|Ідентифікаційний| | | | | | | | |
|код ЄДРПОУ | | | | | | | | |
------------------------------------------
Державне статистичне спостереження
------------------------------------------------------------------
| Конфіденційність статистичної інформації забезпечується |
| статтею 21 Закону України "Про державну статистику" |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних державних |
| статистичних спостережень тягне за собою |
|відповідальність, яка встановлена статтею 186-3 Кодексу України |
| про адміністративні правопорушення |
------------------------------------------------------------------
ПОВНА НАЗВА ФОРМИ ЗВІТНОСТІ
_____________________________
(період або дата)
------------------------------------
|Подають: |Термін подання | N _________
|------------------+---------------| періодичність
|Тип респондентів: | | (____________)
| | |
|- органу державної| | ЗАТВЕРДЖЕНО
|статистики за | | Наказ
|місцезнаходженням/| | Держкомстату України
|місцем здійснення | | дд.мм. 200_ р. N ___
|діяльності | |
------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Найменування: __________________________________________________|
| (юридична особа або відокремлений підрозділ) |
| |
|Місцезнаходження (юридична адреса): ____________________________|
|________________________________________________________________|
| (юридична особа або відокремлений підрозділ) |
| |
|________________________________________________________________|
| (поштовий індекс, область/АР Крим, район, населений пункт, |
| вулиця/провулок, площа тощо, |
| |
|________________________________________________________________|
| N будинку/корпусу, N квартири/офісу) |
| |
|Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається форма |
|звітності (фактична адреса): |
|____________________________________________ |
|(юридична особа або відокремлений підрозділ) |
| |
|________________________________________________________________|
| (поштовий індекс, область/АР Крим, район, населений пункт, |
| вулиця/провулок, площа тощо, |
| |
|________________________________________________________________|
| N будинку/корпусу, N квартири/офісу) |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| ТЕКСТ |
------------------------------------------------------------------
__________________________________ ____________________________
Місце підпису керівника (власника) (П.І.Б.)
та/або осіб, відповідальних за
достовірність наданої інформації
__________________________________ ____________________________
телефон: ________ факс: _________ електронна пошта: _____________
Додаток 6
------------------------------------------------------
|Ідентифікаційний номер| | | | | | | | | | |
|фізичної особи - | | | | | | | | | | |
|підприємця - платника | | | | | | | | | | |
|податків | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------
Державне статистичне спостереження
------------------------------------------------------------------
| Конфіденційність статистичної інформації забезпечується |
| статтею 21 Закону України "Про державну статистику" |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних державних |
| статистичних спостережень тягне за собою |
|відповідальність, яка встановлена статтею 186-3 Кодексу України |
| про адміністративні правопорушення |
------------------------------------------------------------------
ПОВНА НАЗВА ФОРМИ ЗВІТНОСТІ
_____________________________
(період або дата)
------------------------------------
|Подають: |Термін подання | N _________
|------------------+---------------| періодичність
|Тип респондентів: | | (____________)
| | |
|- органу державної| | ЗАТВЕРДЖЕНО
|статистики за | | Наказ
|місцезнаходженням/| | Держкомстату України
|місцем здійснення | | дд.мм. 200_ р. N ___
|діяльності | |
------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Ім'я (П.І.Б.): _________________________________________________|
|Місце проживання: ______________________________________________|
|________________________________________________________________|
| (поштовий індекс, область/АР Крим, район, населений пункт, |
| вулиця/провулок, площа тощо, N будинку/корпусу, N квартири) |
| |