• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про порядок стягнень та черговість платежів за порушення законодавства щодо захисту прав споживачів

Національний банк України  | Лист від 15.12.1995 № 328 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Національний банк України
  • Тип: Лист
  • Дата: 15.12.1995
  • Номер: 328
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національний банк України
  • Тип: Лист
  • Дата: 15.12.1995
  • Номер: 328
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ
Департамент бухгалтерського обліку та розрахунків
Л И С Т
N 328 від 15.12.95
м.Київ
Кримському республіканському,
обласним та по м.Києву і
Київській області управлінням
Національного банку України
Комерційним банкам
Асоціації українських банків
ОПЕРУ Національного банку
України
( Лист втратив чинність на підставі документа Нацбанку N 31 від 10.02.97 )
Про порядок стягнень та черговість платежів за порушення законодавства щодо захисту прав споживачів
Національний банк України повідомляє, що Кабінет Міністрів України прийняв постанову від 31 жовтня 1995 року N 869 "Про внесення змін до Положення про порядок накладення на господарюючі суб'єкти сфери торгівлі, громадського харчування і послуг, у тому числі на громадян-підприємців, стягнень за порушення законодавства про захист прав споживачів" та просить взяти до відома вищезазначену постанову і керуватися в практичній діяльності таким:
Законом України від 15.12.93 р. N 3682-12 "Про внесення змін і доповнень до Закону Української РСР "Про захист прав споживачів" на господарюючі суб'єкти сфери торгівлі, громадського харчування і послуг, у тому числі на громадян-підприємців передбачено накладення стягнень у порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.94 р. N 236 "Про затвердження Положення про порядок накладення на господарюючі суб'єкти сфери торгівлі, громадського харчування і послуг, у тому числі на громадян-підприємців, стягнень за порушення законодавства про захист прав споживачів" визначено порядок накладення стягнень уповноваженими особами Державного комітету у справах захисту прав споживачів.
Акт перевірки господарюючого суб'єкта оформляється постановою у трьох примірниках. Перший примірник залишається у державному органі у справах захисту прав споживачів, другий - у 3-денний термін після її прийняття надсилається господарюючому суб'єкту, третій - передається відповідній державній податковій інспекції за місцезнаходженням господарюючого суб'єкта для контролю за надходженням суми штрафу.
Господарюючий суб'єкт перераховує суму штрафу у 15-денний термін з дня отримання постанови.
Установи банків приймають від господарюючих суб'єктів платіжні доручення на перерахування суми штрафу до відповідних органів у встановленій черговості. Платежі до державного бюджету здійснюються у другій групі черговості, до позабюджетного фонду органів місцевого самоврядування та державного органу у справах захисту прав споживачів у четвертій групі черговості. У платіжному дорученні у рядку "призначення платежу" має бути вказано "штраф до ... (назва органу) за порушення законодавства про захист прав споживачів згідно з ... (назва документа)".
У разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку платіжні доручення враховуються банком на окремому позабалансовому рахунку N 9929 "Розрахункові документи, обов'язкові до сплати". Оплата цих документів здійснюється у порядку черговості платежів та за строком їх календарного надходження.
У разі, якщо господарюючі суб'єкти не сплачують штраф у встановлений строк, державні податкові інспекції стягують його у безспірному порядку інкасовими дорученнями (розпорядженнями). Установи банків виконують такі розпорядження у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Заступник Голови Правління В.М.Кравець