• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Державного підприємства "Економіко-правничий центр з питань банкрутства" (м. Харків)

Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України  | Наказ, Перелік від 07.09.2004 № 337
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України
  • Тип: Наказ, Перелік
  • Дата: 07.09.2004
  • Номер: 337
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України
  • Тип: Наказ, Перелік
  • Дата: 07.09.2004
  • Номер: 337
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ
ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2004 N 337
Про проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Державного підприємства "Економіко-правничий центр з питань банкрутства" (м. Харків)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2002 N 685 "Про здійснення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю" та плану проведення контрольних заходів фінансово-господарської діяльності підприємств і організацій, що належать до сфери управління Міністерства, та установ, діяльність яких спрямовується і координується через Міністра, на друге півріччя 2004 року, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 08.06.2004 N 214,
НАКАЗУЮ:
1. Управлінню фінансування, бухгалтерського обліку та контролю в період з 14.09.2004 по 24.09.2004 провести ревізію фінансово-господарської діяльності Державного підприємства "Економіко-правничий центр з питань банкрутства" (м. Харків) за вересень-грудень 2002 року, 2003 рік та перше півріччя 2004 року.
2. Затвердити перелік питань діяльності Державного підприємства "Економіко-правничий центр з питань банкрутства" (м. Харків), що підлягають ревізії (додається).
3. Установити, що документальну ревізію проводить ревізійна група в такому складі:
ЛАЧІНОВ -
Юрій Вікторович
заступник начальника контрольноревізійного відділу управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю, керівник ревізійної групи;
МУСІЙЧУК -
Валерій Олександрович
головний економіст контрольно ревізійного відділу управління фінансування, бухгалтерського обліку та контролю, член ревізійної групи.
4. Керівникові ревізійної групи Лачінову Ю.В. до 25.09.2004 підготувати акт за результатами проведення ревізії.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора адміністративно-господарського департаменту Дробного В.В.
Міністр економіки та з
питань європейської
інтеграції України


М.Деркач
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
та з питань європейської
інтеграції України
07.09.2004 N 337
ПЕРЕЛІК
питань діяльності Державного підприємства "Економіко-правничий центр з питань банкрутства" (м. Харків), що підлягають ревізії
1. Загальні відомості про об'єкт ревізії. Перевірка стану усунення недоліків і порушень, виявлених попередньою ревізією.
2. Аналіз фінансового стану Державного підприємства.
3. Касові операції:
організація інвентаризації грошових коштів та інших цінностей, які є в касі, у тому числі бланків суворої звітності;
наявність угод про матеріальну відповідальність осіб, відповідальних за отримання і зберігання грошових коштів та інших цінностей;
правильність оформлення касових ордерів і касової книги, наявність усіх необхідних реквізитів;
своєчасність і повнота надходжень у касу виручки від реалізації товарів, робіт і послуг та здачі готівки в банк;
відповідність сум виплаченої працівникам заробітної плати сумам, зазначеними в платіжних відомостях;
дотримання ліміту залишку готівки в касі;
відповідність сум, зазначених у журналі депонованої зарплати, сумам до видачі, зазначеним у платіжних відомостях при депонуванні;
дотримання інших вимог Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Національного банку України від 19.02.2001 N 72.
4. Банківські операції:
наявність відкритих рахунків у банках, їх номери і дати відкриття (дати закриття в період, що підлягає ревізії);
наявність усіх виписок банку за кожним рахунком, їх справжність, а також наявність усіх необхідних додатків до виписок банку;
відповідність оборотів, а також залишків грошових коштів за виписками банку на перше число кожного місяця даним аналітичного обліку банківських операцій;
законність проведених витрат на рахунках у банках, наявність підтверджувальних документів;
повнота оприбуткування оплачених товарно-матеріальних цінностей, підтвердження відповідними документами оплачених робіт, наданих послуг.
5. Витрачання коштів на оплату праці та матеріальне заохочення:
наявність штатного розпису, затвердженого в установленому порядку, колективного договору, положення про преміювання, дотримання штатної дисципліни згідно із затвердженими штатними розписами;
наявність затверджених положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій;
правильність установлення посадових окладів, надбавок, доплат, тарифних ставок, нарахування та виплати премій, матеріальної допомоги;
оформлення первинних документів, які є підставою для нарахування заробітної плати;
правильність оформлення та своєчасність відображення в облікових регістрах операцій із нарахування заробітної плати;
перевірка доцільності укладених трудових угод з нештатними працівниками та правильності проведених витрат на оплату їх праці;
правильність оформлення табелів обліку використання робочого часу.
6. Розрахунки з підзвітними особами:
зіставлення руху коштів, виданих з каси в підзвіт, з аналітичним обліком підзвітних сум щодо кожної особи;
правильність оформлення авансових звітів та наявність підтверджувальних документів до них (наказів, проїзних документів та інших);
відшкодування витрат на відрядження відповідно до норм чинного законодавства;
перевірка наявності випадків неоприбуткування, неповного або несвоєчасного оприбуткування матеріальних цінностей, придбаних підзвітними особами за готівку, та випадків використання підзвітних сум не за призначенням;
наявність випадків повторної видачі авансів у разі заборгованості за раніше виданими авансами та своєчасність звітування за ними.
7. Стан розрахунків із суб'єктами господарювання:
реальність дебіторської та кредиторської заборгованості станом на кінець періоду, що підлягає ревізії (дата виникнення заборгованості, причини виникнення та вжиті заходи щодо їх зменшення), недопущення будь-якої простроченої заборгованості;
своєчасність і повнота проведення інвентаризацій розрахунків з дебіторами і кредиторами;
наявність підстав щодо списання з балансу дебіторської та кредиторської заборгованості;
відповідність дебіторської і кредиторської заборгованості, що обліковується на балансових рахунках, даним аналітичного обліку.
8. Стан обліку основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів:
правильність, повнота та своєчасність оприбуткування придбаних основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів;
обгрунтованість передачі, реалізації та списання матеріальних цінностей;
наявність договорів про матеріальну відповідальність;
своєчасність видачі довіреностей і оприбуткування за ними матеріальних цінностей;
своєчасність і повнота проведення річних інвентаризацій;
проведення вибіркової інвентаризації основних засобів і інших матеріальних цінностей.
9. Стан бухгалтерського обліку і звітності.
Начальник управління
фінансування, бухгалтерського
обліку та контролю -
головний бухгалтер



А.Чубинський