• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про Типове положення про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць

Фонд державного майна України  | Наказ від 02.11.1992 № 465 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 02.11.1992
  • Номер: 465
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Фонд державного майна України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 02.11.1992
  • Номер: 465
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 465 від 02.11.92
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 1778 від 09.10.2002 )
Про Типове положення про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду майна N 33 від 18.01.93 ) ( Додатково див. Наказ Фонду державного майна N 235 від 06.03.95 )
1. Типове Положення про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць, погоджене Міністерством юстиції України, затвердити (додається).
2. Типове Положення про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць надіслати обласним державним адміністраціям та обласним Радам народних депутатів для проведення в життя.
Голова Фонду В.Прядко
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Голови
Фонду державного майна України
від 2 листопада 1992 року
N 465
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць
Типове Положення про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць (далі - Положення) розроблене відповідно до Законів України "Про приватизацію майна державних підприємств", "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)", "Про внесення змін до Закону Української РСР "Про місцеві Ради народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування", постанов Верховної Ради України "Про Державну програму приватизації майна державних підприємств", "Про Тимчасове Положення про Фонд державного майна України", Указу Президента України від 24 липня 1992 р. "Про внесення змін і доповнень до Положення про місцеву державну адміністрацію" та інших нормативних актів.
1. Органами приватизації адміністративно-територіальних одиниць в Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, містах обласного і районного підпорядкування, районах, районах у містах є фонди комунального майна, які утворюються Верховною Радою Республіки Крим, місцевими Радами народних депутатів і відповідно до чинного законодавства України здійснюють державну політику в сфері приватизації комунальної власності, виступають орендодавцями майнових комплексів, що є комунальною власністю.
До структури місцевих органів приватизації входить також апарат позабюджетного фонду приватизації комунальної власності.
2.
( Вилучено згідно з Наказом N 33 від 18.01.93 )
3. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць є юридичними особами, мають самостійні баланси, розрахункові та інші рахунки в установах банків, печатки із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
4. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, містах обласного і районного підпорядкування, районах, районах у містах підпорядковані і підзвітні Верховні Раді Республіки Крим, обласним і районним, міським, районним у містах Радам народних депутатів.
5. Положення про органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць затверджуються відповіджними Радами народних депутатів адміністративно-територіальних одиниць.
6. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць в своїй діяльності керуються Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів, актами місцевих Рад народних депутатів і місцевих органів державної виконавчої влади в межах їх повноважень, нормативно-методичними рекомендаціями Фонду державного майна України з питань приваттизації, а також цим Положенням.
7. Органи приватизації адміністративнол-територіальних одиниць при виконанні покладених на них завдань діють у взаємодії з регіональними відділеннями Фонду державного майна України.
8. Основними завданнями органів привватизації адміністративно-територіальних одиниць є:
- здійснення за дорученням місцевих Рад народних депутатів повноважень власника комунального майна, що приватизується;
-здійснення повноважень орендодавця комунального майна;
- підготовка місцевих програм приватизації, організація та контроль їх виконання;
- сприяння процесові демонополізації економіки та переведенню місцевого господарства на ринкові умови господарювання.
9. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць відповідно до покладених на них завдань:
- розробляють проекти програм приватизації комунального майна адміністративно-територіальних одиниць, подають їх на затвердження відповідним Радам народних депутатів;
- змінюють організаційно-правову форму державних підприємств, які є комунальною власністю шляхом перетворення їх у господарські товариства;
- здійснюють методичне керівництво щодо реалізації проектів місцевих програм приватизації, організують і контролюють їх виконання;
- розглядають у відповідності з чиним законодавством України заяви про приватизацію, про результати розгляду повідомляють заявника та трудовий колектив; в разі відмови в приватизації повідомляють заявників про мотиви відмови;
- створюють комісії з приватизації об'єктів комунальної власності адміністративно-територіальних одиниць, затверджують склад цих комісій;
- затверджують плани приватизації підприємств і організацій адміністративно-територіальних одиниць, що є комунальною власністю;
- публікують інформацію про прийняття рішення щодо приватизації об'єктів і створення відповідної комісії по приватизації;
- здійснюють за дорученням місцевих Рад народних депутатів повноваження власника комунального майна, що приватизується;
-
( вилучено згідно з Наказом N 33 від 18.01.93 )
- організують проведення інвентаризації майна об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації відповідно проектів місцевих програм приватизації комунальної власності;
- здійснюють оцінку майна об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації, залучаючи при необхідності для цього спеціалістів відповідно до законодавства України;
- створюють комісії по оцінці майна, призначають голів комісій, затверджують акти інвентаризації та оцінки майна об'єкта приватизації;
- визначають початкову ціну продажу на аукціоні, за конкурсом або ціну продажу об'єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу;
- продають об'єкти приватизації комунальної власності та незавершеного будівництва на аукціоні, за конкурсом;
- створюють і координують діяльність конкурсних комісій по продажу об'єктів приватизації комунального майна, затверджують їх склад, призначають голів комісій;
- укладають угоди з посередниками щодо організації підготовки до приватизації та продажу об'єктів приватизації;
- надають в оренду майно цілісних майнових комплексів підприємств, організацій, їх структурних підрозділів, що є комунальною власністю, дають дозвіл підприємствам, організаціям на передачу в оренду майнових комплексів їх структурних підрозділів, контролюють виконання договору оренди щодо збереження та руху комунального майна адміністративно-територіальних одиниць;
- залучають до процесу приватизації іноземних інвесторів;
- беруть участь у створенні спільних підприємств, до статутного фонду яких передається майно, що є комунальною власністю;
-
( вилучено згідно з Наказом N 33 від 18.01.93 )
- здійснюють контроль за ефективністю використання і охоронністю довіреного їм державного майна;
-
( вилучено згідно з Наказом N 33 від 18.01.93 )
-
( вилучено згідно з Наказом N 33 від 18.01.93 )
- сприяють створенню та функціонуванню мережі холдінгів, інвестиційних фондів, довірчих товариств та інших недержавних фінансових посередників, комерційних банків, страхових компаній, бірж, консультаційних, експертних, аудиторських фірм тощо;
- організують підготовку та передподговку спеціалістів для здійснення процесу приватизації комунального майна;
- забезпечують систематичне інформування населення, органів державної виконавчої влади, місцевого і регіонального самоврядування про хід приватизації комунальної власності;
- складають щорічно звіт про хід приватизації, надходження грошових коштів до позабюджетних фондів адміністративно-територіальних одиниць і їх використання та подають їх на затвердження відповідних Рад народних депутатів;
- складають переліки об'єктів не проданих, або знятих з аукціонів, конкурсів та приймають рішення про приватизацію шляхом викупу іншими покупцями, продажу часток (акцій, паїв), ліквідації тощо;
- виконують інші завдання, передбачені чинним законодавством України.
10. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць мають право:
- одержувати від підприємств, організацій, установ, що перебувають у комунальній власності, інформаційні, довідкові матеріали, неохідні для здійснення повноважень власника комунального майна, що приватизується;
- одержувати інформацію від відділів, управлінь і організацій місцевої державної адміністрації, їх структурних підрозділів, необхідну для виконання передбачених цим Положенням завдань і функцій;
- укладати у встановленому порядку договори, набувати майнових і немайнових прав, бути позивачем та відповідачем у суді та арбітражному суді з питань, що належать до їх компетенції;
- проводити інвентарізацію комунального майна, що підлягає приватизації, а також здійснювати аудиторські перевірки ефективності його використання;
- видавати в межах своєї компетенції документи обов'язкові для виконання органами місцевої державної виконавчої влади, підприємствами, організаціями і установами, що належать до комунальної власності.
11. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць в Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного і районного підпорядкування очолюють керівники, які призначаються і звільняються з посади Верховною Радою Республіки Крим, місцевим Радам народних депутатів.
12. Заступники керівників органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць, керівники позабюджетних фондів приватизації комунальної власності в Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного і районного підпорядкування призначаються і звільняються з посади керівниками місцевих органів приватизації за погодженням з головами відповідних місцевих Рад народних депутатів.
13. Керівники органів приватизації адміністративно-теритоаріальних одиниць:
- організують роботу місцевих органів приватизації відповідно до чинного законодавства України і цього Положення;
- розподіляють обов'язки між заступниками керівників місцевих органів приватизації;
- затверджують структуру та штатний розпис місцевих оранів приватизації;
- затверджують положення про структурні підрозділи місцевих органів приватизації;
- вживають заходи заохочення працівників та притягнення їх в разі неохідності до дисциплінарної відповідальності;
- діють без довіренності та представляють органи приватизації адміністативно-територіальних одиниць у всіх установах, підприємствах, організаціях;
- несуть персональну відповідальність за виконання покладених на органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць завдань та здійснення ними своїх функцій.
14. Працівники оранів приватизації адміністративно-територіальних одиниць призначаються і звільняються з посади керівниками відповідних органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць згідно з нормами чинного законодавства України.
15. Для погодження вирішення питань реалізації державної політики у сфері приватизації і оренди майна, що є власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю), розгляду найважливіших напрямів діяльностї в місцевих оранах приватизації може утворюватись консультативно-дорадчий орган-правління - у складі їх керівників, заступників керівників, відповідальних працівників. Рішення правління провадяться в життя відповідними наказами керівників місцевих органів приватизації.
16. Органи приватизації адміністративно-територіальних одиниць не мають права втручатися у господарську діяльність підприємств, організацій і установ, що належать до комунальної власності, за винятком випадків, передбачених законодавством і установчими документами цих підприємств.
17. Керівники органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць, відповідальні працівники цих органів не можуть здійснювати підприємницьку (комерційну) діяльність, займати посади в інших державних, господарських, громадських органах і організаціях, кооперативах.
Керівники органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць не можуть бути депутатами відповідних Рад народних депутатів адміністративно-територіальних одиниць.
Працівники органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць згідно з чинним законодавством не можуть бути покупцями об'єктів приватизації (крім випадків використання ними приватизаційних паперів).
18. Фінансування витрат на утримання органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, районів, міст обласного і районного підпорядкування, районів у містах здійснюється за рахунок бюджету Республіки Крим, відповідних місцевих бюджетів.
( В редакції Наказу N 33 від 18.01.93 )
19. Структура, штати та фонд оплати праці працівників органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, районів у містах визначаються відповідно Верховною Радою Республіки Крим, місцевими Радами народних депутатів.
( В редакції Наказу N 33 від 18.01.93 )
20. За порушення законодавства про приватизацію, до посадових осіб органів приватизації адміністративно-територіальних одиниць, застосовується кримінальна, адміністративна, дисциплінарна, цивільно-правова відповідальність відповідно до законодавства України.
Голова Фонду державного майна України В.Прядко