ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
03.08.2018 № 459 (з основної діяльності) |
Про реалізацію рішень Колегії ДСНС України від 27.07.2018 № 9-11
З метою реалізації рішень Колегії ДСНС України від 27.07.2018 № 9-11
НАКАЗУЮ:
1. Оголосити для виконання рішення Колегії ДСНС України від 27.07.2018 № 9 "Про результати роботи ДСНС у першому півріччі та завдання на друге півріччя 2018 року", № 10 "Про результати фінансово-економічної діяльності та стан оплати праці у системі ДСНС за І півріччя 2018 року" і № 11 "Про результати внутрішнього аудиту в системі ДСНС у першому півріччі 2018 року".
2. Першому заступнику Голови, заступникам Голови, керівникам департаментів та інших самостійних структурних підрозділів апарату ДСНС, територіальних органів, підрозділів центрального підпорядкування, закладів вищої освіти, науково-дослідних установ, підприємств, установ та організацій сфери управління ДСНС під персональну відповідальність організувати роботу з реалізації рішень Колегії в повному обсязі та у визначені терміни.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ
Про результати роботи ДСНС у першому півріччі та завдання на друге півріччя 2018 року
Заслухавши доповіді про результати роботи ДСНС у першому півріччі та завдання на друге півріччя 2018 року, Колегія відмічає, що завдання, визначені ДСНС актами та дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України, в цілому виконано.
Органами та підрозділами ДСНС забезпечено оперативне реагування на 67 класифікованих надзвичайних ситуацій і 37 тис. 893 пожежі, під час яких врятовано життя 3 тис. 281 особи та матеріальних цінностей на суму понад 2,6 млрд. гривень.
Піротехнічними підрозділами ДСНС виявлено та знешкоджено 31 тис. 552вибухонебезпечні предмети, очищено територію загальною площею 2 тис. 545 гектар.
Під час виконання завдань з гуманітарного розмінуваннязвільнених територій Донецької та Луганської областейочищено 1 тис. 714 га території, забезпечено знешкодження 13 тис. 624 вибухонебезпечних предметів, у тому числі 16 спеціально встановлених вибухових пристроїв.
Підрозділами ДСНС у межах компетенції забезпечено здійснення заходів із забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА та Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018.
Відповідно до протокольного рішення Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. організовано проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки у торговельних підприємствах, культурно-видовищних та дозвіллєвих закладах, що належать до класів наслідків (відповідальності) СС2 та СС3, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, закладах охорони здоров'я із стаціонарним лікуванням. За звітний період проведено зазначені перевірки у 33 тис. 369 таких закладах. За порушення вимог пожежної безпеки та невиконання запропонованих приписами територіальних органів ДСНС заходів до адміністративної відповідальності притягнуто 32 тис. 642 керівники закладів і відповідальних посадових осіб та подано до адміністративного суду 884 позовні заяви на призупинення експлуатації об'єктів.
Відповідно до
Закону України "Про публічні закупівлі" ДСНС здійснювала закупівлю товарів, робіт і послуг в електронній системі закупівель Prozorro. За результатами укладених у 2017 році договорів отримано 8 піротехнічних машин легкого типу та 80автоцистерн пожежних,які передано до підпорядкованих підрозділів.
Упродовж першого півріччя 2018 року для покращення оснащення підрозділів ДСНС отримано гуманітарну та міжнародну технічну допомогу на суму близько 29 млн. гривень, зокрема від Агентства зменшення загроз Міністерства оборони США, Федерального відомства у справах захисту населення та допомоги при катастрофах Федеративної Республіки Німеччина, Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), Українського науково-технологічного центру та інших.
Продовжується робота щодо приєднання України до Механізму цивільного захисту Європейського Союзу з метою впровадження сучасних європейських підходів у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, забезпечення пожежної та техногенної безпеки, здійснення державного нагляду (контролю) у цих сферах.
ДСНС у встановлені терміни забезпечено виконання вимог 7 тис. 658 актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністра внутрішніх справ та власних рішень. Відповідно до вимог
Законів України "Про звернення громадян" і
"Про доступ до публічної інформації" забезпечено розгляд звернень громадян та інформаційних запитів. Порушень встановлених термінів виконання документів не допущено.
Установами та організаціями гідрометеорологічної служби забезпечено споживачів прогностичною інформацією і попередженнями про небезпечні та стихійні явища у повному обсязі.
Однією з головних проблем залишається незабезпеченість підпорядкованих підрозділів видатками загального фонду Державного бюджету України на енергоносії та житлово-комунальні послуги.
З метою забезпечення подальшого виконання завдань, визначених для ДСНС, Колегія
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про результати роботи ДСНС у першому півріччі та завдань на друге півріччя 2018 року взяти до відома.
2. Вважати пріоритетними завданнями:
забезпечення постійної готовності органів та підрозділів до реагування на надзвичайні ситуації, зокрема у пожежонебезпечний період 2018 року;
продовження здійснення заходів із гуманітарного розмінування на звільнених територіях Донецької та Луганської областей;
подальшу реалізацію заходів реформування системи ДСНС;
продовження практики надання методичної допомоги органам влади та територіальним громадам з реалізації заходів у сфері цивільного захисту;
суворе дотримання законодавства у сфері державних закупівель та фінансової дисципліни;
подальшу роботу щодо профілактики корупційних проявів.
3. Департаменту реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.) продовжити:
виконання заходів щодо підвищення готовності з реагування на надзвичайні ситуації та пожежі у період святкування державних та релігійних свят і відзначення пам'ятних дат;
здійснення контролю за виконанням завдань із гуманітарного розмінування, проведення аварійно-рятувальних та інших робіт на звільнених від терористичних угруповань територіях Донецької та Луганської областей;
координацію дій особового складу відділу ДСНС Об'єднаного командного пункту Об'єднаних сил під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони України, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
4. Департаменту реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.) спільно з територіальними органами ДСНС уточнити План протидії загрозам і реагування на надзвичайні ситуації осінньо-зимового періоду.
Строк - до 1 листопада 2018 року
5. Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям (Щербаченко О.М.):
розробити та забезпечити подання на розгляд Кабінету Міністрів України проекту постанови Уряду "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій" з урахуванням вимог Методики розроблення критеріїв, за яким оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженої
постановою Уряду від 10 травня 2018 р. № 342;
Строк - до 20 серпня 2018 року
розробити та подати на розгляд Міністру внутрішніх справ проект наказу МВС щодо затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) у сфері цивільного захисту техногенної та пожежної безпеки;
Строк - до 20 серпня 2018 року
6. Департаменту персоналу (Доценко О.В.), Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям (Щербаченко О.М.),Департаменту реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.), Департаменту організації заходів цивільного захисту (Парталян С.А.), керівникам навчальних закладів та науково-дослідних установ визначити основні завдання наукового забезпечення діяльності ДСНС, тематику наукових досліджень та науково-технічних розробок. За результатами роботи сформувати проект Плану наукової і науково-технічної діяльності у ДСНС на 2019 рік.
Строк - грудень 2018 року
7. Управлінню гідрометеорології (Гроховецька І.Л.) спільно з Українським гідрометеорологічним центром (Кульбіда М.І.) забезпечити безперебійну та ефективну роботу гідрометеорологічних організацій та забезпечення органів державної влади різних рівнів, суб'єктів галузей економіки та населення інформацією про фактичні та очікувані зміни гідрометеорологічних умов і стану навколишнього природного середовища, попередження про небезпечні та стихійні гідрометеорологічні явища.
8. Територіальним органам ДСНС:
8.1. Вжити додаткових заходів щодо протидії пожежам у природних екосистемах;
Строк - серпень-вересень 2018 року
проаналізувати причини збільшення кількості загиблих унаслідок пожеж та разом з місцевими органами влади вжити заходів для попередження загибелі і травмування людей на пожежах;
Строк - до 10 серпня 2018 року
ініціювати розгляд під час засідань регіональних комісій з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій питання щодо запобігання загибелі людей на водних об'єктах;
Строк - до 10 серпня 2018 року
організувати проведення разом з місцевими органами влади через засоби масової інформації роз'яснювальної роботи серед населення щодо дотримання правил безпеки під час перебування у місцях масового відпочинку населення на водних об'єктах, заборони купання у невизначених для цього місцях;
Строк - до 15 серпня 2018 року
про виконання вищезазначених заходів доповісти в установлені терміни через Департамент реагування на надзвичайні ситуації (Демчук В.В.).
8.2. Здійснити комплекс організаційних та практичних заходів, спрямованих на забезпечення пожежної безпеки на об'єктах:
літнього відпочинку та оздоровлення дітей і громадян;
збирання, зберігання та переробки врожаю 2018 року відповідно до вимог законодавства;
Строк - згідно з планами-графіками
перевірок
продовжити у межах повноважень участь у спільних із заінтересованими органами влади перевірках підприємств, що належать до сфери їх управління, а також мають у віданні ліси, щодо готовності до запобігання та ліквідації пожеж, наявності і справності пожежної техніки, аварійно-рятувального обладнання та засобів протипожежного призначення;
Строк - до 30 вересня 2018 року
вжити превентивних заходів щодо попередження пожеж на об'єктах суб'єктів господарювання та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади в осінньо-зимовий період;
Строк - до 30 вересня 2018 року
організувати та провести на базі Консультаційних центрів спільні наради, засідання круглих столів та консультації з обговорення проблемних питань з дерегуляції підприємницької діяльності;
Строк - до 30 вересня 2018 року
забезпечити проходження періодичної атестації підпорядкованих аварійно-рятувальних служб не пізніше, ніж за місяць до закінчення терміну дії свідоцтва про попередню атестацію;
Строк - постійно
здійснити моніторинг готовності закладів освіти до нового навчального року в частині забезпечення належного стану пожежної і техногенної безпеки;
Строк - до 23 серпня 2018 року
про виконання вищезазначених заходів доповісти в установлені терміни через Департамент запобігання надзвичайним ситуаціям (Щербаченко О.М.).
8.3. У Житомирській (Нікітчук І.В.), Запорізькій (Лепський О.М.), Полтавській (Салогуб В.А.), Одеській (Федорчак В.В.), Рівненській (Крук С.І.) та Херсонській (Чорний С.М.) областях забезпечити в повному обсязі виконання заходів із впровадження реєстраторів розмов спецліній 101;
Строк - до 28 вересня 2018 року
забезпечити впровадження у свою діяльність систем оповіщення на базі програмного забезпечення "Вільха -М";
Строк - до 1 грудня 2018 року
спільно з структурними підрозділами з питань цивільного захисту місцевих органів влади вжити заходів щодо:
завершення створення ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту Донецької, Тернопільської та Харківської областей;
завершення створення територіальних формувань цивільного захисту регіонального та місцевого рівнів відповідно до
постанови Уряду від 9 жовтня 2013 р. № 787 "Про затвердження Порядку утворення, завдання та функції формувань цивільного захисту" та наказу МВС від 31.01.2015 № 113 "Про затвердження Примірного положення про формування цивільного захисту";
Строк - до 28 вересня 2018 року
спільно з місцевими органами влади продовжити заходи щодо приведення захисних споруд цивільного захисту у готовність до використання за призначенням, а також виключення з фонду захисних споруд, що перебувають у незадовільному технічному стані, відсутні за фактом як об'єкти нерухомості тощо з одночасним поповненням фонду захисних споруд шляхом будівництва нових захисних споруд та споруд подвійного призначення;
Строк - до 20 грудня 2018 року
у взаємодії з місцевими органами влади, архітектурно-містобудівними радами здійснити аналіз ступеня врахування у містобудівній документації усіх рівнів вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту. За результатами проведених заходів надати пропозиції щодо покращення цього напрямку;
Строк - до 1 грудня 2018 року
у взаємодії із лабораторними центрами МОЗ та лабораторіями Держпродспоживслужби провести тренування підрозділів радіаційного та хімічного захисту щодо виявлення радіоактивних та небезпечних хімічних речовин у випадку забрудненням зазначеними речовинами об'єктів із масовим перебуванням людей;
Строк - до 20 грудня 2018 року
про виконання вищезазначених заходів поінформувати через Департамент організації заходів цивільного захисту (Парталян С.А.).
8.4. Посилити інформаційно-роз'яснювальну роботу з питань попередження травмування та загибелі людей у надзвичайних ситуаціях.
Про результати інформувати через Відділ взаємодії із засобами масової інформації та комунікацій з громадськістю (Козак О.В.).
Строк - до 1 жовтня 2018 року
9. Управлінню ДСНС України у Тернопільській області (Маслей В.М.) вжити заходів щодо створення пункту охорони здоров'я для організації медичного забезпечення особового складу служби цивільного захисту.
Про виконання доповісти через Департамент організації заходів цивільного захисту (Парталян С.А.).
Строк - до 30 грудня 2018 року
10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника та заступників Голови відповідно до розподілу функціональних обов'язків і повноважень.
Голова, голова Колегії | М. Чечоткін |
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ
Про результати фінансово-економічної діяльності та стан оплати праці у системі ДСНС за І півріччя 2018 року
Розглянувши інформацію про результати фінансово-економічної діяльності та стан оплати праці підприємств, установ та організацій сфери управління ДСНС за І півріччя 2018 року, Колегією відмічено деякі позитивні досягнення, а також недоліки в роботі.
Законом України від 7 грудня 2017 р. № 2246-VIII "Про Державний бюджет України на 2018 рік" ДСНС визначено відповідальним виконавцем бюджетних програм у системі головного розпорядника бюджетних коштів - Міністерства внутрішніх справ України.
Для забезпечення діяльності ДСНС Державним бюджетом України на 2018 рік передбачено видатки:
за загальним фондом у сумі 10264,7 млн. грн. (більше ніж у 2017 році на 2818,5 млн. грн.);
резервним фондом - 136,0 млн. грн.;
спеціальним фондом - у сумі 969,3 млн. гривень.
Колегія відмічає, що впродовж І півріччя 2018 року направлено відкриті асигнування в обсязі 100 % відповідно до помісячного плану асигнувань на січень - червень 2018 року. Разом з цим, не всіма підрозділами в повному обсязі використовуються кошти, які виділено з держбюджету, що призводить до надання ДСНС постійних пояснень до МВС та Мінфіну про причини невикористаних залишків коштів на рахунках наших установ.
Станом на 30.06.2018 залишки коштів загального фонду на рахунках підрозділів складають 215,2 млн. грн. (4,5 % профінансованих видатків), а саме:
оплата праці з нарахуваннями - 45,5 млн. грн.,
матеріально-технічне забезпечення - 107,7 млн. грн.,
будівництво житла та реконструкція об'єктів під житло - 62 млн. грн., з них найбільші залишки мають:
Міжрегіональний центр швидкого реагування ДСНС України - 15,7 млн. грн.,
Спеціальний авіаційний загін ОРС ЦЗ ДСНС України - 11,6 млн. грн.,
Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області - 4,8 млн. гривень.
За поясненнями підрозділів залишки коштів зумовлені:
на оплату праці з нарахуваннями - акумулюванням коштів для виплати матеріальної допомоги у літній відпускний період;
на матеріально-технічне забезпечення та комунальні послуги - проведенням ними процедур закупівель та заключенням договорів на постачання товарів і послуг.
Впродовж 6 місяців 2018 року до спеціального фонду територіальних органів та підрозділів надійшло (без об'єктових пожежних частин) 233,3 млн. гривень, що на 61,1 мільйон гривень більше, ніж за аналогічний період 2017 року.
Зокрема протягом І півріччя 2018 року:
зросли надходження від плати за аварійно-рятувальне обслуговування порівняно із І півріччям 2017 року на 5,9 млн. грн.;
надходження за платні послуги склали 42,7 млн. грн.;
значна матеріальна підтримка територіальних органів ДСНС у цьому півріччі здійснювалася за рахунок гуманітарної та благодійної допомоги. Порівняно з аналогічним періодом 2017 року цей показник збільшився на 19,4 млн. грн.;
надання субвенцій на виконання програм соціально-культурного розвитку регіонів збільшилося на 24,7 млн. грн.;
надходження від додаткової діяльності склали 4,3 млн. грн.;
плата за оренду та реалізацію майна збільшилася на 0,4 млн. гривень.
Надходження до спеціального фонду у І півріччі 2018 року (без об'єктових частин та субвенцій) склали 148,2 млн. гривень.
Кращі показники мають: Головні управління ДСНС у Донецькій - 14,1 млн. грн., Одеській - 12,7 млн. грн., Полтавській - 10,6 млн. грн., Дніпропетровській - 8,9 млн. грн., Київській областях та м. Києві - по 8,7 млн. гривень.
Розглянувши стан оплати праці в системі ДСНС у І півріччі 2018 року, Колегія відзначає в цілому задовільний стан роботи із зазначеного питання.
Впродовж 6 місяців 2018 року вживалися заходи щодо недопущення зниження або виникнення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам та грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу.
На початку 2018 року підвищено рівень мінімального грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу не менше ніж 7000 гривень. Також підвищено розміри посадових окладів державних службовців ДСНС і мінімальний розмір заробітної плати працівників бюджетної сфери системи ДСНС, що дало змогу підвищити розмір їх заробітної плати.
Середній розмір грошового забезпечення осіб рядового і начальницького складу на сьогодні становить 8150 гривень, зокрема:
рядовий і молодший начальницький склад - 7 200 грн.;
середній начальницький склад - 9 100 грн.;
старший начальницький склад - 12 100 грн.
Також протягом І півріччя ДСНС підготовлено та направлено до органів Пенсійного фонду більше 22 тисяч довідок про розмір грошового забезпечення для перерахунку пенсій колишнім військовослужбовцям, особам рядового і начальницького складу військ Цивільної оборони, МНС та ДСНС, що дало можливість своєчасно провести перерахунок їх пенсійного забезпечення.
Крім цього, за 6 місяців 2018 року ДСНС виділено органам управління (підрозділам) служби цивільного захисту кошти у сумі 103,6 млн. грн., а саме:
вихідна допомога - 44,5 млн. грн.;
одноразова грошова допомога при укладанні першого контракту - 0,4 млн. грн.;
підйомна допомога - 0,8 млн. грн.;
винагорода за безпосередню участь в антитерористичній операції та винагорода за розшук, піднімання, розмінування і знешкодження вибухових предметів - 44,6 млн. гривень.
Також протягом І півріччя виплачено на суму 13,3 млн. грн. одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), травми або поранення, захворювання чи інвалідності, що складає майже 90 відсотків загальної суми, передбаченої на рік.
Питання своєчасної виплати грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, заробітної плати працівників системи ДСНС, сплати внесків на обов'язкове державне пенсійне страхування перебувають на постійному контролі у керівництва ДСНС. Виплата грошового забезпечення і заробітної плати здійснюється в першочерговому порядку.
За оперативними даними станом на 01.07.2018 існує заборгованість із заробітної плати лише на економічно неактивних державних підприємствах, які не здійснюють фінансово-господарську діяльність і перебувають у стадії ліквідації. Зазначена заборгованість залишається на попередньому рівні і становить 317,0 тис. грн., у тому числі:
державне підприємство "Управління капітального будівництва" (Поліщук С.А.) - 202,0 тис. грн.;
державне підприємство "Миронівське будівельно-монтажне управління" (Поліщук С.А.) - 115,0 тис. гривень.
Ліквідаційною комісією "Миронівське будівельно-монтажне управління" проводиться претензійно-позовна робота щодо захисту інтересів держави і відкриття провадження про банкрутство державного підприємства "Миронівське будівельно-монтажне управління". Відсутність майна та активів на зазначеному державному підприємстві не дає можливості погашення заборгованості із заробітної плати.
Надержавному підприємстві "Управління капітального будівництва" виявляються активи державного підприємства, продовжується робота щодо відновлення бухгалтерського обліку, стягнення дебіторської заборгованості.
Розроблено і затверджено графіки на 2018 рік щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати колишнім працівникам зазначених підприємств-боржників.
Непогашеною залишилася заборгованість зі сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування на економічно неактивних державних підприємствах "Миронівське будівельно-монтажне управління" (266,1 тис. грн.), "Управління капітального будівництва" (115,5 тис. гривень).
З метою забезпечення подальшого виконання завдань, визначених Державним бюджетом України на 2018 рік, актами та дорученнями Президента України і Кабінету Міністрів України, Колегія ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про результати фінансово-економічної діяльності та стан оплати праці підприємств, установ та організацій сфери управління ДСНС за І півріччя 2018 року взяти до відома.
2. Керівникам територіальних органів, підприємств, установ та організацій сфери управління ДСНС забезпечити:
ефективне та повне використання бюджетних коштів за цільовим призначенням;
своєчасну виплату заробітної плати та грошового забезпечення особовому складу і працівникам;
виконання заходів з енергозбереження, забезпечуючи зменшення витрат на комунальні послуги та енергоносії;
посилення роботи з місцевими органами виконавчої влади щодо збільшення надходжень до спеціального фонду державного бюджету за рахунок субвенцій з місцевого бюджету.
Строк - упродовж 2018 року
подання через Департамент економіки і фінансів інформації про виплату заробітної плати та грошового забезпечення особовому складу і працівникам;
Строк - до 5 числа щомісяця,
квартальна (статистична),
щоп'ятниці (щотижнева)
3. Державному підприємству "Миронівське будівельно-монтажне управління" (Поліщук С.А.) продовжити претензійно-позовну роботу щодо захисту інтересів держави та відкриття провадження про банкрутство державного підприємства "Миронівське будівельно-монтажне управління".
Строк - упродовж 2018 року
4.Державному підприємству "Управління капітального будівництва" (Поліщук С.А.) продовжити роботу щодо виявлення активів державного підприємства, відновлення бухгалтерського обліку, стягнення дебіторської заборгованості.
Строк - упродовж 2018 року
5. Департаменту економіки і фінансів (Олійник О.І.):
5.1. Про стан виплати грошового забезпечення особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, заробітної плати працівникам бюджетних установ, закладів, організацій і підприємств, сплату ними внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування щомісяця готувати інформацію для доповіді Голові ДСНС, інформувати Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Міністерство соціальної політики України, Міністерство внутрішніх справ України, Державну службу України з питань праці, Пенсійний фонд України, Професійну спілку працівників державних установ України та Професійну спілку трудящих металургійної і гірничодобувної промисловості України.
Строк - у визначені терміни
5.2. Забезпечити постійний моніторинг і своєчасно інформувати Державну службу України з питань праці щодо:
стану виплати заробітної плати в бюджетних установах, закладах, організаціях і підприємствах сфери управління ДСНС, сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, внесків та обов'язкових платежів до державного та місцевого бюджетів;
Строк - щотижня
стану виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, які фінансуються із державного бюджету та місцевих бюджетів усіх рівнів.
Строк - щодекади
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Голови Білошицького Р.М.
Голова, голова Колегії | М. Чечоткін |
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ
Про результати внутрішнього аудиту в системі ДСНС у першому півріччі 2018 року
Розглянувши інформацію про результати внутрішнього аудиту в системі ДСНС у першому півріччі 2018 року, Колегія відзначає, що в установах, підприємствах та організаціях сфери управління ДСНС продовжують мати місце порушення фінансово-бюджетної дисципліни.
Підрозділами внутрішнього аудиту ДСНС за перше півріччя 2018 року проведено 51 контрольний захід, взято участь у роботі комісій, службових розслідуваннях. Одну справу передано до правоохоронних органів.
Із загальної кількості аудиторських заходів аудитом охоплено 51 суб'єкт господарювання, у 39 з яких виявлено порушення фінансово-бюджетної дисципліни.
За січень - червень 2018 року підрозділами внутрішнього аудиту всього встановлено порушень фінансової дисципліни на загальну суму 11185,4 тис. гривень.
Порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, встановлено на загальну суму 1311,7 тис. гривень. Із зазначеної суми забезпечено відшкодування - 858,6 тис. грн., або 65,5 % виявлених сум.
Крім цього, встановлено інші порушення фінансової дисципліни та бюджетного законодавства, що не призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 9873,7 тис. гривень. Із зазначеної суми забезпечено відшкодування - 9781,5 тис. грн., або 99,0 % виявлених сум.
Порушення, виявлені внутрішніми аудитами, стосувалися: нарахування заробітної плати; перерахування коштів до державних цільових фондів; проведення індексації необоротних активів; закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти; збереження, використання та списання товарно-матеріальних цінностей (у тому числі пально-мастильних матеріалів), порушення під час проведення процедури закупівель.
Причинами виникнення зазначених порушень фінансової та бюджетної дисципліни є: недостатні знання працівниками установ вимог нормативно-правових документів або неправильне застосування норм таких документів; невиконання керівниками установ у повному обсязі своїх посадових обов'язків та неналежним станом внутрішнього контролю у своїх підрозділах.
Враховуючи вищевикладене та з метою подальшого вдосконалення організації внутрішнього контролю, підвищення дієвості і результативності внутрішнього аудиту та поліпшення стану роботи щодо виконання вимог чинного законодавства у системі ДСНС, Колегія ВИРІШИЛА:
1. Інформацію про результати внутрішнього аудиту у системі ДСНС у першому півріччі 2018 року взяти до відома.
2. Суворо вказати керівникам АРЗ СП Управління ДСНС України у Тернопільській області (Рапацький О.В.), Навчально-методичного центру ЦЗ та БЖ в Одеській області (Макаренко С.О.), Навчально-методичному центру ЦЗ та БЖ в Миколаївській області (Жуковський С.Є), АРЗ СП Головного управління ДСНС України у Луганській області (Пугач О.В.) на незадовільний рівень дотримання вимог законодавства, що призвело до незаконного використання коштів на виплату та нарахування заробітної плати та грошового забезпечення, використання товарно-матеріальних цінностей не за призначенням.
Начальнику Головного управління ДСНС України у Луганській області Пшику М.В. вжити заходів щодо усунення порушень, виявлених аудитом та недопущення їх в подальшому.
3. Відділу внутрішнього аудиту (Піць Я.В.) проводити щопівроку позапланові аудити територіальних органів, організацій та установ системи ДСНС.
Строк - до 30 грудня 2018 року
4. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Голова, голова Колегії | М. Чечоткін |
Джерело інформаціі: http://www.dsns.gov.ua