• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Методичні рекомендації щодо здійснення державного контролю за експортними операціями

Державна податкова адміністрація України  | Рекомендації, Перелік, Витяг від 16.07.2007 № 433
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Рекомендації, Перелік, Витяг
  • Дата: 16.07.2007
  • Номер: 433
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Рекомендації, Перелік, Витяг
  • Дата: 16.07.2007
  • Номер: 433
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ДПАУ
16.07.2007 N 433
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо здійснення державного контролю за експортними операціями
(Витяг)
<...>
З метою своєчасного виявлення та оперативного реагування на нетипові та сумнівні експортні операції, відпрацювання окремих аспектів взаємодії підрозділів органів ДПС та ДМС України вводиться Регламент отримання, передачі та опрацювання інформації щодо експортних вантажних митних декларацій, поданих до митного оформлення, дії якого регулюються Методичними рекомендаціями щодо здійснення державного контролю за експортними операціями (далі - Методичні рекомендації).
1. Терміни та визначення
Терміни та визначення відповідають ДСТУ 3966-2000 "Засади і правила розроблення стандартів на терміни та визначення понять".
1.1. КАРТКИ ІСТОРІЇ СУБ'ЄКТА УВАГИ - електронний вид документа, в якому накопичується інформація про фінансово-господарську діяльність суб'єкта ЗЕД.
1.2. ІНДИКАТОР РИЗИКУ ЕКСПОРТНИХ ОПЕРАЦІЙ - ознака експортної операції, яка потребує уваги в зв'язку з ймовірними втратами бюджету.
1.3. СУМНІВНА ЕКСПОРТНА ОПЕРАЦІЯ - експортна операція, що підпадає під визначені у Методичних рекомендаціях індикатори ризику (один з індикаторів ризику).
1.4. НЕТИПОВИЙ ЕКСПОРТ - експортна операція з товарами (послугами), які не є характерними для основного виду діяльності експортера (комітента).
1.5. РОБОЧА ГРУПА - працівники підрозділів органів ДПС у кількості 3-5 осіб, в обов'язки яких входить відпрацювання інформації про експортні операції.
1.6. КЕРІВНИК РОБОЧОЇ ГРУПИ - керівник органу державної податкової служби в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, в обов'язки якого входить організація роботи робочої групи та прийняття управлінських рішень при відпрацюванні інформації про експортні операції.
1.7. ВІДПОВІДАЛЬНІ ВИКОНАВЦІ - працівники органу ДПС, які входять до складу робочої групи та відпрацьовують інформацію про експортні операції відповідно до своїх функціональних обов'язків.
1.8. УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯ - рішення керівника робочої групи щодо необхідності проведення перевірочних заходів стосовно об'єктів та суб'єктів уваги.
2. Складові процесу
2.1. Підрозділи ДПС - учасники процесу:
2.1.1. ДПА України:
Департамент інформатизації процесів оподаткування;
Головне управління податкової міліції;
Департамент економічного аналізу;
Департамент аудиту юридичних осіб.
2.1.2. Робоча група у складі працівників підрозділів обласних (міських) ДПА, СДПІ ВПП та районних ДПІ:
податкової міліції;
аудиту юридичних осіб.
Керівництво робочою групою покладається на першого заступника/заступника керівника органу ДПС.
2.2. Функції підрозділів ДПС - учасників процесу:
2.2.1. ДПА України - моніторинг та контроль процесу:
Департамент інформатизації процесів оподаткування - підтримка процесу (технічне супроводження);
Головне управління податкової міліції - координація дій, аналіз та методичне супроводження процесу (розробка критеріїв оцінки, методичних рекомендацій), контроль;
Департамент економічного аналізу - аналіз процесу;
Департамент аудиту юридичних осіб - аналіз та методичне супроводження процесу (розробка критеріїв оцінки, методичних рекомендацій).
2.2.2. Обласні (міські) ДПА (регіон обліку експортера, обліку комісіонера, митниці оформлення та митниці на кордоні) - прийняття рішення:
підрозділи податкової міліції - координація дій, оперативне реагування та прийняття рішення, організація проведення процесуальних дій (відповідно до законодавства України) стосовно об'єктів та суб'єктів уваги, аналіз, контроль;
підрозділи аудиту юридичних осіб - оперативне реагування та прийняття рішення, вжиття контрольних перевірочних заходів, контроль.
2.2.3. СДПІ ВПП та районні ДПІ (регіон обліку експортера, обліку комісіонера, митниці оформлення та митниці на кордоні) - практичне проведення заходів:
підрозділи податкової міліції - оперативне реагування, аналіз, підготовка пропозицій для прийняття рішення, практичне проведення заходів на митниці, проведення процесуальних дій (відповідно до законодавства України) стосовно об'єктів та суб'єктів уваги;
підрозділи аудиту юридичних осіб - оперативне реагування та прийняття рішення, практичне проведення заходів на митниці, направлення та опрацювання запитів, проведення перевірок суб'єктів господарювання - юридичних осіб;
2.3. Об'єкти уваги:
зовнішньоекономічна операція та істотні умови її виконання;
товар як предмет експорту.
2.4. Суб'єкти уваги:
експортер (комітент);
комісіонер (контрактоутримувач);
виробник товару (імпортер);
перевізник товару або суб'єкт господарювання, який надає послуги з експедирування.
3. Індикатори ризику експортних операцій
3.1. Зовнішньоекономічна операція та істотні умови її виконання:
3.1.1. декларування експортної операції за договором комісії, по групах товарів, які включені в перелік ризикових кодів (невідповідність даних полів СС_02_01 та СС_09_01 електронних копій експортних вантажних митних декларацій);
3.1.2. декларування експортних операцій декількома експортерами через одного і того ж комісіонера (порівнюються дані полів СС_02_01, СС_02_02, СС_02_03, СС_07_01, СС_07_02, СС_07_03, СС_09_01, СС_09_02, СС_09_03 електронних копій експортних вантажних митних декларацій);
3.1.3. декларування експортних операцій декількома експортерами за різними вантажними митними деклараціями на адресу одного і того ж нерезидента (порівнюються дані полів СС_02_01, СС_02_02, СС_07_01, СС_07_02, СС_07_03, СС_08_02, СС_08_03 електронних копій експортних вантажних митних декларацій);
3.1.4. декларування до експорту продукції, невластивої основному виду діяльності комітента (порівнюються дані полів CD_31_01, CD_33_01, електронних копій експортних вантажних митних декларацій з даними про фактичний вид діяльності підприємства, наведеними у матеріалах останньої перевірки платника, а за відсутності - з реєстраційними даними).
3.2. Товар як предмет експорту:
3.2.1. декларування товарів, які використовувалися (використовуються) у схемах штучного формування податкового кредиту з ПДВ та/або від'ємного значення з цього виду податку (порівнюються дані поля CD_33_01 електронних копій експортних вантажних митних декларацій з визначеним переліком кодів УКТЗЕД (додаток 5 до Методичних рекомендацій);
3.2.2. заявлена вартість товарів при експорті перевищує їх заявлену вартість при імпорті на територію України (порівнюються дані полів CD_42_01, CD_31_01, CD_33_01, електронних копій експортних вантажних митних декларацій з даними поля CD_42_01, CD_31_01, CD_33_01 імпортних вантажних митних декларацій).
Індикатори ризику експортних операцій формуються на підставі даних електронних копій експортних вантажних митних декларацій, отриманих від Державної митної служби України (додаток 3 до Методичних рекомендацій).
4. Порядок взаємодії підрозділів органів ДПС при відпрацюванні експортних операцій
<...>
4.2. Обов'язки робочих груп (відповідальних виконавців)
4.2.1.Після завершення процесу обробки Інформації за вантажними митними деклараціями, поданими до митного оформлення, учасники процесу (відповідальні виконавці) отримують доступ для подальшого аналізу та прийняття управлінського рішення.
Учасниками (відповідальними виконавцями) процесу є:
підрозділи ДПА України;
підрозділи ДПС регіону обліку експортера;
підрозділи ДПС регіону обліку митниці оформлення;
підрозділи ДПС регіону обліку комісіонера;
підрозділи ДПС регіону обліку митниці на кордоні.
4.2.2. Керівник робочої групи ДПА України забезпечує:
а) координацію роботи щодо відпрацювання Інформації за вантажними митними деклараціями, поданими до митного оформлення всіма рівнями ДПС України;
б) прийняття управлінського рішення про необхідність проведення спільних з митними органами заходів, яке є обов'язковим для виконання органами ДПС;
в) занесення інформації до картки історії суб'єктів уваги - учасників експортної операції (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.2.3. Керівник робочої групи з боку підрозділу ДПС регіону обліку експортера відповідає за:
а) обов'язкове відпрацювання інформації щодо суб'єкта господарювання - експортера товару та надання управлінського рішення керівнику робочої групи регіону обліку комісіонера;
б) занесення інформації до картки історії суб'єктів уваги - учасників експортної операції (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.2.4. Керівник робочої групи з боку підрозділу ДПС регіону обліку митниці оформлення відповідає за:
а) опрацювання інформації (у тому числі оперативної), яка може свідчити про можливе порушення суб'єктами уваги - учасниками експортної операції вимог чинного законодавства України та надання управлінського рішення керівнику робочої групи регіону обліку комісіонера;
б) готовність членів робочої групи (відповідальних виконавців) до участі у спільних з митницею оформлення заходах;
в) участь у спільних з митницею оформлення заходах, оформлення їх результатів відповідно до акта митного огляду товарів, форму якого затверджено наказом Держмитслужби України від 20.04.2005 р. N 314 "Про затвердження Порядку здійснення митного контролю й митного оформлення товарів із застосуванням вантажної митної декларації", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.04.2005 р. за N 439/10719 (додаток 4 до Методичних рекомендацій);
г) надання інформації керівнику робочої групи регіону обліку митниці на кордоні для проведення спільних з митницею заходів;
д) занесення інформації до картки історії суб'єктів уваги - учасників експортної операції (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.2.5. Керівник робочої групи з боку підрозділу ДПС регіону обліку комісіонера відповідає за:
а) обов'язкове опрацювання інформації щодо суб'єкта господарювання - комісіонера;
б) узагальнення управлінських рішень інших учасників процесу - керівників робочих груп (регіон експортера, регіон митниці оформлення, регіон митниці на кордоні);
в) обов'язкове прийняття управлінського рішення про необхідність проведення спільних з митницею заходів;
г) надання інформації керівнику робочої групи органу ДПС регіону обліку митниці оформлення товару про необхідність спільних з митницею заходів;
д) занесення інформації про картки історії суб'єктів уваги - учасників експортної операції (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.2.6. Керівник робочої групи з боку підрозділу ДПС регіону обліку митниці на кордоні відповідає за:
а) опрацювання інформації (у т.ч. оперативної), яка може свідчити про можливе порушення суб'єктами уваги - учасниками експортної операції вимог чинного законодавства України та надання управлінського рішення керівнику робочої групи регіону обліку комісіонера;
б) готовність членів робочої групи (відповідальних виконавців) до участі у спільних з митницею на кордоні заходах;
в) участь у спільних з митницею оформлення заходах, оформлення їх результатів відповідно до акта митного огляду товарів, форму якого затверджено наказом Держмитслужби України від 20.04.2005 р. N 314 "Про затвердження Порядку здійснення митного контролю й митного оформлення товарів із застосуванням вантажної митної декларації", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27.04.2005 р. за N 439/10719 (додаток 4 до Методичних рекомендацій);
г) занесення інформації до картки історії суб'єктів уваги - учасників експортної операції (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.2.7. У разі співпадання регіонів обліку експортера, комісіонера, митниці оформлення та митниці на кордоні керівник робочої групи відповідає за виконання відповідних функцій, передбачених підпунктами 4.2.3-4.2.6.
4.3. Порядок роботи з Інформацією
4.3.1.Під час аналізу інформації (ВМД, подані до митного оформлення платниками) учасниками процесу - відповідальними виконавцями (підрозділи ДПС регіону обліку експортера, обліку комісіонера, митниці оформлення та митниці на кордоні) визначаються ознаки нетиповості і сумнівності експортної операції відповідно до Індикаторів ризику, необхідність присутності працівників ДПС під час проведення процедур митного контролю та подальші перевірочні заходи.
При цьому працівниками робочих груп (відповідальними виконавцями) з'ясовуються такі питання:
а) відповідність виду експортованої продукції основному виду діяльності експортера, а також обсягів експорту задекларованим валовим витратам на придбання товарів, обсягів сплаченого ПДВ за придбання товарів у попередньому звітному періоді;
б) перегляд матеріалів останньої перевірки підприємства - експортера за всіма видами зобов'язань та останніх тематичних документальних перевірок щодо порушень, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю або із встановленням фактів щодо залучення до ланцюгів постачання товарів підприємствами, які мають ознаки фіктивності, які припинені за рішенням суду або визнані банкрутами;
в) перевірка інформації щодо комісіонера та причетність його до експортерів, які порушують чинне законодавство України, а також встановлення фактів здійснення діяльності з нерезидентами, легітимність яких не підтверджена міжнародними компетентними органами;
г) наявність оперативної інформації щодо злочинних намірів посадових осіб - суб'єктів уваги;
д) наявність кримінального провадження у відношенні посадових осіб (за фактом скоєння злочину) суб'єктів уваги або наявність кримінального провадження, де вказана група товару використовувалася в господарських операціях;
е) наявність інформації про легітимність нерезидента - отримувача товару або його віртуальний характер;
ж) опрацювання податкової історії платника;
з) опрацювання результатів попередніх спільних з митними органами заходів державного контролю за експортними операціями.
4.3.2. Робоча група ДПС регіону обліку експортера з'ясовує питання, передбачені підпунктами а - з п. 4.3.1.
Робоча група ДПС регіону обліку комісіонера з'ясовує питання, передбачені підпунктами а - з п. 4.3.1.
Робоча група ДПС регіону обліку митниці оформлення з'ясовує питання, передбачені підпунктами г, д п. 4.3.1.
Робоча група ДПС регіону обліку митниці на кордоні з'ясовує питання, передбачені підпунктами г, д п. 4.3.1.
4.3.3. За результатами аналізу Інформації надаються пропозиції керівнику робочої групи щодо прийняття управлінських рішень стосовно кожної експортної операції.
4.3.4. На підставі наданих членами робочої групи пропозицій керівником робочої групи приймається управлінське рішення щодо:
доцільності присутності посадових осіб ДПС під час проведення процедур митного контролю;
проведення перевірочних заходів;
відбору зразків товару для експертних досліджень;
додаткової ідентифікації товарів із застосуванням цифрової фотозйомки товарів.
4.3.5. У разі підпадання експортної операції під Індикатор ризику п. 3.1.4 (декларування до експорту продукції, невластивої основному виду діяльності комітента) керівниками робочих груп за місцем обліку експортера та комісіонера обов'язково приймається управлінське рішення про проведення повного комплексу заходів, передбачених п. 4.3.4.
4.3.6. Керівниками робочих груп забезпечується занесення управлінського рішення до електронного журналу результатів відпрацювання експортних операцій (додаток 1 до Методичних рекомендацій).
4.3.7. Керівником робочої групи регіону обліку комісіонера приймається управлінське рішення про необхідність проведення спільних з митницею заходів, яке є обов'язковим до виконання усіма учасниками процесу на митниці оформлення і митниці на кордоні.
Окрім того, забезпечується доведення засобами факсимільного зв'язку обов'язкового управлінського рішення органу ДПС регіону обліку митниці оформлення.
За необхідністю у разі завершення процедури митного оформлення здійснюється доведення управлінського рішення керівництву органу ДПС регіону обліку митниці на кордоні.
У зверненні обов'язково зазначаються основні ознаки нетиповості та сумнівності експортної операції, а також перелік заходів, проведення яких необхідне при огляді товарів.
4.3.8. При прийнятті управлінського рішення кожний керівник робочої групи зобов'язаний забезпечити внесення відповідної інформації до електронного журналу результатів відпрацювання експортних операцій (додаток 1 до Методичних рекомендацій).
4.3.9. Після отримання управлінського рішення керівник робочої групи органу ДПС регіону обліку митниці оформлення забезпечує присутність відповідального виконавця (співробітника податкової міліції) та здійснення необхідних заходів при огляді товарів.
За неможливості проведення спільних заходів на митниці оформлення (короткий термін оформлення, інші причини) керівник робочої групи повідомляє керівника митниці на кордоні та керівника робочої групи органу ДПС регіону обліку митниці на кордоні про необхідність вжиття заходів щодо організації взаємодії та забезпечення присутності відповідального виконавця при здійсненні огляду товарів у пункті пропуску.
4.3.10. Під час здійснення спільного огляду товарів як на митниці оформлення, так і митниці на кордоні, відповідальні виконавці на митниці (працівники податкової міліції та аудиту юридичних осіб):
звіряють відповідність задекларованого у супровідних документах вантажу його фактичній наявності;
візуально визначають кількість одиниць товару;
визначають ціну одиниці товару; матеріал, з якого виготовлено товар: вид упаковки; комплектність; маркування на товарах або упаковці; відомості про виробника, що містяться на товарах або упаковці;
фіксують реквізити перевізників (П.І.Б. та посвідчення водія тощо), транспортних засобів (номер транспортного засобу, технічного транспорту тощо) та товарно-транспортної накладної (N, місце відправлення вантажу);
за наявності сертифіката походження товару та сертифіката відповідності стандартам фіксуються їх реквізити;
отримують (за згодою) пояснення в осіб, відповідальних за надані у вантажній митній декларації відомості та переміщення товару.
4.3.11. За наявності достатніх підстав (постанова суду, слідчого, прокурора у рамках розслідування кримінальної справи, розгляд судової справи) проводиться вилучення або арешт товарів, задекларованих до вивозу за межі митного кордону України, інші слідчі дії.
Адміністративний арешт товару, який вивозиться за межі митного кордону України, накладається співробітниками митного органу.
У разі неможливості встановлення виробника товару керівником робочої групи органу ДПС регіону обліку митниці оформлення експортної операції ініціюється відбір зразків товарів для подальшого проведення експертних досліджень.
Відповідальні співробітники, які беруть участь у митному контролі, повинні зробити відповідну відмітку в акті огляду товару та на зворотній стороні вантажної митної декларації.
4.3.12. Про результати проведених дій відповідальні співробітники доповідають керівнику робочої групи та заносять відповідно до п. 4.3.10 до картки історії суб'єктів уваги (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.3.13. Якщо за результатами проведеного огляду товару було встановлено виробника продукції, то у разі необхідності здійснюються заходи щодо отримання інформації від виробника з таких питань:
ціноутворення товару/продукції;
правомірність формування податкового кредиту;
коло покупців, які в подальшому здійснювали поставки продукції експортерам;
товарний баланс тощо.
Результати дослідження заносяться до картки історії суб'єктів уваги (додаток 2 до Методичних рекомендацій).
4.3.14.Підрозділи аудиту юридичних осіб та підрозділи податкової міліції при отриманні інформації від робочої групи щодо необхідності дослідження ланцюга постачання товарів з метою встановлення виробника товару та дослідження умов здійснення експортної операції направляють запит суб'єкту господарювання - експортеру або за наявності підстав організовують виїзну позапланову перевірку суб'єкта господарювання - експортера.
У ході опрацювання умов здійсненої експортної операції підрозділами аудиту юридичних осіб направляються:
запити до постачальників товару щодо підтвердження факту поставки товару з обов'язковим дослідженням питання ціноутворення та умов поставки, визначенням подальших ланцюгів постачання;
запит до підприємства-комісіонера з метою визначення істотних умов виконання укладеного зовнішньоекономічного контракту;
запити до транспортних організацій стосовно підтвердження фактів надання транспортних послуг з визначення істотних умов укладеного договору та наявності дозволів на здійснення послуг з перевезення;
запит, у випадку залучення до перевезення товарів підприємств, які надають послуги з експедирування, або організовується виїзна перевірка підприємства-експедитора з метою встановлення схеми руху товару, визначення місць його зберігання та осіб, залучених до його перевезення;
запити до Торгово-промислової палати (регіональних відділень) про підтвердження факту надання експортеру сертифіката походження товару.
За необхідності у межах проведення позапланової або планової перевірки експортера від керівників суб'єктів господарювання вимагається проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.
Шляхом направлення запитів про надання пояснень щодо здійснення експортної операції до підприємства-комісіонера (контрактоутримувача) та запитів на проведення зустрічних перевірок до підприємств-експортерів, перевізників (експедиторів) проводиться дослідження здійсненої експортної операції комісіонером.
Про результати проведених документальних перевірок, узагальнення отриманих відповідей від підприємств-комісіонерів (експортерів), постачальників (виробників, імпортерів), перевізників (експедиторів), Торгово-промислової палати повідомляється робоча група.
4.3.15. Результати аналізу та відпрацювання Інформації щодня (цілодобово) заносяться відповідальним виконавцем до електронного журналу результатів відпрацювання експортних операцій (додаток 1 до Методичних рекомендацій).
4.3.16. На підставі даних картки історії суб'єкта уваги та електронного журналу відпрацювання експортних операцій відповідальними виконавцями членами робочої групи ДПА України формується Звіт про відпрацювання експортних операцій (з наростаючим підсумком) (додаток 6 до Методичних рекомендацій).
{Додатки 1-4 не наводяться}
Додаток 5
до Методичних рекомендацій
щодо здійснення державного
контролю за експортними
операціями
ПЕРЕЛІК
товарів згідно з УКТ ЗЕД, які використовувалися (використовуються) у схемах штучного формування податкового кредиту з ПДВ та/або від'ємного значення даного виду податку
N з/пКод УКТ ЗЕД
11209110000
22106909200
32506210000
42601110090
52619009100
62619009900
72811299000
82818300000
92823000000
103303009000
113403999090
123404909090
133501105000
143801900000
153815909090
163824904500
173926909990
184016939090
194101101000
204104103000
214403910000
224403920000
234412190000
244823200000
254823591000
264906000000
274910000000
285407619000
295407830090
305407840000
315407940000
325408239000
336211421000
346301909000
356302210000
366302319000
376303929000
386403919600
396506108000
406802230000
416810990000
426811300000
436815999000
447013990000
457014000000
467105100090
477202600000
487202910000
497202998000
507204211000
517204290000
527204499900
537218100000
547226998000
557228105000
567228201900
577228608900
587228701000
597304419000
607304499100
617304499900
627304599100
637305310000
647306101100
657307910000
667307991090
677308100000
687308909900
697320208190
707325999000
717325999000
727419990000
737507120000
747601209100
757608209900
767610100000
777610909000
787614100000
797616991000
807801100000
817801910000
828108101020
838108907000
848207309000
858207909900
868301401110
878402900000
888410110000
898411999000
908412219900
918413309900
928413703090
938413708000
948413919090
958415200090
968416300000
978417808000
988417900090
998419310000
1008419509000
1018419908000
1028421219000
1038421399800
1048424309090
1058431430000
1068437800090
1078438900000
1088443597000
1098454200000
1108455900000
1118458990000
1128462491000
1138471499900
1148471705300
1158472901000
1168477801000
1178479899890
1188481101900
1198481401000
1208481807300
1218481808700
1228483105100
1238483108000
1248484200000
1258501529300
1268502399100
1278502399900
1288504319000
1298505199000
1308505200000
1318514109000
1328514908000
1338515190000
1348517199000
1358517300000
1368517501000
1378517509000
1388517809000
1398524310000
1408524320000
1418524390000
1428525209900
1438526109000
1448526911900
1458529908890
1468531103000
1478531108000
1488535100000
1498536411090
1508536490000
1518536500300
1528536500700
1538536691000
1548537101000
1558537109100
1568537109990
1578538909900
1588542134700
1598542149900
1608542309900
1618542500000
1628543899500
1638544199000
1648544492000
1658546100000
1668547200000
1678602100000
1688607919900
1698801909100
1708802600000
1719015401000
1729018191000
1739024801000
1749026203000
1759026809100
1769026809900
1779026909090
1789027101090
1799030820000
1809031803190
1819031803998
1829031809900
1839032899090
1849032909000
1859032909090
1869404909000
1879406009000
1889503201000
1899504309000
1909701900000
1918533210000
192811905000
1937204501000
194709513000
1954002600000
1964002590000
1973405909090
1988421239090
199202100000
200402101900
201402211900
202404100200
203406907800
204406908700
205406909900
206702000000
207703101900
208707000500
209710806900
210713109000
211802310000
212802320000
213809209500
214811205900
215811907000
2161001909900
2171003009000
2181004000000
2191005900000
2201007009000
2211008200000
2221107109900
2231201009000
2241205009000
2251206009900
2261207509000
2271207999900
2281209919000
2291507109000
2301512111000
2311512119100
2321512199100
2331514109000
2341517109000
2351517901000
2361517909910
2371517909990
2381703900000
2391901909900
2402302309000
2412306300000
2422803008000
2433904220000
2443917219910
2453923210000
2463923301000
2473923501000
2483923509000
2494104101000
2504104109100
2514104210000
2524104221000
2534104229000
2544104290000
2554407109300
2564407109900
2574407919000
2584415202000
2596810919000
2609001402000
261709515000
{Додаток 6 не наводиться}