• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

На виконання постанови КМ України від 09.07.2008 N 633

Міністерство охорони здоровя України  | Наказ, Форма типового документа, Угода від 15.08.2008 № 465
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Угода
  • Дата: 15.08.2008
  • Номер: 465
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство охорони здоровя України
  • Тип: Наказ, Форма типового документа, Угода
  • Дата: 15.08.2008
  • Номер: 465
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
15.08.2008 N 465
На виконання постанови КМ України від 09.07.2008 N 633
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.07.2008 N 633 "Про державне замовлення на підготовку фахівців, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів (післядипломна освіта)" з метою ліквідації кадрового дефіциту лікарів у державних закладах охорони здоров'я та ефективного використання випускників вищих медичних навчальних закладів, які навчалися на контрактних умовах,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити критерії відбору претендентів для переведення на 6 курс з контрактної форми навчання на бюджетну форму навчання у 2008/2009 навчальному році.
2. Затвердити Примірні квоти для вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, згідно з якими проводити переведення студентів на 6 курс з контрактної форми навчання на бюджетну у 2008/2009 навчальному році.
3. Ректорам вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації:
3.1. До 25 серпня 2008 року визначити та подати на затвердження до Міністерства охорони здоров'я України списки студентів медичних факультетів вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, які навчаються за спеціальностями "лікувальна справа", "педіатрія", "медико-профілактична справа", для переведення на 6 курс з контрактної форми навчання на бюджетну відповідно до критеріїв відбору претендентів та затверджених квот.
3.2. Протягом вересня 2008 року забезпечити переведення студентів медичних факультетів вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації, відповідно до затверджених Міністром охорони здоров'я України списків.
3.3. Укласти угоди з особами, які переводяться з контрактної форми навчання на бюджетну, на відпрацювання в державних і комунальних закладах охорони здоров'я не менше трьох років після закінчення навчання в інтернатурі (форма угоди додається).
4. Департаменту економіки і фінансової політики здійснити заходи щодо забезпечення фінансування навчального процесу осіб, які будуть переведені з контрактної форми навчання на бюджетну.
5. Департаменту кадрової політики, освіти та науки і Департаменту економіки і фінансової політики внести відповідні зміни до статистичної і фінансової звітності та прогнозних показників на 2008-2009 роки.
6. Департаменту кадрової політики, освіти та науки здійснювати постійний моніторинг працевлаштування лікарів, які навчалися за кошти державного бюджету та на контрактних умовах.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра охорони здоров'я Лазоришинця В.В.
В.о. Міністра В.Г.Бідний
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
15.08.2008 N 465
КРИТЕРІЇ
відбору претендентів для переведення на 6 курс з контрактної форми навчання на бюджетну форму навчання у 2008/2009 навчальному році
1. Студенти з числа членів сімей, які проживають у населених пунктах, розташованих у місцевостях, оголошених зонами надзвичайної екологічної ситуації Указом Президента України від 28 липня 2008 р. N 682, та постраждали від стихійного лиха, що навчаються за кошти фізичних (юридичних) осіб.
2. Жителі сільської місцевості, що навчаються за рахунок власних коштів.
3. Студенти із малозабезпечених сімей, дохід на члена сім'ї якої на рівні прожиткового мінімуму.
4. Укладання угоди на відпрацювання в державних і комунальних закладах охорони здоров'я не менше трьох років після закінчення навчання в інтернатурі.
5. Середній бал успішності протягом всього періоду навчання не менше 4,0.
6. Відсутність академічної заборгованості.
7. Успішно складений ліцензований інтегрований іспит "Крок-1" (з результатом не нижче 60%).
8. Активна участь у роботі органів студентського самоврядування та громадському житті вищих навчальних закладів.
9. Активна участь в роботі наукових гуртків та членство у наукових товариствах.
Директор Департаменту
кадрової політики,
освіти і науки


М.В.Банчук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОЗ України
15.08.2008 N 465
ПРИМІРНІ КВОТИ
для вищих медичних навчальних закладів III-IV рівнів акредитації для переведення студентів на 6 курс з контрактної форми навчання на бюджетну у 2008/2009 навчальному році
пнВиший навчальний закладКвоти
1Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця55
2Буковинський державний медичний університет30
3Вінницький національний медичний університет
ім. М.І. Пирогова
40
4Дніпропетровська державна медична академія20
5Донецький національний медичний університет
ім. М. Горького
50
6Запорізький державний медичний університет35
7Івано-Франківський державний медичний університет40
8Кримський державний медичний університет
ім. С.І. Георгієвського
35
9Луганський державний медичний університет30
10Львівський національний медичний університет
ім. Данила Галицького
40
11Одеський державний медичний університет20
12Тернопільський державний медичний університет
ім. І.Я. Горбачевського
30
13Українська медична стоматологічна академія30
14Харківський національний медичний університет45
ВСЬОГО500
Директор Департаменту
кадрової політики,
освіти і науки


М.В.Банчук
Додаток
до наказу МОЗ України
15.08.2008 N 465
ТИПОВА УГОДА
про підготовку фахівців із вищою освітою з особою, яка переводиться з контрактної форми навчання на бюджетну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.07.2008 N 633 ( 633-2008-п )
м. Київ "___" ______________ 200 р.
__________________________________________________________________
(найменування вищого навчального закладу, його підпорядкованість)
_________________________________________________________________,
що далі іменується ВМНЗ, в особі керівника _______________________
(прізвище, ініціали)
та студент _______________________________________________________
(прізвище, ім'я та по-батькові)
(курс, факультет: _______________________________________________,
спеціальність: _________________________________________________),
який далі іменується Студент та/або Інтерн, Працівник, уклали цю
угоду про наступне:
1. ВМНЗ зобов'язується
1.1. Забезпечити якісну теоретичну та практичну підготовку фахівця згідно з навчальними планами та програмами і вимогами освітньо-кваліфікаційних рівнів.
1.2. Забезпечити умови для навчання Студента.
1.3. Забезпечити можливість користування Студентом бібліотеками, читальними залами, навчальною літературою, комп'ютерною технікою, об'єктами спортивно-оздоровчого, соціально-побутового та культурного призначення.
1.4. Після закінчення навчання й отримання відповідної кваліфікації видати Студенту документ про освіту встановленого зразка.
1.5. Забезпечити Студента першим робочим місцем в державному/комунальному закладі охорони здоров'я після закінчення навчання та одержання відповідної кваліфікації в установленому порядку.
2. Студент зобов'язується
2.1. Виконати в повному обсязі навчальну програму відповідної фахової спрямованості, оволодіти теоретичними знаннями та практичними навичками, що передбачені вимогами відповідних кваліфікаційних характеристик фахівця і його майбутньої професійної діяльності за спеціальністю.
2.2. Виконувати правила внутрішнього розпорядку.
2.3. Дбайливо ставитися до приміщень, обладнання, приладів, навчальної, довідкової методичної літератури, комп'ютерної техніки та іншого майна, що належить ВМНЗ. В разі заподіяння шкоди майну ВМНЗ нести матеріальну відповідальність згідно з законодавством України.
2.4. Прибути після закінчення ВМНЗ на місце направлення на роботу в установлений термін.
2.5. Після закінчення інтернатури в місячний термін приступити до роботи на умовах трудового контракту.
2.6. Відпрацювати за місцем призначення не менше ніж три роки після закінчення інтернатури.
2.7. В разі відрахування з ВМНЗ, відмови їхати за призначенням на роботу, відрахування з інтернатури, звільнення з роботи за місцем направлення відшкодувати вартість навчання, фактичні витрати, пов'язані з навчанням, суму витрат, понесених роботодавцем за період проходження інтернатури.
3. Строк дії угоди
3.1. Угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами та діє до закінчення трирічного строку відпрацювання Студентом за місцем призначення.
3.2. Період тимчасової непрацездатності молодого спеціаліста (Працівника), відпустки по догляду за дитиною продовжує строк дії цієї угоди.
3.3. Дострокове розірвання цієї угоди з відшкодуванням витрат можливе у таких випадках:
- за ініціативою ВМНЗ у разі невиконання Студентом зобов'язань, передбачених пунктами 2.1-2.6 цієї угоди;
- за заявою студента, в період навчання на шостому курсі ВМНЗ;
- відмови їхати за призначенням на роботу;
- звільнення з роботи.
3.4. Дострокове розірвання цієї угоди без відшкодування витрат можливе у таких випадках:
- встановлення I або II групи інвалідності, внаслідок чого Студент, Інтерн, Працівник не може стати до роботи (продовжити роботу) за місцем призначення;
- встановлення I або II групи інвалідності у чоловіка (дружини) Студента, Інтерна, Працівника, або у одного з його батьків;
- у разі проходження чоловіком (дружиною) військової служби (крім строкової), в тому числі за контрактом, на посадах рядового, сержантського та старшинського складу, прапорщиків, мічманів та офіцерів у Збройних силах, Національній гвардії, Прикордонних військах, Службі безпеки, а також інших військових формуваннях, створених відповідно до законодавства України, та служби в органах внутрішніх справ поза місцем розташування замовника.
4. Відповідальність сторін та вирішення спорів
4.1. У разі дострокового розірвання цієї угоди Студент, Інтерн, Працівник у місячний строк з моменту розірвання сплачує:
ВМНЗ - вартість навчання та фактичні витрати, пов'язані з навчанням у ВМНЗ та в інтернатурі за місцем проходження;
Роботодавцю (за місцем призначення) - суму витрат, понесених роботодавцем за період проходження інтернатури;
Роботодавцю (за місцем призначення) - неустойку, в разі якщо це передбачено умовами трудового контракту.
4.2. У разі відмови Студента, Інтерна, Працівника добровільно відшкодувати витрати, зазначені у пункті 2.7. та 4.1. договору, стягнення цих витрат здійснюється у судовому порядку.
4.3. Спірні питання, які можуть виникати між сторонами, вирішуються шляхом переговорів, а у разі неможливості врегулювати спір - у судовому порядку.
4.4. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання взятих на себе зобов'язань за цим договором у разі, якщо це невиконання стало наслідком обставин непереборної сили.
5. Зміни та доповнення
5.1. Зміни та доповнення до цієї угоди вносяться шляхом підписання додаткових угод.
6. Інші положення
6.1. Дострокове розірвання цієї угоди здійснюється шляхом письмового повідомлення стороною, за ініціативою якої відбувається розірвання.
6.2. Угоду складено у двох примірниках, які зберігаються у кожної зі сторін, і мають однакову юридичну силу.
7. Реквізити сторін
------------------------------------------------------------------
|Повна назва вищого навчального |Відомості про Студента (інтерна,|
|закладу: ______________________|працівника): |
|_______________________________|Дом. адреса: ___________________|
|Адреса: _______________________|________________________________|
|_______________________________|Дом. телефон: __________________|
|_______________________________|Паспорт: _______________________|
| | (серія, номер, |
|Ректор ________________________|________________________________|
| (прізвище, ім'я | ким і коли виданий) |
|_______________________________|________________________________|
| та по-батькові) |________________________________|
|_______________________________|Студент: _______________________|
| (підпис) | (прізвище, ім'я |
| |________________________________|
|Головний бухгалтер ____________| та по-батькові) |
| (прізвище,|________________________________|
|_______________________________| (підпис) |
| ім'я та по-батькові) | |
|_______________________________|"___" _____________ 2008 р. |
| (підпис) | |
| | |
|"___" ______________ 2008 р. | |
------------------------------------------------------------------